-
Παιδια γνωριζει καποιος ( κυριως απο Αθηνα γιατι Θεσσαλονικη εχω ρωτησει ) αν υπαρχει καινουργιο Audi Gtron στην Ελλαδα. Μου ειπαν οτι δεν εισαγεται στην Ελλαδα!!! Αν δεν υπαρχει γνωριζει καποιος πως γινεται αν φερω απο Γερμανια;
-
Audi chief Rupert Stadler arrested in diesel emissions probe http://www.bbc.co.uk/news/business-44517753
-
-
Συνεχίζονται τα προβλήματα εναρμόνισης του Group με το WLTP:
Mε πολύ λιγότερες επιλογές κινητήρων τα Audi Q2 και A3, λόγω WLTP
Oι νέοι κανονισμοί εκπομπών ρύπών έχουν βγάλει «εκτός» πολλούς κινητήρες του VW Group.
Οι νέοι κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων έχουν δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στα αυτοκίνητα του VW Group, με μόνον τα μισά από τα παλαιότερα μοντέλα να μπορούν να καλύπτουν τις προδιαγραφές του WLTP και του Euro 6d-TEMP.https://www.drive.gr/news/kosmos/me-pol ... -logo-wltp
-
Έχω ένα έρωτα με αυτό το αυτοκίνητο. Είναι τόσο καλό όσο ο ανταγωνισμός? Και ποιος είναι αυτός?
-
O ανταγωνισμός είναι η Merc S-Class, BMW 7-Series κυρίως. Μετά είναι και quatroporte, gibli και ίσως panamera.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
O ανταγωνισμός είναι η Merc S-Class, BMW 7-Series κυρίως. Μετά είναι και quatroporte, gibli και ίσως panamera.Μιλάει για το s8, οπότε πάμε στις πιο σπορ κατασκευές από αυτές που αναφέρεις, νομίζω.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Πόσο λιγότερο σπορ μπορεί να είναι μια AMG, μια Μ/// ή μια Panamera;
-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Μιλάει για το s8, οπότε πάμε στις πιο σπορ κατασκευές από αυτές που αναφέρεις, νομίζω.Ο άμεσος ανταγωνισμός του S8 είναι οι κορυφαίες εκδόσεις των S-Class και 7-series! Mazerati και Porsche είναι δευτερεύων ανταγωνισμός (πιο ελιτίστικος - εξειδικευμένος).
-
Κάνα γρήγορο Lexus;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Κάνα γρήγορο Lexus;Τα σκέφτηκα και αυτά (γρήγορα Lexus και Infinity). Επίσης δευτερεύων ανταγωνισμός (πιο κάτω σε image και λίγο πιο κάτω σε τεχνολογικό περιεχόμενο και απόδοση).
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Πόσο λιγότερο σπορ μπορεί να είναι μια AMG, μια Μ/// ή μια Panamera;Αυτές τις ξέχασα, δίκιο έχεις!!!
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Δεν μπαίνει η Λέξους σε ιπποδυνάμεις 500-600 άλογα που βρίσκεται το S8, δεν έχει ανταγωνιστή σε αυτό το αυτοκίνητο. Από εκεί και πέρα η μάρκα δεν υπολείπεται πουθενά σε ίματζ, χλίδα ή τεχνολογία έναντι ενός αντίστοιχου Άουντι, ιδιαίτερα μετά τα καραγκιοζηλήκια των Βαγκέουλων που γέλασε και το παρδαλό μαζί τους.
-
Τα καραγκιοζιλίκια που λες, είναι άσχετα με το image, όπου δικαίως ή αδίκως η Lexus ακόμη δεν έχει φτάσει τους τρεις premium γερμανούς. Γι ' αυτό και τιμολογεί τα προϊόντα της φθηνότερα από τα αντίστοιχα της Audi π.χ. Επίσης το επίπεδο design της είναι πιο κάτω... Για την τεχνολογία το συζητάμε, αλλά κι εκεί ακολουθεί.
-
Εγώ πάντως είδα αυτό πρόσφατα και μου έπεσε το σαγόνι.
-
Kαλά η τιμολόγηση των Γερμανών και ειδικά της audi αλλά και vw δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ωστόσο το gsf όντως δεν μπορεί να μπει σαν ανταγωνιστής του S8, περισσότερο της Μ5 θα μπορούσε να ήταν.
-
Αν έχουν σχέση τα καραγκιοζηλήκια με κάτι, αυτό είναι μόνο το ίματζ, μιλάω για τους τοπ πελάτες. Μίλησα για την Άουντι μόνο έναντι της Λέξους, τους πρίμιουμ βραχίονες των δύο μεγαλύτερων μαζικών κατασκευαστών.
Δεν τιμολογεί φθηνότερα το LS έναντι π.χ. του Α8, στο ίδιο καζάνι πάνω κάτω βράζουν, όπως και άλλα Λέξους/Άουντι.
Το ντιζάιν είναι υποκειμενικό κριτήριο.
Πάρε μερική από την τεχνολογία και χλίδα του LS : ενεργητική αερανάρτηση 650 επιπέδων απόσβεσης, 10άρα ιν χάουζ μετάδοση, ένα σκασμός αυτονομίες σε φρένα, γκάζια και τιμόνια, υβρίδιο με μπαταρίες ιόντων λιθίου, 24'' έγχρωμο χεντ απ ντισπλέι, ηχοσύστημα ΜαρκΛέβινσον ρέφερενς λέβελ, κλιματιζόμενα-ανακλινόμενα πίσω καθίσματα με ρύθμιση ύψους, τετραζωνικός κλιματισμός, χειροποίητες ταπετσαρίες παντού και όλα αυτά με τοπ δείκτες αξιοπιστίας και ικανοποίησης πελατών. Καλά είναι. -
Με τη δική μου λογική ο ανταγωνισμός θα πρέπει επίσης να έχει 4 πόρτες. Κι αν δεχτούμε ότι ο ανταγωνισμός είναι κορυφαίες 7αρες και S τότε γιατί δεν βλέπουμε S8 στους δρόμους (τους ελληνικούς)?
-
Γιατί όταν μιλάμε για τέτοια ποσά κτήσης ο άλλος θα κάνει την υπέρβαση και θα πάει στις κορυφαίες 'λιμουζίνες'' που αυτή τη στιγμή είναι Merc και BMW. Επίσης η S Class συνήθως είναι το πρώτο αυτοκίνητο που μπαίνουν όλες οι καινούργιες τεχνολογίες, εννοείται ότι θα προτιμηθεί από ένα A/S 8
-
Yπέρβαση θα κάνει ο μικρομεσαίος και θα βάλει γραμμάτια για να πάρει κάτι καλύτερο, αυτοί που αγοράζουν αυτά τα αυτοκίνητα έχουν χρήματα και μάλιστα πολλά, είναι δεδομένο αυτό.
Από εκεί και πέρα διαιρούνται σε δύο υποκατηγορίες : αυτοί που αγοράζουν ένα αυτοκίνητο-δήλωση του κύρους τους (ήγουν, οι περισσότεροι) και αυτοί που αγοράζουν αυτό που τους γυάλισε στο μάτι (μάτι με την ευρεία έννοια του όρου) αλλάζοντας μαντρί χωρίς ενδοιασμό αν απαιτηθεί. Αυτοί είναι οι περισσότερο τολμηροί, συνειδητοποιημένοι αλλά και παρορμητικοί αγοραστές.Στην πράξη τώρα, όσα πουλάει διαχρονικά η Μερσεντέ παγκοσμίως με το γνωστό μοντέλο (= το 'Ρόλεξ' του πολυτελούς αυτοκινήτου), πουλάνε περίπου όλοι οι άλλοι μαζί με 7άρι, Α8, Παναμέρα,XJ, LS, κ.α., για να δείτε πως είναι χωρισμένη η αγορά.
Άσχετα αν πολλά από αυτά είναι ένα σκασμός πετρέλαια (ιδιαίτερα σε 'υπηρεσιακά' αυτοκίνητα) ή ακόμη και τετρακύλινδρα 2.000 κυβικών! (π.χ. Α8 προηγούμενη γενιά, τωρινό 7άρι και XJ). Συνήθως δε, χωρίς το σηματάκι με τον κωδικό του μοντέλου στο πίσω καπώ, σε αντιδιαστολή με την μεγαλύτερη έκδοση που είθισται το σηματάκι είναι παρών, για να μην ξεχνιόμαστε φυσικά ότι το αμάξι είναι κυρίως δήλωση.
Στην πράξη, οι αντίπαλοι της Μερσεντέ 'ανασαίνουν' στην αγορά είτε όταν η Μερσεντέ προετοιμάζεται να αλλάξει μοντέλο και το υπάρχον έχει παλιώσει σχετικά, είτε τα πρώτα 2 χρονάκια όταν αυτοί βγάζουν ένα καινούργιο μοντέλο και μαζεύουν πρόσκαιρα χαρτί.Και, φυσικά, υπάρχει και η αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία, αυτή της απόλυτης εξκλουσιβιάς, λέγε με ΡοζΡόις και Μπέντλευ. Εκεί μπήκε και η Μερσέντες πρόσκαιρα με την Μέιμπαχ, αλλά ανέκρουσε πρύμνα όταν αντελήφθη ότι έπαθε αυτό που παθαίνουν οι άλλοι έναντι της S-κλάσε στην αμέσως μικρότερη κατηγορία.
Αυτή είναι η αγορά, διαλέξτε.
AUDI FORUM