-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
...Ξεχνάς όμως ότι το ένα είναι προσθιοκίνητο και το άλλο πισωκίνητο. Τα πισωκίνητα είναι βαρύτερα, λόγω της μετάδοσης που πρέπει να διασχίσει όλο το αυτοκίνητο.Ας έκαναν τον άξονα μετάδοσης ανθρακονημάτινο όπως στο RX-8.
-
Εμενα παντως με πεισανε με το παρακατω Να μας πει ο MONMAN που επισης εχει πεισθει γιατι δε τη βαλανε παρα τεταρτο αν ισχυει το παρακατω
3 συγκέντρωση του βάρους πιο κοντά στο κέντρο του αυτοκινήτου
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Aν θυμαμαι καλα,και το Swift Gti,το 1300αρι με τα 100 αλογα εκει τις ειχε τις δαγκανες και εκεινο...Είχα τέτοιο 11 χρόνια και το είχα ξεχάσει...γεράματα και να φανταστείς άλλαζα τα τακάκια μόνος μου αρα είναι κάτι που το εφαρμόζει δεκαετίες η suzuki αφου την εξυπηρετεί και της βγαίνουν πούπουλο τα αυτοκίνητα γιατί όχι .
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εμενα παντως με πεισανε με το παρακατω Να μας πει ο MONMAN που επισης εχει πεισθει γιατι δε τη βαλανε παρα τεταρτο αν ισχυει το παρακατω3 συγκέντρωση του βάρους πιο κοντά στο κέντρο του αυτοκινήτου
Μήπως εννοείς ώρα 3 - όπως κοιτάμε την δεξιά πλευρά του αυτοκίνητου- γιατί αυτό είναι το τέλειο σημείο για μεταφορά του βάρους όσο κέντρο γίνεται.
Έκαναν τις δοκιμές τους και μάλλον το έξτρα μήκος των σωληνώσεων πρόσθεταν βάρος και κόστος ίσως δεν τους βόλευε και ο μοχλός που δημιουργούσε το σημείο και χρειάζοταν πιο μεγάλα τακάκια και δίσκους αρα πάλι μεγαλύτερο βάρος , πάντως τα πίσω τακάκια στο παλιό μου swift είχαν μέγεθος ...για ποδήλατο !
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
το swift sport εχει ασυνήθιστα τοποθετημένη την πίσω δαγκάνα … ώρα 12 ...ακριβώς !Ενα μαρκουτσι φρενου ξερεις ποσο ζυγιζει...?
Μιλαμε στη suzuki για το swift ξεπερασαν εξωτικες κατασκευες στη μελετη της μειωσης βαρους. Αντε και ενεργα αεροδυναμικα βοηθηματα στην επομενη γενια. -
Πάντως δεν έκαναν μόνο μελέτη και στη πράξη τους βγήκε κατηγορία φτερού όχι όπως κάτι άλλοι που τα έκαναν τρικύλινδρα και στην πράξη τους βγήκαν βαρύτερα και εχω κάθε δικαίωμα να τους πειράζω γιατί 17 χρόνια κυκλοφορώ με ford τα 10 με ST!
-
Παιδια μην το ψαχνουμε.. οπως προαναφερθηκε χρονια εφαρμοζει η Suzuki αυτη τη τακτικη τοποθετησης των δαγκανων εκει που ειναι. Το να λεμε οτι εξοικονομησαμε βαρος απο σωληνακια/μαρκουτσια ειναι τουλαχιστον αστειο και ψαχνουμε λογους να αποθεωσουμε το αυτοκινητο.
Ειναι πραγματικα ελαφρυ και καλο.. Δεν εχει γινει απο εκει η μειωση του βαρους αλλα απο σασι, πορτες, κτλ. Ολα τα υπολοιπα ειναι για να λεμε...
Οσοι σκαμπαζουν ελαχιστα απο αυτοκινητα γνωριζουν οτι σαν αυτοκινητο ειναι στα κορυφαια απο οδικη συμπεριφορα και τετοια. Σαν αυτοκινητο σε σχεση με την τιμη του ειναι αλλη ιστορια.. -
Η μειωση στο βαρος δεν ηρθε απο τις πορτες. Τουλαχιστον αυτο αναφερει επισημα η σουζουκι, αλλα απο αλλα μερη του αυτοκινητου. Απο το σασι και μονο ελαφρυνε κατα 30 κιλα αν θυμαμαι σωστα.
Η θεση των δαγκανων ειναι ιδια και στο προηγουμενο σουιφτ που δεν δινονταν μεγαλη προσοχη στο θεμα του βαρους. Οπως αν δεν κανω λαθος και στο παλιο σπλας.
Ο λογος της θεσης τους ειναι η θεση των αμορτισερ και το νοητο τριγωνο που κανουν με τα ελατηρια. Εχει διαπιστωθει πως υπο συγκεκριμενες γωνιες τα ελατηρια και τα αμορτισερ φερνουν καλυτερα αποτελεσματα στους ημιακαμπτους.
Η θεση των αμορτισερ εμποδιζει τον ολο μηχανισμο της δαγκανας, καθως και την αλλαγη των τακακιων οταν ειναι πλαγια, για αυτο και την εβαλαν καθετα.
-
Μιλάμε για ένα προσιτό roadster, πως θα δικαιολογούνταν το ανθρακόνημα; Επίσης ότι και να γίνει, η αρχιτεκτονική αυτή είναι βαρύτερη εκ κατασκευής. Στην τελική δε νομίζω να συγκρίνει κανείς ΜΧ5 με Swift.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Οπως αν δεν κανω λαθος και στο παλιο σπλας.Ισχύει. Και στο Splash/Agila έτσι ήταν.
-
Δηλαδή για να καταλάβω τη δαγκάνα η Suzuki την βάζει εκεί απο πάντα για διάφορους άλλους λόγους και η απάντηση της στο email των Άγγλων είναι φιγούρα και κομπασμός και δήθεν το κάναμε για περιορισμό του βάρους και μεταφορά του στο κέντρο , τι να πω δεν ξέρω βγάζει και μεγάλη κερδοφορία λετε να την εχει δει κάπως τη δουλειά ;
Γιαυτό τα πουλάκια μου δε κάνουν εκπτώσεις ααα δε μας τα λένε καλά εγω θέλω τη παλιά καλή Suzuki που ήταν φθηνότερη απο τα FΙΑΤ
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στην τελική δε νομίζω να συγκρίνει κανείς ΜΧ5 με Swift.Αλλες δύο ευχές έχεις.....
P.s οποιος δεν ξέρει γερμανικά να του πω ποίος κερδισε στο fun to drive, γενικό στήσιμο οδηγικηαπολαυση κλπ. Και η mazda με το mx5 είναι μανούλα σε αυτά.
Προς το παρον
Swift sport vs abarth 595 160 ps 1-0
Swift sport vs mx5.......
Και θα ηθελα
Swift sport vs seat ibiza fr 1,5 ακόμα και είμαι κομπλε., -
Ο χρήστης ignantios έγραψε:
Μιλάμε για ένα προσιτό roadster, πως θα δικαιολογούνταν το ανθρακόνημα; Επίσης ότι και να γίνει, η αρχιτεκτονική αυτή είναι βαρύτερη εκ κατασκευής. Στην τελική δε νομίζω να συγκρίνει κανείς ΜΧ5 με Swift.
Αλλες δύο ευχές έχεις.....
XAXAXA
Κανε ευχή να ακριβύνει ...τώρα!!Εντωμεταξύ αξία ανεκτίμητη να βλέπεις Γερμανό να εχει φτάσει στα πρόθυρα πρόωρης εκσπερμάτωσης δοκιμάζοντας... γιαπωνέζικα αυτοκίνητα και ο σκηνοθέτης κοντέψε να βάλει μουσική υπόκρουση τον καλπασμό των Βαλκυριών , μαλλον τον φυλάει για την καινούργια Supra!
-
Τα μαρκουτσια δεν έχουν βάρος σε αυτή την ποσότητα για να κάνουν ολόκληρη μελέτη ώστε να γλιτώσουν βάρος. Πιο πολύ θέμα κόστους είναι η όλη φάση απλά στην αντίστοιχη ερώτηση λογικό ήταν να πούνε ότι το κάνανε και για μείωση βάρους.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οχι, εγινε μελετη για την μειωση του βαρους και κατα συνεπεια τους μικροτερους συνολικους ρυπους ως εταιρια.
-
Καλησπέρα παιδιά, αν μου επιτρέπετε μία παρένθεση, μιας και απευθύνομαι στους πιό κατάλληλους.
Ψάχνοντας για ένα μικρομεσαίο μ.τ.χ αυτοκίνητο εκεί ανάμεσα στο 2008 και 2009 με budget 6 -6.5 k, παίζει και το swift της δεύτερης γενιάς.
Να βάλω και το Suzuki Swift 1.3 μοντέλο 2008-2009 στην εξίσωση;;
Τι γνώμη έχετε για το αυτοκίνητο, αλλά και για τον κινητήρα του, ειδικά όταν είναι πάνω από 130.000 km;;;Ευχαριστώ!
-
Το swift, δεν είναι μικρομεσαίο.
Παίζει ανάμεσα με μίνι και σούπερ μίνι.
Πάντως είναι πολύ καλό αμάξι στην κατηγορία του.
Το 1.3 που λες το έχει γνωστός με 200+ χιλ χλμ και είναι τζετ και δεν του έχει βγάλει κάτι.
Αν σε καλύπτει από χώρους, σίγουρα βάλτο στη λίστα σουSent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Σύμφωνα με δυναμομετρησεις που έχουν κάνει στο εξωτερικό 2-3 βελτιωτικοι οίκοι ο boosterjet μαμά βγάζει 154-156 άλογα κάτι που μου φαίνεται να ψιλοστεκει αφού το Swift έχει πολύ λιγότερο 0-100 από ότι δίνει η Suzuki όπως και το Vitara-scross Σαν αναφορά το κάνω δεν σημαίνει ότι είναι απόλυτα έγκυρο.
-
Επειδή είχαμε μια συζήτηση για την τιμολόγηση του Swift Sport, την τιμολόγηση του και γενικότερα τη σύγκριση του σε σχέση με το Fiesta ST, ορίστε ένα σχετικό βίντεο:
Youtube Video -
η συζήτηση είναι κλασική και πάει πάντα κάπως έτσι
ελα δώσε 2-3 χιλιάρικα και πάρε το ST , μα θέλω πεντάθυρο , μεταλλικό και led φώτα , μα φτάνεις το i30N , να πάρεις το performance με τα 275, μα παίρνω το cupra τώρα που δε γράφει seat, 290 ή 300 εχει ε ποιος ξέρει και τότε μπαίνει στη μέση η γυναίκα , παιδιά έχετε δε ντρέπεστε ,τόσα λεφτά για κόντρες στα φανάρια και να το SUV, για ST θα πάτε με Active θα φύγετε
Ενώ εγω την εχω ψήσει, οικονομικό σαν diesel είναι , εχει κάμερα ,χάρτες όπως το yaris μας , θα το πάρω και κόκκινο που σου αρέσει , τι θα κάθομαι να λέω για μπλοκε και τιμόνι που διαβάζει την σκέψη , να καταντήσω με suv ….
Νέο Suzuki Swift 2017