-
Αξίζει με το αυτόματο, αλλα με δύο σοβαρά έξτρα, όπως το τεχνολογικό πακέτο, πας δυστυχώς στσ 32-33k.
Θα έπρεπε να μην έχει στάνταρ δερματινο σαλόνι ούτε θερμαινομενα καθίσματα για να μπορέσει να είναι δύο χιλιάδες τουλάχιστον κάτω. -
Μπράβο πολύ καλή επιλογή αν και μου αρέσει λίγο περισσότερο το άκτιβ. Αξιόπιστο, άνετο, ευχάριστο, ασφαλές. Και εαν τα υπολογίσεις με τη διαφορά σε καύσιμο, τέλη και εγγύηση έχεις κάνει απόσβεση σε 10 χρόνια έναντι άλλων υποτίθεται οικονομικών προτάσεων του ανταγωνισμού με πάρα πολλές παραχωρήσεις...
-
Έχοντας Focus ΜΚ3, ακούω παρανοϊκές τις παραπάνω τιμές γι' αυτόν τον κατασκευαστή, παρά τα «καλούδια».
Θα είχε ενδιαφέρον να μάς αναλύσει κάποιος πώς δικαιολογούνται οι premium τιμές, ας πούμε ότι ήθελε να «αναβαθμίσει» κάποιος από το προηγούμενο.
-
Ειναι και το αυξημενο τελος στη μεση
-
Ο χρήστης futurist έγραψε:
Έχοντας Focus ΜΚ3, ακούω παρανοϊκές τις παραπάνω τιμές γι' αυτόν τον κατασκευαστή, παρά τα «καλούδια».Θα είχε ενδιαφέρον να μάς αναλύσει κάποιος πώς δικαιολογούνται οι premium τιμές, ας πούμε ότι ήθελε να «αναβαθμίσει» κάποιος από το προηγούμενο.
Συζητάμε για την έκδοση Vignale. Αυτή θα την πληρώσεις, γιατί έχει απίστευτο στάνταρ εξοπλισμό και μεγαλύτερη προσοχή στην ποιότητα και συναρμογή. Οπότε αναγκαστικά και η τιμή είναι αντίστοιχη. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας και αν πάρεις με τον εξοπλισμό του Vignale (αφήνω απέξω την καλύτερη ποιότητα) τόσο θα σου κοστίσει.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Έχοντας Focus ΜΚ3, ακούω παρανοϊκές τις παραπάνω τιμές γι' αυτόν τον κατασκευαστή, παρά τα «καλούδια».
Θα είχε ενδιαφέρον να μάς αναλύσει κάποιος πώς δικαιολογούνται οι premium τιμές, ας πούμε ότι ήθελε να «αναβαθμίσει» κάποιος από το προηγούμενο.
Συζητάμε για την έκδοση Vignale. Αυτή θα την πληρώσεις, γιατί έχει απίστευτο στάνταρ εξοπλισμό και μεγαλύτερη προσοχή στην ποιότητα και συναρμογή. Οπότε αναγκαστικά και η τιμή είναι αντίστοιχη. Οποιοδήποτε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας και αν πάρεις με τον εξοπλισμό του Vignale (αφήνω απέξω την καλύτερη ποιότητα) τόσο θα σου κοστίσει.
Επίσης έχει πακέτο και κάποιες υπηρεσίες, και αυτές κοστίζουν!
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
H Vignale ειναι σχεδον απαγορευτικη και κατε με,αυτος που ενδιαφερεται για Ford,καλυτερα ας μην πεταξει τα λεφτα του σε πακετα τυπου vignale,ας αναζητησει σε αλλες μαρκες την υποτιθεμενη πολυτελεια και πριμιουσυνη.
-
Έχοντας περάσει από την κατοχή μου 6 διαφορετικά μοντέλα Ford τα τελευταία 17 χρόνια, δυσκολεύομαι πάρα πολύ να πιστέψω ότι η Ford είναι ικανή να προσφέρει φινίρισμα premium στη σειρά Vignale. Ως εκ τούτου, δυσκολεύομαι και να δικαιολογήσω τις τιμές της σειράς Vignale.
-
Ναι η φορντ δεν διαφημιζόταν ποτέ ως πολυτελής μάρκα και ξενίζει να δώσει κάποιος τόσα λεφτά για φορντ. Από την άλλη όταν κάποιος αγοράζει merc,bmw,Audi του την πέφτουνε ότι παίρνει φύκια για μεταξωτές κορδέλες και είναι κλειδολαγνος. Γενικά ότι και να πάρεις κάποιος θα ξυνίσει όποτε εγώ απλώς να πω καλοτάξιδο στον Βασίλη.
-
Η BMW μου έτριζε περισσότερο από το Ford μου πάντως...
-
Ford focus 2005 300000km , ούτε απειροελάχιστος τριγμός στο χειρότερο τσιμεντόδρομο.
-
Εβαλες ενα 0 παραπανω
Διπλα τζαμια? Ολα? Και τα παρμπρίζ και τα πλαϊνά?
-
'Ένα μηδέν παρακάτω έβαλα. 2005
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η BMW μου έτριζε περισσότερο από το Ford μου πάντως...Ford focus 2005 300000km , ούτε απειροελάχιστος τριγμός στο χειρότερο τσιμεντόδρομο.
Εγώ όμως μίλησα για φινίρισμα και όχι για τριγμούς, όπου εκεί όντως δεν έχουν ουσιαστικό πρόβλημα τα Ford. Τι σημαίνει φινίρισμα; Για παράδειγμα, για ρίξτε μια ματιά και οι δύο σας, αφού έχετε Focus mk2, στον αρμό μεταξύ του ταμπλό και της ταπετσαρίας της πόρτας και στις δύο πλευρές... Στο δικό μου από τη μία πλευρά ο αρμός ήταν περί τα 3-4 χιλιοστά και από την άλλη χωρούσε δάχτυλο! Και βεβαίως αν πρέπει να διαλέξω, προτιμάω μέτριο φινίρισμα χωρίς (πολλούς) τριγμούς, παρά καλό φινίρισμα με τριγμούς.
Κατά τ΄άλλα λυπάμαι αλλά τη δήλωση του Αντώνη δεν μπορώ να την πάρω σοβαρά ούτε στο ελάχιστο! ΔΕΝ υπάρχει αμάξι (νορμάλ, δεν ξέρω τι κάνουν οι Bentley και οι RR) όχι με 300.000 Km αλλά ούτε και με 30.000, που να μην ακούγεται ούτε ένας τριγμός στους ελληνικους καρόδρομους...
Και για να σας προλάβω και να μην εξελιχτεί το topic σε Fordομαχία, εκτιμώ πάρα πολύ τα Ford της τελευταίας 20ετίας για πολλά πράγματα, αλλά όχι και για το φινίρισμα τους. Εξάλλου κατά πάσα πιθανότητα είχα/έχω στην κατοχή μου περισσότερα Ford από τον καθένα σας...
Υ.Γ.: Δία, δεν θυμάμαι αν η 330i σου ήταν coupe ή coupe-cabriolet. Αν ήταν η δεύτερη, επειδή είχα οδηγήσει την 325i φίλου, μιλάμε για τραγωδία τόσο σε τριγμούς όσο και αξιοπιστία.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Ναι η φορντ δεν διαφημιζόταν ποτέ ως πολυτελής μάρκα και ξενίζει να δώσει κάποιος τόσα λεφτά για φορντ. Από την άλλη όταν κάποιος αγοράζει merc,bmw,Audi του την πέφτουνε ότι παίρνει φύκια για μεταξωτές κορδέλες και είναι κλειδολαγνος. Γενικά ότι και να πάρεις κάποιος θα ξυνίσει όποτε εγώ απλώς να πω καλοτάξιδο στον Βασίλη.Πολύ σωστός!
Να ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου στο Βασίλη καλοτάξιδο! Νομίζω ότι αγόρασε ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο με ένα εντυπωσιακό πακέτο εξοπλισμού.
-
Εντάξει εγώ θα πάρω σοβαρά τη δήλωσή σου ότι δεν υπάρχει ούτε ένα αμάξι με 30000 που να μην έχει τριγμούς.
Για τη διαφορά των αρμών ούτε που ξέρω ούτε με ενδιαφέρει καθόλου να πάρω χιλιοστόμετρο και να τους μετράω από τη στιγμή που δεν δημιουργούν κάποιο πρόβλημα. -
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Εντάξει εγώ θα πάρω σοβαρά τη δήλωσή σου ότι δεν υπάρχει ούτε ένα αμάξι με 30000 που να μην έχει τριγμούς.Να την πάρεις σοβαρά, γιατί όντως δεν υπάρχει αμάξι που να πέσει στην τυπική ελληνική λακούβα και να μην τρίξει!
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
οι δύο σας, αφού έχετε Focus mk2Εγώ Mk1 έχω για να φανταστείς.
Δία, δεν θυμάμαι αν η 330i σου ήταν coupe ή coupe-cabriolet
Ε92, κλειστή κουπέ δηλαδή.
-
Ναι στο φινίρισμα δεν μπορεί να συγκριθεί η Ford με την π.χ. BMW (εμφανής οι διαφορές του Kuga με την 116 F20 που είχα), αλλά το Vignale Kuga που είχα σε έκθεση είχε αρκετές διαφοροποιήσεις (προς το καλύτερο φυσικά) σε σχέση με το δικό μου οπότε πλησίαζε αρκετά την BMW (και συνέχιζε να είναι πολύ φτηνότερο).
-
Καλημέρα σε όλους στο forum,
Το ford vignale διαθέτει ειδικό ακουστικό κρύσταλο (διπλή επίστρωση-double-glazed windows ) που περιορίζει τον εξωτερικό θόρυβο. Δυστυχώς ο πωλητής δεν γνώριζε αν είναι μόνο για μπροστά ή και πίσω.
Ford Focus MK4