Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW X1 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW X1 2016
    • 1
    • 2
    • 265
    • 266
    • 267
    • 268
    • 269
    • 290
    • 291
    • 267 / 291
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    24
    5805
    24310
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman7 last edited by

      Ποιο ΧC40 ρε σεις τώρα!
      Το αμάξι αυτό μόνο από μπροστά βλέπεται! Σαν τσαρούχι είναι!
      Τι σχέση έχει αυτό με τα XC60-90 ή το S90 ;

      Οσον αφορά τους diesel δες και παρακάτω
      https://www.autoblog.gr/2018/10/08/bmw- ... e-syntoma/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis3011 last edited by

        https://www.nytimes.com/2018/03/20/busi ... sions.html
        Αυτο δεν ειναι και 100% σιγουρο οτι εχει τους καλυτερους diesel με τους χαμηλοτερους ρυπους....και η vw καποτε ειχε χαμηλους ρυπους...μετα δε θυμαμαι ενα σκανδαλακι προεκυψε...α και η audi κατι προβληματακια τα ειχε..

        Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Στα μεγαλα κυβικα (2λιτρα και πάνω) σαφώς η BMW εχει τους καλύτερους ντήζελ...μακράν απο τον ανταγωνισμό!

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefan147 last edited by

            Δύσκολα. Ο 2λτ diesel τρώει ξύλο τόσο από τον 2.2 της Fiat, όσο κι απ' το 2λτ 2τούρμπινο του VAG (o οποίος όμως έχω την εντύπωση έχει θέμα με εκπομπές ρύπων) και το 2λτ της Volvo.

            Αυτό που όντως είναι σοβαρό μοτέρ είναι το 3λτ με τα 4 turbo (και νομίζω παλιότερα 3). Αυτό μάλιστα. Το κοιτάνε με τα κιάλια οι άλλοι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Ο 2λιτρος ντιζελ της bmw με τους 231 ίππους δε νομίζω να τρωει ξύλο.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stefan147 last edited by

                Στο Χ5 σέρνεται (όπως αντίστοιχα σέρνεται το XC90 με το 2λτ με τα 235hp). Πάει καρμπόν με το Χ3 με τα 190hp. Σε άλλο αμάξι δεν τον έχω οδηγήσει με τα 231.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  Λογικο να σερνεται στο Χ5, αυτο θελει τουλαχιστον 3λιτρο μοτερ. Η Χ1 παει παρα πολυ καλα, εμφανής η διαφορα με την 190αρα.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the_emperor last edited by

                    Περί απόδοσης diesel:
                    Αν και ΜΗ συγκρίσιμα τα δύο μοντέλα...
                    Το ένα (Χ1) είναι SUV με προφανώς χειρότερη οδηγική συμπεριφορά και στήσιμο και θα έπρεπε και επιδόσεις από το καλύτερο σεντάν που κυκλοφορεί, αλλά και λογικά από τα περισσότερα σεντάν ίδιου επιπέδου.
                    Το άλλο (Giulia) είναι το καλύτερο σεντάν αυτή τη στιγμή.
                    Ακολουθούν οι επιδόσεις τους:

                    https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... -xdrive20d
                    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ BMW Χ1 20d
                    0-100 km/h 7,7”
                    0-160 km/h 20,8”
                    0-400 m 15,6” @ 142,4 km/h
                    0-1.000 m 28,9” @ 180,6 km/h
                    50-110 km/h (με αλλαγές) 6,6”
                    60-160 km/h (με αλλαγές) 17,4”
                    50-80 km/h (3η) 2,9”
                    80-110 km/h (4η) 4,1”
                    110-140 km/h (5η) 6,0”
                    Φρένα 100-0 km/h 37,6 m
                    Τελική ταχύτητα 219 km/h
                    Μέση κατανάλωση 7,3 lt/100 km
                    Εκπομπές CO2 129 g/km
                    Διαστάσεις 4.439 x 1.821 x 1.598 mm
                    Βάρος 1.630 kg
                    Μετρήσεις DRIVE

                    https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... diesel-180
                    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180
                    0-100 km/h 8,1”
                    0-160 km/h 19,5”
                    0-400 m 15,9” @ 145 km/h
                    0-1.000 m 28,7” @ 186,2 km/h
                    50-110 km/h (με αλλαγές) 6,4”
                    50-80 km/h (3η) 3,3”
                    80-110 km/h (3η) 3,7”
                    80-110 km/h (4η) 3,5”
                    110-140 km/h (4η) 5,3”
                    110-140 km/h (5η) 6,6”
                    110-140 km/h (6η) 8,3”
                    Φρένα 100-0 km/h 39,3 m
                    Τελική ταχύτητα 230 km/h
                    Μέση κατανάλωση 6,8 lt/100 km
                    Εκπομπές CO2 109 g/km
                    Διαστάσεις 4.643 x 1.860 x 1.436 mm
                    Βάρος 1.520 kg
                    Μετρήσεις DRIVE

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannis3011 last edited by

                      Αισθηση μ κ κανει οτι στους ρυπους και τς γερμανικα σκανδαλα δεν αναφερθηκε κανεις....

                      Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • sargus
                        sargus last edited by

                        @The emperor

                        Εδώ πάντως τα λέει αλλιώς:
                        http://www.zeperfs.com/en/duel5976-6262.htm

                        Και μάλλον είναι πιο αξιόπιστο καθώς παίρνει μετρήσεις από πολλά περιοδικά. Και γενικά εγώ δεν εμπιστεύομαι τις μετρήσεις του Drive καθώς σε πολλές περιπτώσεις τις έχω βρει να είναι λάθος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Youtube Video

                          Προφανώς δεν είναι τα 30 γρηγορότερα αυτή τη στιγμή αλλά έχει καλό δείγμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            the_emperor last edited by

                            Ο χρήστης sargus έγραψε:
                            @The emperor

                            Εδώ πάντως τα λέει αλλιώς:
                            http://www.zeperfs.com/en/duel5976-6262.htm

                            Και μάλλον είναι πιο αξιόπιστο καθώς παίρνει μετρήσεις από πολλά περιοδικά. Και γενικά εγώ δεν εμπιστεύομαι τις μετρήσεις του Drive καθώς σε πολλές περιπτώσεις τις έχω βρει να είναι λάθος.

                            Στο drive.gr τέσταραν τη χειροκίνητη Giulia, εσύ παρέθεσες την αυτόματη

                            Επίσης το ορθότερο θα ήταν να συγκρίνουμε τη νέα 3άρα με τη giulia για ουσιαστικότερα συμπεράσματα
                            Βέβαια, εγώ παρέθεσα την Χ1 πρώτος επειδή βρισκόμαστε στο συγκεκριμένο νήμα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • nickthetrib
                              nickthetrib last edited by

                              Βασίλη καλημέρα!!!
                              Στις μετρήσεις από στάση, όπου κερδίζει η Χ1, κερδίζει και λόγω τετρακίνησης. Τα μοτεράκια των γερμανικών γενικά βγάζουν περισσότερα άλογα από όσα ανακοινώνονται (λόγω φορολογίας με βάση την ισχύ).
                              Δεν τα έχω δει, αλλά σίγουρα θα παίζει ρόλο και η κλιμάκωση του κιβωτίου, αλλά και τα διαγράμματα ισχύος και ροπής!

                              Τέλος, έχεις ένα πολύ γαμάτο αμάξι, που το ευχαριστιέσαι, δεν σου έχει βγάλει θέματα παρ' όλο που του κάνεις αρκετά χλμ, καλύπτει τις ανάγκες σου.
                              Καλές βόλτες!!!

                              Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                super-t last edited by

                                Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
                                ...Τα μοτεράκια των γερμανικών γενικά βγάζουν περισσότερα άλογα από όσα ανακοινώνονται (λόγω φορολογίας με βάση την ισχύ).
                                ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  the_emperor last edited by

                                  Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
                                  Βασίλη καλημέρα!!!
                                  Στις μετρήσεις από στάση, όπου κερδίζει η Χ1, κερδίζει και λόγω τετρακίνησης. Τα μοτεράκια των γερμανικών γενικά βγάζουν περισσότερα άλογα από όσα ανακοινώνονται (λόγω φορολογίας με βάση την ισχύ).
                                  Δεν τα έχω δει, αλλά σίγουρα θα παίζει ρόλο και η κλιμάκωση του κιβωτίου, αλλά και τα διαγράμματα ισχύος και ροπής!

                                  Τέλος, έχεις ένα πολύ γαμάτο αμάξι, που το ευχαριστιέσαι, δεν σου έχει βγάλει θέματα παρ' όλο που του κάνεις αρκετά χλμ, καλύπτει τις ανάγκες σου.
                                  Καλές βόλτες!!!

                                  Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                                  καλημέρα Νίκο!
                                  Σύντομα συμπληρώνει 3 χρόνια η Χ1 μου και σκέφτομαι να γράψω έναν απολογισμό 3ετίας 😉

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • nickthetrib
                                    nickthetrib last edited by

                                    Ο χρήστης Super@T έγραψε:

                                    ...Τα μοτεράκια των γερμανικών γενικά βγάζουν περισσότερα άλογα από όσα ανακοινώνονται (λόγω φορολογίας με βάση την ισχύ).
                                    ...

                                    Σόρρυ, λάθος για τη φορολογία
                                    Παρ' όλα αυτά βγάζουν περισσότερα άλογα από όσα ανακοινώνονται.

                                    Sent from my Mi A1 using Tapatalk

                                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harpoon last edited by

                                      Τελικά, ανεξάρτητα από τον αριθμό των km ετησίως, προτημάμε βενζίνη, σωστα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giannis3011 last edited by

                                        Εμεις ναι η τσεπη μας οχι...και προφανως οχι το πολυ ψοφιο 1500...το οποιο εχω την εντυπωση οτι μονο ελλαδα πουλαει...για να δειχνουμε πριμιουμ με λιγα λεφτα..

                                        Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Εφόσον αντέχουμε το έξτρα κόστος χρήσης προφανώς και προτιμάται η βενζίνη. Περισσότερη δύναμη, καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας, πιο ωραίος ήχος, δυνατότητες βελτίωσης.

                                          Πάντα συγκρίνοντας φυσικά ίδια κυβικά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            iceman7 last edited by

                                            Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
                                            Εμεις ναι η τσεπη μας οχι...και προφανως οχι το πολυ ψοφιο 1500...το οποιο εχω την εντυπωση οτι μονο ελλαδα πουλαει...για να δειχνουμε πριμιουμ με λιγα λεφτα..

                                            Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            Ποιο είναι πολύ ψόφιο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 265
                                            • 266
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 269
                                            • 290
                                            • 291
                                            • 267 / 291
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr