Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 429
    • 430
    • 431
    • 432
    • 433
    • 524
    • 525
    • 431 / 525
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10487
    141514
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nickthetrib
      nickthetrib last edited by

      Καταλαβαίνεις ότι μιλάς για 500 στρ/λεπτό παραπάνω για τον κόφτη!!!!

      ΑΑΑΑΑΑ η bmw την μέγιστη ισχύ της την βγάζει στις 5200!!!
      μένει μέχρι τις 6500, απλά για να στροφάρει ψηλά,πέφτοντας η ισχύς!

      Τα ηλεκτρονικά είναι άλλο θέμα. Στους δρόμους είναι τουλάχιστον απαραίτητα.
      Αν κάποιος θέλει να κάνει μπατιλίκια ή να πηγαίνει σε πίστα να πάρει μια elise ή την quadrifoglio!!!
      γιατί με το α4 θα πάρει αγκαλιά τον τοίχο ή θα πέσει στο γκρεμό, αν πάει να πάρει την στροφή με όσα θα την έπαιρνε με την veloce πριν μπουν τα ηλεκτρονικά!!!

      Άντε μας πνίγουν ξαφνικά τα ηλεκτρονικά, χεράδες γίναμε όλοι.

      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
        Κυρ Κικιζα, οταν τα ελεγα καποτε σε ενα αλλο φορουμ, άλλα μου ελεγες
        https://www.petrolheads.gr/viewtopic.ph ... tbi#p64396

        Τωρα λες αυτα που ελεγα εγω τοτε

        Kυρ Αλεκο, καπου μπερδευεσαι...Αλλο πραγμα οτι' Ο ΤΒΙ ειναι ενας απο τους πιο καλορυθμισμενους κινητηρες κατω των 2 λιτρων που υπαρχουν, γενικως στην αγορα' και οτι 'Το γκαζι του -τουλαχιστον σε 159 που εχω οδηγησει- εχει μια...καταπληκτικα ελεγχομενη εκρηκτικοτητα, θυμιζει σε αποδοση old school 3λιτρο με αστειρευτη ροπη παντου' και αλλο το οτι
        'απλως εχει κοφτη στις 6,000σαλ, αρκετα χαμηλα για AR, και λιγο πιο χαμηλα απο το συνηθισμενο ακομα και για Turbo...'

        1ον, Ξεκαθαριζω παρολα αυτα οτι ο κοφτης ειναι χαμηλα, 2ον μιλαγαμε για αγορα ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ -κοστους 14-16κ ευρω- σε αναζητηση οικογενειακου, όχι για καινουργιο σπορτιφ sedan κοστους 50κ ευρω και ανω...Οι απαιτησεις ειναι διαφορετικες!

        Τελος ο TBi τουλαχιστον εχει μια εκρηκτικοτητα στο μεσαιο ευρος στροφων, ο 280αρης της Veloce απο τα περισσοτερα reviews τουλαχιστον δεν αναφερεται να εχει τετοια χαρακτηριστικα λειτουργιας...

        P.S Το μεγαλυτερο δυνατο διαθεσιμο ευρος στροφων σε ενα βενζινοκινητηρα, σε κατασκευη με σπορτιφ χαρακτηρα, εχει και την σημασια του στα ανεβοκατεβασματα, πριν, κατα την διαρκεια, και μετα απο καθε στροφη, ωστε να μπορει ο οδηγος να υπολογιζει την δυναμη που χρειαζεται απο το πενταλ γκαζιου, χωρις να βρισκεται αθελα του καποιες φορες μεσα σε στροφη να γινεται αλλαγη σχεσης. Κατι που ειναι πολυ πιο συχνο οταν ο κοφτης βρισκεται πχ γυρω στις 6κ σαλ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Mπήκα σε σκέψεις τώρα με την Άλφα Ρομέο, ήλπιζα ότι θα πήγαινε μέχρι τις 6.800 σαλ., just for the fun. Κι ας μην έβγαζε τίποτα περισσότερο, ας έχανε και άλογα κιόλας, αλλά να πήγαινε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
            Ώχου τώρα άνοιξες το κουτάκι με τις από 10ετίας μαλακίες. Ναι οκ, έτσι όπως τα λες είναι.

            Οταν τελειωνει η επιχειρηματολογια, ξεκιναει το βρισιδι, ειρωνια κτλ, κλασσικα πραγματα...

            Χαρακτηριστικο γνωρισμα αλλωστε οσων δεν εχουν ιδεα του 'πως και γιατι', αλλα και αυτων που δεν θελουν με τιποτα να μπουν στην διαδικασια να προσπαθησουν να καταλαβουν κατι που τους ειναι...αγνωστο...

            @nickthetrib
            Eιναι απο περιπου 600σαλ για την Merc, μεχρι και σχεδον 1,000σαλ για την Bmw-Audi.
            Δεν μιλαμε για 200-300σαλ διαφορα αφενως, αφετερου, ειναι στο ΑΝΩ ευρος στροφων, κατι πολυ πιο σημαντικο, ειδικα αν λαβεις υποψιν και τα ανεβοκατεβασματα σχεσεων πριν και μετα απο καθε στροφη, οπως ανεφερα πιο πανω στον alexandros.K.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Η αληθεια ειναι οτι ψηλα σε ξενερωνει η Giulia Veloce 280hp
              Oσοι την οδηγησαμε, το ιδιο ειπαμε ολοι
              Την σωζει το 8αρι αυτοματο . Με μηχανικο χειροκινητο, θα ηταν πιο εμφανης η ελλειψη στροφαρισματος και δυναμης μετα τις 5,500

              Αντιθετως το πλαισιο ειναι αυτο που σου κανει εντυπωση πιο πολυ απο ολα . Εχει μονομπλοκ αισθηση . Φοβερο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • nickthetrib
                nickthetrib last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                P.S Το μεγαλυτερο δυνατο διαθεσιμο ευρος στροφων σε ενα κινητηρα σε κατασκευη με σπορτιφ χαρακτηρα, εχει και την σημασια του στα ανεβοκατεβασματα, πριν, κατα την διαρκεια, και μετα απο καθε στροφη, ωστε να μπορει ο οδηγος να υπολογιζει την δυναμη που χρειαζεται απο το πενταλ γκαζιου, χωρις να βρισκεται αθελα του καποιες φορες μεσα σε στροφη να γινεται αλλαγη σχεσης. Κατι που ειναι πολυ πιο συχνο οταν ο κοφτης βρισκεται πχ γυρω στις 6κ σαλ...

                αααααα τώρα κατάλαβα θα ανεβάσει κάποιος ταχύτητα στις 6000στρ/λεπτό και 8α πέσει στις 4800 (και μπορεί να λέω και χαμηλά 8αρι αυτόματο γαρ) και θα μείνει με σχεδόν 260 άλογα και 380ΝΜ ροπής και δεν θα μπορέσει να ευχαριστηθεί οδήγηση.

                Η veloce δεν είναι η quadrifoglio, ΟΛΟΙ μας θα θέλαμε, επειδή είναι πιο προσβάσιμη, αλλά δεν είναι.
                Δυστυχώς, έστω δυστυχώς είναι φτιαγμένη σαν gt, και σαν gt απλά γ@μεί

                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                  Κυρ Κικιζα, οταν τα ελεγα καποτε σε ενα αλλο φορουμ, άλλα μου ελεγες
                  https://www.petrolheads.gr/viewtopic.ph ... tbi#p64396

                  Τωρα λες αυτα που ελεγα εγω τοτε

                  Kυρ Αλεκο, καπου μπερδευεσαι...Αλλο πραγμα οτι' Ο ΤΒΙ ειναι ενας απο τους πιο καλορυθμισμενους κινητηρες κατω των 2 λιτρων που υπαρχουν, γενικως στην αγορα' και οτι 'Το γκαζι του -τουλαχιστον σε 159 που εχω οδηγησει- εχει μια...καταπληκτικα ελεγχομενη εκρηκτικοτητα, θυμιζει σε αποδοση old school 3λιτρο με αστειρευτη ροπη παντου' και αλλο το οτι
                  'απλως εχει κοφτη στις 6,000σαλ, αρκετα χαμηλα για AR, και λιγο πιο χαμηλα απο το συνηθισμενο ακομα και για Turbo...'

                  1ον, Ξεκαθαριζω παρολα αυτα οτι ο κοφτης ειναι χαμηλα, 2ον μιλαγαμε για αγορα ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ -κοστους 14-16κ ευρω- σε αναζητηση οικογενειακου, όχι για καινουργιο σπορτιφ sedan κοστους 50κ ευρω και ανω...Οι απαιτησεις ειναι διαφορετικες!

                  Τελος ο TBi τουλαχιστον εχει μια εκρηκτικοτητα στο μεσαιο ευρος στροφων, ο 280αρης της Veloce απο τα περισσοτερα reviews τουλαχιστον δεν αναφερεται να εχει τετοια χαρακτηριστικα λειτουργιας...

                  P.S Το μεγαλυτερο δυνατο διαθεσιμο ευρος στροφων σε ενα κινητηρα σε κατασκευη με σπορτιφ χαρακτηρα, εχει και την σημασια του στα ανεβοκατεβασματα, πριν, κατα την διαρκεια, και μετα απο καθε στροφη, ωστε να μπορει ο οδηγος να υπολογιζει την δυναμη που χρειαζεται απο το πενταλ γκαζιου, χωρις να βρισκεται αθελα του καποιες φορες μεσα σε στροφη να γινεται αλλαγη σχεσης. Κατι που ειναι πολυ πιο συχνο οταν ο κοφτης βρισκεται πχ γυρω στις 6κ σαλ...

                  Κυρ Κ. επρεπε να με πεις κι εσυ
                  Οσοι δεν βαριουνται διαβαζουν τι λεγαμε τοτε. Τοτε ελεγες οτι οκ και τi εγινε που τελειωνει στις 5-5,500στρ?
                  Τωρα ομως, σε χαλαει και το βρισκεις μεμπτό

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    @ΓΚ

                    Ναι θα επιχειρηματολογήσω για τα αυτονόητα και δη μαζί σου. No sir. Είπαμε έχεις δίκιο. Τέλος.

                    Κάντε και οι υπόλοιποι τη χάρη στον εαυτό σας και πείτε το ίδιο ώστε να προχωρήσουμε παραπέρα αλλιώς η κουβέντα θα εξελιχθεί σε γνωστή ΓΚvsTheWorld διαμάχη και τα iq θα πιάσουν πάτο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                      P.S Το μεγαλυτερο δυνατο διαθεσιμο ευρος στροφων σε ενα κινητηρα σε κατασκευη με σπορτιφ χαρακτηρα, εχει και την σημασια του στα ανεβοκατεβασματα, πριν, κατα την διαρκεια, και μετα απο καθε στροφη, ωστε να μπορει ο οδηγος να υπολογιζει την δυναμη που χρειαζεται απο το πενταλ γκαζιου, χωρις να βρισκεται αθελα του καποιες φορες μεσα σε στροφη να γινεται αλλαγη σχεσης. Κατι που ειναι πολυ πιο συχνο οταν ο κοφτης βρισκεται πχ γυρω στις 6κ σαλ...

                      αααααα τώρα κατάλαβα θα ανεβάσει κάποιος ταχύτητα στις 6000στρ/λεπτό και 8α πέσει στις 4800 (και μπορεί να λέω και χαμηλά 8αρι αυτόματο γαρ) και θα μείνει με σχεδόν 260 άλογα και 380ΝΜ ροπής και δεν θα μπορέσει να ευχαριστηθεί οδήγηση.

                      Δεν ειναι οτι θα σε 'κρεμασει' σε συνολικη δυναμη, επειδη στο διαγραμμα πχ βγαζει 20 λιγοτερα ps στις αντιστοιχες σαλ κινητηρα αν αυτο εννοεις, καθοτι εχει πολυ πλουσια ροπη και την εχει σταθερη σε σημαντικο ευρος στροφων. (αυτο σωζει και την κατασταση καπως...)

                      Ομως ειναι πολυ πιο πιθανο -σε σχεση με αλλα μοτερ που εχουν κοφτη 600-1,000σαλ πιο πανω- να ανεβασει σχεση ΜΕΣΑ στην στροφη, ακριβως εκει που δεν θελεις και δεν περιμενεις, καθοτι οντας με στριμμενους τροχους , ετσι δημιουργειται στιγμιαια αποσταθεροποιηση, απο την ελλειψη συνεχους επιταχυνσης...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • nickthetrib
                        nickthetrib last edited by

                        Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
                        Η αληθεια ειναι οτι ψηλα σε ξενερωνει η Giulia Veloce 280hp
                        Oσοι την οδηγησαμε, το ιδιο ειπαμε ολοι
                        Την σωζει το 8αρι αυτοματο . Με μηχανικο χειροκινητο, θα ηταν πιο εμφανης η ελλειψη στροφαρισματος και δυναμης μετα τις 5,500

                        Αντιθετως το πλαισιο ειναι αυτο που σου κανει εντυπωση πιο πολυ απο ολα . Εχει μονομπλοκ αισθηση . Φοβερο

                        Δεν νομίζω ότι της λείπει δύναμη από τις 5500 εώς τις 6000 στροφές πάνω από τα 270 άλογα μένει. Θα έπρεπε να πηγαίνει παραπάνω, ίσως.
                        Κριτική για βελτίωση ή στο επίπεδο του τι θα θέλαμε, όχι στυλ τύπου:
                        ααα κοφτης στις 6000 στροφές, είναι γτπ πέταμα!!!

                        και έγραψα και στο από πάνω
                        Η veloce όσο και να θέλουμε είναι gt και όχι πίστας!

                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Στην χειροκινητη λειτουργεια παντως η Giulia δεν ανεβαζει σχεση οταν πιασει κοφτη

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • nickthetrib
                            nickthetrib last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                            Ομως ειναι πολυ πιο πιθανο -σε σχεση με αλλα μοτερ που εχουν κοφτη 600-1,000σαλ πιο πανω- να ανεβασει σχεση ΜΕΣΑ στην στροφη, ακριβως εκει που δεν θελεις και δεν περιμενεις, καθοτι οντας με στριμμενους τροχους , ετσι δημιουργειται στιγμιαια αποσταθεροποιηση, απο την ελλειψη συνεχους επιταχυνσης...

                            Και τώρα θα γίνω λίγο κάφρος.
                            ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ!!!!!!

                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:

                              Η αληθεια ειναι οτι ψηλα σε ξενερωνει η Giulia Veloce 280hp
                              Oσοι την οδηγησαμε, το ιδιο ειπαμε ολοι
                              Την σωζει το 8αρι αυτοματο . Με μηχανικο χειροκινητο, θα ηταν πιο εμφανης η ελλειψη στροφαρισματος και δυναμης μετα τις 5,500

                              Αντιθετως το πλαισιο ειναι αυτο που σου κανει εντυπωση πιο πολυ απο ολα . Εχει μονομπλοκ αισθηση . Φοβερο

                              Δεν νομίζω ότι της λείπει δύναμη από τις 5500 εώς τις 6000 στροφές πάνω από τα 270 άλογα μένει. Θα έπρεπε να πηγαίνει παραπάνω, ίσως.
                              Κριτική για βελτίωση ή στο επίπεδο του τι θα θέλαμε, όχι στυλ τύπου:
                              ααα κοφτης στις 6000 στροφές, είναι γτπ πέταμα!!!

                              και έγραψα και στο από πάνω
                              Η veloce όσο και να θέλουμε είναι gt και όχι πίστας!

                              Νικο άλλο το διαγραμμα, αλλο η αισθηση οταν την οδηγεις
                              Ξενερωνει ψηλα. Ηθελε κι αλλο λιγο δυναμη και στροφαρισμα
                              Δεν δημιουργει καποιο προβλημα και οπως ειναι τωρα, σφαιρα παει , απλα αν ηταν καλυτερη και ψηλα θα αγγιζε το τελειο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                the_emperor last edited by

                                Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
                                Η αληθεια ειναι οτι ψηλα σε ξενερωνει η Giulia Veloce 280hp
                                Oσοι την οδηγησαμε, το ιδιο ειπαμε ολοι
                                Την σωζει το 8αρι αυτοματο . Με μηχανικο χειροκινητο, θα ηταν πιο εμφανης η ελλειψη στροφαρισματος και δυναμης μετα τις 5,500

                                Αντιθετως το πλαισιο ειναι αυτο που σου κανει εντυπωση πιο πολυ απο ολα . Εχει μονομπλοκ αισθηση . Φοβερο

                                Quotαρω τον φίλο Αλέξανδρο επειδή το ρήμα 'ξενερωνω' που χρησιμοποίησε θεωρώ ότι τουλάχιστον αποπροσανατολίζει τον αναγνώστη. Όταν το αμάξι εκτοξεύεται στα 230-240 σε χρόνο dt, χώρια το απιστευτο πλαίσιο-στήσιμο πραγματικα αναρωτιέμαι τι ψάχνουμε σε ένα αυτοκίνητο που πάει καλύτερα από το 95% των αυτοκινήτων παραγωγής...Οκ δεν είναι ΤΕΛΕΙΟ αλλά όταν υπερπροβαλλουμε τα 2-3 σημεία που το αμάξι υστερεί ελάχιστα έναντι του ανταγωνισμού ενώ προσπερνάμε όλα τα υπόλοιπα στα οποία χτυπάει κορυφή... τότε δημιουργούμε τουλάχιστον εσφαλμένη εντύπωση...
                                Εγώ θα κλείσω με μια φράση: οδηγήστε το και όταν μετά το test drive ξαναπιάσετε το δικό σας τιμονι, αν δεν σας πιάσει κατάθλιψη, τα ξαναλέμε...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:

                                  Κυρ Κ. επρεπε να με πεις κι εσυ
                                  Οσοι δεν βαριουνται διαβαζουν τι λεγαμε τοτε. Τοτε ελεγες οτι οκ και τi εγινε που τελειωνει στις 5-5,500στρ?
                                  Τωρα ομως, σε χαλαει και το βρισκεις μεμπτό

                                  Δεν μπορω να κανω κατι αλλο αν δεν καταλαβαινεις την διαφορα χαρακτηριστικων λειτουργιας του ενος κινητηρα (με εκρηκτικοτητα) με τον αλλο (πολυ πιο γραμμικος) αλλα και την πολυ σημαντικη διαφορα κοστους ενος μεταχειρισμενου με ενα καινουργιο, της ταξης των +35κ ευρω!

                                  @stefan147
                                  Αυτονοητα ειναι για εσενα. Στο ταμειο ομως οσοι πηγαν με αυτο το budget, αναζητωντας ξεκαθαρα κυριως την οδηγικη αισθηση, τελικα μονο AR δεν πηραν. Και για ενα λογο αυτο γινεται γιατι καποιοι τυφλοι οπαδοι με ωριμοτητα 10χρονων, συνεχιζουν να κοιτουν αδιαφορα στα συνεχομενα ατοπηματα και τζαμπα τεχνολογιες-μαγκιες που προσφερει πχ η Giulia επι προκειμενω (μπλοκε διαφορικο ΑΛΛΑ χωρις να απενεργοποιειται το ESP... ) δημιουργωντας και παραπλανητικο feedback -λεμε τωρα, αν τυχον η AR το λαμβανει υποψιν... -...

                                  Αλλα βεβαια ψιλα γραμματα αυτα για πολλους εδω και στο αλλο forum που αποθεωνουν συνεχως τις AR αλλα οταν επιλεγουν να αλλαξουν αυτοκινητο, ΔΕΝ τις ψωνιζουν τελικα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Καλα Κικιζα οτι πεις ,εχεις δικη σου 'λογικη' ή τα παρουσιαζεις οπως σε βολευει >Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:

                                    Η αληθεια ειναι οτι ψηλα σε ξενερωνει η Giulia Veloce 280hp
                                    Oσοι την οδηγησαμε, το ιδιο ειπαμε ολοι
                                    Την σωζει το 8αρι αυτοματο . Με μηχανικο χειροκινητο, θα ηταν πιο εμφανης η ελλειψη στροφαρισματος και δυναμης μετα τις 5,500

                                    Αντιθετως το πλαισιο ειναι αυτο που σου κανει εντυπωση πιο πολυ απο ολα . Εχει μονομπλοκ αισθηση . Φοβερο

                                    Quotαρω τον φίλο Αλέξανδρο επειδή το ρήμα 'ξενερωνω' που χρησιμοποίησε θεωρώ ότι τουλάχιστον αποπροσανατολίζει τον αναγνώστη. Όταν το αμάξι εκτοξεύεται στα 230-240 σε χρόνο dt, χώρια το απιστευτο πλαίσιο-στήσιμο πραγματικα αναρωτιέμαι τι ψάχνουμε σε ένα αυτοκίνητο που πάει καλύτερα από το 95% των αυτοκινήτων παραγωγής...Οκ δεν είναι ΤΕΛΕΙΟ αλλά όταν υπερπροβαλλουμε τα 2-3 σημεία που το αμάξι υστερεί ελάχιστα έναντι του ανταγωνισμού ενώ προσπερνάμε όλα τα υπόλοιπα στα οποία χτυπάει κορυφή... τότε δημιουργούμε τουλάχιστον εσφαλμένη εντύπωση...
                                    Εγώ θα κλείσω με μια φράση: οδηγήστε το και όταν μετά το test drive ξαναπιάσετε το δικό σας τιμονι, αν δεν σας πιάσει κατάθλιψη, τα ξαναλέμε...

                                    Εσυ οδηγεις ντιζελ γι αυτο δεν σε ξενερωσε
                                    Εγω που οδηγω σπορ αμαξι , ξενερωσα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      the_emperor last edited by

                                      Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
                                      Καλα Κικιζα οτι πεις ,εχεις δικη σου 'λογικη' ή τα παρουσιαζεις οπως σε βολευει >>Η αληθεια ειναι οτι ψηλα σε ξενερωνει η Giulia Veloce 280hp

                                      Oσοι την οδηγησαμε, το ιδιο ειπαμε ολοι
                                      Την σωζει το 8αρι αυτοματο . Με μηχανικο χειροκινητο, θα ηταν πιο εμφανης η ελλειψη στροφαρισματος και δυναμης μετα τις 5,500

                                      Αντιθετως το πλαισιο ειναι αυτο που σου κανει εντυπωση πιο πολυ απο ολα . Εχει μονομπλοκ αισθηση . Φοβερο

                                      Quotαρω τον φίλο Αλέξανδρο επειδή το ρήμα 'ξενερωνω' που χρησιμοποίησε θεωρώ ότι τουλάχιστον αποπροσανατολίζει τον αναγνώστη. Όταν το αμάξι εκτοξεύεται στα 230-240 σε χρόνο dt, χώρια το απιστευτο πλαίσιο-στήσιμο πραγματικα αναρωτιέμαι τι ψάχνουμε σε ένα αυτοκίνητο που πάει καλύτερα από το 95% των αυτοκινήτων παραγωγής...Οκ δεν είναι ΤΕΛΕΙΟ αλλά όταν υπερπροβαλλουμε τα 2-3 σημεία που το αμάξι υστερεί ελάχιστα έναντι του ανταγωνισμού ενώ προσπερνάμε όλα τα υπόλοιπα στα οποία χτυπάει κορυφή... τότε δημιουργούμε τουλάχιστον εσφαλμένη εντύπωση...
                                      Εγώ θα κλείσω με μια φράση: οδηγήστε το και όταν μετά το test drive ξαναπιάσετε το δικό σας τιμονι, αν δεν σας πιάσει κατάθλιψη, τα ξαναλέμε...

                                      Εσυ οδηγεις ντιζελ γι αυτο δεν σε ξενερωσε
                                      Εγω που οδηγω σπορ αμαξι , ξενερωσα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        the_emperor last edited by

                                        Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                        Κυρ Κ. επρεπε να με πεις κι εσυ
                                        Οσοι δεν βαριουνται διαβαζουν τι λεγαμε τοτε. Τοτε ελεγες οτι οκ και τi εγινε που τελειωνει στις 5-5,500στρ?
                                        Τωρα ομως, σε χαλαει και το βρισκεις μεμπτό

                                        Δεν μπορω να κανω κατι αλλο αν δεν καταλαβαινεις την διαφορα χαρακτηριστικων λειτουργιας του ενος κινητηρα (με εκρηκτικοτητα) με τον αλλο (πολυ πιο γραμμικος) αλλα και την πολυ σημαντικη διαφορα κοστους ενος μεταχειρισμενου με ενα καινουργιο, της ταξης των +35κ ευρω!

                                        @stefan147
                                        Αυτονοητα ειναι για εσενα. Στο ταμειο ομως οσοι πηγαν με αυτο το budget, αναζητωντας ξεκαθαρα κυριως την οδηγικη αισθηση, τελικα μονο AR δεν πηραν. Και για ενα λογο αυτο γινεται γιατι καποιοι τυφλοι οπαδοι με ωριμοτητα 10χρονων, συνεχιζουν να κοιτουν αδιαφορα στα συνεχομενα ατοπηματα και τζαμπα τεχνολογιες-μαγκιες που προσφερει πχ η Giulia επι προκειμενω (μπλοκε διαφορικο ΑΛΛΑ χωρις να απενεργοποιειται το ESP... ) δημιουργωντας και παραπλανητικο feedback -λεμε τωρα, αν τυχον η AR το λαμβανει υποψιν... -...

                                        Αλλα βεβαια ψιλα γραμματα αυτα για πολλους εδω και στο αλλο forum που αποθεωνουν συνεχως τις AR αλλα οταν επιλεγουν να αλλαξουν αυτοκινητο, ΔΕΝ τις ψωνιζουν τελικα!

                                        Πρώτες τρεις επιλογές μου για 'μικρότερο' αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή:
                                        Giullieta
                                        Mito
                                        Fiesta

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Θες να ρωτησω το φιλο ποσο δινει την Μιτο 155 t jet?
                                          Οδηγησε κι αυτος την Giulia και ρωταγε για δοσεις

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Παίδες, έχει ξεφύγει η κουβέντα...
                                            Επειδή εγώ πρώτος έθεσα το θέμα του κινητήρα, θα υπενθυμίσω ότι αυτό που έγραψα αφορούσε την έλλειψη σπορ χαρακτήρα στον κινητήρα της Alfa.

                                            Προφανώς όλοι οι δίλιτροι υπερτροφοδοτούμενοι στα 280 άλογα και 38-40 κιλά ροπής πάνω κάτω, προσφέρουν σούπερ επιδόσεις και το ίδιο ισχύει και για τον κινητήρα της Alfa! Το πρόβλημα είναι ότι ο κινητήρας ως χαρακτηριστικά είναι όσο πιο μακριά γίνεται από το περίφημο Cuore sportivo...

                                            Από μια σπορ Alfa υπάρχουν άλλες απαιτήσεις από ότι από μια Mercedes ή ένα Audi. Πως να το κάνουμε;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 429
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 432
                                            • 433
                                            • 524
                                            • 525
                                            • 431 / 525
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr