Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...
    • 1
    • 2
    • 51
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 59
    • 60
    • 53 / 60
    Περί αυτοκίνησης
    11
    1200
    16536
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 last edited by

      Ο χρήστης notisjim έγραψε:
      ...
      Update: Το '90' έκλεισε τελείως και σαν επιχείρηση, οπότε στα κατουρητήρια των εργολάβων που φυτέψανε στην Ε.Ο. επικρατεί συνωστισμός.

      προφανώς οι μέτοχοι του 90 πήραν καλή αποζημίωση γιατί απο εσωτερική πληροφόρηση είναι μεγάλα κεφάλια της περιοχής και θα μπορούσαν άνετα να ξεσηκώνουν την μισή Θήβα κάθε μέρα για κινητοποιήσεις, κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ αριστερό όμως και δεν ταιριάζει στο προφίλ τους

      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        Βγήκανε βουλευτες με τη σημαία του δε πληρώνω για να σε βάλουν να πληρώσεις και εκεί που ήταν ήδη φτιαγμένα και παλιά....

        τουλάχιστον στην Ιταλία πάς από το πλάι όσο θέλεις... παράλληλα όμως και μέσα από χωριά... εδώ δεν έχει ούτε αυτή τη δυνατότητα

        Αλλά τώρα ούτε στη Θήβα δε μπορείς να πας

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          polo2002 last edited by

          Μα τι λέτε. Η χώρα διαθέτει έξοχο επαρχιακό οδικό δίκτυο, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν όσοι δεν θέλουν να πληρώσουν τους αυτοκινητόδρομους επιπέδου Ιταλίας - Γερμανίας που διαθέτουμε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            To πρόβλημα είναι ότι πολλοί θα καταφύγουν(μ)ε στη λύση του επαρχιακού, θα αρχίζουν να γίνονται πολλαπλά τροχαία ατυχήματα και μετά θα φταίνε οι κακοί δρόμοι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              το επαρχιακό μας δίκτυο δε παει εκεί που θέλουμε... παει αλλου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisma23 last edited by

                Ο χρήστης polo2002 έγραψε:
                όσοι δεν θέλουν να πληρώσουν τους αυτοκινητόδρομους επιπέδου Ιταλίας - Γερμανίας που διαθέτουμε...

                Εδώ υπερβάλεις!

                Μπορεί τα διόδια μας να είναι δυσανάλογα υψηλά σε σχέση με την αγοραστική μας δύναμη, αλλά οι Αυτοκινητοδρομοι μας είναι πλέον σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Έχοντας οδηγήσει αρκετά σε Ιταλία και Γερμανία, θα έλεγα ότι σε καθαρά επίπεδο χάραξης και οδοστρώματος δεν έχουν να ζηλέψουν από π.χ. την Autostrada del sol. Αν κάπου υστερούν είναι σε υποδομές πάρα τω δρόμω.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  polo2002 last edited by

                  Όταν ταξίδεψα τελευταία φορά το καλοκαίρι στην ΠΑΘΕ υπήρχαν τμήματα με άθλιο οδόστρωμα. Ανεκτό από το δημόσιο, απαράδεκτο με τα διόδια που ζητάνε. Υποτίθεται ότι είναι ιδιώτες και δεν κάνουν διαγωνισμούς κλπ για να καθυστερούν.
                  Κοινώς, δεν με ικανοποιεί το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, για αυτά που ζητάνε. Και δεν έχω άλλη επιλογή γιατί είναι μονοπώλιο...
                  Επίσης απαράδεκτο να βαφτίζουμε κάτι κομμάτια με κακές στροφές και κλίσεις αυτοκινητόδρομο, και να τα πληρωνόμαστε κιόλας. Αλλάξτε χάραξη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    iceman7 last edited by

                    Συγνώμη αλλά το μόνο κομμάτι που έχει άθλια χάραξη από τους αυτοκινητοδρόμους μας είναι στην Εγνατία, έξω από την Καβάλα και έπειτα ένα μικρό πριν την Αλεξανδρούπολη.
                    Και γενικά κομμάτι με χάλια άσφαλτο πλην κάποιων πολυσύχναστων κομματιών από την Μαλακάσα μέχρι την Έξοδο για Χαλκίδα και στο άλλο κομμάτι μέχρι Λουτρακι δεν πρέπει να υπάρχει. (Εξαιρείται η Εγνατία που έχει γίνει μπουρδελο ήδη αλλά έχουμε τους τσαμπατζήδες τόσων ετών να φωνάζουν κιόλας για την ιδιωτικοποίηση)
                    Εμένα πιο πολύ με ενοχλεί που δεν σβήνουν ή ακόμα καλύτερα δεν μπαγλαρώνουν ρους αλήτες που γράφουν στα στηθαία και στις τουαλέτες αλλά πάντα οι χούλιγκαν είχαν άκρες.

                    Άντε να ιδιωτικοποιηθεί και η Εγνατία να ησυχάσουμε να μπορούμε να έχουμε οργανωμένες και σωστές απαιτήσεις μετά (παράδρομοι, σωστή συντήρηση) όχι όπως τώρα που δίνεται χαμένη μάχη για τη μη ιδιωτικοποίηση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      polo2002 last edited by

                      Γιατί έχει παράδρομο στην ΠΑΘΕ ; Αν είχε δεν θα κάναμε λόγο για παρακάμψεις...
                      Την Εγνατία πρέπει να την έχουν παρατήσει, καμία συντήρηση...
                      Δηλαδή εσείς θεωρείτε καλό το τμήμα στους Αγ. Θεοδώρους μετά την Πελασγία με 4,5% κλίση ;
                      Το κομμάτι που είχα συναντήσει με κακό οδόστρωμα ήταν, αν θυμάμαι καλά, κοντά στο Κλειδί (λίγο πριν ή λίγο μετά).
                      Δεν δικαιολογείται όμως να υπάρχει κακό κομμάτι. Υπάρχει τρόπος να ελέγχεται και πρέπει να αποκαθίσταται πριν γίνει αυτό κομμάτια και τα λάστιχα/αναρτήσεις το ίδιο. Για τα διόδια που ζητάνε αυτό περιμένω και όχι ΣΕΑ κλπ.
                      Για τα γκραφιτι, αν ήθελαν τους έπιαναν, όπως και στον ΗΣΑΠ/ΟΣΕ. Αλλά όσο δεν τιμωρούνται τέτοιες μικροπαραβάσεις δεν βλέπω φως (απλά κοινωνική εργασία μερικούς μήνες να σβήνουν συνθήματα).
                      Επί της ουσίας, οι παρακάμψεις κλείνουν η μια μετά την άλλη, και κουβέντα για αναλογική χρέωση. Άλλο ένα κρατικό/ιδιωτικό μονοπώλιο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fivos07 last edited by

                        Σωστο το παραπανω....όλα κλείνουν χωρίς πρόβλεψη.
                        Πλέον τα 3.85 της Θήβας είναι μονόδρομος..εκτός αν επιλέξουμε την χρονοβόρα αλλά όμορφη διαδρομή Θήβα,Λειβαδια,Αμφικλεια,Μπραλος.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harisma23 last edited by

                          Εγώ πάντως έχω πέσει και σε κομμάτια με πολύ κακή άσφαλτο (λακκούβες και γούβες) στην Autostrada del sol. Χειρότερα από τα κακά κομμάτια των αυτοκινητοδρόμων μας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            αυτός που θέλει να πάει θηβα από λαμία θα πληρώσει 3,85... παράξενο δεν είναι?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tedd last edited by

                              Για αυτό θα πρέπει να καταργηθούν τα διόδια επάνω στις Οδούς και να υπάρχουν μόνο διόδια καταγραφής στις εισόδους και πληρωμής στις εξόδους ώστε να πληρώνει ο κόσμος διόδια μόνο για το τμήμα που χρησιμοποιείται. Αυτοί που χρησιμοποιούν τις Ε.Ο για τοπικές μετακινησεις είτε δεν πληρώνουν είτε πληρώνουν υπερβολικά σε σχέση την απόσταση που διανυσαν.

                              Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tubarao3 last edited by

                                Στο google maps αν βάλω έξοδο από τα πλευρικά Θήβας και μετά Λειβαδιά-Τιθορέα-Μπράλο-Λαμία-Δομοκό-Λάρισα, μου βγάζει +1 ώρα, -20km και καμιά 14-15 ευρώ κέρδος από τα διόδια. Ίσως το δοκιμάσω την επόμενη φορά να δω στην πράξη το αποτέλεσμα σε χρόνο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  τον χειμώνα δε θα το κάνεις με τίποτα, και τα παιδιά θα ξερνάνε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bebes last edited by

                                    Kάποιοι έχετε παρερμηνεύσει κάποια δεδομένα.
                                    Το κράτος είναι υποχρεωμένο να παρέχει απρόσκοπτη και ανεμπόδιστη μετακίνηση απο το σημείο Α στο Β.
                                    Εδώ, εμείς θέλουμε ο δρόμος αυτός να περνάει ακριβώς δίπλα απο τον (επι πληρωμή) αυτοκινητόδρομο.
                                    Δεν γίνεται έτσι όμως. Σε πολλά σημεία ο επαρχιακός έχει εντελώς διαφορετικη χάραξη απο τον αυτοκινητόδρομο και λογω κόστους (ακριβές γέφυρες και τούνελ), αλλά και λόγω του οτι π΄ρεπει να εξυπηρετεί αρκετες μικρές και μεγαλύτερες πόλεις.

                                    Αναφέρθηκε το παράδειγμα της Ιταλίας.
                                    Δοκιμάσατε να κανετε μεγάλη απόσταση απο τον επαρχιακό της Ιταλίας ή και της Γαλλίας; Η κίνηση απίστευτη, φανάρια και διασταυρώσεις, η καθυστέρηση τεράστια.
                                    Αν βιάζεσαι, πληρώνεις και πας απο οτοστρατα ή αντίστοιχα τον Γαλλικο αυτοκινητόδρομο (και οι δυο εχουν πολύ υψηλές χρεώσεις που δυστυχώς πλέον τις φτάσαμε κι εμείς ) Στη Γερμανία οι επαρχιακοί δεν εχουν τόση κίνηση γιατι η αυτομπαν είναι δωρεάν.

                                    Στα δικά μας τώρα, βλέπω οτι συνεχώς κλείνουν κόμβους με πλευρικά διόδια και οι εναλλακτικές μας ολο και μειώνονται.

                                    Προσωπικα κάνω τις παρακάμψεις που με 'συμφέρουν' χρονικά και οικονομικά. Κατεβαίνοντας για απο Λάρισα για Αθήνα πλέον ο Δομοκός 'επιβάλλεται' απο τη στιγμή που μπήκαν πλευρικά και δεν μπορουμε να γλυτώσουμε το 4€ του Μοσχοχωρίου.
                                    Μετα πληρώνω Θερμοπύλες και αφίδνες.
                                    Τωρα βλέπω οτι δε συμφερει η παράκαμψη Θηβας. Ενας φιλος που πηγαινοέρχεται τακτικά μπαίνει στο επαρχιακό δίκτυο απο τις στροφές της Υλίκης και βγαίνει μετά τη Θήβα.

                                    Προς Θεσσαλονίκη που παω πολύ συχνα πληρώνω το Αγίνιο και ανάλογα με τα κεφια τα Μάλγαρα. Με τα έργα που έγιναν στους παραδρόμους για τα τούνελ, η παράκαμψη Λεπτοκαρυάς εγινε πολύ πιο γρήγοορη και ασφαλής σε σχέση με το πως ήταν τα τελευταία 3-4 χρόνια. Ουσιαστικά έδωσαν μεγάλα κομμάτια της παλιάς ΕΟ, απλά εβαλαν κυκλικούς κόμβους και 2 φανάρια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      από που μπαίνει δηλαδή από το 110 μάλλον?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        notisjim last edited by

                                        Υπάρχουν δύο posts στις 8/9/2018 που μιλάνε για αυτή τη παράκαμψη που ξεκινάει με χώμα από τις στροφές της Υλίκης. Δεν αξίζει, ούτε από απόσταση, έχει και 500 μέτρα χώμα - χαλίκι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          polo2002 last edited by

                                          Αν για να πας από το σημείο Α στο σημείο Β πρέπει να πας μέσω Αγγλίας, δεν έχεις δρόμο. Παράδειγμα το Κλειδί, όπου κατέλαβαν τη μοναδική γέφυρα και πρέπει να κάνεις το γύρο του κόσμου. Το να πας από παλιά εθνική, οκ. Αλλά εδώ έβαλαν τον αυτοκινητόδρομο πάνω στην παλιά ε.ο. στα περισσότερα σημεία, και ειδικά στα πιο κρίσιμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            notisjim last edited by

                                            UPDATE - 29 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2018 - Παρακάμψεις διοδίων ΑΘΗΝΑ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

                                            Μετά τις τελευταίες προσθήκες πλευρικών διοδίων και κλεισίματος κόμβων εισόδου - εξόδου 'για έργα', η κατάσταση έχει ως εξής:
                                            ΜΕΤΩΠΙΚΑ ΑΦΙΔΝΩΝ.
                                            Στην ουσία καμία αλλαγή, (μετά το κλείσιμο του Σείριου). Ξεκινάς από Άγ. Στέφανο και καταλήγεις στον κόμβο Σχηματαρίου. Εχεις κατά τη διαδρομή τη δυνατότητα να πάρεις - από τη μέση και μετά - τον δυτικό παράδρομο. Εγώ προσωπικά προτιμώ τον ανατολικό, οδηγώ δηλαδή συνεχώς παράλληλα και ανατολικά της Ε.Ο. (προς τη θάλασσα) Η απόσταση και ο χρόνος είναι ακριβώς τα ίδια.
                                            ΜΕΤΩΠΙΚΑ ΘΗΒΑΣ
                                            Πρόβλημα. Με το κλείσιμο του '90', υπάρχει κίνδυνος για όποιον δεν το ξέρει να μείνει μέσα στον παράδρομο. Συνεπώς η παράκαμψη διαγράφεται. Για τους τολμηρούς που θα επιχειρήσουν παράκαμψη, η πορεία είναι: Κόμβος Ριτσώνας, Νοσοκομείο Θήβας, Βόρειος περιφερειακός Θήβας, Αλίαρτος, κόμβος Ακραιφνίου. Προσοχή γιατί ο κόμβος Ριτσώνας (για όσους πάνε προς Αθήνα) είναι κλειστός ως 3/12/2018, οπότε συνεχίζεις τον παράδρομο ως τον κόμβο Σχηματαρίου.
                                            Οι άλλες προτεινόμενες λύσεις από χωματόδρομο Υλίκης κλπ, δεν αξίζουν. Υπάρχει πιθανότητα για τα βενζινοκίνητα να κάψεις παραπάνω καύσιμο, παρά αν πήγαινες από Ε.Ο. και πλήρωνες μετωπικά Θήβας. Για πετρέλαια, υγραέρια, αυτοκινούμενα και τροχόσπιτα, η παράκαμψη μέσω Αλιάρτου ακόμη συμφέρει.
                                            ΤΡΑΓΑΝΑ
                                            Στην ουσία καμία αλλαγή, ξεκινάς από ανισόπεδο Θεολόγου Μαλεσίνας και μέσω Προσκυνά και Τραγάνας τελειώνεις στον ανισόπεδο κόμβο Αταλάντης. Προσοχή τις νταλίκες μέσα στο στενό δρόμο του χωριού Προσκυνά.
                                            ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ - ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ
                                            Στην ουσία καμία αλλαγή, ξεκινάς από Καμμένα Βούρλα και μέσω κυκλικής Κ. Β. , Μώλου, Θερμοπυλών, Λεωνίδα, κόμβου Μπράλου, τελειώνεις στο Goodys της Ανθήλης.
                                            ΜΑΥΡΟΜΑΝΤΗΛΑΣ - ΛΑΜΙΑΣ
                                            Ξεκινάς από ανισόπεδο Αγ. Παρασκευής, παλαιός δρόμος Λαμίας - Στυλίδας, κόμβος Αγ. Μαρίνας, Στυλίδα, Καραβόμυλο και τελειώνεις στις Ράχες. Στην ουσία πας από τον παλιό δρόμο το μισό πέταλο Μαλιακού.
                                            ΠΕΛΕΣΓΙΑΣ
                                            Στην ουσία καμία αλλαγή, ξεκινάς από κόμβο Αχλάδι, στο εργοστάσιο περνάς κάτω από την Ε.Ο. και ανηφορίζεις το Γκλετσόδρομο, παραλία Πελασγίας, κόμβος Γλύφας, στροφές Αλεξάκη και τελειώνεις στον ανισόπεδο Αγ. Θεοδώρων.
                                            ΜΟΣΧΟΧΩΡΙΟΥ ΠΡΙΝ ΤΗ ΛΑΡΙΣΑ.
                                            Εδώ τα πράγματα αλλάξανε ριζικά, γιατί κλείσανε με πλευρικά το Βελεστίνο και το Κιλελέρ. Συνεπώς δεν μπορείς να μπείς και να βγεις από τον παράδρομο που σε πήγαινε ωραιότατα από το Κιλελέρ ως τον κόμβο 4 της Λάρισας. Χρειάζεται να βγεις από τον κόμβο Μοναστηρίου με κατεύθυνση Στεφανοβίκειο, και σε 4 χλμ να μπείς στην παλιά Ε.Ο. Βόλου Λάρισας, που σε πηγαίνει με ατελείωτα ισιάδια ως τον κόμβο Πλατυκάμπου στη Λάρισα, απ όπου ξαναμπαίνεις στην Ε.Ο.
                                            ΜΑΚΡΥΧΩΡΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΑΡΙΣΑ, ΠΥΡΓΕΤΟΥ, ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ (ΠΑΚΕΤΟ 3 ΣΕ 1)
                                            Καμία διαφορά, ξεκινάς από κόμβο Συκουρίου και καταλήγεις μέσω κοιλάδας Τεμπών στον κόμβο Λιτοχώρου. (Υπάρχει αναλυτική περιγραφή στη σελίδα 75 πιο μπροστά στο forum).
                                            ΑΙΓΙΝΙΟΥ
                                            Δε συμφέρει, η παράκαμψη σε στέλνει κοντά στη Βέροια στην Εγνατία οδό.
                                            ΜΑΛΓΑΡΩΝ
                                            Δε συμφέρει, πολύ κίνηση και καύσιμο. Ίσως όταν πάνε τα διόδια Εγνατίας στα 5€, τότε το ξαναβλέπουμε το πράγμα.

                                            Υπάρχουν μικροδιαφορές στις διαδρομές καθόδου από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, αυτά προσεχώς.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 53 / 60
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr