-
Στα παλιότερα πάντως οι μπουκάλες έχουν καπάκι.
-
Δυστυχως δεν μπορω εγω να πω αν θα το κλεισεις το αυτοκινητο ή οχι, διοτι:
Α) δεν εχω εμπειρια του αυτοκινητου σε ελληνικους δρομους και σε βαθος χρονου.
Β) δεν εχω σχετικη αναγνωρισμενη τεχνικη γνωση ωστε αυτο που λεω να προερχεται μεσα απο ενα πιστοποιημενο τιτλο σπουδων, γεγονος που θα εδινε μεγαλυτερη βαρυτητα στα λεγομενα μου εναντι ενος απλα ενημερωμενου και καπως διαβαστερου ανθρωπου.
Γ) η πηγη των γνωσεων μου προερχονται απο μελετες ανεβασμενες στο ιντερνετ, οπου αυτες οι μελετες δεν δοκιμαζουν το συγκεκριμενο αυτοκινητο με ολες τις παραπλευρες μεταβλητες οπως για παραδειγμα το καπακι, αλλα το ειδος του υλικου επιστρωσης σε εργαστηριακες συνθηκες για την συμπεριφορα της διαβρωσης.
Δ) η πηγη των αμφιβολιων μου για τις δεξαμενες προερχεται απο το συνδιασμο των ενημερωσεων μεσα απο ξενα φορα για τον εντοπισμο διαβρωσης σε πραγματικα αυτοκινητα σε αλλες χωρες και τα αποτελεσματα εργαστηριακων μελετων για το υλικο επιστρωσης. Ολα αυτα αυθαιρετα στο μυαλο μου τα συνδιαζω και εχω δευτερες σκεψεις πως στο ελληνικο περιβαλλον ισως υπαρξει θεμα. Τελειως αυθαιρετα ομως, ειναι δικη μου κριση αυτο. Δεν εχω εντοπισει καποια αποδειξη καπου για αυτο.Ισως μια καλη ιδεα ειναι να επισκεφτεις ενα επισημο συνεργειο της φαου βε και να μιλησεις με τον υπευθυνο του συνεργειου λεγοντας πως θες να αγορασεις το ταδε μοντελο ειτε ως ντιζελ ειτε ως φυσικο αεριο. Στα φαου βε απ που κυκλοφορουν αρκετα, εχουν αραγε εστω και μια περιπτωση με διαβρωση στις δεξαμενες;
Συνεπως ειναι αλλο το να εκφραζω την αποψη μου και αλλο να καθοδηγω την αγορα ή οχι, εχοντας σοβαροτατες ελληψεις σε αυτα που ανεφερα πιο πανω.
Να πω, οτι και εγω το βλεπω ως πακεταρα το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Συνεπως το καλοβλεπω και εγω για μελλοντικη αγορα αλλα κολλαω εκει ακριβως, στις δεξαμενες. Απο την αλλη σκεφτομαι πως δεν θα ειχα κανενα προβλημα με το γκολφ φυσικου αεριου με τις συνθετικες δεξαμενες. Ποσο βγαινει το γκολφ;
-
Ευχαριστώ για το χρόνο σου και την άποψη σου..
Δε ξέρω καθόλου τιμή για το γκολφ. -
Ευχαριστώ όλους παιδιά
-
nickts1 είμαστε σε σχεδόν ίδια φάση. Το τρίτο μέλος αναμένεται σε λίγους μήνες, δυο 3θήρα αυτοκίνητα, ίδιο budget, πρόσβαση σε φυσικό αέριο.
Δυστυχώς οι επιλογές είναι λίγες αυτή την στιγμή.
Το Αρονα TGI το γλυκοκοίταζα και εγώ αλλα Ελλαδα θα έρθει το νωρίτερο τον Απρίλιο του 19, και το χειρότερο από ολα είναι οτι το ντεπόζιτο της βενζίνης θα είναι 10-15 λίτρα (~160 χλμ αυτονομία). Μεγάλο το ρίσκο και η ταλαιπωρία με τα λιγοστά πρατήρια που έχει η Ελλάδα αυτή την στιγμή.
Θα θες να πας ένα ταξίδι και θα είσαι με το άγχος μην μείνεις από καύσιμο. -
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Ποσο βγαινει το γκολφ;κάτσε ..
.
.
.
οκ ;
~23000€ μου έκανε 'προσφορά' 04/2018 και είχε στοκ τελωνείο ...
Μιλάμε περίπου +35% διαφορά ; -
Ο χρήστης jimptso έγραψε:
Ο terry μπορεί να μας πει αν από κάτω έχουν καπάκι οι δεξαμενές; ;
Το μπλε χρώμα των δεξαμενων φαίνεται από κάτω; ;Θα το τσεκάρω στο σχόλασμα
Πάντως το arona και το οποιοδήποτε όχημα με 10-15 λιτρα βενζίνης δεν είναι dealbreaker για εμένα , ειδικά όταν στα 15.000χλμ θα χρειαστεί να γίνουν 1000χλμ χωρίς cng
-
Τι είναι αυτό πάλι τώρα..;;;στα 15000 χλμ πρέπει να κάνουμε 1000 χλμ με βενζίνη; ;
Πρώτη φορά διαβάζω κάτι τέτοιο. -
Αν ξεμείνεις από CNG και δεν έχει κοντά να γεμίσεις, λέει.
-
Αααα μήπως εννοεί για τον εαυτό του...ότι έτσι όπως το δουλεύει σε αυτές τις διαδρομές που κάνει..του τελειώνει το αέριο και δουλεύει βενζίνη..
Και υπολόγισε ότι κάθε 15000 χλμ κάνει 1000 με βενζίνη.
Αν όμως είχε την 3η δεξαμενή..πιστεύω ότι δε θα έκανε 1000 χλμ με βενζίνη.. -
Όχι μωρέ, λέει για τα ταξίδια, όπου ο άλλος δε θέλει να πάρει το Arona CNG επειδή θα έχει μικρή αυτονομία με βενζίνη. Όντως θα είναι σπάσιμο, αλλά σε μένα, δε θα αποτελούσε λόγο να μην το πάρω. Επί ενάμιση μήνα το καλοκαίρι, βρίσκομαι σε τοποθεσία που δεν έχει φυσικό αέριο (εδώ δεν έχει καλά-καλά υγραέριο). Αλλά είναι τέτοια η οικονομία στα υπόλοιπα χιλιόμετρα, που δεν το σκέφτομαι.
-
Πριν λίγο έκανα μια γρήγορη στάση στην Skoda στη λεωφόρο Λαυρίου, ελπίζοντας να ρίξω μια γρήγορη ματιά σε κάποιο Octavia και να μάθω πληροφορίες για το μοντέλα φυσικού αερίου.
Αυτοκίνητο δεν είχε για να δω, αλλά μου είπαν τα εξής:
Η αναμονή είναι περίπου 6 μήνες για φυσικό αέριο. Το sedan μοντέλο σταματά να εισάγεται και θα φέρνουν πλέον μόνο το station, σε 1.5 με 130 άλογα με μεγαλύτερη αυτονομία φυσικού αερίου, αλλά μικρότερη βενζίνης (δεν συγκράτησα τα νούμερα). Η έκδοση θα είναι Ambition και επιπλέον Clima, και η τιμή θα είναι γύρω στα 25000 (άουτς).
Πρόκειται λέει να φέρουν και κάποια αυτοκίνητα το πολύ διετίας, ελαφρώς μεταχειρισμένα από εξωτερικό, και sedan και station, με τιμές πάνω κάτω στα 18000. Άφησα ένα τηλ για να με ειδοποιήσει αλλά δεν μπορώ να πω ότι ψήνομαι ιδιαίτερα...
Για να δούμε και στη Seat τι θα μας πούνε...
-
Οι αγγελίες στο καρ κάνουν λόγο για στέισον Λέοντα 1.5 130 στα 21,5 και με DSG στα 23. Δεν το λες κι άσχημα.
Υπάρχει κι Octavia τριμήνου με 9.000 χιλιόμετρα στα 20. Η κατανάλωση των 6,5 κιλών με προβληματίζει λίγο, καθώς είναι το διπλάσιο απ' αυτό που αναφέρουν άλλοι οδηγοί.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Όχι μωρέ, λέει για τα ταξίδια, όπου ο άλλος δε θέλει να πάρει το Arona CNG επειδή θα έχει μικρή αυτονομία με βενζίνη.Το αυτό ακριβώς!
Για τη δεξαμενή όσο μπόρεσα να δω, δεν έχει έξτρα προστασία, όπως έχει ένα 'φύλλο'περίπου στο μπροστά μισό του αυτοκινήτου, κάπου από το μέσο και είναι ανοιχτό, κοντά στα 3/4 είναι η εξάτμιση(περίπου κάτω από τους πίσω επιβάτες) και πίσω κάτω από τη δεξαμενη δεν έχει κάτι έξτρα, αν μπορέσω να το ανεβάσω στη ράμπα που έχουμε στη δουλειά θα ανεβάσω φωτογραφικό υλικό..
-
Θα μπορούσε βέβαια κάποιος να φτιάξει μια ιδιοκατασκευή, μια ποδιά, δεν είναι τίποτα σπουδαίο.
-
Επίσκεψη σήμερα στη Βελμαρ στο Γέρακα, για να δω το Arona.
Πρώτη εντύπωση απέξω, το αυτοκίνητο μοιάζει μεγαλύτερο από κοντά. Ο προβληματισμός που είχα ότι θα είναι σχεδόν σαν το Ιμπιζα, δεν με απασχολεί πια. Είναι αρκετά επιβλητικό με το ύψος του, το Leon που τα είχαν δίπλα δίπλα, έμοιαζε κάπως 'ζουπηγμένο'
Από εμφάνιση, είναι όμορφο χωρίς να ενθουσιάζει. Μέσα οι χώροι είναι καλοί, σχεδόν στα ίδια με του Ceed μου, με μια παραχώρηση ενδεχομένως αν κάθονται 3 πίσω. Τα υφάσματινα καθίσματα που τα ψιλοσνόμπαρα, μου έκαναν καλή εντύπωση, είναι άνετα, έχουν πλευρική στήριξη (ημι-bucket τα είπε ο πωλητης) και φαίνονται καλοφτιαγμένα. Το τιμόνι επίσης ήταν πολύ ωραίο στην αίσθηση και όσο πρέπει σε μέγεθος. Η 8αρα οθόνη εντυπωσιακή, οι χώροι για μικροαντικείμενα από την άλλη ψιλοπεριορισμένοι. Μου έλειψε λίγο ότι το παρμπρίζ είναι κάπως πιο κάθετο από του Ceed, με συνέπεια όλο το ταμπλώ-κονσόλα να είναι αρκετά κοντά σου, χάνοντας την αίσθηση ευρυχωρίας που έχεις στον Κορεάτη. Επίσης μου χτύπησε λίγο η απουσία του τεμπέλη, που στο δικό μου είναι δερμάτινος και τεράστιος...Τα περίφημα σκληρα πλαστικα δεν μπορώ να πω ότι με χάλασαν, η αίσθησή τους είναι αρκετά καλή, καθώς και η συναρμογή. Το πορτ μπαγκαζ είναι τετράγωνο, εκμεταλλέυεσαι καλά το χώρο του, αλλά όπως το υπολόγισα στην έκδοση TGI θα είναι οριακό. Ήμουν προετοιμασμένος και μπορώ να πω ότι το περίμενα και λίγο χειρότερο.
Στα του test drive τώρα: Οδήγησα τον βενζινοκινητήρα των 115 ίππων. Το αυτοκίνητο είναι σβέλτο σε χαμηλές ταχύτητες, ροπάτο και εύκολο-ευχάριστο. Η θέση οδήγησης είναι κάτι ενδιάμεσο μεταξύ hatchback κ Suv, αλλά το πάτημά του μου έκανε περισσότερο σε χαμηλό αμάξωμα. Το τιμόνι είναι αρκετά ακριβές και πολύ καλή εντύπωση σχημάτισα για την ηχομόνωση. Χρειάστηκε να περάσω τα 100-110 χλμ για να ακούσω αισθητά κάτι από έξω. Αυτό που με ενόχλησε κάπως είναι η αίσθηση του τρικύλινδρου κατά την επιτάχυνση, αυτό το κάτι σαν κροτάλισμα. Ελαφρύ μεν, αλλά υπαρκτό.
Με τα έξτρα που ήθελα (Connectivity με 8αρα οθόνη κτλ + το υποβραχιόνιο) το αυτοκίνητο βγαίνει στα 18.000. Επέλεξα το απλό μπλέ σκούρο χρώμα που μου άρεσε αρκετά. Με μια προκαταβολή 30% η δόση βγαίνει στα 300 ευρώ για 4 χρόνια.
Σε γενικές γραμμές το αμάξι είναι πολύ ωραίο. Εγω προσωπικά αν ήταν να δώσω αυτά τα χρήματα για να το πάρω σε βενζίνη δεν θα το αποφάσιζα. Θα πήγαινα το πιθανότερο στο Scross που είναι μεγαλύτερο, με καλύτερους χώρους και στα 19.000 είναι υπερ-εξοπλισμένο.
Όλη την διαφορά την κάνει όπως καταλαβαίνετε το φυσικό αέριο και η οικονομία του. Είμαι ένα βήμα από το να το κλείσω (να πω ότι αν αποφάσιζε η γυναίκα μου η παραγγελία θα είχε γίνει ήδη, την ενθουσίασε). Τελοσπάντων, θα μου λείψουν κάποια πράγματα, η επιπλέον στιβαρότητα που νιώθω με το Ceed και κάποια κομμάτια εξοπλισμού όπως κλιματισμός, δερμάτινο σαλόνι, αναδιπλούμενοι καθρέφτες κτλ, αλλά το σκέφτομαι πολύ σοβαρά το τόλμημα.
Και έρχομαι ένα βήμα πριν την απόφαη να ρωτήσω: Πως θα είμαι πιστεύετε από άποψη αξιοπιστίας με το Seat? Το γκρουπ δεν έχει και την καλύτερη φήμη και ειδικά για τους TSI κινητήρες έχουν βγει στην επιφάνεια σοβαρά προβλήματα, τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια κυκλοφορίας τους. Ποιά είναι η άποψή σας;
-
Μέχρι στιγμής φαίνεται ότι ο χιλιαρης τρικύλινδρος TSi δεν αντιμετωπίζει κάποιο ουσιαστικό πρόβλημα.
-
Καλησπέρα Nick,ωραίο το Arona με πολύ καλό πάτημα αλλά πιστεύω ο χώρος αποσκευών θα είναι οριακός με το αέριο.
Στο δρόμο μου είχε φανεί πολύ καλό και ήταν μαζί με το crossland οι δύο επιλογές που είχα καταλήξει. -
Είμαι ένα βήμα από το να το κλείσω (να πω ότι αν αποφάσιζε η γυναίκα μου η παραγγελία θα είχε γίνει ήδη, την ενθουσίασε).
Πολύ σοβαρό αυτό που διαβάζω, θα διακινδυνεύσω να πω πρόωρα το καλορίζικο.
Οι παντρεμένοι θα με καταλάβουν... -
Επειδη για μεα το οικονομικο ανοιγμα δεν ειναι μικρο, βαζω με το νου μου ενδεχομενα ισως απαισιοδοξα, αλλα μου ειναι απαραιτητο, αν την κανω την κινηση να γινει με τη μεγαλυτερη δυνατη σιγουρια:
Θα περπατησει σιγουρα το φυσικο αεριο; Στην ευρωπη διαβαζω οτι υπαρχουν ηδη εκατονταδες πρατηρια, αλλα στη μπουζουκοχωρα μας τι γινεται; Ηδη το γεγονος οτι ειχαν εξαγγελθει 28 αν δεν κανω λαθος πρατηρια για το 2018 και δεν ανοιξε κανενα, ειναι ανησυχητικο. Αν το κοντινο μου πρατηριο δεν παει καλα κ κλεισει; Θα ειναι σε 5 χρονια η αεριοκινηση ενα αξιοπρεπες κομματι της αγορας, η μηπως αποτελεσει μια 'παρενθεση' και μεινουμε οσοι τα επιλεξαμε με αμαξια που δεν θα φευγουν με τιποτα κ τη σχετικη (μεγαλη) χασουρα;
Αυτα σκεφτομαι, μπορει να ειναι εκτος πραγματικοτητας και η αεριοκινηση να εχει παρει το δρομο της, αλλα για μενα που δεν ειμαι ενημερωμενος σχετικα, φανταζουν λογικοι προβληματισμοι. Τα φωτα σας πολυτιμα
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καινούριο οικογενειακό - Crossover ή Hatchback