Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota C-HR 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota C-HR 2016
    • 1
    • 2
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 85
    • 86
    • 31 / 86
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    88
    1716
    65306
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 last edited by

      Από παλιά γίνονταν μετατροπές σε Τογιότα.
      Θυμάμαι γιαρις βενζινης από φλαμιατο με τοποθετημένο κατά την αγορά υγραέριο, την εποχή που εγώ είχα παρει το πετρέλαιο.
      Το ποσο επίσημο είναι θα φανεί στην πρώτη στραβή και στο αν και ποσο θα σου καλύψει η κάθε εισαγωγική τη βλάβη.
      Πρόσφατα μάλιστα φιλος με σχολή οδήγησης έβαλε cng σε γιαρις για οικονομία
      Παλιότερα στο ραβ είχα ρωτήσει και τα παιδιά στο εξουσιοδοτημένο που εμπιστεύομαι χρονια με είχαν αποτρέψει.
      Το σκότωσα λόγω δίλιτρου και κατανάλωσης κι ησύχασα. Damage control λέγεται και στις περιπτώσεις αυτές απαλλάσσεται κανεις το συντομότερο δυνατό από τη χασούρα και περιορίζει τη ζημιά

      Ποιος ο λόγος να κρατάς κάτι με ελάχιστη αξία και να εξακολουθείς να ρίχνεις φράγκα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        cosneo last edited by

        Μέσα σ' όλα πάντως υποψιάζομαι ότι σαν εν γνώσειτους οι εταιριες να φτιαχνουν πλέον σύγχρονους κινητήρες 'ασυμβατους' με τέτοιες μετατροπές.
        Υπάρχει στο συγγενικο περιβάλλον C3 πρώτης γενιάς με τον αρχαίο 1.1 και με σύστημα εγκατεστημενο στην Βουλγαρία και με πάνω από 100000 χλμ δουλεμενο με υγραέριο και είναι απροβληματιστο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dimsabas last edited by

          Μήπως ότι δεν έχεις την οικονομική άνεση να πουλήσεις 3 χιλιάρικα αυτό που αγόρασες με τόσο κόπο στα 30 (αναφέρομαι στην περίπτωση του Sportage); Και να τσοντάρεις άλλα 15 για να πάρεις το επόμενο που θα καίει λίγο; Όχι τζιπ προφανώς, δεν υπάρχουν τέτοια πετρέλαια στα 18 χιλιάρικα.
          Οπότε ρίχνεις ένα χιλιάρικο και καταλήγεις να έχεις ίδια κατανάλωση στο παλιό με το ολοκαίνουριο; Και το οποίο δε θα έχει τις χάρες (τζιποειδές, τετρακίνηση) που είχε το παλιό. Που για να το επέλεγες, προφανώς τις ήθελες αυτές τις χαρές.

          Τα τέλη βέβαια δεν τα γλιτώνεις, αλλά δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε το υγραέριο για αυτό.

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            iceman7 last edited by

            To καινούργιο θα είναι πάντα καινούργιο όμως!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dimsabas last edited by

              Ασφαλώς! Κανείς δεν πήρε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ή έβαλε υγραέριο χωρίς να υπάρχει οικονομικός λόγος.

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                spi_duster last edited by

                Εύχομαι αυτή η ιστορία με τα 'αυτοκίνητα βόμβες' να λήξει σύντομα. Δεν έχω καμία μα καμία εμπιστοσύνη. Χίλιες φορές το βραδύκαυστο πετρέλαιο.

                ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Κι εγώ εύχομαι να λήξει αυτή η ιστορία με τους κινούμενους καρκίνους, τα πετρέλαια. Όσο το δυνατόν νωρίτερα.
                  Ειδικά όταν είμαι με το ποδήλατο, με τους παλμούς ψηλά και τους πνεύμονες ανοιχτούς, μου είναι πολύ εύκολο να καταλάβω τι καύσιμο καίει το όχημα που με πέρασε. Όχι πως ο τρατοθόρυβος αφήνει περιθώριο για αμφιβολίες.

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    spi_duster last edited by

                    Τόση αφέλεια και τόση ασχετοσύνη, νισάφι πια. Μόνο από πωλητές την περίμενα.

                    ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Το 2007 προ - φτώχειας δηλαδή ένα στα δύο βενζινοκίνητα αυτοκίνητα σε Αθήνα Θεσσαλονίκη είχε φθαρμένο καταλύτη. Τι σήμαινε αυτό? Σήμαινε πως οι καταλύτες απελευθέρωναν βενζόλιο κλπ καρκινογόνα αέρια αντί να επιτελούν το έργο τους. Αλήθεια πιστεύει κανείς σήμερα πως τα πράγματα έχουν βελτιωθεί? Γνωρίζετε ποια είναι η μοίρα των καταλυτών στα αυτοκίνητα που αποσύρονται αλλά και άλλων καρκινογόνων μερών? Γνωρίζει κανείς να μας πει τι πρόβλεψη υπάρχει για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων όταν αυτές παύουν να είναι λειτουργικές? Μην αρχίζουμε λοιπόν τις μακακίες περί οικολογικών καυσίμων γιατί απλά δεν υφίστανται. Τα μόνα οικολογικά είναι ο αέρας και ο ήλιος. Τα υπόλοιπα είναι απόφαση των ισχυρών πότε και γιατί θα τα ακολουθήσουμε.

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Να ξεκαθαρίσω ότι όσα γράφω κατά καιρούς για το φυσικό αέριο, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το υγραέριο δε γίνονται προφανώς για φιγούρα ή για πωλήσεις, αλλά για να ωφεληθεί κάποιος από τη δική μου γνώση, όπως κι εγώ ωφελήθηκα και κέρδισα από τη γνώση των υπολοίπων. Αυτός άλλωστε είναι ο σκοπός των φόρουμ.

                        Από εκεί και πέρα, και μιλάω ξεκαθάρα για τον εαυτό μου, εγώ θα ντρεπόμουν να προσβάλλω έναν συνομιλητή που δε γνωρίζω (μην κοιτάτε τις πολλές δημοσιεύσεις, υπήρξε μια πολυετής αποχή από το φόρουμ, στην ουσία είμαι φρέσκος στη νέα μορφή του φόρουμ), ο οποίος έχει γράψει έναν δομημένο λόγο με συγκεκριμένα αριθμημένα επιχειρήματα. Αν θεωρούσα ότι έγραφε αρλούμπες κι ότι κάποιος κινδυνεύει, τότε θα προσπαθούσα να τον αντικρούσω. Όχι για μένα, αφού εγώ υποτίθεται ότι ξέρω αλλά για να μην την πατήσει κάποιος. Αλλά να αρχίσω τις προσβολές, οι οποίες μάλιστα είναι προφανώς τελείως ανεδαφικές αφού ο απέναντι είναι ο μόνος που έχει αρθρώσει συγκεκριμένο λόγο, ε όχι. Θα με έριχνε πολύ στα μάτια μου και σίγουρα και στων υπολοίπων.

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Αν ήθελα να σε προσβάλλω δεν θα σε χαρακτήριζα αφελή.

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Είστε και οι δύο αξιόλογα μέλη του φόρουμ και έχετε την ικανότητα να κρατήσετε ακόμα και μια διαφωνία σε κόσμιο επίπεδο ακόμα και σε θέματα που από φυσικού τους μπορούν να προκαλέσουν εντάσεις.
                            Και σε τέτοια θέματα που υπάρχουν οι γνώστες και οι έμπειροι ή οι κάτοχοι, οι πωλητές, οι μου το είπε ο γείτονας και ο συμπέθερος του κουμπάρου μου και λοιπων απόψεις απλά φιλτράρουμε τα γραφόμενα και βγάζουμε τα συμπεράσματα μας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Ζητώ συγνώμη. Αλλωστε δεν είμαι άνθρωπος των εντάσεων. Ακόμη και τη μουσική μου προτιμώ να την ακούω σε φυσικές στάθμες αλλά με καλή διάταξη των οργάνων στο χώρο. Τα σέβη μου ειλικρινά.

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                super-t last edited by

                                Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                ...Γνωρίζετε ποια είναι η μοίρα των καταλυτών στα αυτοκίνητα που αποσύρονται αλλά και άλλων καρκινογόνων μερών? Γνωρίζει κανείς να μας πει τι πρόβλεψη υπάρχει για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων όταν αυτές παύουν να είναι λειτουργικές? Μην αρχίζουμε λοιπόν τις μακακίες περί οικολογικών καυσίμων γιατί απλά δεν υφίστανται. Τα μόνα οικολογικά είναι ο αέρας και ο ήλιος. Τα υπόλοιπα είναι απόφαση των ισχυρών πότε και γιατί θα τα ακολουθήσουμε.

                                Το οποίο βέβαια δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που αναφέρει ο dimsabas.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  spi_duster last edited by

                                  Φυσικά κι έχει σχέση φίλε μου καθώς ο φίλος αναφέρθηκε σε κινούμενους καρκίνους. Για εμένα είναι φυσιολογική εξέλιξη μιας συζήτησης αυτά που έθεσα. Ενα euro6 ντίζελ και ένα euro6 cng πληρούν εξίσου κάποιες προδιαγραφές. Τα προβλήματα εκκινούν όταν έρχεται η ώρα της συντήρησης και έπειτα της απόσυρσης των οχημάτων και αυτό είναι κάτι που πρέπει να μας απασχολεί όταν αναφερόμαστε σε ζητήματα οικολογίας και υγείας του πληθυσμού στην σύγκριση των τεχνολογιών. Στο ίδιο δωμάτιο ζούμε όλοι.

                                  ....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kkostask last edited by

                                    Διαβάζω συχνά πυκνά από ανθρώπους που ασχολούνται και ξέρουν 2-3 πράγματα σχόλια του τύπου 'τα καρκινογόνα πετρέλαια,οι κινούμενες βόμβες ,ο κινούμενος καρκίνος' κλπ. Όχι μόνο από τον dimsabas αλλά και από άλλους,απλά το σχόλιο του ήταν η αφορμή του δικού μου. Λέει ο φίλτατος ότι καταλαβαίνει το καύσιμο του αυτοκινήτου όταν κάνει ποδήλατο....δεν είναι λίγο οξύμωρο αυτό όταν τριγύρω σου δουλεύουν τόσες κεντρικές θερμάνσεις πετρελαίου που καίνε μαζούτ με 3000ppm? Η οταν συναντάς τα καταπληκτικά μας λεωφορεία? Η κανένα φορτηγό? Η τον χειμώνα που οι νεόπτωχοι καίνε μελαμίνες και η αιθαλομίχλη πάει σύννεφο? Μετα από όλα αυτά μας φταίει το ΙΧ πετρέλαιο που καίει κίνησης με 50ppm? Μήπως ένα κακοσυντηρημένο βενζινοκίνητο με πεθαμένο καταλύτη βγάζει περισσότερους και πιο επικίνδυνους ρύπους?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • monman2
                                      monman2 last edited by

                                      Ο χρήστης kkostask έγραψε:
                                      Διαβάζω συχνά πυκνά από ανθρώπους ...

                                      +10000000

                                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:

                                        Διαβάζω συχνά πυκνά από ανθρώπους ...

                                        +10000000

                                        Κάνε τα +20000000

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Το θεμα με τα μικροσωματιδια του ντιζελ ειναι οτι λογω βαρους δεν μπορουν να διαφυγουν ψηλα στην ατμοσφαιρα αμεσα, και αιωρουνται ακριβως στο υψος του κεφαλιου ενος ανθρωπου, οπου μεσω της αναπνοης θεωρητικα κατεβαινουν στον πνευμονα και συλλεγονται απο τα τριχιδια του πνευμονα.

                                          Βεβαια το μεγεθος τους, που ειναι μεγαλυτερα απο αυτα της βενζινης, βοηθα τους ανθρωπους να τα σταματουν ως εναν ποσοστο απο τις τριχες της μυτης μας.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • S
                                            spi_duster last edited by

                                            Αυτό δεν το 'ξερα. Θα αφήσω μουστάκι.

                                            ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 85
                                            • 86
                                            • 31 / 86
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr