-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ναι σωστά.Ασε που παίρνοντας δεδομένο οτι θα κάναμε παραγγελία για ηλιοροφή και χρώμα δεν είναι και τόσο τραγικό τα +900 για τα LED.Επίσης υπολόγιζα οτι η τιμή θα είναι 23Κ οχι 22...Εφόσον προσθέσεις οποιοδήποτε έξτρα που ανεβάζει την ΛΤΠΦ > 17Κ, εννοείται βάζεις και τα LED, γιατί τα €900 δεν είναι πολλά και έχεις ήδη πληρώσει τον επιπλέον φόρο.
-
Από κάτι Karoq/T-Roc/CHR/Countryman/Qashqai που με 25-26Κ είτε έχουν 2 ηλεκτρικά παράθυρα είτε δε βλέπονται, χίλιες φορές το 500Χ.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Από κάτι Karoq/T-Roc/CHR/Countryman/Qashqai που με 25-26Κ είτε έχουν 2 ηλεκτρικά παράθυρα είτε δε βλέπονται, χίλιες φορές το 500Χ.Θα διαφωνήσω μόνο για το CHR & QQ, τα οποία στα 25-26κ έχουν πολύ καλό εξοπλισμό, αλλά υπολείπονται σε επιδόσεις. Επίσης, και το Troc στην πλούσια έκδοση των 26Κ, επίσης έχει πολύ καλό εξοπλισμό (όπως full led), αλλά σίγουρα κανένα δεν φτάνει το 500Χ σε εξοπλισμό.
-
Γι΄αυτό είπα ότι είναι αυτά που με 26Κ έχουν 2 ηλεκτρικά παράθυρα πχ Karoq/Countryman κι αυτά που δε βλέπονται πχ CHR/Qashqai. Καλύφθηκα απ' όλες τις πλευρές.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Γι΄αυτό είπα ότι είναι αυτά που με 26Κ έχουν 2 ηλεκτρικά παράθυρα πχ Karoq/Countryman κι αυτά που δε βλέπονται πχ CHR/Qashqai. Καλύφθηκα απ' όλες τις πλευρές.Γιατί ρε συ? Δεν σου αρέσει το QQ σοβαρά? To βρίσκω από τα πιο όμορφα της κατηγορίας του, ειδικά το fl. Και το CHR μου αρέσει πολύ, αλλά αναγνωρίζω ότι είναι ιδιαίτερης σχεδίασης.
-
Ειδικά το Qashqai που είναι η επιτομή της αυτοκινητιστικής μετριότητας, εξ' ου και οι απίστευτες πωλήσεις, δε μπορώ να το βλέπω. Το δε CHR είναι ξεχωριστό αλλά προσπαθεί πολύ κι αυτό φαίνεται. Είναι και τάφος, έχει κι αυτό το άθλιο αυτόματο και δένει το γλυκό.
-
Εκδοση φυσικου αεριου θα υπαρξει;
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Από κάτι Karoq/T-Roc/CHR/Countryman/Qashqai που με 25-26Κ είτε έχουν 2 ηλεκτρικά παράθυρα είτε δε βλέπονται, χίλιες φορές το 500Χ.Τωρα που είπες Τroc ...To 2.0TDI 4wd πρεπει να κάνει 26.5Κ .Χωρίς ηλιοροφη και LED βεβαια.
-
Οκ, παρόλα αυτά το DCT 1.3 με τόσο σβέλτο κινητήρα και χωρίς led παραμένει ασυναγώνιστο θεωρώ.
Αν δεν κάνω λάθος ειναι αυτή την στιγμή ο μικρότερος κινητήρας με τα περισσότερα άλογα και το χαμηλότερο τεκμήριο, που είναι επίσης ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Θα ακολουθήσει φυσικά και η Renault σε λίγο με 1.3 βενζίνης και καλές ιπποδυνάμεις.Έβαλα και το Arona στον ανταγωνισμό αλλά δεν νομίζω πως υπάρχει 1.5 150 dsg καθόλου.
Έχει acc στην cross έτσι δεν είναι; Το safety distance manager είναι που αναφερει στον εξοπλισμό;
Επίσης αν τα αλογόνου έχουν προτζεκτορα υπάρχει ελπίδα με ένα καλό πακέτο xenon aftermarket να σώζεται κάπως η κατάσταση.
Ως προς το TRoc σε βενζίνη 1.5 dsg experience που είναι πλήρες αλλά του λείπει η ηλιοροφή βγαίνει στα 27.000€
Στο 1.0 δεν τίθεται καμιά απολύτως σύγκριση στην advance, και ακόμη χειρότερα τα πράγματα με τον 1.6 Tdi advance χειροκίνητο στα... 25.000€
Στο δίλιτρο diesel 4motion χειροκίνητο advance στα 26.700 ίσως να υπάρχει μια σκέψη αν θέλεις 4Χ4 και αντέχεις το τεκμήριο, αλλά σε αυτή την τιμή παίζει και το Kona 1.6 177 AWD DCT στην πιο πλούσια έκδοση.Τέλος πάντων, μιλάμε για κορυφαία VFM επιλογή και με το κυριότερο να μην υπάρχει διαφορά τιμής μεταξύ diesel και βενζίνης που το κάνει ακόμα πιο συμφέρουσα επιλογή για τους χιλιομετροφαγους
Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγώ ξέρετε τι βλέπω κάνουν ολοι; Ή Βγάζουν μια τιμή λαγό η οποία δείχνει καλή μέχρι να διαβάσεις τα ψιλά γράμματα ή κάνουν μερικές πωλήσεις χαμηλά για να γίνουν λαγοί οι πρωτοι αγοραστές!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Άλλη κατηγορία το QQ άλλη το 500Χ. Αρκεί να δει κάποιος τον χώρο αποσκευών του 500Χ για να το καταλάβει.
-
Καλησπέρα παιδιά. Καινούριος στην όμορφη παρέα και λάτρης των αυτοκινήτων. Σκέφτομαι για το 500X τον καινούριο κινητήρα 1.3 αυτόματο με τα 150 άλογα αλλά προβληματίζομαι για την κατανάλωση. Η χρήση του θα είναι κυρίως εντός πόλης. Στην Κύπρο όπου μένω το facelift δεν θα έρχεται πλέον diesel. Εργοστασιακή μέση κατανάλωση νομίζω δίνει 6.1. Πού νομίζετε θα κυμαίνεται η κατανάλωση; Το pre-facelift 1.4 perrol με εργοστασιακή τιμή 5.5 διάβασα ότι ανέβαινε πάνω από 9! Ποια η γνώμη σας; Όλες οι απόψεις επίσης για το αυτοκίνητο αυτό και την αξιοπιστία του είναι επίσης ευπρόσδεκτες! Ευχαριστώ πολύ!
-
Αδύνατον να υπάρχουν δείγματα κατανάλωσης του 1.3. Είναι εντελώς καινούριο το μοτέρ. Εάν τιμήσει την καταγωγή του πάντως θα είναι αρκετά δυνατό, αξιόπιστο και κάπως λαίμαργο για την απόδοσή του. Πιστεύω όμως ότι θα είναι αισθητά πιο οικονομικό από το παλιό 1.4m-air που ήταν αρκετά ξεπερασμένο, αν και αποδοτικό μοτέρ.
-
Πολυ ωραίο αυτοκίνητο και οντως vfm.Ωραια τα led αλλα αν σου καει μια λάμπα και δεν ειναι στην εγγύηση ξέρετε πόσο πάει το μαλλι; 500;1000;Νομιζω γίνεται αλλαγή σε όλο το φαναρι...
-
Παιδιά έχω μία μεγάλη απορία. Διαβάζοντας διάφορες κριτικές στο διαδίκτυο, αποκομίζω γενικά μία άσχημη εντύπωση για το αυτοκίνητο από τους ειδικούς. Θα ήθελα τη γνώμη σας και αν μπορείτε αναφερθείτε και στο αυτόματο κιβώτιο twin-clutch των 6 ταχυτήτων καθώς χαρακτηρίζεται γενικά αργό. Τι νομίζετε εσείς; Εγώ ενδιαφέρομαι αποκλειστικά για αυτόματο και έχω προβληματιστεί από αυτά που διαβάζω.
-
Δεν έχω άποψη, γιατί δεν το έχω οδηγήσει. Διαβάζω όμως θετικά σχόλια, ότι έχει καλό κράτημα (βασίζεται στην Giuletta), ίσως λίγο σκληρό σε θέμα άνεσης και στον Μ.Ο σε χώρους (γιατί είναι παλιό σχετικά οπότε τότε ο ανταγωνισμός προσέφερε μικρότερου χώρους). Το αυτόματο είναι ΟΚ (το έχει φίλος μου στο Vitara), δεν θα το έλεγα αργό (βέβαια υπολείπεται του DSG σε ταχύτητα αλλαγών), απλά εμένα δεν μου αρέσουν τα Twin Clutch.
Σε ενδιαφέρει βενζίνη ή ντίζελ?
-
Ο χρήστης italia83 έγραψε:
Παιδιά έχω μία μεγάλη απορία. Διαβάζοντας διάφορες κριτικές στο διαδίκτυο, αποκομίζω γενικά μία άσχημη εντύπωση για το αυτοκίνητο από τους ειδικούς. Θα ήθελα τη γνώμη σας και αν μπορείτε αναφερθείτε και στο αυτόματο κιβώτιο twin-clutch των 6 ταχυτήτων καθώς χαρακτηρίζεται γενικά αργό. Τι νομίζετε εσείς; Εγώ ενδιαφέρομαι αποκλειστικά για αυτόματο και έχω προβληματιστεί από αυτά που διαβάζω.Ποιοι είναι οι ειδικοί και γιατί να μετράει τόσο η γνώμη τους? Είναι σα να περιμένεις να μάθεις τα νέα του γαύρου από την πράσινη και τα νέα του βάζελου από τον πρωταθλητή.
Το αυτοκίνητο εκεί είναι, το δοκιμάζεις και βγάζεις τα συμπεράσματά σου.
Σε ότι αφορά το κιβώτιο, εάν είναι ίδιο με της Giulietta (που νομίζω είναι αλλά με νεώτερο λογισμικό), είναι μία χαρά. Δεν είναι το πιο γρήγορο της αγοράς αλλά είναι αξιόπιστο και φέρνει πιο πολύ σε λειτουργία παραδοσιακού αυτόματου. Δηλαδή πατινάρει λίγο περισσότερο από το αντίστοιχο dsg αλλά νομίζω αυτό δεν είναι πρόβλημα για το ύφος του αυτοκινήτου. Μάλλον το αντίθετο.
-
Fanis 75 και Stefan 147,
σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Το αυτοκίνητο θα είναι για τη σύζυγο και προορίζεται κυρίως για μετακινήσεις εντός πόλης στην Κύπρο. Δεν έχω αποφασίσει μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου. Το μόνο σίγουρο είναι το αυτόματο κιβώτιο. Αν και πολύ νωρίς, ξέρετε κάτι για τους νέους βενζινοκινητήρες 1.0 και 1.3; Στην Κύπρο δεν έχει έρθει ακόμα το facelift, είμαστε σε αναμονή. Αυτά που σας είπα ότι διάβασα είναι από αγγλικές και ξένες ιστοσελίδες που γράφουν κριτικές για τα αυτοκίνητα. Παντού η βαθμολογία του αυτοκινήτου είναι μεταξύ 6/10 και 7/10. Επίσης 3/5 και 3,5/5. Τη στιγμή που αντίστοιχα μοντέλα βαθμολογούνται με πολύ πιο ψηλές βαθμολογίες. Δεν λέω ότι με επηρέασαν ώστε να φτάσω στο σημείο να επιλέξω άλλο αυτοκίνητο. Παραμένω σε αυτή την επιλογή και απλά ήθελα να ακούσω και τις γνώμες στο φόρουμ μας καθώς θεωρώ πως πολλοί από εδώ κατέχουν αρκετά το θέμα. Γι' αυτό και σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και θα ήθελα να μου πείτε ότι γνωρίζετε για το μοντέλο αυτό.
-
Δύσκολα θα βρεις κάποιον να έχει εμπεριστατωμένη άποψη για τα νέα μοτέρ. Αν το πάμε ιστορικά το FCH έχει βγάλει κορυφαία μοτέρ εσχάτως, είτε μιλάμε για τον 2.9 της Alfa είτε για τον 0.9 του 500. Είναι παραδοσιακά λίγο πιο ενεργοβόροι από τους ανταγωνιστικούς αλλά δίνουν κορυφαία απόδοση και καλή αξιοπιστία. Επομένως το τελευταίο που θα φοβόμουν είναι ο κινητήρας που κατ' εμέ θα πρέπει να είναι βενζίνη εφόσον μιλάμε για νησί.
Σε ότι αφορά τις βαθμολογίες (και εάν υποθέσουμε ότι δεν είναι biased λόγω της καταγωγής του αυτοκινήτου) υποθέτω ότι είναι αυτές λόγω του κάπως ξεπερασμένου εσωτερικού. Το 500Χ είναι απλά στο μέσο όρο σε ότι αφορά τα υλικά, τη συναρμογή και το infotainment της καμπίνας. Απ' την άλλη δίνει καλή οδική συμπεριφορά (καλό τιμόνι + πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση), πλούσιο εξοπλισμό, φρέσκα μοτέρ και γενικά καλό value for money.
-
Stefan 147 ευχαριστω για ολες τις πληροφοριες.
Για μικρο suv εντος πολης και χωρις αναγκη για τετρακινηση, μεταξυ 500x και Vitara τι θα διαλεγατε; Εννοειται πως ολα ειναι θεμα γουστου και προσωπικων επιλογων. Τι συγκρισεις θα κανατε εσεις και ποιο νομιζετε οτι θα επιλεγατε;
Fiat 500X