Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 276
    • 277
    • 16 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    129373
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-papas last edited by

      Πάντως δε θέλει και πολύ μυαλο να καταλάβεις ότι αν το αυτοκίνητο σου το αφήνεις όλη μέρα στον ήλιο στους 80 βαθμούς, καβαλάς όλα τα πεζοδρόμια και το ρίχνεις σέ ότι λακούβα και ρυάκι δεις .....κάποια στιγμή θα σου φταίει ότι ο κατασκευαστής δεν είναι ποιοτικός και τρίζει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisma23 last edited by

        Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
        Πάντως δε θέλει και πολύ μυαλο να καταλάβεις ότι αν το αυτοκίνητο σου το αφήνεις όλη μέρα στον ήλιο στους 80 βαθμούς, καβαλάς όλα τα πεζοδρόμια και το ρίχνεις σέ ότι λακούβα και ρυάκι δεις .....κάποια στιγμή θα σου φταίει ότι ο κατασκευαστής δεν είναι ποιοτικός και τρίζει.

        Έχει κάποια σχέση αυτό που γράφεις (και είναι προφανές) με το φινίρισμα της Ford;

        Τα δικά μου αυτοκίνητα πάντως εδώ και 11 χρόνια κοιμούνται σε γκαράζ και εδώ και 30+ χρόνια δεν καβαλάνε πεζοδρόμια και στο δρόμο κάνουν σλάλομ προς αποφυγή των λακκούβων. Παρόλ' αυτά όλα κάποια στιγμή τρίζουν (περισσότερο ή λιγότερο) στους ελληνικούς καρόδρομους. Λες να φταίνε τα αυτιά μου;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • sargus
          sargus last edited by

          Πάντως, harisma, για χάριν συζήτησης να αναφέρω ότι, το 19 ετών seat toledo mk2 160.000 χιλιομέτρων που έδωσα προ μηνός δεν έτριζε/συντόνιζε/ακουγόταν τίποτα μέσα στην καμπίνα. Ήταν πραγματικό χρηματοκιβώτιο! Και αυτό είναι ίσως το μόνο θετικό που μπορώ να πω για αυτό το αυτοκίνητο . Αντίστοιχα και το opel astra H της συζύγου μου (11 χρονών 60.000 χλμ). Αμφότερα τα τρώει ο ήλιος όλη μέρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Θυμαμαι εναν οδηγο με γκρουπ Ν αναρτηση, και χαμηλου προφιλ ελαστικα να μου λεει πως απο το πολυ σλαλομ να αποφυγει τις λακουβες ειχε συνηθησει τοσο πολυ το περα δωθε του τιμονιου, ωστε μια φορα ειχε στον δρομο κατι κλαρακια με κατι φυλλα πανω τους απο ενα δεντρο, και αυτος με το αγωνιαρικο καρο μολις τα ειδε ασυναισθητα εκανε επιτοπου σλαλομ

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisma23 last edited by

              Αυτό τώρα που δεν ακούτε απολύτως τίποτα από θορύβους σε αυτοκίνητα 10 και 20 ετών με 100-200-300.000 Km, οδηγώντας σε ελληνικούς δρόμους, πραγματικά με ξεπερνάει! Για κλείστε τη μουσική, ανεβάστε τα παράθυρα και πάτε μια βόλτα... Θα συνεχίσετε να έχετε την ίδια άποψη;

              Μου θυμίζετε μια αστεία ιστορία:
              Ο κουμπάρος μου, φοιτητής στις αρχές της δεκαετίας του 90 στη Γαλλία είχε αγοράσει από εκεί μια Alfasud του 75, χάρχαλο. Την οδηγούσε λοιπόν στην αρχή ανά την Ευρώπη και αναρωτιόταν γιατί λένε ότι δεν έχουν καλή ποιότητα κατασκευής, ενώ η ταλαιπωρημένη δικιά του δεν έτριζε καθόλου. Το επόμενο καλοκαίρι αποφάσισε να έρθει στην Ελλάδα οδικώς. Με το που βγήκε από το καράβι κι έκανε 500 μέτρα με την Alfasud νόμιζε ότι θα του πέσει το ταμπλό στα πόδια και θα διαλυθεί!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • sargus
                sargus last edited by

                Καλά, με συγχωρείς harisma!
                Ήμουν ανόητος που νόμισα, προς στιγμήν, ότι ενδέχεται να ξέρω καλύτερα το αμάξι μου από εσένα...
                Δε θα ξανασυμβεί .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Ο χρήστης sargus έγραψε:
                  Καλά, με συγχωρείς harisma!
                  Ήμουν ανόητος που νόμισα, προς στιγμήν, ότι ενδέχεται να ξέρω καλύτερα το αμάξι μου από εσένα...
                  Δε θα ξανασυμβεί .

                  Δεν είπα ποτέ ότι είσαι ανόητος! Απλώς αυτό που περιγράφεις (το άτριχτο αυτοκίνητο στους ελληνικούς δρόμους, πολύ δε περισσότερο φορτωμένο με χρόνια και χιλιόμετρα) ΔΕΝ υπάρχει!
                  Σε παρασύρει ο ενθουσιασμός σου... Κάνε μια βόλτα χωρίς μουσική και με κλειστά παράθυρα και ξαναπέστο μας!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • sargus
                    sargus last edited by

                    Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                    Δεν είπα ποτέ ότι είσαι ανόητος! Απλώς αυτό που περιγράφεις (το άτριχτο αυτοκίνητο στους ελληνικούς δρόμους, πολύ δε περισσότερο φορτωμένο με χρόνια και χιλιόμετρα) ΔΕΝ υπάρχει!

                    Αν όχι ανόητος, τότε ψεύτης! Δε βγαίνει άλλο συμπέρασμα από το παραπάνω κείμενο σου. Ελληνικά μιλάς καλά νομίζω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      harisma23 last edited by

                      Ο χρήστης sargus έγραψε:
                      Αν όχι ανόητος, τότε ψεύτης! Δε βγαίνει άλλο συμπέρασμα από το παραπάνω κείμενο σου. Ελληνικά μιλάς καλά νομίζω.

                      Δεν έχει νόημα αυτή η φραστική διελκυνστίδα! Ούτε ανόητο ούτε ψεύτη σε θεωρώ. Το ότι δεν συμφωνούμε, δε μειώνει κανέναν μας ως άτομο. Όπως σου έγραψα, θεωρώ ότι σε παρασύρει ο ενθουσιασμός σου ή μάλλον ο ενθουσιασμός του διαλόγου και της λεκτικής αντιπαράθεσης.

                      Κάνε σε παρακαλώ αυτό που σου είπα και έλα να μας ξαναπείς γα τους τριγμούς...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • nickthetrib
                        nickthetrib last edited by

                        Sargus, αφού δεν είσαι ψεύτης, αφού δεν είσαι ανόητος, σίγουρα είσαι κουφός!!!
                        Εγώ από αυτά που διαβάζω, αυτό το συμπέρασμα βγάζω!

                        Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sargus
                          sargus last edited by

                          Harisma, μια από τα ίδια συνεχώς. Τραβάς εμπλοκή και αδυνατεις να δεις οτιδήποτε πέρα από τη δική σου απόλυτη αλήθεια. Λες να μην έχω κάνει βρε αυτό που μου προτείνεις; Γιαυτό σου λέω ότι είναι σαν να με λες ανόητο.
                          Τελοσπαντων, δεν έχω καμία πρεμούρα να πείσω 1-2 άγνωστους σε ένα φόρουμ για κατι που λέω. Πάντα παραθέτω κατι που γνωρίζω η πιστεύω για να συνεισφέρω και εγώ στην κουβέντα αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας αν ο άλλος δε θέλει να ακούσει. Ειδικά για ένα αμάξι που πρώτος εγώ το θεωρώ τραγικό σε όλα του τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            axel12p last edited by

                            Πάντως και στο VW, χρειάστηκε να περάσουν 18 χρόνια για να αρχίσουν να ακούγονται αξιοπρόσεκτοι τριγμοί. Και πάλι είναι σε μικρότερο βαθμό σε σχέση με το QQ τριετίας που τρίζει από το πρώτο λεπτό.

                            Αν δει κάποιος τι μονώσεις και τι προσοχή στην λεπτομέρεια έχει το VW και αμέσως μετά δει πως είναι αντίστοιχα το QQ με τα αυτοκόλλητα τύπου 'αεροστόπ' για μονώσεις, θα καταλάβει ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο.

                            ΥΓ. Το VW άρχισε να τρίζει γιατί μετά από τόσα χρόνια έχει πλέον χαλάσει το αφρολέξ που είχε για επένδυση στο εσωτερικό του ταμπλό. Στο QQ τέτοιο πράγμα δεν υπάρχει καν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              harisma23 last edited by

                              Παίδες, εγώ σχολίασα τη δήλωση ότι δεν ακουγεται απολύτως τίποτα σε ελληνικό καρόδρομο.
                              Επειδή έχουν περάσει από την κατοχή μου καμιά 15αριά αυτοκίνητα και έχω οδηγήσει δεκάδες άλλα (φίλων ή νοικιάρικα) μπορώ να πω με απόλυτη βεβαιότητα ότι κανένα δεν ήταν απόλυτα ήσυχο και άτριχτο. Κάποια μπορεί να ακούγονταν πολύ και κάποια λίγο, αυτή ήταν η διαφορά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Δεν υπάρχει αμάξι να μην τρίξει. CLS 500 ούτε χρόνου έκανε σα κουδουνίστρα. Audi A7 τα ίδια. Honda Jazz που παρέλαβε φίλη την προηγούμενη βδομάδα, τα ίδια. Κοινή συνισταμένη? Οι ελλ δρόμοι. Προβληματιστείτε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harisma23 last edited by

                                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                  Δεν υπάρχει αμάξι να μην τρίξει. CLS 500 ούτε χρόνου έκανε σα κουδουνίστρα. Audi A7 τα ίδια. Honda Jazz που παρέλαβε φίλη την προηγούμενη βδομάδα, τα ίδια. Κοινή συνισταμένη? Οι ελλ δρόμοι. Προβληματιστείτε.

                                  Γεια στο στόμα σου, που είπες το προφανές!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonis-papas last edited by

                                    Εγώ θα προβληματιζόμουν εάν τρίζανε τα αμάξια μου και όχι αν δεν τρίζανε.
                                    Πάντως stefan147 το έγραψες λίγο πονηρά, ότι δεν υπάρχει αμάξι να μην τρίξει όχι ότι δεν υπάρχει ούτε ένα αμάξι παγκοσμίως που να μην τρίζει. Ίσως κάποιων τα αμάξια να τρίξουν κατα τη διαδικασία της ανακύκλωσης....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      famas last edited by

                                      Μου έκανε εντύπωση στο νέο φοκους ότι οι θήκες στις πόρτες έχουν επένδυση από τσόχα, κατι που δεν είχαν τα mk2, mk 3, προφανώς για να μην ακούγονται τα μικροοργανισμούς που βάζεις εκεί. Πιστεύω ότι έδωσαν σημασία σε τέτοιες μικρολεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά.

                                      Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bouranitis last edited by

                                        Ο χρήστης famas έγραψε:
                                        Μου έκανε εντύπωση στο νέο φοκους ότι οι θήκες στις πόρτες έχουν επένδυση από τσόχα, κατι που δεν είχαν τα mk2, mk 3, προφανώς για να μην ακούγονται τα μικροοργανισμούς που βάζεις εκεί.

                                        Έπρεπε να το κάνουν αυτό από καιρό! Ο θόρυβος από τις αμοιβάδες και τα Escherichia coli δεν παλεύεται!
                                        (Συγγνώμη, δεν κρατήθηκα!)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          emminad last edited by

                                          Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                          Δεν υπάρχει αμάξι να μην τρίξει. CLS 500 ούτε χρόνου έκανε σα κουδουνίστρα. Audi A7 τα ίδια. Honda Jazz που παρέλαβε φίλη την προηγούμενη βδομάδα, τα ίδια. Κοινή συνισταμένη? Οι ελλ δρόμοι. Προβληματιστείτε.

                                          +1000000 Σε δρόμους με λακούβες(95%των ελληνικών δρόμων) το micra μου (6ος/18 μοντέλο)τρίζει από παντού...Σε καινούργιους δρόμους δεν ακούγεται κιχ..Αν είχαμε δρόμους δεν θα έτριζε τίποτα στα αυτοκίνητα μας πλην μερικών εξαιρέσεων..

                                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • nickthetrib
                                            nickthetrib last edited by

                                            Ο χρήστης bouranitis έγραψε:

                                            Μου έκανε εντύπωση στο νέο φοκους ότι οι θήκες στις πόρτες έχουν επένδυση από τσόχα, κατι που δεν είχαν τα mk2, mk 3, προφανώς για να μην ακούγονται τα μικροοργανισμούς που βάζεις εκεί.

                                            Έπρεπε να το κάνουν αυτό από καιρό! Ο θόρυβος από τις αμοιβάδες και τα Escherichia coli δεν παλεύεται!
                                            (Συγγνώμη, δεν κρατήθηκα!)

                                            Πετυχημένο!!!
                                            αλλά το ρημάδι το tapatalk, τις κάνει αυτές τις μαλακιουλίτσες ώρες ώρες.

                                            αυτό
                                            (Συγγνώμη, δεν κρατήθηκα!)
                                            βάλτο λίιιιιιγο μεγαλύτερο, στραβώθηκα για να το διαβάσω

                                            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 16 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr