Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Scala
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Scala
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 12
    • 13
    • 2 / 13
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    249
    3611
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      harisma23 last edited by

      Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
      Ωραίο concept,μαλ/κια ονομα
      Όσο αφορά τα plug in hybrids, στα τέτοια μου, να πετάω μπαλαντέζα από το μπαλκόνι?

      Μωρέ, αν είναι να έχω 245 άλογα με κατανάλωση αντίστοιχη χιλιαριού με CNG, πετάω μπαλαντέζα και από την ταράτσα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • T
        tkin73 last edited by

        Συγνώμη τώρα δεν έχεις δικό σου κλειστό πάρκινγκ να κάνεις μια σωστή ηλεκτρολογική εγκατάσταση;....τσ τσ πτωχοί ...
        Πάλι τις γυφτιες θα αρχίσουμε...
        Γυναίκα αμολα καλούμπα!!!
        Μια που θα την βάζεις , μια που σε βρίζει ο αποκατω που θα βλέπει την μπαλάντεζα μες την μούρη του και μια που θα σου κλέβουν τα καλώδια οι γύφτοι ξηλώνοντας και την φυσα από το αμάξι κάνοντας ζημιά και εγώ δεν ξέρω τι αξιας!!!
        Θα ζήσουμε μεγάλες στιγμές με τα ηλεκτρικά ! Η χαρά του καυγατζη και του κλεφτη!!

        Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • H
          harisma23 last edited by

          Πέρα από την πλάκα, εννοείται ότι αν κάποια στιγμή αγοράσω ηλεκτρικό ή υβριδικό, θα τραβήξω γραμμή με πίνακα από το ρολόι μου ως τη θέση στάθμευσης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            aikibill last edited by

            Η θέση στάθμευσης είναι κανονική η καρεκλο/γλαστρο/παπί?
            Τι έγινε ρε παιδιά ξαφνικά μένουμε όλοι αμερικανικά suburbs ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • D
              dstou last edited by

              Καρφί στα 35.000 ευρά βλέπω το υβρίδιο, ελάχιστα θα πουλήσει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • H
                harisma23 last edited by

                Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                Η θέση στάθμευσης είναι κανονική η καρεκλο/γλαστρο/παπί?

                Έχω την τύχη την τελευταία δεκαετία να έχω υπόγεια θέση στάθμευσης.
                Αν δεν την είχα, προφανώς δεν θα σκεφτόμουν καν το ενδεχόμενο ηλεκτρικού ή υβριδικού μέχρι να δημιουργηθούν οι κατάλληλες υποδομές (κοινόχρηστες θέσεις στάθμευσης με φορτιστές).

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • V
                  vagkirk last edited by

                  Εν τω μεταξύ τώρα θυμήθηκα πως...1.5 TSI plug in hybrid υπάρχει ήδη με 50 κμ αυτονομία και 200 άλογα και dsg , το golf GTE και είναι πανάκριβο , οπότε τσάμπα ο ενθουσιασμός εκτός αν η Skoda που παίρνει ότι βρισκόταν στο πάνω ράφι της VW πριν 4 χρόνια το τιμολογησει λογικά.

                  Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                    Η θέση στάθμευσης είναι κανονική η καρεκλο/γλαστρο/παπί?
                    Τι έγινε ρε παιδιά ξαφνικά μένουμε όλοι αμερικανικά suburbs ?

                    Όλοι έχουμε!!!αλλά δεν μιλάμε για να μην μας τις ...ματιασουν!

                    Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • X
                      xplicit last edited by

                      Εμείς που δεν έχουμε κλειστό παρκινγκ, να το αφήνουμε δίπλα σε κολώνες της ΔΕΗ να φορτίζει ασύρματα??..

                      Να φτιάξουμε καμία τέτοια πατέντα??..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        aikibill last edited by

                        Η να ρίχνουμε λάσο στα καλώδια του τραμ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Εν τω μεταξύ θα θελα να ξερα που θα βγάζετε τα 240+ που προμοταρουν και ενθουσιαζεστε.

                          Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by

                            Στα υπογεια παρκινγκ που παρκαρω φοβαμαι τις πλυμμηρες. Με καλωδια να φορτιζουν ουτε να το σκεφτομαι δεν θελω το τι θα γινεται.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              Εντάξει ρε συ δλδ θες να μας πεις ότι δεν έχεις κάνει μια αντιπλημμυρική μελέτη ; Δεν έχεις ένα φράγμα αποτροπής εισχώρησης ύδατος; Αυτά είναι βασικά απορώ ...που ζείτε;....

                              Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap last edited by

                                Μαλλον με κοροιδευεις

                                Αλλα για παραδειγμα ενα απο τα υπογεια γκαραζ ειναι εκπληκτικα μελετημενο, με συστηματα σε καθε θεση και με αερογωγους στο υψος της εξατμισης που παιρνουν το καυσαεριο και το βγαζουν εξω, με συστημα πυροσβεσης σε καθε θεση απο πανω, με καμερες να κοιτουν τις θεσεις παρκαρισματος, με ειδικα φωτα και συστηματα ασφαλειας, με συστηματα με αντλιες για νερα και ειδικα φρεατια, με μελετες για γρηγορη εκκένωση κτλ

                                Παλαιοτερα ομως μια πλυμμηρα μια χαρα τα εκανε ολα εκει μεσα....

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  ε ναι αστειευομαι !! οι περισσσοτεροι δεν εχουμε μαθει να κανουμε ανακυκλωση αλλα εχουμε αρχισει να ονειρευομαστε ηλεκτρικα αμαξια...στο 0.07% των ταξινομήσεων τα αμιγώς ηλεκτρικά αμάξια!!! Είναι φανερό...η αγορά στρέφεται στην ηλεκτροκίνηση!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lleonidas moderator last edited by

                                    *Το νέο Scala είναι ένα τυπικό μικρο-μεσαίο χάτσμπακ που βασίζεται στο δάπεδο MQB του ομίλου VW. Το μήκος του, όπως επίσημα αποκαλύπτουν σήμερα οι δημιουργοί του, είναι 4,362 μ., το πλάτος του σχεδόν 1,8 μ., το ύψος του 1.471 χλστ. και το μεταξόνιό του ανέρχεται στα 2,649 μ.

                                    Οι Τσέχοι υπόσχονται πως οι διαθέσιμοι χώροι στην καμπίνα συναγωνίζονται στα ίσια εκείνους του Octavia, και για του λόγου το αληθές παραθέτουν μερικά ενδιαφέροντα αριθμητικά μεγέθη. Όπως είναι η απόσταση των γονάτων των πίσω επιβατών από την πλάτη του καθίσματος (73 χλστ., όσα και στο Octavia), τον «αέρα» που αφορά τους αγκώνες των επιβατών (1,429 μ. έναντι 1,449) καθώς και εκείνον για τα κεφάλια των πίσω σε σχέση με την οροφή του αυτοκινήτου (982 χλστ. έναντι 980 χλστ.). Ο δε χώρος αποσκευών οριοθετείται με τα καθίσματα στην όρθια θέση στα 467 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωσή τους στα 1.410 λίτρα.

                                    Όλα τα παραπάνω δεν είναι τα μόνα… κατορθώματα της καμπίνας, η οποία εξοπλίζεται με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Το «παρών» δίνει το γνωστό Virtual Cockpit, το οποίο απαρτίζεται από μια οθόνη 10,25 ιντσών, ενώ στην κεντρική κονσόλα θα δεσπόζει μία ακόμα με διαγώνιο 9,2 ίντσες. Θέλοντας να ανεβάσουν ακόμα πιο ψηλά τον πήχη, το νέο Skoda Scala εφοδιάζεται με πληθώρα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης της οδήγησης. Ανάμεσα στα ηλεκτρονικά αυτά καλούδια ξεχωρίζει το προαιρετικό Crew Protect Assist, το οποίο κλείνει ακαριαία τα εμπρός παράθυρα και «σφίγγει» τις ζώνες όταν διαπιστωθεί πως επίκειται σύγκρουση. Αν αυτό συμβεί, για τα περαιτέρω αναλαμβάνουν οι 9 στο σύνολο αερόσακοι.

                                    Επίσης, παρόντα είναι τo Side Assist, ένα σύστημα που προειδοποιεί τον οδηγό (ηχητικά και οπτικά) όταν ένα άλλο αυτοκίνητο που βρίσκεται πίσω είναι έτοιμο να πραγματοποιήσει προσπέραση ή βρίσκεται απλά στο τυφλό σημείο, το Rear Traffic Alert και το Adaptive Cruise Control που λειτουργεί για την περίσταση ακόμα και όταν το αυτοκίνητο ταξιδεύει στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα. Εκ των ουκ άνευ,φυσικά, τα Lane Assist, Front Assist, City Emergency Brake και Park Assist. Από εκεί και πέρα, για την καλύτερη θέαση προς τα εμπρός τις νυχτερινές ώρες, το τσέχικο «χάτς» θα μπορεί να εφοδιαστεί με full-LED φώτα.

                                    Την κίνηση στο προσθιοκίνητο Skoda Scala θα παρέχει μια γκάμα κινητήρων ντίζελ, βενζίνης και CNG με απόδοση από 90 έως και 150 ίππους. Αφετηρία θα αποτελεί ο γνώριμος 1.0 TSI, ο οποίος θα αποδίδει 95 ή 115 ίππους συνεργαζόμενος στην πρώτη περίπτωση με 5άρι κιβώτιο και στη δεύτερη με 6άρι ή προαιρετικά με το 7τάχυτο DSG του ομίλου VW. Από εκεί και μετά, ο 1.5 TSI θα είναι «παρών» αποδίδοντας για την περίσταση 150 ίππους, σε συνδυασμό με τα κιβώτια ταχυτήτων της έκδοση 1.0 TSI 115 PS. Το ίδιο «πακέτο» μετάδοσης θα εξοπλίζει και τον 1.6 TDI, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και ροπή 250 Nm. Ο δε 1.0 G-TEC, ο οποίος θα κάνει το ντεμπούτο του μέσα στο 2019, θα έχει απόδοση 90 ίππων. Αξίζει να αναφερθεί, τέλος, πως η έκδοση με το προαιρετικό σύστημα Sport Chassis Preset, η οποία θα έχει χαμηλωμένο κατά 15 χλστ. αμάξωμα, θα παρέχει στον οδηγό να επιλέξει ένα από τα προγράμματα Normal και Sport που μεταβάλλουν την απόσβεση των αμορτισέρ μέσω μιας βαλβίδας που βρίσκεται στο εσωτερικό τους.*

                                    Πηγή




                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      stormold last edited by

                                      Μοιάζει με το Audi A3 Sportback ή είναι ιδέα μου;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        harisma23 last edited by

                                        Μοιάζει.
                                        Και ο προκάτοχος του Scala, το Rapid Spaceback, επίσης έμοιαζε στις γενικές αναλογίες του προφίλ με το A3 sportsback.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Απο τα πολυ λιγα που βλεπω, συν το πορτπαγκαζ, φανταζομαι του τεραστιους χωρους αν και τους περιμενα μεγαλυτερους τους οκταβια, τους 8 αεροσακους, ολα τα γκλαμουρ μπιμπλικια οπως μεγαλες οθονες παντου και τα συατηματα ασφαλειας συν την νεα πλατφορμα, θα ειναι ψηλοπακεταρα.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • V
                                            vagkirk last edited by

                                            Πολυ καλή τοποθέτηση του μοντέλου από την Skoda.
                                            Ξεκάθαρα οικογενειακό και πρακτικό αυτοκίνητο, μοντέρνα σχεδίαση που ξεφεύγει από το συντηρητικό octavia και έχει περισσότερο νόημα ύπαρξης από το rapid spaceback λόγω μεγαλύτερων χωρών εσωτερικά ανώτερη από το fabia σχεδίαση εσωτερικά και πλουσιότερο σε multimedia κοκοψινια κλπ

                                            Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 2 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr