Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI FORUM
    • 1
    • 2
    • 318
    • 319
    • 320
    • 321
    • 322
    • 350
    • 351
    • 320 / 351
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    70
    7011
    62394
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      ligoaschetos last edited by

      Παιδια γνωριζει καποιος ( κυριως απο Αθηνα γιατι Θεσσαλονικη εχω ρωτησει ) αν υπαρχει καινουργιο Audi Gtron στην Ελλαδα. Μου ειπαν οτι δεν εισαγεται στην Ελλαδα!!! Αν δεν υπαρχει γνωριζει καποιος πως γινεται αν φερω απο Γερμανια;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-lappas last edited by

        Audi chief Rupert Stadler arrested in diesel emissions probe http://www.bbc.co.uk/news/business-44517753

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          Ανανεωμένο Αudi TT


          Και TTS



          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            Συνεχίζονται τα προβλήματα εναρμόνισης του Group με το WLTP:

            Mε πολύ λιγότερες επιλογές κινητήρων τα Audi Q2 και A3, λόγω WLTP
            Oι νέοι κανονισμοί εκπομπών ρύπών έχουν βγάλει «εκτός» πολλούς κινητήρες του VW Group.
            Οι νέοι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων έχουν δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στα αυτοκίνητα του VW Group, με μόνον τα μισά από τα παλαιότερα μοντέλα να μπορούν να καλύπτουν τις προδιαγραφές του WLTP και του Euro 6d-TEMP.

            https://www.drive.gr/news/kosmos/me-pol ... -logo-wltp

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              megane98hp last edited by

              Έχω ένα έρωτα με αυτό το αυτοκίνητο. Είναι τόσο καλό όσο ο ανταγωνισμός? Και ποιος είναι αυτός?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • panos2171
                panos2171 last edited by

                O ανταγωνισμός είναι η Merc S-Class, BMW 7-Series κυρίως. Μετά είναι και quatroporte, gibli και ίσως panamera.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • nickthetrib
                  nickthetrib last edited by

                  Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                  O ανταγωνισμός είναι η Merc S-Class, BMW 7-Series κυρίως. Μετά είναι και quatroporte, gibli και ίσως panamera.

                  Μιλάει για το s8, οπότε πάμε στις πιο σπορ κατασκευές από αυτές που αναφέρεις, νομίζω.

                  Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Πόσο λιγότερο σπορ μπορεί να είναι μια AMG, μια Μ/// ή μια Panamera;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      harisma23 last edited by

                      Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
                      Μιλάει για το s8, οπότε πάμε στις πιο σπορ κατασκευές από αυτές που αναφέρεις, νομίζω.

                      Ο άμεσος ανταγωνισμός του S8 είναι οι κορυφαίες εκδόσεις των S-Class και 7-series! Mazerati και Porsche είναι δευτερεύων ανταγωνισμός (πιο ελιτίστικος - εξειδικευμένος).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Κάνα γρήγορο Lexus;

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harisma23 last edited by

                          Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                          Κάνα γρήγορο Lexus;

                          Τα σκέφτηκα και αυτά (γρήγορα Lexus και Infinity). Επίσης δευτερεύων ανταγωνισμός (πιο κάτω σε image και λίγο πιο κάτω σε τεχνολογικό περιεχόμενο και απόδοση).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • nickthetrib
                            nickthetrib last edited by

                            Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                            Πόσο λιγότερο σπορ μπορεί να είναι μια AMG, μια Μ/// ή μια Panamera;

                            Αυτές τις ξέχασα, δίκιο έχεις!!!

                            Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Δεν μπαίνει η Λέξους σε ιπποδυνάμεις 500-600 άλογα που βρίσκεται το S8, δεν έχει ανταγωνιστή σε αυτό το αυτοκίνητο. Από εκεί και πέρα η μάρκα δεν υπολείπεται πουθενά σε ίματζ, χλίδα ή τεχνολογία έναντι ενός αντίστοιχου Άουντι, ιδιαίτερα μετά τα καραγκιοζηλήκια των Βαγκέουλων που γέλασε και το παρδαλό μαζί τους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                harisma23 last edited by

                                Τα καραγκιοζιλίκια που λες, είναι άσχετα με το image, όπου δικαίως ή αδίκως η Lexus ακόμη δεν έχει φτάσει τους τρεις premium γερμανούς. Γι ' αυτό και τιμολογεί τα προϊόντα της φθηνότερα από τα αντίστοιχα της Audi π.χ. Επίσης το επίπεδο design της είναι πιο κάτω... Για την τεχνολογία το συζητάμε, αλλά κι εκεί ακολουθεί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Εγώ πάντως είδα αυτό πρόσφατα και μου έπεσε το σαγόνι.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • panos2171
                                    panos2171 last edited by

                                    Kαλά η τιμολόγηση των Γερμανών και ειδικά της audi αλλά και vw δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ωστόσο το gsf όντως δεν μπορεί να μπει σαν ανταγωνιστής του S8, περισσότερο της Μ5 θα μπορούσε να ήταν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Αν έχουν σχέση τα καραγκιοζηλήκια με κάτι, αυτό είναι μόνο το ίματζ, μιλάω για τους τοπ πελάτες. Μίλησα για την Άουντι μόνο έναντι της Λέξους, τους πρίμιουμ βραχίονες των δύο μεγαλύτερων μαζικών κατασκευαστών.
                                      Δεν τιμολογεί φθηνότερα το LS έναντι π.χ. του Α8, στο ίδιο καζάνι πάνω κάτω βράζουν, όπως και άλλα Λέξους/Άουντι.
                                      Το ντιζάιν είναι υποκειμενικό κριτήριο.
                                      Πάρε μερική από την τεχνολογία και χλίδα του LS : ενεργητική αερανάρτηση 650 επιπέδων απόσβεσης, 10άρα ιν χάουζ μετάδοση, ένα σκασμός αυτονομίες σε φρένα, γκάζια και τιμόνια, υβρίδιο με μπαταρίες ιόντων λιθίου, 24'' έγχρωμο χεντ απ ντισπλέι, ηχοσύστημα ΜαρκΛέβινσον ρέφερενς λέβελ, κλιματιζόμενα-ανακλινόμενα πίσω καθίσματα με ρύθμιση ύψους, τετραζωνικός κλιματισμός, χειροποίητες ταπετσαρίες παντού και όλα αυτά με τοπ δείκτες αξιοπιστίας και ικανοποίησης πελατών. Καλά είναι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        megane98hp last edited by

                                        Με τη δική μου λογική ο ανταγωνισμός θα πρέπει επίσης να έχει 4 πόρτες. Κι αν δεχτούμε ότι ο ανταγωνισμός είναι κορυφαίες 7αρες και S τότε γιατί δεν βλέπουμε S8 στους δρόμους (τους ελληνικούς)?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • panos2171
                                          panos2171 last edited by

                                          Γιατί όταν μιλάμε για τέτοια ποσά κτήσης ο άλλος θα κάνει την υπέρβαση και θα πάει στις κορυφαίες 'λιμουζίνες'' που αυτή τη στιγμή είναι Merc και BMW. Επίσης η S Class συνήθως είναι το πρώτο αυτοκίνητο που μπαίνουν όλες οι καινούργιες τεχνολογίες, εννοείται ότι θα προτιμηθεί από ένα A/S 8

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Yπέρβαση θα κάνει ο μικρομεσαίος και θα βάλει γραμμάτια για να πάρει κάτι καλύτερο, αυτοί που αγοράζουν αυτά τα αυτοκίνητα έχουν χρήματα και μάλιστα πολλά, είναι δεδομένο αυτό.
                                            Από εκεί και πέρα διαιρούνται σε δύο υποκατηγορίες : αυτοί που αγοράζουν ένα αυτοκίνητο-δήλωση του κύρους τους (ήγουν, οι περισσότεροι) και αυτοί που αγοράζουν αυτό που τους γυάλισε στο μάτι (μάτι με την ευρεία έννοια του όρου) αλλάζοντας μαντρί χωρίς ενδοιασμό αν απαιτηθεί. Αυτοί είναι οι περισσότερο τολμηροί, συνειδητοποιημένοι αλλά και παρορμητικοί αγοραστές.

                                            Στην πράξη τώρα, όσα πουλάει διαχρονικά η Μερσεντέ παγκοσμίως με το γνωστό μοντέλο (= το 'Ρόλεξ' του πολυτελούς αυτοκινήτου), πουλάνε περίπου όλοι οι άλλοι μαζί με 7άρι, Α8, Παναμέρα,XJ, LS, κ.α., για να δείτε πως είναι χωρισμένη η αγορά.
                                            Άσχετα αν πολλά από αυτά είναι ένα σκασμός πετρέλαια (ιδιαίτερα σε 'υπηρεσιακά' αυτοκίνητα) ή ακόμη και τετρακύλινδρα 2.000 κυβικών! (π.χ. Α8 προηγούμενη γενιά, τωρινό 7άρι και XJ). Συνήθως δε, χωρίς το σηματάκι με τον κωδικό του μοντέλου στο πίσω καπώ, σε αντιδιαστολή με την μεγαλύτερη έκδοση που είθισται το σηματάκι είναι παρών, για να μην ξεχνιόμαστε φυσικά ότι το αμάξι είναι κυρίως δήλωση.
                                            Στην πράξη, οι αντίπαλοι της Μερσεντέ 'ανασαίνουν' στην αγορά είτε όταν η Μερσεντέ προετοιμάζεται να αλλάξει μοντέλο και το υπάρχον έχει παλιώσει σχετικά, είτε τα πρώτα 2 χρονάκια όταν αυτοί βγάζουν ένα καινούργιο μοντέλο και μαζεύουν πρόσκαιρα χαρτί.

                                            Και, φυσικά, υπάρχει και η αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία, αυτή της απόλυτης εξκλουσιβιάς, λέγε με ΡοζΡόις και Μπέντλευ. Εκεί μπήκε και η Μερσέντες πρόσκαιρα με την Μέιμπαχ, αλλά ανέκρουσε πρύμνα όταν αντελήφθη ότι έπαθε αυτό που παθαίνουν οι άλλοι έναντι της S-κλάσε στην αμέσως μικρότερη κατηγορία.

                                            Αυτή είναι η αγορά, διαλέξτε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 318
                                            • 319
                                            • 320
                                            • 321
                                            • 322
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 320 / 351
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr