-
Από παλιά γίνονταν μετατροπές σε Τογιότα.
Θυμάμαι γιαρις βενζινης από φλαμιατο με τοποθετημένο κατά την αγορά υγραέριο, την εποχή που εγώ είχα παρει το πετρέλαιο.
Το ποσο επίσημο είναι θα φανεί στην πρώτη στραβή και στο αν και ποσο θα σου καλύψει η κάθε εισαγωγική τη βλάβη.
Πρόσφατα μάλιστα φιλος με σχολή οδήγησης έβαλε cng σε γιαρις για οικονομία
Παλιότερα στο ραβ είχα ρωτήσει και τα παιδιά στο εξουσιοδοτημένο που εμπιστεύομαι χρονια με είχαν αποτρέψει.
Το σκότωσα λόγω δίλιτρου και κατανάλωσης κι ησύχασα. Damage control λέγεται και στις περιπτώσεις αυτές απαλλάσσεται κανεις το συντομότερο δυνατό από τη χασούρα και περιορίζει τη ζημιάΠοιος ο λόγος να κρατάς κάτι με ελάχιστη αξία και να εξακολουθείς να ρίχνεις φράγκα;
-
Μέσα σ' όλα πάντως υποψιάζομαι ότι σαν εν γνώσειτους οι εταιριες να φτιαχνουν πλέον σύγχρονους κινητήρες 'ασυμβατους' με τέτοιες μετατροπές.
Υπάρχει στο συγγενικο περιβάλλον C3 πρώτης γενιάς με τον αρχαίο 1.1 και με σύστημα εγκατεστημενο στην Βουλγαρία και με πάνω από 100000 χλμ δουλεμενο με υγραέριο και είναι απροβληματιστο. -
Μήπως ότι δεν έχεις την οικονομική άνεση να πουλήσεις 3 χιλιάρικα αυτό που αγόρασες με τόσο κόπο στα 30 (αναφέρομαι στην περίπτωση του Sportage); Και να τσοντάρεις άλλα 15 για να πάρεις το επόμενο που θα καίει λίγο; Όχι τζιπ προφανώς, δεν υπάρχουν τέτοια πετρέλαια στα 18 χιλιάρικα.
Οπότε ρίχνεις ένα χιλιάρικο και καταλήγεις να έχεις ίδια κατανάλωση στο παλιό με το ολοκαίνουριο; Και το οποίο δε θα έχει τις χάρες (τζιποειδές, τετρακίνηση) που είχε το παλιό. Που για να το επέλεγες, προφανώς τις ήθελες αυτές τις χαρές.Τα τέλη βέβαια δεν τα γλιτώνεις, αλλά δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε το υγραέριο για αυτό.
-
To καινούργιο θα είναι πάντα καινούργιο όμως!
-
Ασφαλώς! Κανείς δεν πήρε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ή έβαλε υγραέριο χωρίς να υπάρχει οικονομικός λόγος.
-
Εύχομαι αυτή η ιστορία με τα 'αυτοκίνητα βόμβες' να λήξει σύντομα. Δεν έχω καμία μα καμία εμπιστοσύνη. Χίλιες φορές το βραδύκαυστο πετρέλαιο.
-
Κι εγώ εύχομαι να λήξει αυτή η ιστορία με τους κινούμενους καρκίνους, τα πετρέλαια. Όσο το δυνατόν νωρίτερα.
Ειδικά όταν είμαι με το ποδήλατο, με τους παλμούς ψηλά και τους πνεύμονες ανοιχτούς, μου είναι πολύ εύκολο να καταλάβω τι καύσιμο καίει το όχημα που με πέρασε. Όχι πως ο τρατοθόρυβος αφήνει περιθώριο για αμφιβολίες. -
Τόση αφέλεια και τόση ασχετοσύνη, νισάφι πια. Μόνο από πωλητές την περίμενα.
-
Το 2007 προ - φτώχειας δηλαδή ένα στα δύο βενζινοκίνητα αυτοκίνητα σε Αθήνα Θεσσαλονίκη είχε φθαρμένο καταλύτη. Τι σήμαινε αυτό? Σήμαινε πως οι καταλύτες απελευθέρωναν βενζόλιο κλπ καρκινογόνα αέρια αντί να επιτελούν το έργο τους. Αλήθεια πιστεύει κανείς σήμερα πως τα πράγματα έχουν βελτιωθεί? Γνωρίζετε ποια είναι η μοίρα των καταλυτών στα αυτοκίνητα που αποσύρονται αλλά και άλλων καρκινογόνων μερών? Γνωρίζει κανείς να μας πει τι πρόβλεψη υπάρχει για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων όταν αυτές παύουν να είναι λειτουργικές? Μην αρχίζουμε λοιπόν τις μακακίες περί οικολογικών καυσίμων γιατί απλά δεν υφίστανται. Τα μόνα οικολογικά είναι ο αέρας και ο ήλιος. Τα υπόλοιπα είναι απόφαση των ισχυρών πότε και γιατί θα τα ακολουθήσουμε.
-
Να ξεκαθαρίσω ότι όσα γράφω κατά καιρούς για το φυσικό αέριο, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το υγραέριο δε γίνονται προφανώς για φιγούρα ή για πωλήσεις, αλλά για να ωφεληθεί κάποιος από τη δική μου γνώση, όπως κι εγώ ωφελήθηκα και κέρδισα από τη γνώση των υπολοίπων. Αυτός άλλωστε είναι ο σκοπός των φόρουμ.
Από εκεί και πέρα, και μιλάω ξεκαθάρα για τον εαυτό μου, εγώ θα ντρεπόμουν να προσβάλλω έναν συνομιλητή που δε γνωρίζω (μην κοιτάτε τις πολλές δημοσιεύσεις, υπήρξε μια πολυετής αποχή από το φόρουμ, στην ουσία είμαι φρέσκος στη νέα μορφή του φόρουμ), ο οποίος έχει γράψει έναν δομημένο λόγο με συγκεκριμένα αριθμημένα επιχειρήματα. Αν θεωρούσα ότι έγραφε αρλούμπες κι ότι κάποιος κινδυνεύει, τότε θα προσπαθούσα να τον αντικρούσω. Όχι για μένα, αφού εγώ υποτίθεται ότι ξέρω αλλά για να μην την πατήσει κάποιος. Αλλά να αρχίσω τις προσβολές, οι οποίες μάλιστα είναι προφανώς τελείως ανεδαφικές αφού ο απέναντι είναι ο μόνος που έχει αρθρώσει συγκεκριμένο λόγο, ε όχι. Θα με έριχνε πολύ στα μάτια μου και σίγουρα και στων υπολοίπων.
-
Αν ήθελα να σε προσβάλλω δεν θα σε χαρακτήριζα αφελή.
-
Είστε και οι δύο αξιόλογα μέλη του φόρουμ και έχετε την ικανότητα να κρατήσετε ακόμα και μια διαφωνία σε κόσμιο επίπεδο ακόμα και σε θέματα που από φυσικού τους μπορούν να προκαλέσουν εντάσεις.
Και σε τέτοια θέματα που υπάρχουν οι γνώστες και οι έμπειροι ή οι κάτοχοι, οι πωλητές, οι μου το είπε ο γείτονας και ο συμπέθερος του κουμπάρου μου και λοιπων απόψεις απλά φιλτράρουμε τα γραφόμενα και βγάζουμε τα συμπεράσματα μας. -
Ζητώ συγνώμη. Αλλωστε δεν είμαι άνθρωπος των εντάσεων. Ακόμη και τη μουσική μου προτιμώ να την ακούω σε φυσικές στάθμες αλλά με καλή διάταξη των οργάνων στο χώρο. Τα σέβη μου ειλικρινά.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
...Γνωρίζετε ποια είναι η μοίρα των καταλυτών στα αυτοκίνητα που αποσύρονται αλλά και άλλων καρκινογόνων μερών? Γνωρίζει κανείς να μας πει τι πρόβλεψη υπάρχει για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων όταν αυτές παύουν να είναι λειτουργικές? Μην αρχίζουμε λοιπόν τις μακακίες περί οικολογικών καυσίμων γιατί απλά δεν υφίστανται. Τα μόνα οικολογικά είναι ο αέρας και ο ήλιος. Τα υπόλοιπα είναι απόφαση των ισχυρών πότε και γιατί θα τα ακολουθήσουμε.Το οποίο βέβαια δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που αναφέρει ο dimsabas.
-
Φυσικά κι έχει σχέση φίλε μου καθώς ο φίλος αναφέρθηκε σε κινούμενους καρκίνους. Για εμένα είναι φυσιολογική εξέλιξη μιας συζήτησης αυτά που έθεσα. Ενα euro6 ντίζελ και ένα euro6 cng πληρούν εξίσου κάποιες προδιαγραφές. Τα προβλήματα εκκινούν όταν έρχεται η ώρα της συντήρησης και έπειτα της απόσυρσης των οχημάτων και αυτό είναι κάτι που πρέπει να μας απασχολεί όταν αναφερόμαστε σε ζητήματα οικολογίας και υγείας του πληθυσμού στην σύγκριση των τεχνολογιών. Στο ίδιο δωμάτιο ζούμε όλοι.
-
Διαβάζω συχνά πυκνά από ανθρώπους που ασχολούνται και ξέρουν 2-3 πράγματα σχόλια του τύπου 'τα καρκινογόνα πετρέλαια,οι κινούμενες βόμβες ,ο κινούμενος καρκίνος' κλπ. Όχι μόνο από τον dimsabas αλλά και από άλλους,απλά το σχόλιο του ήταν η αφορμή του δικού μου. Λέει ο φίλτατος ότι καταλαβαίνει το καύσιμο του αυτοκινήτου όταν κάνει ποδήλατο....δεν είναι λίγο οξύμωρο αυτό όταν τριγύρω σου δουλεύουν τόσες κεντρικές θερμάνσεις πετρελαίου που καίνε μαζούτ με 3000ppm? Η οταν συναντάς τα καταπληκτικά μας λεωφορεία? Η κανένα φορτηγό? Η τον χειμώνα που οι νεόπτωχοι καίνε μελαμίνες και η αιθαλομίχλη πάει σύννεφο? Μετα από όλα αυτά μας φταίει το ΙΧ πετρέλαιο που καίει κίνησης με 50ppm? Μήπως ένα κακοσυντηρημένο βενζινοκίνητο με πεθαμένο καταλύτη βγάζει περισσότερους και πιο επικίνδυνους ρύπους?
-
Ο χρήστης kkostask έγραψε:
Διαβάζω συχνά πυκνά από ανθρώπους ...+10000000
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Διαβάζω συχνά πυκνά από ανθρώπους ...
+10000000
Κάνε τα +20000000
-
Το θεμα με τα μικροσωματιδια του ντιζελ ειναι οτι λογω βαρους δεν μπορουν να διαφυγουν ψηλα στην ατμοσφαιρα αμεσα, και αιωρουνται ακριβως στο υψος του κεφαλιου ενος ανθρωπου, οπου μεσω της αναπνοης θεωρητικα κατεβαινουν στον πνευμονα και συλλεγονται απο τα τριχιδια του πνευμονα.
Βεβαια το μεγεθος τους, που ειναι μεγαλυτερα απο αυτα της βενζινης, βοηθα τους ανθρωπους να τα σταματουν ως εναν ποσοστο απο τις τριχες της μυτης μας.
-
Αυτό δεν το 'ξερα. Θα αφήσω μουστάκι.
Toyota C-HR 2016