-
Ο χρήστης notisjim έγραψε:
Από Θεσσαλονίκη για Αθήνα συμφέρει να κάνεις τη συνολική παράκαμψη διοδίων Λεπτοκαρυάς, Πυργετού και Μακρυχωρίου μαζί. Δηλαδή για αρχή βγαίνεις από τον ανισόπεδο Λιτοχώρου, περνάς Λεπτοκαρυά, δίπλα από τα διόδια Λεπτοκαρυάς, κυκλικό κόμβο Σκοτίνας, Π.Ε.Ο. από κάστρο Πλαταμώνα, Αιγάνη, παράκαμψη διοδίων Πυργετού, Τέμπη από Αγ. Παρασκευή, κόμβος Ευαγγελισμού, παράδρομος προς κόμβο Γυρτώνης περνώντας δίπλα από τα διόδια Μακρυχωρίου, παράδρομος προς κόμβο Συκουρίου και ξαναμπαίνεις στην Ε.Ο. στον κόμβο Συκουρίου. Συνολικό όφελος 5,70 ευρώ.Και από Λάρισα για Θεσσαλονίκη τι κάνεις;
-
Ακριβώς την αντίθετη διαδρομή!
-
Ευχαριστώ!
-
Δοκίμασα την παλιά χάραξη στην Υλίκη και δεν βγαζει κάπου...έτσι πρέπει να περάσεις απο Θήβα....και ΞΑΝΑΛΕΩ προσοχή στο πυρί(γεφυρα με τον καταυλισμό)την ημέρα συνήθως έχει περιπολικό και είναι ήσυχα τα ''παιδιά'',το βραδυ όμως γίνεται πανικός....εχθές στις 9 το βράδυ περνούσα και σταμάτησαν τον μπροστινό μου τα γυφτάκια,για πότε του άνοιξαν την πίσω πορτα ουτε που το κατάλαβε...παταω κόρνες,ανοιγω προβολεις και τρομαξανε και φύγανε...εννοειται ότι είχα κλειδώσει απο πριν γιατι ήξερα τι παιζεται...πήρα το 100 ...ναι,ναι ευχαριστουμε μου είπανε....ενημερώστε τους
γνωστους σας που περνάνε απο εκεί! -
Έχεις δίκαιο, είναι επικίνδυνο το βράδυ, ειδικά αν κινείσαι με μηχανή όπως εγώ μερικές φορές. Θέλει μεγάλη προσοχή αν βρεθείς γύρω από τη Θήβα.
Επί του θέματος τώρα (της καταργημένης πλέον στην πράξη) παράκαμψης μετωπικών Θήβας.
Δε συμφέρει να ακολουθήσεις (προς Αθήνα) τη διαδρομή κόμβος Ακραιφνίου - Αλιάρτου, έξοδος προς Αλίαρτο, Αλίαρτος προς Θήβα, περιφερειακή Θήβας, προς Νοσοκομείο Θήβας, κόμβος Ριτσώνας (κλειστός προς Αθήνα ως 3/12/2018), κόμβος Σχηματαρίου, γιατί
**1. ** Τα επιπλέον χλμ θα σου φάνε σίγουρα το 80% των 4€ περίπου που 'γλυτώνεις' από τα μετωπικά Θήβας.
2. Αν φτάνοντας από Αλίαρτο στη Θήβα αποφασίσεις να μπείς στην Ε.Ο. ξανά, πληρώνεις τα παράπλευρα διόδια (και έχεις κάνει και τα παραπάνω χλμ από Αλίαρτο)
**3.**Στο τέλος της παράκαμψης, είτε αποφασίσεις να πας από περιφερειακό Θήβας προς τον βόρειο παράλληλο παράδρομο, είτε από κάτω από Νοσοκομείο, δεν θα μπορέσεις να ξαναμπείς στην Ε.Ο. γιατί όπως γράφω παραπάνω κλείσανε στο κόμβο Ριτσώνας προς Αθήνα. Συνεπώς θα πας μέχρι Σχηματάρι από τον παράδρομο και κατόπιν θα συνεχίσεις τον ίδιο παράδρομο για να παρακάμψεις τα μετωπικά Αφιδνών.
Τελικά, η τακτική των εργολάβων δείχνει τι θα ακολουθήσει (κλείσιμο Ανθήλης κλπ)
Update: Το '90' έκλεισε τελείως και σαν επιχείρηση, οπότε στα κατουρητήρια των εργολάβων που φυτέψανε στην Ε.Ο. επικρατεί συνωστισμός. -
Ο χρήστης notisjim έγραψε:
...
Update: Το '90' έκλεισε τελείως και σαν επιχείρηση, οπότε στα κατουρητήρια των εργολάβων που φυτέψανε στην Ε.Ο. επικρατεί συνωστισμός.προφανώς οι μέτοχοι του 90 πήραν καλή αποζημίωση γιατί απο εσωτερική πληροφόρηση είναι μεγάλα κεφάλια της περιοχής και θα μπορούσαν άνετα να ξεσηκώνουν την μισή Θήβα κάθε μέρα για κινητοποιήσεις, κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ αριστερό όμως και δεν ταιριάζει στο προφίλ τους
-
Βγήκανε βουλευτες με τη σημαία του δε πληρώνω για να σε βάλουν να πληρώσεις και εκεί που ήταν ήδη φτιαγμένα και παλιά....
τουλάχιστον στην Ιταλία πάς από το πλάι όσο θέλεις... παράλληλα όμως και μέσα από χωριά... εδώ δεν έχει ούτε αυτή τη δυνατότητα
Αλλά τώρα ούτε στη Θήβα δε μπορείς να πας
-
Μα τι λέτε. Η χώρα διαθέτει έξοχο επαρχιακό οδικό δίκτυο, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν όσοι δεν θέλουν να πληρώσουν τους αυτοκινητόδρομους επιπέδου Ιταλίας - Γερμανίας που διαθέτουμε...
-
To πρόβλημα είναι ότι πολλοί θα καταφύγουν(μ)ε στη λύση του επαρχιακού, θα αρχίζουν να γίνονται πολλαπλά τροχαία ατυχήματα και μετά θα φταίνε οι κακοί δρόμοι.
-
το επαρχιακό μας δίκτυο δε παει εκεί που θέλουμε... παει αλλου
-
Ο χρήστης polo2002 έγραψε:
όσοι δεν θέλουν να πληρώσουν τους αυτοκινητόδρομους επιπέδου Ιταλίας - Γερμανίας που διαθέτουμε...Εδώ υπερβάλεις!
Μπορεί τα διόδια μας να είναι δυσανάλογα υψηλά σε σχέση με την αγοραστική μας δύναμη, αλλά οι Αυτοκινητοδρομοι μας είναι πλέον σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Έχοντας οδηγήσει αρκετά σε Ιταλία και Γερμανία, θα έλεγα ότι σε καθαρά επίπεδο χάραξης και οδοστρώματος δεν έχουν να ζηλέψουν από π.χ. την Autostrada del sol. Αν κάπου υστερούν είναι σε υποδομές πάρα τω δρόμω.
-
Όταν ταξίδεψα τελευταία φορά το καλοκαίρι στην ΠΑΘΕ υπήρχαν τμήματα με άθλιο οδόστρωμα. Ανεκτό από το δημόσιο, απαράδεκτο με τα διόδια που ζητάνε. Υποτίθεται ότι είναι ιδιώτες και δεν κάνουν διαγωνισμούς κλπ για να καθυστερούν.
Κοινώς, δεν με ικανοποιεί το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών, για αυτά που ζητάνε. Και δεν έχω άλλη επιλογή γιατί είναι μονοπώλιο...
Επίσης απαράδεκτο να βαφτίζουμε κάτι κομμάτια με κακές στροφές και κλίσεις αυτοκινητόδρομο, και να τα πληρωνόμαστε κιόλας. Αλλάξτε χάραξη... -
Συγνώμη αλλά το μόνο κομμάτι που έχει άθλια χάραξη από τους αυτοκινητοδρόμους μας είναι στην Εγνατία, έξω από την Καβάλα και έπειτα ένα μικρό πριν την Αλεξανδρούπολη.
Και γενικά κομμάτι με χάλια άσφαλτο πλην κάποιων πολυσύχναστων κομματιών από την Μαλακάσα μέχρι την Έξοδο για Χαλκίδα και στο άλλο κομμάτι μέχρι Λουτρακι δεν πρέπει να υπάρχει. (Εξαιρείται η Εγνατία που έχει γίνει μπουρδελο ήδη αλλά έχουμε τους τσαμπατζήδες τόσων ετών να φωνάζουν κιόλας για την ιδιωτικοποίηση)
Εμένα πιο πολύ με ενοχλεί που δεν σβήνουν ή ακόμα καλύτερα δεν μπαγλαρώνουν ρους αλήτες που γράφουν στα στηθαία και στις τουαλέτες αλλά πάντα οι χούλιγκαν είχαν άκρες.Άντε να ιδιωτικοποιηθεί και η Εγνατία να ησυχάσουμε να μπορούμε να έχουμε οργανωμένες και σωστές απαιτήσεις μετά (παράδρομοι, σωστή συντήρηση) όχι όπως τώρα που δίνεται χαμένη μάχη για τη μη ιδιωτικοποίηση.
-
Γιατί έχει παράδρομο στην ΠΑΘΕ ; Αν είχε δεν θα κάναμε λόγο για παρακάμψεις...
Την Εγνατία πρέπει να την έχουν παρατήσει, καμία συντήρηση...
Δηλαδή εσείς θεωρείτε καλό το τμήμα στους Αγ. Θεοδώρους μετά την Πελασγία με 4,5% κλίση ;
Το κομμάτι που είχα συναντήσει με κακό οδόστρωμα ήταν, αν θυμάμαι καλά, κοντά στο Κλειδί (λίγο πριν ή λίγο μετά).
Δεν δικαιολογείται όμως να υπάρχει κακό κομμάτι. Υπάρχει τρόπος να ελέγχεται και πρέπει να αποκαθίσταται πριν γίνει αυτό κομμάτια και τα λάστιχα/αναρτήσεις το ίδιο. Για τα διόδια που ζητάνε αυτό περιμένω και όχι ΣΕΑ κλπ.
Για τα γκραφιτι, αν ήθελαν τους έπιαναν, όπως και στον ΗΣΑΠ/ΟΣΕ. Αλλά όσο δεν τιμωρούνται τέτοιες μικροπαραβάσεις δεν βλέπω φως (απλά κοινωνική εργασία μερικούς μήνες να σβήνουν συνθήματα).
Επί της ουσίας, οι παρακάμψεις κλείνουν η μια μετά την άλλη, και κουβέντα για αναλογική χρέωση. Άλλο ένα κρατικό/ιδιωτικό μονοπώλιο. -
Σωστο το παραπανω....όλα κλείνουν χωρίς πρόβλεψη.
Πλέον τα 3.85 της Θήβας είναι μονόδρομος..εκτός αν επιλέξουμε την χρονοβόρα αλλά όμορφη διαδρομή Θήβα,Λειβαδια,Αμφικλεια,Μπραλος..... -
Εγώ πάντως έχω πέσει και σε κομμάτια με πολύ κακή άσφαλτο (λακκούβες και γούβες) στην Autostrada del sol. Χειρότερα από τα κακά κομμάτια των αυτοκινητοδρόμων μας...
-
αυτός που θέλει να πάει θηβα από λαμία θα πληρώσει 3,85... παράξενο δεν είναι?
-
Για αυτό θα πρέπει να καταργηθούν τα διόδια επάνω στις Οδούς και να υπάρχουν μόνο διόδια καταγραφής στις εισόδους και πληρωμής στις εξόδους ώστε να πληρώνει ο κόσμος διόδια μόνο για το τμήμα που χρησιμοποιείται. Αυτοί που χρησιμοποιούν τις Ε.Ο για τοπικές μετακινησεις είτε δεν πληρώνουν είτε πληρώνουν υπερβολικά σε σχέση την απόσταση που διανυσαν.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στο google maps αν βάλω έξοδο από τα πλευρικά Θήβας και μετά Λειβαδιά-Τιθορέα-Μπράλο-Λαμία-Δομοκό-Λάρισα, μου βγάζει +1 ώρα, -20km και καμιά 14-15 ευρώ κέρδος από τα διόδια. Ίσως το δοκιμάσω την επόμενη φορά να δω στην πράξη το αποτέλεσμα σε χρόνο.
-
τον χειμώνα δε θα το κάνεις με τίποτα, και τα παιδιά θα ξερνάνε
Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...