-
Τι σχέση εχει ο εισαγωγέας με το παράλογο και άθλιο φορομπηχτικό σύστημα ;
-
Γενικα μιλουσα εγω, δεν ηταν ευθεια αναφορα στην κατασταση με το Karoq. Απλα, οταν ψαχνουμε, παμε στο youtube και σε σαιτ του εξωτερικου και διαβαζουμε για 'εξαιρετικη επιλογη' το ταδε αυτοκινητο, αλλα αυτο ειναι συναρτηση της τιμης και του εξοπλισμου του. π.χ το Tucson εκθειαζεται, αλλα εδω ερχεται χωρις adaptive cruise control και χωρις προβολεις led. Αν το εκαναν review σε αλλες χωρες, χωρις αυτον τον εξοπλισμο, θα κατεληγαν στο ιδιο θετικο συμπερασμα για το αυτοκινητο αυτο ή θα ελεγαν οτι το Χ ειναι καλυτερη επιλογη;
Ουτε καν κατηγορω τους εισαγωγεις οτι βαζουν 'καπελο' (αν και αυτο καποιες φορες συμβαινει). Το προβλημα ειναι τα 'σκαλοπατια' των φορων. Προσπαθουν με καθε τροπο να κρατησουν τα αυτοκινητα κατω απο συγκεκριμενα τετοια σκαλοπατια (π.χ. 20.0000 ή 17.000 ΛΤΠΦ), ωστε να μην ανεβουν ξαφνικα λογω τελους ταξινομησης. Το γνωριζετε πολυ καλα οτι μπορει για 10 ευρω να βρεθεις να πληρωσεις τελικα μπολικα εκατοσταρικα ή και χιλιαρικο. Σεβομαι την vag διοτι τουλαχιστον σου δινει τη δυνατοτητα να το χτισεις το αυτοκινητο οπως θελεις, αλλα θα πρεπει να αναλαβεις και το κοστος.
-
Οι Γερμανοί γενικά σου δίνουν τη δυνατότητα να το χτίσεις ένα αμάξι όπως θες.
Αλλά και αυτοί για να είναι ανταγωνιστικοί βγάζουν έτοιμα πακέτα μέχρι εκεί που δεν παίρνει.
Δυστυχως είναι τέτοιο το σύστημα εδώ που είτε θα πάρεις το έτοιμο πακέτο ή θα πληρώσεις υπέρογκα λεφτά για 1-2 πράγματα που στην τελική δεν είναι και η ουσία του αυτοκινήτου.
Όταν δηλαδή διαβάζω κλαψα για τα led που και πολύ τα χρεώνουν από το έργοστασιο και πολύ καπέλο λόγω φόρων τρώνε ε γελάω.
Κοιτάξτε μόνο αν το φαναρι σας έχει προτζέκτορα. Επαρκεί για να αλλάξετε τις λαμπες. Δεν χρειάζεται να πληρώσετε κερατιατικα για ειδικά φανάρια με μαμα λεντ που θα τα πληρώσετε και ακόμα χειρότερα σε ένα τρακάρισμα. -
Μια διαφορά που είδα μεταξύ ελληνικού και αγγλικού διαμορφωτή ήταν ότι στον αγγλικό για τις ίδιες επιλογές είχα λιγότερες περιπτώσεις που έπρεπε να επιλέξεις υποχρεωτικά και κάτι άλλο ως πακέτο. Εδώ για τα ίδια μου το ζητά 3-4 φορές έξω μόνο μια.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Ισχύει δλδ αυτό; Για να πάρεις το ίδιο αμάξι με τον ίδιο εξοπλισμό σε σχέση με Αγγλία πχ πρέπει να δώσεις +3000 χιλιαδες; Συγχαρητήρια στον εισαγωγέα ... σκέφτομαι πόσο κορόιδο θα ένιωθα αν προχωρούσα σε αγορά και μετά μάθαινα ότι τρώω 3000 καπέλο για το ίδιο αμάξι...
Edit: δεν ισχύει τελικά μπήκα στον αγγλικό διαμορφωτή έβαλα τα ίδια 31500 βγήκε εδώ 29120 λίρες έξω που βγαίνει 32600 εδώ...Ακόμα και αν ίσχυε όμως, θα ήταν περισσότερο θέμα φόρων και εργοστασιακής τιμής. Το εργοστάσιο δίνει τα αυτοκίνητα σε διαφορετική τιμή στην κάθε αγορά. Εκεί πάνω μπαίνουν και οι φόροι που επιβάλει το κάθε κράτος.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Κοιτάξτε μόνο αν το φαναρι σας έχει προτζέκτορα. Επαρκεί για να αλλάξετε τις λαμπες. Δεν χρειάζεται να πληρώσετε κερατιατικα για ειδικά φανάρια με μαμα λεντ που θα τα πληρώσετε και ακόμα χειρότερα σε ένα τρακάρισμα.
Καμια σχεση σε αποδοση και ποιοτητα τα εργοστασιακα LED με τα aftermarket.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Κοιτάξτε μόνο αν το φαναρι σας έχει προτζέκτορα. Επαρκεί για να αλλάξετε τις λαμπες. Δεν χρειάζεται να πληρώσετε κερατιατικα για ειδικά φανάρια με μαμα λεντ που θα τα πληρώσετε και ακόμα χειρότερα σε ένα τρακάρισμα.
Καμια σχεση σε αποδοση και ποιοτητα τα εργοστασιακα LED με τα aftermarket.
Επειδή το γράφεις και το ξαναγράφεις αυτό Φανη περιμένω κάποια στιγμή να δω αποδείξεις με τεκμηρίωση τέτοια που να προκύπτει και η τόση μεγάλη διαφορα αλλά και η διαφορα στην τιμή και στην αγορά και σε περίπτωση αλλαγής λόγω πχ σπασίματος.
Επιμένω γιατί στο ματι και στην οδήγηση αμάξι με προτζεκτορες με μια ποιοτική after market led και σωστή τοποθέτηση/ρύθμιση δεν έχει καμία διαφορα σε απόδοση.
Δεν υπολογίζω τυχόν έξτρα features για γωνιές, στροφες κλπ , μόνο ότι βλέπεις.
Έχω κάνει τη σύγκριση με το γιαρις πχ και έχω ίδια άποψη.
Δεν μιλάμε για BMW και τοποθέτηση led στα φανάρια καθρέπτες γιατί εκεί υπόλειπεται σίγουρα σε εστίαση το αποτέλεσμα αλλά το απλό φαναρι κάνει 250 ευρώ, το led 1800 εδώ και 1300 Γερμανία! -
Εαν κάνεις την σύγκριση Στέφανε θα καταλάβεις διαφορά (με τεχνικά μέσα αλλά και στην πράξη). Με το Yaris δεν μπορείς να κάνεις σύγκριση γιατί δεν υπάρχει έκδοση με εργοστασιακά LED.
Επίσης, πολλά αυτοκίνητα (και κυρίως όλα τα Γερμανικά, όπως το Karoq που αφορά το θέμα), όταν έχουν φώτα αλλογόνου, ΔΕΝ έχουν projectors αλλά απλά φώτα (καθρέπτες όπως λές) τα οποία όχι απλά υπολείπονται σε απόδοση των εργοστασιακών όταν βάλεις LED aftermarket, αλλά είναι και ενοχλητικά (και παράνομα).
Επιπλέον, όλα τα aftermarket LED, ακόμα και τα επώνυμα (π.χ Philips) είναι παράνομα, αφού δεν έχουν έγκριση για χρήση στο δρόμο και το γράφουν κάθαρα. Ακόμα, σαφώς υπολείπονται σε ποιότητα - αρκεί να δεις μια λάμπα aftermarket LED και να την συγκρίνεις με όλη την υλοποίηση ενός φαναριού LED αλλά και την λάμπα. Να μην πούμε και για την σχεδίαση, που συνήθως (ειδικά στους Γερμανούς) τα φανάρια LED είναι πολύ πιο ωραία και αναβαθμίζουν πολύ την εμφάνιση του αυτοκινήτου (ενώ στις BMW τα απλά φανάρια είναι απλά άθλια για την τιμή και την κατηγορία του αυτοκινήτου).
Τέλος, μην ξεχνάμε ότι με την aftermarket λύση δεν τοποθετούνται ούτε πλυστικά αλλά ούτε η αυτόματη ρύθμιση του ύψους τη δέσμης (που σημαίνει συνεχώς έλεγχος της δέσμης, αλλιώς πολύ πιθανόν να τυφλώνουν τους άλλους οδηγούς). Γενικά τα aftermarket LED / Xenon δεν είναι ούτε ποιοτικές ούτε σωστές υλοποιήσεις....απλά είναι πιο φτηνές. Αλλά είπαμε, ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Για αυτό και πλέον τα ακριβά δεν έχουν LED, αλλά laser light (δες πχ τη νέα Χ5).
Το κόστος τρακαρίσματος, δεν το αναφέρω καν, γιατί εκτός της ασφαλιστικής, στην περίπτωση που πληρωθεί από τον ιδιοκτήτη, είναι μερος του κόστους ιδιοκτησίας ενός καλού και τεχνολογικά προηγμένου αυτοκινήτου (όπως π.χ, εαν χαλάσει η οθόνη, ο ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων, ο αυτόματος κλιματισμός κλπ.)
Αυτά τα λίγα φίλε μου, σχετικά με τα aftermarket φώτα.
-
Νομίζω πλυστική συσκευή δεν απαιτείται στα full LED.
Για τα xenon ηταν απαραίτητη απο 2000 lumen και πάνω.
Σύγκριση τώρα εργοστασιακών LED με aftermarket δύσκολο να υπάρξει...
Ασε που απο οτι βλέπω τα περισσότερα αλογόνου,σε μοντέλα που προσφέρονται με full LED, είναι πολύ απλά/βασικά ,με καθρέπτες.Δύσκολο να δεχθούν LED. -
Έχω την εντύπωση ότι με τα aftermarket led από το πιθανότερο προς το λιγότερο πιθανό
- δεν βλέπεις καλύτερα ούτε ενοχλείς τους άλλους, απλώς έχεις το όμορφο άσπρο φως
- βλέπεις καλύτερα αλλά ενοχλείς τους άλλους
3)βλέπεις καλύτερα και δεν ενοχλείς
4)βλέπεις χειρότερα.
-
Στο γιαρις βγαίνει η πιο ακριβή υβριδική έκδοση με λεντ ενώ το εξουσιοδοτημένο μου έχει κάνει σύγκριση δίπλα δίπλα σε Chr με μαμα και after market, γι αυτό λέω ότι ξερω. Επίσης έχω βάλει δίπλα δίπλα QQ με μαμα led και after market και τα καλά aftermarket ήταν ακόμα πιο δυνατά.
Όπως ειπα αν κάποιος έχει αμάξι με προτζεκτορες δεν χρειάζεται να πληρώσει απαραίτητα έξτρα για μαμα λεντ.
Τα πλυστικα δεν είναι πάντα απαραίτητα (στη BMW σε άλλες χώρες δεν προστίθεται το πλυστικο μαζί με τα λεντ όπως υποχρεωτικά εδώ) ενώ η αυτόματη ρύθμιση φώτων είναι στανταρ σε κάποια αμάξια ακόμα και με καθρέπτες αλογόνου (έχει και η Χ1 μου). Διαφορετικά πάντα τα ρυθμίζεις χειροκίνητα.
Δεν χρειάζεται να δώσεις 1000+ ευρώ και να τα φας από κάτι πιο αναγκαίο που δεν βελτιώνεται μετά (πχ κιβώτιο ή κυβικά).
Το κόστος παντως σε τυχόν αντικατάσταση είναι πρόβλημα όσο και να υπολογίζεται στην τιμή αγοράς.
Για το αισθητικό κομμάτι εχεις δίκιο αλλά δεν μπορείς να τα εχεις ολα ειδικά με το τρέχον φορολογικό.
Τεσπα ολα μαμα είναι πιο καλά βαλμένα και δεν σου πειράζει κανεις το αμάξι αλλά εδώ που ζούμε πρέπει να γίνονται πια σε κάθε αγορά μεγάλοι ή μικροί συμβιβασμοί. Όποτε ειδικά με πράγματα που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μπορούν να μπουν μετά καλό είναι να είναι τα πρώτα που θυσιάζουμε για πράγματα που δεν μπαίνουν μετά. -
Τα μουφα λεντ μου εχουν σπασει τα π..ια...
το καταλαβαινεις οτι ειναι aftermarket οταν τς βλεπεις σε παλιοτερο μοντελο...
Δε ξερω ουτε μ νοιαζει π στο διαλο τα χουν βαλει αλλα ξερω οτι με τυφλωνουν....
Υγ:δε διαφωνω οτι υπαρχουν κ ποιοτικα aftermarket αλλα μιλαω για τα περισσοτερα π συνανταω στο δρομο...Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Τα μουφα λεντ μου εχουν σπασει τα π..ια...
το καταλαβαινεις οτι ειναι aftermarket οταν τς βλεπεις σε παλιοτερο μοντελο...
Δε ξερω ουτε μ νοιαζει π στο διαλο τα χουν βαλει αλλα ξερω οτι με τυφλωνουν....
Υγ:δε διαφωνω οτι υπαρχουν κ ποιοτικα aftermarket αλλα μιλαω για τα περισσοτερα π συνανταω στο δρομο...Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εμένα να δεις ποσο με ενοχλούν και αυτοκινήτων και μηχανών αλλά κανουν μπαμ ότι είναι του 20ρικου και τα έχουν τοποθετήσει μόνοι ή σε αλμπανηδες ή σε εμφανώς λάθος φανάρια.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι με τα aftermarket led από το πιθανότερο προς το λιγότερο πιθανό- δεν βλέπεις καλύτερα ούτε ενοχλείς τους άλλους, απλώς έχεις το όμορφο άσπρο φως
- βλέπεις καλύτερα αλλά ενοχλείς τους άλλους
3)βλέπεις καλύτερα και δεν ενοχλείς
4)βλέπεις χειρότερα.
Με καλά ποιοτικά και ρυθμισμενα φανάρια και δη σε προτζεκτορες το αποτέλεσμα είναι το 3.
Δοκιμασμένα πια σε τρία αμάξια.
Ειδικά σε προτζέκτορα το αποτέλεσμα είναι - επιμένω - εφάμιλλο του αντίστοιχου εργοστασιακού μείον τυχόν πρόσθετων δυνατοτήτων των εργοστασιακών.
Όσον αφορά τα περί παρανομίας αυτά ίσως στην Αγγλία, εδώ δεν υπάρχει συγκεκριμένος κανόνας. -
Iceman δεν το αποκλείω καθόλου να είσαι στην περίπτωση νο3,αλλά δεν είναι και σίγουρο ότι επειδή πιστεύεις ότι δεν ενοχλείς τους άλλους ισχύει κιόλας. Δεν έχω ακούσει ποτέ κανέναν να λέει ότι έβγαλε τα led η xenon επειδή ενοχλεί τους άλλους οδηγούς.
Επίσης έχω μεγάλη αμφιβολία για την νομιμότητα των led στην Ελλάδα, απλώς εδώ δεν ασχολούμαστε με σοβαρότερες παραβάσεις θα ασχοληθούμε με τα φώτα? -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Νομίζω πλυστική συσκευή δεν απαιτείται στα full LED.Τα πλυστικα δεν είναι πάντα απαραίτητα
Eπιβεβαιώνω κι εγώ αυτό, μιας κι είμαι κάτοχος του Scross με μαμά full Led και δεν έχουν πλυστικό.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Iceman δεν το αποκλείω καθόλου να είσαι στην περίπτωση νο3,αλλά δεν είναι και σίγουρο ότι επειδή πιστεύεις ότι δεν ενοχλείς τους άλλους ισχύει κιόλας. Δεν έχω ακούσει ποτέ κανέναν να λέει ότι έβγαλε τα led η xenon επειδή ενοχλεί τους άλλους οδηγούς.
Επίσης έχω μεγάλη αμφιβολία για την νομιμότητα των led στην Ελλάδα, απλώς εδώ δεν ασχολούμαστε με σοβαρότερες παραβάσεις θα ασχοληθούμε με τα φώτα?Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλοι αλλά σε όποιο αμάξι μου έχω βάλει πέρα ότι ποτέ κανείς δεν έκανε παράπονο απεναντι και έχουν δοκιμαστεί και μετρηθεί με μηχάνημα, κάνω επιπρόσθετα και το εξής τεστ. Δινω το αμάξι που θέλω να ελέγξω στη γυναίκα και βγαίνουμε έξω (εγώ με ένα από τα άλλα δύο οχήματα) και κανουμε τεστ σε κινηση.
Προφανώς καθημερινά βλέπουμε διάφορες ακραίες περιπτώσεις σε παλιά κυρίως αμάξια με πλήρως ακαταλληλα φανάρια αλλά εγώ μιλάω για αμάξια λιγότερο των 3 ετών που έχω, 2 εκ των οποίων έχουν προτζέκτορα....
Έχω ανεβασει και εδώ πολλές φορές τις σχετικές φωτό με τις δεσμες.
Τώρα για το θέμα της νομιμότητας ή μη πέρα ότι δεν ασχολείται κανείς αν δεν ενοχλείς δεν υπάρχει σαφές πλαίσιο πουθενά. Στην Αγγλία πρέπει να υπάρχει προδιαγραφή για απόχρωση και ένταση
Τεσπα η κουβεντα ξεκινησε γιατί βλέπω κόσμο να κανει σκόντο σε κινητήρα, κιβώτια ή κατηγορία αμαξιού γιατί στο διαθέσιμο budget δεν έχει full led ή android auto λες και αυτά δεν μπαίνουν μετά.
Βέβαια εδώ διαβαζουμε περιπτώσεις που δεν βάζουν ούτε συναγερμό ή άλλο σύστημα ασφαλείας για να μην τους βάζουν χέρι στα αμάξια και βγάζουν τριγμους.... Λες και οι τριγμοι οφείλονται σε τέτοια θέματα και όχι στην ποιότητα και στη συναρμογη των υλικών -
ΚΤΕΟ περνάνε ?Σε σοβαρό -κανονικό κράτος εννοώ ,όχι στην Ελλάδα.
Γιατί εγω ξέρω οτι δεν ισχύει αυτο που γράφεις,οτι 'Δεν ασχολείται κανείς'.Το αντίθετο συμβαίνει . -
Για την Ελλάδα έγραψε ο ice ότι δεν ασχολείται κανείς.
-
Ναι αλλά δεν είναι επιχείρημα αυτό. Δε λέει κάτι ότι δεν ασχολείται κανείς σε αυτό το πράγμα που αποκαλούμε χώρα.
Skoda Karoq