Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή SUV έως 23.000€
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Επιλογή SUV έως 23.000€
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 13 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    303
    960
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spi_duster last edited by

      Εντάξει. Αν και κάτοχος Γαλλορουμάνικου προσθιοκίνητου οχήματος εντούτοις παραδέχομαι πως ο γάτος έχει μέγα δίκιο και φυσικά δεν περιποιεί τιμή για τους πετεινούς. Βέβαια γονίδια είναι αυτά και πως να το κάνουμε. Έχασαν στην κυριολεξία 'Κατά Κράτος' τον τελευταίο μεγάλο πόλεμο με τους Βαγγέληδες γιατί ενώ οι δεύτεροι έδιναν σημασία στην ταχεία επέλαση με 4κίνητα και τανκς, οι πρώτοι τα θεωρούσαν 'τρε μπανάλ', άκομψα και αχρείαστα. Οι ιάπωνες και τα αμερικανάκια ανέπτυξαν το offroading στις ζούγλες της Οκινάουα και της Νέας Γουϊνέας (εξού και η τεράστια εξέλιξη στα 4κουνα τους). Ανησυχώ για την τζιπ γιατί με τις παρεμβάσεις των μακαρονάδων θα βάλει πολύ άσφαλτο στο κρασί της. Ήδη ακούγονται φωνές ότι 500χ και ρενεγαδε είναι το ίδιο αυτοκίνητο προορισμένο να υπερνικά τα πεζοδρόμια των μεγάλων πόλεων. Όλα αυτά και πολλά άλλα κάνουν τους λάτρεις της 'εκτός δρόμου' ζωής, εσωστρεφείς και νιαουρίζοντες αναζητούντες μια καλύτερη χωμάτινη ζωή σε ένα κόσμο που συνεχώς τσιμεντώνεται. Είναι ο κόσμος που οι Λαπιστες κερδίζουν συνεχώς έδαφος και ομιλούντες περί κλανοσωματιδίων παίρνουν την μια κορφή μετά την άλλη δίχως καν να τις ανέβουν. Είναι αυτή η πρόοδος των τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης που καθιστά διαρκώς παράταιρη κάθε σκοτεινή επιδίωξη των γάτων αλλά και των δίσκολεοπάρδων σε σημείο να θεωρούνται γραφικοί γιατί προτιμούν μια καλή 4κίνηση από ένα καλό σύστημα μασάζ συνεπικουρούμενο με θερμαινόμενο αναδιπλούμενο και στοχευμένο να προσέχει την οσφυϊκή μοίρα. Για αυτό λοιπόν Κριού και επειδή η μάζα μπορεί αύριο να πάει και να πνιγεί, δεν πρέπει να διαφωνούμε με παράθεση αριθμών πωλήσεων απέναντι σε γραφικούς ανεκδιήγητους τύπους όπως ο Γάτος ή ο Δισκολεοπαρδος.

      ....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator last edited by

        Ο χρήστης gatoz έγραψε:
        κε φανη...
        καπου εγραψατε δια το ασυναγώνιστον του ρενε του γκέιτ/κέιτ εκτος δρομου... φερτε μου ενα τρέιλ να τα πουμε ολιγον εκτος. τα αποδελοιπα, ουτε καταδοχομαι...

        Μακάρι να είχα ένα Τεό, να το έφερνα να κάνουμε ωραία πράγματα εκτός. Εάν μπορείς να βρείς ένα τεστ ντραιβ για 1 ημέρα να το πάρουμε να πάμε να συγκρίνουμε.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • sargus
          sargus last edited by

          Εγώ έχω να πω ότι δεν παίζεστε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser last edited by

            To Θέμα είναι τι λένε οι Αγορές και όχι το θυμικό ...

            Καλώς ή κακώς έτσι είναι .

            Και δεν μιλάμε μόνο για Πειτεινούς , αφού και οι Βαλκυρίες την τετρακίνηση την αφήνουν για τα τους πολύ λίγους , ενώ όλοι δηλώνουν ότι τα περίπτερα θα είναι το 50 % της αγοράς .

            Δεν κοιτάμε όμως το γιατί συμβαίνει αυτό .

            Οι Ευρωπαίοι πάντοτε προτιμούσαν τις νεκροφόρες και όχι τις κούρσες . Στην Ελλάδα μόνο κανένας περίεργος εμπορικός αντιπρόσωπος σαν τον Φωτόπουλο σε παλιά ταινία...

            Αλλιώς όλοι κούρσες .

            Μάλιστα όταν πρωτοφάνηκαν τα χάτς , λίγοι κυρίως νέοι χωρίς υποχρεώσεις της εποχής τα προτιμούσαν .

            Αλλά μετά είδαν ότι το σαλόνι είχε τους ίδιους χώρους με τα σεντάν , ενώ η πέμπτη πόρτα έδινε δυνατότητες στον χώρο αποσκευών που τα σεντάν δεν είχαν και βέβαια η αναδίπλωση του πίσω καθίσματος έδωσε και άλλες αβάντες . Τέλος το μικρότερο μήκος σήμαινε ευκολότερο παρκάρισμα , είτε στον δρόμο , είτε σε αυλές .

            Μετά οι Ευρωπαίοι κυρίως και λιγότερο εμείς , ανακαλύψανε τα πολυμορφικά . Χαμός και εκεί . Σε μικρό μήκος χώρους μεγάλων αυτοκινήτων .

            Τα περίπτερα πάντα είχαν λογική τετρακίνησης , που σήμαινε μεγάλα και ακριβά αυτοκίνητα , δύσκολα στις πόλεις .

            Τώρα όμως είδαμε ότι τα σουβ μπορεί να είναι σαν πολυμορφικά στους χώρους , αλλά πιο ωραία σε εμφάνιση . Ετσι κυριεύουν την αγορά , αφήνοντας την τετρακίνηση για ειδικά αυτοκίνητα .

            Γιατί έξω η τετρακίνηση είναι πρακτικά άχρηστη και όπως βλέπουμε και στον γιουτιούμπη , τα διάφορα γκρίπ , μια χαρά τα βγάζουν στις βόλτες στις Αλπεις...

            Στην Ελλάδα βέβαια έχεις πολλές περιπτώσεις να το χρειαστείς το 4Χ4 , ελάχιστες όμως θα το βάλεις αν ξέρεις τι ζημιές μπορεί να σου προκαλέσει .

            Οταν πριν 15 χρόνια είχα ένα Γκράντ , δεν τόλμησα να το βάλω στα δύσκολα , αφού θα το έγδερνα , ήταν και λήζινγκ .
            Μόλις τις τελευταίες μέρες πριν το επιστρέψω , το έβαλα μέσα σε ένα οργωμένο χωράφι . Ωραία πήγε σαν να ήταν στην Α.Ο. , αλλά πρακτικά μέχρι εκεί .

            Το πρόβλημα είναι ότι έχουμε υπερσυγκέντρωση μοντέλων στα 20-23000 . Ντίζελ Β-suv με πλούσιο εξοπλισμό έναντι βενζινών C-suv με καλό εξοπλισμό ή ντίζελ με μέτριο .

            Εδώ είναι τα ερωτήματα για τους πολλούς .

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos1971 last edited by

              Για μένα το διλλημα τιθεται ως εξής....
              Τετρακουνα βιταρα με 22k gl+ ή kia sportage-hundai tuscon με τόσα περίπου αλλά με 1.6 ατμόσφαιρα 132 αλόγατα.
              Βαγγέληδες τσαλαπετεινούς και τετοια δεν τα κοιτάζω καν λόγω του ότι είμαι 15 χρόνια τουοτακιας με οδυνηρή προηγούμενη συμβίωση με αγροπαϊκό (κατα ζήκο) αυτοκίνητο.
              Μεγα διλλημα. Αν μπεις σε βιτ και μετά σε sportage παθαίνεις ένα σοκ εγώ τουλάχιστον έτσι ένιωσα. Το ίδιο επαθα βεβαια όταν αφού ειδα το qasquai στον χαλκιά ειδα sportage λιγο πιο πανω στο τσαπαλο.
              Το επαθα και πάλι αφού μπηκα σε βιτ στον κορφιάτη και μετά σε tuscon στον ρεντη στον κηφισό.
              Αλλά απο την άλλη για μέσα αθήνα αλλά και εξορμήσεις νομίζω βολευει το βιταρα. Το παρκάρεις πιο ευκολα δεν θα καίει τόσο πολύ θα είναι ευστροφο λόγω τουρμπο και 140 αλόγατων.
              Αλλά περι ορέξεως που λενε... κολοκυθόπιτα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ioudas last edited by

                Μπορεί κάποιος από τους τυχόν κατόχους Vitara 1.4 να μας πει την πραγματική κατανάλωση του 2wd αλλά και του 4wd ;
                Ευχαριστώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Η τετρακίνηση, σε σκληρό off roading, είναι εκ των ων ουκ άνευ, εκτός αν μιλάμε για buggy που είναι εντελώς διαφορετικά οχήματα. Από εκεί και πέρα, αν κάποιος δεν έχει σκοπό να βγει εκτός, μια χαρά κάνει την δουλειά του και με δικίνητο. Απλά να μην νομίζει ότι έχει 'τζιπ' γιατί θα τους τραβάνε για να τους ξεκολλήσουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ignantios last edited by

                    Ο χρήστης nikos1971 έγραψε:
                    Για μένα το διλλημα τιθεται ως εξής....
                    Τετρακουνα βιταρα με 22k gl+ ή kia sportage-hundai tuscon με τόσα περίπου αλλά με 1.6 ατμόσφαιρα 132 αλόγατα.
                    Βαγγέληδες τσαλαπετεινούς και τετοια δεν τα κοιτάζω καν λόγω του ότι είμαι 15 χρόνια τουοτακιας με οδυνηρή προηγούμενη συμβίωση με αγροπαϊκό (κατα ζήκο) αυτοκίνητο.
                    Μεγα διλλημα. Αν μπεις σε βιτ και μετά σε sportage παθαίνεις ένα σοκ εγώ τουλάχιστον έτσι ένιωσα. Το ίδιο επαθα βεβαια όταν αφού ειδα το qasquai στον χαλκιά ειδα sportage λιγο πιο πανω στο τσαπαλο.
                    Το επαθα και πάλι αφού μπηκα σε βιτ στον κορφιάτη και μετά σε tuscon στον ρεντη στον κηφισό.
                    Αλλά απο την άλλη για μέσα αθήνα αλλά και εξορμήσεις νομίζω βολευει το βιταρα. Το παρκάρεις πιο ευκολα δεν θα καίει τόσο πολύ θα είναι ευστροφο λόγω τουρμπο και 140 αλόγατων.
                    Αλλά περι ορέξεως που λενε... κολοκυθόπιτα

                    για μένα οδήγησε τα και εάν οι επιδόσεις και το fun to drive είναι στις προτεραιότητες σου θα καταλήξεις αμέσως στο Vitara.Απο το sx4(που έχω )ορμωμενος πίστεψε με θα το οδηγείς και θα σου άφηνε ένα χαμόγελο σε κάθε βόλτα.... Κατανάλωση υπολόγιζε εθνική από 6.2 με προσοχή έως 7.2 με απόλαυση.Και μέσα από 7.2 με λίγο προσοχή έως 8.2 με πολύ απόλαυση!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elvet
                      elvet last edited by

                      Ο χρήστης ignantios έγραψε:
                      Απο το sx4(που έχω )ορμωμενος πίστεψε με θα το οδηγείς και θα σου άφηνε ένα χαμόγελο σε κάθε βόλτα.... Κατανάλωση υπολόγιζε εθνική από 6.2 με προσοχή έως 7.2 με απόλαυση.Και μέσα από 7.2 με λίγο προσοχή έως 8.2 με πολύ απόλαυση!

                      Ποια μπορεί να είναι η πολλή απόλαυση με ένα 4κίνητο μέσα στην πόλη;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ignantios last edited by

                        Ο χρήστης elvet έγραψε:

                        Απο το sx4(που έχω )ορμωμενος πίστεψε με θα το οδηγείς και θα σου άφηνε ένα χαμόγελο σε κάθε βόλτα.... Κατανάλωση υπολόγιζε εθνική από 6.2 με προσοχή έως 7.2 με απόλαυση.Και μέσα από 7.2 με λίγο προσοχή έως 8.2 με πολύ απόλαυση!

                        Ποια μπορεί να είναι η πολλή απόλαυση με ένα 4κίνητο μέσα στην πόλη;

                        Youtube Video

                        Σαν αυτη που περιγράφει από το 3.05 μέχρι το 4.10
                        Το αμάξι έχει πολύ ωραίες ρεπριζ κάτι που χαίρεσαι μέσα στην πόλη και ωραίο πάτημα.Πολυ απόλαυση εννοώ να το πατάς το δεξί και να μην το σκέφτεσαι τα υπόλοιπα θα στα επιστρέψει το αμάξι όπως περιγράφει ο Άγγλος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elvet
                          elvet last edited by

                          Ο χρήστης ignantios έγραψε:

                          Απο το sx4(που έχω )ορμωμενος πίστεψε με θα το οδηγείς και θα σου άφηνε ένα χαμόγελο σε κάθε βόλτα.... Κατανάλωση υπολόγιζε εθνική από 6.2 με προσοχή έως 7.2 με απόλαυση.Και μέσα από 7.2 με λίγο προσοχή έως 8.2 με πολύ απόλαυση!

                          Ποια μπορεί να είναι η πολλή απόλαυση με ένα 4κίνητο μέσα στην πόλη;

                          Youtube Video

                          Σαν αυτη που περιγράφει από το 3.05 μέχρι το 4.10
                          Το αμάξι έχει πολύ ωραίες ρεπριζ κάτι που χαίρεσαι μέσα στην πόλη και ωραίο πάτημα.Πολυ απόλαυση εννοώ να το πατάς το δεξί και να μην το σκέφτεσαι τα υπόλοιπα θα στα επιστρέψει το αμάξι όπως περιγράφει ο Άγγλος.

                          Δηλαδή του προτείνεις να αγοράσει 4κίνητο Sx4 για πολλή απόλαυση στις ρεπρίζ (30-55; 40-60;) ΜΕΣΑ στην πόλη! Εντάξει, όπως απολαμβάνει ο καθένας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ignantios last edited by

                            Ο χρήστης elvet έγραψε:

                            Απο το sx4(που έχω )ορμωμενος πίστεψε με θα το οδηγείς και θα σου άφηνε ένα χαμόγελο σε κάθε βόλτα.... Κατανάλωση υπολόγιζε εθνική από 6.2 με προσοχή έως 7.2 με απόλαυση.Και μέσα από 7.2 με λίγο προσοχή έως 8.2 με πολύ απόλαυση!

                            Ποια μπορεί να είναι η πολλή απόλαυση με ένα 4κίνητο μέσα στην πόλη;

                            Youtube Video

                            Σαν αυτη που περιγράφει από το 3.05 μέχρι το 4.10
                            Το αμάξι έχει πολύ ωραίες ρεπριζ κάτι που χαίρεσαι μέσα στην πόλη και ωραίο πάτημα.Πολυ απόλαυση εννοώ να το πατάς το δεξί και να μην το σκέφτεσαι τα υπόλοιπα θα στα επιστρέψει το αμάξι όπως περιγράφει ο Άγγλος.

                            Δηλαδή του προτείνεις να αγοράσει 4κίνητο Sx4 για πολλή απόλαυση στις ρεπρίζ (30-55; 40-60;) ΜΕΣΑ στην πόλη! Εντάξει, όπως απολαμβάνει ο καθένας.

                            δεν του προτείνω καταρχήν το Sx4 ας ξεκινήσω από κει την παρανόηση.Δευτερον τι σου φαίνεται περίεργο στην ευχάριστηση που σου δίνει ένα αμάξι από τις ρεπριζ του .Μήπως δεν τις εκμεταλλεύεσαι μέσα στην πόλη??Μέσα στην πόλη είναι και η Κηφισιάς που μην μου πεις ότι δεν πιάνεις ταχύτητες μέχρι 60,70 ή και παραπάνω??? Η Σπύρου Λούη στο Ολυμπιακό στάδιο έχει όριο 50 και γελάνε και τα χταπόδια όλοι μα όλοι πάνω από 70 πάνε.

                            Τεσπά όπως το είπες όπως απολαμβάνει ο καθένας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • gatoz
                              gatoz last edited by

                              Ο χρήστης Ioudas έγραψε:
                              Μπορεί κάποιος από τους τυχόν κατόχους Vitara 1.4 να μας πει την πραγματική κατανάλωση του 2wd αλλά και του 4wd ;
                              Ευχαριστώ

                              ενα κομμα τεσσερο ες.
                              σπασμενο σε πολη επταμισο, αντε οκτω γιατι ξυπναω αργα...
                              σπασμενο οξω οκτωμιση, μπορεις και εννια και εξ ημερολογιακους στερηση.
                              μεση στα τεσσαρακοντα και χιλιαδες, οκτω κομμα πεντε. παντα με τη σκεψη στη μιλφαρα που απλωνει απεναντι να ξεχναω τον τσακαλωτο. η αριστερη που ενυμφεύθην προ εικοσαετιας και βαλε, οταν κανει αθηνα-ναυπακτος εχει κατι κοντα στο εξι.

                              ΑρΕς
                              ελβετ, οταν ημουνα μικρος, καθε παιδακι που με εδερνε το καταγγειλα στη μαμα ως κακο και ασχημο και οτι λεει βρωμολογα...βεβαιως πολλα ηταν τα παιδακια που με δειρανε - το τραβει η γατοφατσα. μηπως σου ειπε κατι καποιο σουτζουκακι? σε επειραξε? ιφ άι ρεμεμπερ γουελ, γιου χαβ αλφα. αρα τι ασχολεισαι με ημας?
                              παντως αν και δεν προκειται να σε πεισω, τα σουτζουκια ειναι οτι κοντινοτερο σε ιταλιδα για να χαβ φαν - τουλαχιστον στη παλια δικη μου μονικα...

                              #milf-a-man

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elvet
                                elvet last edited by

                                Ο χρήστης gatoz έγραψε:

                                Μπορεί κάποιος από τους τυχόν κατόχους Vitara 1.4 να μας πει την πραγματική κατανάλωση του 2wd αλλά και του 4wd ;
                                Ευχαριστώ

                                ελβετ, οταν ημουνα μικρος, καθε παιδακι που με εδερνε το καταγγειλα στη μαμα ως κακο και ασχημο και οτι λεει βρωμολογα...βεβαιως πολλα ηταν τα παιδακια που με δειρανε - το τραβει η γατοφατσα. μηπως σου ειπε κατι καποιο σουτζουκακι? σε επειραξε? ιφ άι ρεμεμπερ γουελ, γιου χαβ αλφα. αρα τι ασχολεισαι με ημας?
                                παντως αν και δεν προκειται να σε πεισω, τα σουτζουκια ειναι οτι κοντινοτερο σε ιταλιδα για να χαβ φαν - τουλαχιστον στη παλια δικη μου μονικα...

                                @γατοζ η ένστασή μου (απορία καλύτερα) ήταν ποια η πολλή απόλαυση μέσα στην πόλη (κίνηση και χαμηλά όρια) για να ευχαριστηθείς ρεπρίζ, ειδικά με 4κίνητο, ανεξαρτήτου μάρκας. Δηλαδή να πάρεις SUV ή crossover μέχρι 2300Ε για να ευχαριστιέσαι τις ρεπρίζ μέσα στην πόλη, μου φάνηκε παράξενο. Δεν έχει καμία σχέση με τα σουζούκι και τις άλφα που αναφέρεις, αν κατάλαβα τι θέλεις να πεις. Εσύ απολαμβάνεις τις ρεπρίζ μέσα στην πόλη;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • gatoz
                                  gatoz last edited by

                                  ελβετ, ναι, υπαρχει αυτη η μικρη χαρα του ανοιγω.
                                  δες το αλλιως.
                                  οδηγαμε περιπτερα. αλλα παντα ζηλευουμε εκεινο το κοκκινο το γρηγορο που ειχαμε μπει μικροι.
                                  ειδικα σε περιαστικο περιβαλλον, βλεπε ποταμι, κηφισιας και ενα σκασμο σχετικα ανετους δρομους που κανεις κατς απ με τη κινηση, βγαζει γουστα το σηκωματακι της μουρης των σουζ.
                                  θυμαμαι τον δασκαλο κκ να μιλα για την απολαυση του αυτομπιανκι αμπαρθ μεσα στους ιταλικους αμπελωνες, αν και τον αφησε τοτε απο σασμαν, και βλεπω το παρατημενο κτιριο-οπαπ σαν cantina
                                  ειναι και το τζοκερ δυσκολο για τζουλια σε ιτεα-μοναστηρακι, οποτε αψηλο και οτι δινει ας χαρουμε

                                  ΑρΕς
                                  αν και γατος δεν το συνηθιζει να ομιλει σοβαρως, οτιδηποτε ειναι λιγοτερο διεκπεραιωτικο απο σπιτι-δουλεια, δινει χαρα.

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    spi_duster last edited by

                                    à mon avis ότι πιο ολοκληρωμένο τα τελευταία 4 χρόνια από πλευράς επιδόσεων, οδικής συμπεριφοράς, άνεσης ποιότητας και χώρων, χρυσή τομή δηλαδή...και με γήινη τιμή είναι το Tiguan 1.4 TSI 150PS (στην βενζίνη) ενώ στο ντίζελ η επιλογή μου στα 2000 κ.εκ θα ήταν πάλι τιγκ. Το 1.6 ντίζελ τιγκ επίσης θεωρώ πως θα ήταν τώρα η άμεση αγορά μου γνωρίζοντας τις ανάγκες - προτεραιότητές μου. Αυτά τα ολίγα σε suv. Αδημονώ βέβαια να οδηγήσω πάλι μια Α (Την ταπεινή τζουλιέτα ίσως των 170 ίππων ) αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία...Το suzuki του γάτου βέβαια... επίσης ξεφεύγει από τα όρια του συρμού αλλά υπάρχουν κάποιοι τομείς που υπολείπεται του τιγκ και αυτό είναι επίσης γνωστό.

                                    ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      ioudas last edited by

                                      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                      à mon avis ότι πιο ολοκληρωμένο τα τελευταία 4 χρόνια από πλευράς επιδόσεων, οδικής συμπεριφοράς, άνεσης ποιότητας και χώρων, χρυσή τομή δηλαδή...και με γήινη τιμή είναι το Tiguan 1.4 TSI 150PS (στην βενζίνη) ενώ στο ντίζελ η επιλογή μου στα 2000 κ.εκ θα ήταν πάλι τιγκ. Το 1.6 ντίζελ τιγκ επίσης θεωρώ πως θα ήταν τώρα η άμεση αγορά μου .............

                                      Πολύ ωραίο το Tiguan αλλά μεγαλύτερο σε μέγεθος από ότι θα ήθελα και ολίγον λαίμαργο, σε βενζίνη. Για πετρέλαιο δεν το σκέφτομαι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Τότε πιθανό να έπρεπε να δεις σοβαρά το scross το οποίο είναι ένα καταξιωμένο και πολύ ώριμο αυτοκίνητο από πολλές πλευρές, το βιτάρα αλλά και το πάντα προβλεπόμενο... qq. Στα οχήματα αυτά πλην κάποιων παραπόνων 'της πλάκας' υπάρχουν πολλά συν (+) που τα ορίζουν ως 'αναφοράς' στην κατηγορία τους. Δεν σου προτείνω το ντουστ καθώς είναι όχημα ειδικού σκοπού ενώ η πόλη δεν είναι το στοιχείο του. Για πραγματική οικονομία στην χρήση, το scross ενώ ως προς την συντήρηση το qq δεν διαφέρει από ένα αυτοκίνητο πόλης. Επίσης ότι κι αν αποφασίσεις κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και μη το πάρεις με 18άρες ζαντες. Ιδανικές για την πλειοψηφία των suv της κατηγορίας που κοιτάς είναι οι 16άρες και μην ακούς τις σειρήνες. Μόνο μαμισιάτικα πληρώνεις όσο ανεβαίνεις νούμερα στην κατηγορία. Μέχρι 17άρες και πάλι πολύ είναι. Πολλά ψευδο suv μοιάζουν με παπουτσωμένους γάτους και με κάτι τέτοια extra στα δύσκολα δεν φτάνουν ούτε το ταπεινό panda σε ικανότητες.

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                          Επίσης ότι κι αν αποφασίσεις κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και μη το πάρεις με 18άρες ζαντες. Ιδανικές για την πλειοψηφία των suv της κατηγορίας που κοιτάς είναι οι 16άρες και μην ακούς τις σειρήνες. Μόνο μαμισιάτικα πληρώνεις όσο ανεβαίνεις νούμερα στην κατηγορία. Μέχρι 17άρες και πάλι πολύ είναι. Πολλά ψευδο suv μοιάζουν με παπουτσωμένους γάτους και με κάτι τέτοια extra στα δύσκολα δεν φτάνουν ούτε το ταπεινό panda σε ικανότητες.

                                          +1000!!! Είναι απίστευτο και τραγικό αυτό με τις ζάντες...έχει παραγίνει το κακό!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spi_duster last edited by

                                            Όχι μόνο χαίρομαι που συμφωνείς φίλε αλλά σε μια πρόταση το έγραψες καλύτερα από εμένα που πάλευα 4 γραμμές να το προσδιορίσω! Εγώ συμφωνώ λοιπόν μαζί σου!

                                            ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 13 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr