-
Γεια σας, χρειάζομαι τη βοήθεια σας. Έχω διαβάσει κάποια νήματα όπου υπάρχουν απόψεις για παρόμοια προβλήματα αλλά
θέλω να πάρω απαντήσεις ακριβώς για την περίπτωση μου.
Έχω ένα fiat punto 1.2 8V του 2000 , ο κωδικός του κινητήρα είναι 188Α4000. Το αμάξι έχει 213.000 χιλ και τον τελευταίο περίπου 1μιση χρόνο καίει λάδια . Αυτό το διάστημα καίει περίπου 1 λίτρο στα 1000 με 1500 χιλ και συμπληρώνω όποτε πέφτει η στάθμη. Τα λάδια που βάζω είναι πάντα 10-40.Ρωτάω λοιπόν τι θα κάνατε στη θέση μου?Οι επιλογές που έχω σκεφτεί είναι αυτές:- Συμπληρώνω λάδια όποτε χρειάζεται και όσο πάει αφού μιλάμε για ένα αμάξι που είναι σχεδόν 20ετίας. Μετά αγοράζω άλλο αμάξι.
- Το ίδιο με το 1) αλλά όταν τα φτύσει αλλάζω μοτέρ.Κόστος 600 με 700 ευρώ με 6 μήνες εγγύηση καλής λειτουργίας. Φυσικά το 'νέο' μεταχειρισμένο μοτερ είναι γουρούνι στο σακί καθώς δεν μπορώ να ξέρω την κατάσταση του.
3)Επισκευή του τωρινού μοτέρ (ρεκτιφιέ ή τσιμουχάκια ή ελατήρια εμβόλων).Το κόστος για ρεκτιφιέ πρέπει να ξεπερνά την αξία του αμαξιού. Για τσιμουχάκια και ελατήρια δεν ξέρω το κόστος.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-
Γεια σας, χρειάζομαι τη βοήθεια σας. Έχω διαβάσει κάποια νήματα όπου υπάρχουν απόψεις για παρόμοια προβλήματα αλλά
θέλω να πάρω απαντήσεις ακριβώς για την περίπτωση μου.
Έχω ένα fiat punto 1.2 8V του 2000 , ο κωδικός του κινητήρα είναι 188Α4000. Το αμάξι έχει 213.000 χιλ και τον τελευταίο περίπου 1μιση χρόνο καίει λάδια . Αυτό το διάστημα καίει περίπου 1 λίτρο στα 1000 με 1500 χιλ και συμπληρώνω όποτε πέφτει η στάθμη. Τα λάδια που βάζω είναι πάντα 10-40.Ρωτάω λοιπόν τι θα κάνατε στη θέση μου?Οι επιλογές που έχω σκεφτεί είναι αυτές:- Συμπληρώνω λάδια όποτε χρειάζεται και όσο πάει αφού μιλάμε για ένα αμάξι που είναι σχεδόν 20ετίας. Μετά αγοράζω άλλο αμάξι.
- Το ίδιο με το 1) αλλά όταν τα φτύσει αλλάζω μοτέρ.Κόστος 600 με 700 ευρώ με 6 μήνες εγγύηση καλής λειτουργίας. Φυσικά το 'νέο' μεταχειρισμένο μοτερ είναι γουρούνι στο σακί καθώς δεν μπορώ να ξέρω την κατάσταση του.
3)Επισκευή του τωρινού μοτέρ (ρεκτιφιέ ή τσιμουχάκια ή ελατήρια εμβόλων).Το κόστος για ρεκτιφιέ πρέπει να ξεπερνά την αξία του αμαξιού. Για τσιμουχάκια και ελατήρια δεν ξέρω το κόστος.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-
Γεια σας, χρειάζομαι τη βοήθεια σας. Έχω διαβάσει κάποια νήματα όπου υπάρχουν απόψεις για παρόμοια προβλήματα αλλά
θέλω να πάρω απαντήσεις ακριβώς για την περίπτωση μου.
Έχω ένα fiat punto 1.2 8V του 2000 , ο κωδικός του κινητήρα είναι 188Α4000. Το αμάξι έχει 213.000 χιλ και τον τελευταίο περίπου 1μιση χρόνο καίει λάδια . Αυτό το διάστημα καίει περίπου 1 λίτρο στα 1000 με 1500 χιλ και συμπληρώνω όποτε πέφτει η στάθμη. Τα λάδια που βάζω είναι πάντα 10-40.Ρωτάω λοιπόν τι θα κάνατε στη θέση μου?Οι επιλογές που έχω σκεφτεί είναι αυτές:- Συμπληρώνω λάδια όποτε χρειάζεται και όσο πάει αφού μιλάμε για ένα αμάξι που είναι σχεδόν 20ετίας. Μετά αγοράζω άλλο αμάξι.
- Το ίδιο με το 1) αλλά όταν τα φτύσει αλλάζω μοτέρ.Κόστος 600 με 700 ευρώ με 6 μήνες εγγύηση καλής λειτουργίας. Φυσικά το 'νέο' μεταχειρισμένο μοτερ είναι γουρούνι στο σακί καθώς δεν μπορώ να ξέρω την κατάσταση του.
3)Επισκευή του τωρινού μοτέρ (ρεκτιφιέ ή τσιμουχάκια ή ελατήρια εμβόλων).Το κόστος για ρεκτιφιέ πρέπει να ξεπερνά την αξία του αμαξιού. Για τσιμουχάκια και ελατήρια δεν ξέρω το κόστος.
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-
Το 2. το οποίο περιλαμβάνει και το πρώτο. Απλά προμηθεύσου κάποια 20λιτρη κάνιστρα λιπαντικού, κατά προτίμηση 20w-50. Το τελευταίο στο λέω λόγο κόστους. Τη στιγμή που καίγεται δεν υπάρχει λόγος να δώσεις πάνω από 4€ στο λίτρο.
-
Το 1. Το αυτοκίνητό σου πωλείται λιγότερο από δύο χιλιάρικα. Αν δεν ξεχαστείς να το αφήσεις χωρίς λάδι, λογικά θα σου βγάλει κάμποσα χρόνια ακόμα χωρίς βλάβη. Όταν γίνει το μοιραίο, δε θα κοστίζει ούτε χιλιάρικο και θα είναι 20+ ετών. Πας για το επόμενο.
Σε περίπτωση που δεν έχεις χρήματα για άλλο, όχι κατ' ανάγκη καινούριο, τότε επισκευάζεις το μοτέρ σου. Το να πάρεις γουρούνι στο σακί είναι η χειριστή λύση. Θα είναι ένα μοτέρ 20+ ετών, σε άγνωστη κατάσταση, με άγνωστα χιλιόμετρα. -
Πόσα χιλιόμετρα κάνεις το μήνα? Υπολόγισε τα σωστά, υπολόγισε πόσο θα σου βγαίνει το λάδι και δες σε πόσο βάθος χρόνου τα λεφτά που θα δώσεις στα λάδια θα κοστίσουν όσο ένα ρεκτιφιέ. Σίγουρα αν δε κάνεις 20k χλμ/ετος μάλλον είναι καλύτερα να συμπληρώνεις.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.Αυτή τη στιγμή αν το πουλούσα θα έπιανε γύρω στο 1 χιλιάρικο. Το αμάξι κάνει διαδρομές των 10 χιλιομέτρων (5+5 χιλ το πηγαινέλα στη δουλειά ) κ το καλοκαίρι 3-4 κοντινές εξορμήσεις των 50 -100 χιλ (όταν έρχεται η κουνιάδα μου κ το παίρνει για να πάει στη θάλασσα).Σύνολο το χρόνο να γράφει 4000 χιλ.Οπότε να συμπληρώνω και 3 λίτρα λάδι το χρόνο, κόστος κανά 20άρικο το πολύ.
Μάλλον κλείνω προς το 1 όπως λέτε κι εσείς ...το κρατάω σίγουρα κ το νέο έτος (για το 2019 δε θέλει λάστιχα,κτέο,μπαταρία)
κ βλέπω. Μπορώ μετά να το πουλήσω και για ανταλλακτικά.
Κάτι πρόσθετα που λένε πως εμποδίζουν το κάψιμο λαδιού να υποθέσω πως είναι μούφα? Τα έχει δοκιμάσει κανείς να μας πει? -
Για να πάρεις πρόσθετο, πρέπει να ξέρεις απο που καίει. Καίει απο βαλβίδες, απο ελατήρια, λόγω φθοράς κλπ.
Για κάποια προβλήματα όντως υπάρχουν πρόσθετα που κάνουν δουλειά. Για κάποια προβλήματα η μόνη λύση είναι άνοιγμα κινητήρα
-
Σαν 1η κίνηση άλλαξε μάρκα λαδιού με το ίδιο ιξώδες, έχω παρατηρήσει σε δικό μου αμάξι που έκαιγε 1 λίτρο στα 1000 χλμ ότι με αλλαγή μάρκας λαδιού η κατανάλωσή του έπεσε στο 1/4. Δεν καίγονται όλα τα λάδια το ίδιο, άλλα ευκολότερα και άλλα δυσκολότερα, εννοείται ότι αναφέρομαι στο ίδιο ιξώδες.
-
21 Quadra καλησπέρα.
Θέλω να σου στείλω πμ αλλά μου βγάζει 'Το επιλεγμένο μέλος δεν υπάρχει.'
Πως αλλιώς μπορώ να επικοινωνίσω μαζί σου? -
γιά δοκίμασε τήν επόμενη φορά 10w40 τού lidl (τα 5 litra 14.99 euro )
φίλος σε nissan sunny παλιό αμάξι δηλ. ειδε μεγάλη διαφορά σε κατανάλωση λαδιού μόνο απο αυτό το λάδι ...
δοκίμασε σχεδόν οτι μάρκα υπάρχει σε 10w40 μόνο απο αυτό πρώτα κ μετά απο το aral 10w40 ειδε αισθητή διαφορά ,
τώρα βάζει συνέχεια μόνο του lidl που ειναι κ φθηνό ,
ειναι σοβαρό ατομο τόν πιστεύω απόλυτα κ σίγουρα για μένα λέει αλήθεια ,
αλλωστε ουτε να πουλήσει το αμάξι θέλει κ επειδή δεν υπάρχουν φράγκα για αγορά αλλου ,
λέει οσο αντέξει ο κινητήρας του ... -
αυτα τα λαδια του lidl σε εμενα σε ενα παλιο αυτοκινητο που ειχα, σταματησαν την καταναλωση λαδιου! Εχουν διαφορα πραγματι. Δεν ειχα παρει τα συνθετικα αλλα ορυκτελαιο
-
Pennasol είναι τα lidlελαια, και με αξιοπρεπή χαρακτηριστικά από όσο έχω δει.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ο χρήστης corolla xli έγραψε:
21 Quadra καλησπέρα.
Θέλω να σου στείλω πμ αλλά μου βγάζει 'Το επιλεγμένο μέλος δεν υπάρχει.'
Πως αλλιώς μπορώ να επικοινωνίσω μαζί σου?Mάλλον κάτι δεν κάνεις σωστά, Έχεις pm
-
Και εμείς εδώ και τουλάχιστον 12 χρόνια λάδια του Lidl βάζουμε στα Ρενώ μας, σε πρόσφατη γενική επισκευή του Quadra turbo γιατί από βλακεία μου κατέστρεψα το μοτέρ πάλι λάδια του Lidl έβαλα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Και εμείς εδώ και τουλάχιστον 12 χρόνια λάδια του Lidl βάζουμε στα Ρενώ μας, σε πρόσφατη γενική επισκευή του Quadra turbo γιατί από βλακεία μου κατέστρεψα το μοτέρ πάλι λάδια του Lidl έβαλα.Τι της έκανες της μοτερουκλας quadra? Έμεινε τπτ όρθιο η έφαγες μέταλλα;
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Και εμείς εδώ και τουλάχιστον 12 χρόνια λάδια του Lidl βάζουμε στα Ρενώ μας, σε πρόσφατη γενική επισκευή του Quadra turbo γιατί από βλακεία μου κατέστρεψα το μοτέρ πάλι λάδια του Lidl έβαλα.
Τι της έκανες της μοτερουκλας quadra? Έμεινε τπτ όρθιο η έφαγες μέταλλα;
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Είχε πρόβλημα η τουρμπίνα και έκαιγε λάδι, σε ένα άγριο κυνηγητό από Πειραιά - Σούνιο είχα υψηλή θερμοκρασία λαδιού και κανονική νερού και δεν πήγε το μυαλό μου στη χαμηλή στάθμη λαδιού παρόλα τα όργανα που φώναζαν - ηλίθιε σταμάτε και βάλε λίγο λάδι - δεν κόλλησε και δεν έσπασε μάλλον των παλαιών υπολειμάτων του motorkote που είχα βάλει πρίν 3 αλλαγές λαδιών, την άλλη μέρα που το έβαλα μπροστά ακούστηκε σε όλη τη γειτονιά η μπιέλα του Νο 2, λόγω όμως κατάθεσης πινακίδων των άλλων Ρενώ μας δεν είχα άλλο αυτοκίνητο, έτσι και από περιέργεια τι μέλει γεννέσθαι από πλευράς αντοχής, του έριξα 2 κουτίά motorkote και έκανα άλλες 9.500 χλμ μέχρι να το ανοίξω το μοτέρ.
Εννοείται ότι δεν υπήρχε πια μέταλλο μέσα στο κομβίο της μπιέλας, στράβωσε ο στρόφαλος και η μπιέλα αφού δούλευε το κομβίο με την μπιέλα χωρίς μέταλλα, υπήρχε θόρυβος μόνο, το έμβολο έκανε ένα νύχι λόγω ότι ανέβαινε πιο ψηλά αφού έλλειπε το μέταλλο, ούτε καυσαέρια, ούτε ρετάρισμα, ούτε τίποτα που να προδίδει τη ζημιά, μόνο θόρυβος.
Άλλαξα στρόφαλο, χιτώνια, 1 έμβολο, καινούργια μέταλλα, καινούργια ελατήρια εμβόλων, αμπραγιάζ, τσιμούχες, πλάνισμα ( καθάρισμα ) στο καπάκι, τρίψιμο βαλβίδες, καινούργια τουρμπίνα Τ3 / Τ4 από Τ3, μια Κινέζικη καινούργια που είχα, service σε μίζα και δυναμό, ιμάντες κλπ, τώρα είναι ΟΚ και το στρώνω.
Δεν είχα καινούργια έμβολα, τα έμβολα του ακόμα και με τά από 345.000 χλμ ήταν μέσα στα όρια των ανοχών που δίνει η Renault, έτσι πήρα ένα μεταχειρισμένο από άλλο μοτέρ που είχα και έβαλα, είχα στρόφαλο μεταχειρισμένο αλλά εντάξει, είχα άλλο μπλόκ αλουμινίου ίδιο με το δικό του και το έβαλα, είχα καινούργια χιτώνια από άλλο μοτέρ που είχα ατμοσφαιρικό μακρύτερα κατά 5mm και τα έκοψα από πάνω, είχα 2 σετ φλάτζες και το αμπραγιάζ από παλαιά αγορά για να τα έχω όταν έρθει η ώρα που την έφερα εγώ βεβιασμένα, αλλά ΟΚ, λήξης συναγερμού, μόλις κάνω 5.000 χλμ θα του βάλω πάλι motorkote γιατί αν του βάλω από τώρα δεν θα στρωθεί ούτε στα 100.000 χλμ.
Αλλάχθηκαν όλα τα μπαλάκια της ανάρτησης, έγινε επισκευή στα εμπρός αμορτισέρ της ΚΟΝΙ με αλλαγή λαδιών και βάψιμο, έφτιαξα αλουμινένιο κάρτερ με ψύκτρες γιατί είχε από λαμαρίνα, αλλάχτηκαν κάποια κολλάρα του νερού που έπρεπε, αλλάχτηκε το oil cooler γιατί είχε γεμίσει γρέζια και δεν καθαριζόταν και έβαλα καινούργιο.
Έκανα και κάτι παρεμβολές στο καπάκι και στην τουρμπίνα για καλύτερη ατμοσφαιρική λειτουργία του μοτέρ χαμηλά, περιόρισα λίγο τις επιστροφές καυσίμου όταν κλείνουν οι βαλβίδες εισαγωγής ώστε μια ποσότητα να παραμένει κοντά στις βαλβίδες και να μην επιστρέφει στο plenum, ταίριαξα τα αρνητικά σκαλοπάτια που είχε το κινέζικο μαντέμι της τουρμπίνας σύμφωνα με τις διαστάσεις της φλάτζας και της πολλαπλής εξαγωγής
το κάρτερ
Έφτιαξα καινούργιες σωλήνες ανοξείδωτες γιατί οι δικές του ήταν σιδερένιες και σκούριασαν
Όπως είπα είχα άλλο στρόφαλο και τον καθάρισα, το μέτρησα και είναι στα όρια ανοχών
Αυτά είναι τα κωνικά ένθετα στο καπάκι για τις επιστροφές καυσίμου
Με αυτά λίγα βασικά και άλλα πολλά σε λεπτομέρειες τώρα είναι πάλι σε λειτουργία, μάλλον είχαν επιτυχία οι τροποποιήσεις στις ροές για ομαλή λειτουργία στις χαμηλές στροφές πρίν αρχίσει να μπαίνει η τουρμπίνα στις 2.500, ξεκινάει άνετα με 2α, επιταχύνει σταθερά από 55 χλμ με 5η και μέχρι τα 100 χλμ δουλεύει σαν ατμοσφαιρικό, το μεγάλο πρόβλημα ήταν στην είσοδο της τουρμπίνας που το είχα διορθώσει και στην παλαιά Τ3, γιατί πρίν ήθελε γκάζι και πάνω από 75 χλμ για να δεχθεί την 3η.
-
Αυτά είναι ποστ!
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Δάσκαλε, όποιος τυχερός μαθητεύει κοντά σου, γίνεται ΜΑΣΤΟΡΑΣ με κεφαλαία, τέλος!
-
Ποστ 'όαση στην έρημο'! Βαρέθηκα να διαβάζω για δόσεις σε Χ1...
Ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μας την πληροφορία
Καίει πολύ λάδι, τι να κάνω?