-
Χθες είδα έναν, και έχω δει και σε άλλη περίσταση, αλλά πέρασα τόσους πολλούς που ξέχασα που ήταν ! Έχω την εντύπωση ότι έχει σε κάποια πλευρικά κοντά στην Αθήνα.
-
Τα παντα δεχονται...στα της ''κοντα''στην Αθηνα δεν εχω δει υπαλληλο,γιαυτο και καποιες φορες καμουφλαραμε την πινακιδα και περναγαμε...το ιδιο θα παιχτει και στα καινουργια πλευρικα της Λαρισας
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
πάντα υπάρχει υπάλληλος. Δεν εχω δει πουθενά σκέτο....
Εχει δει κάποιος σκέτο?Ναι αρκετά. Ένα που μου ρχετε στο μυαλό είναι αυτό μετά το μπραλο με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΘΗΝΑ - ΛΑΡΙΣΑ.
**1. **Λόγω καλοκαιριού και τοπικών μετακινήσεων για μπάνια, υπάρχει αυξημένη κίνηση από ΙΧ μέσα στους παραδρόμους της Ε.Ο., ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια της ημέρας.
2. Οι νταλίκες έχουν μειωθεί, αλλά πιθανόν αυτό να οφείλεται σε αναδουλιές λόγω καλοκαιριού, αφού ΠΟΥΘΕΝΑ δεν είδα έλεγχο από Τροχαία.
3. Το οδόστρωμα έχει αφεθεί στη μοίρα του και οι κυματισμοί και βαθουλώματα στην άσφαλτο έχουν μεγαλώσει, χωρίς οι εργολάβοι να κάνουν καμιά επισκευή, αν και είναι υποχρεωμένοι από τη σύμβαση (επειδή θα χρησιμοποιηθούν αυτοί οι παράδρομοι σαν οδός διαφυγής σε έκτακτες ανάγκες όταν πιθανόν θα κλείσει η Ε.Ο. (βλέπε Μάτι).
4. Οι εργολάβοι στήνουν παντού (Βελεστίνο, Κιλελέρ) νέα πλευρικά διόδια και κλείνουν τους κόμβους με το έτσι θέλω για μήνες.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
**ΑΦΙΔΝΕΣ. **Πολύ κίνηση στην είσοδο του παραδρόμου από Άγ. Στέφανο, η άσφαλτος έχει βυθίσματα με ελάχιστα μέτρα επισκευασμένα με μπαλώματα και πολλές νταλίκες λόγω των εργοστασίων. Συνιστάται μόνο για αργά το βράδυ, όταν μειώνεται η κίνηση.
ΘΗΒΑ. Ο παράλληλος της Ε.Ο. από την πλευρά του Ύπατου, έχει σε μερικά σημεία καινούρια άσφαλτο, αλλά και αρκετή κίνηση λόγω εργοστασίων. Και αυτός συνιστάται βράδΙα και Κυριακές - αργίες.
ΤΡΑΓΑΝΑ. Ο παράδρομος Μαλεσίνα - Αταλάντη εξακολουθεί να έχει το πρόβλημα με τις νταλίκες που σφηνώνουν μέσα στο χωριό Προσκυνά. ΠΟΥΘΕΝΑ δεν γίνεται έλεγχος από Τροχαία, το περιπολικό ήταν στο σταθμό της Τροχαίας στον κόμβο Αταλάντης και σε απόσταση 150 μέτρα οι νταλίκες (Τούρκικες, 'Βουλγάρικες' κλπ) κυκλοφορούσαν θρασύτατα στον παράδρομο.
**ΘΕΡΜΟΠΥΛΕΣ. **Πολύ κίνηση λόγω τουριστικών περιοχών (Καμμένα Βούρλα κλπ). Μα όλοι είδαν τον Κλέαρχο τη Μαρίνα και τον Κοντό και είπαν 'ας πάμε στα Καμμένα Βούρλα'? Πάντως νταλίκες δεν είδα πολλές.
**ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΛΑΜΙΑΣ. **Πολλές νταλίκες (οι περισσότερες από όλους τους παραδρόμους), ίσως γιατί οι οδηγοί τους προτιμούν το ούζο και τα ψάρια στον Καραβόμυλο (και μετά όποιον πάρει ο Χάρος).
ΠΕΛΑΣΓΙΑ. Αρκετή κίνηση λόγω της παραθαλάσσιας διαδρομής. Καμιά βελτίωση στο οδόστρωμα.
ΚΟΜΒΟΣ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ ΠΡΟΣ ΒΟΛΟ ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΛΕΥΡΙΚΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ.
**ΜΟΣΧΟΧΩΡΙ ΛΑΡΙΣΑΣ. **Η μοναδική λύση που απέμεινε είναι η έξοδος από κόμβο Μοναστηρίου προς Στεφανοβίκειο και μετά 4 χλμ είσοδος στην Π.Ε.Ο. Βόλου Λάρισας, όπου η κατάσταση έχει ελάχιστα βελτιωθεί με νέα άσφαλτο κοντά στη Λάρισα. Δυστυχώς το σπάσιμο με το φανάρι στο Κιλελέρ εξακολουθεί, δηλαδή δίνεται διπλάσιος χρόνος στον κάθετο της Π.Ε.Ο. (αυτό και αν είναι τρελό). -
Πολύ καλή κατάσταση στην παράκαμψη των διοδίων Λεπτοκαρυάς και Ευαγγελισμού .
Νταλίκες ΟΧΙ
καλή συμπεριφορά των οδηγών* ούτε παρατραβηγμένες προσπεράσεις ούτε υπερβολική ταχύτητα μέχρι που σταματούσαν στις διαβάσεις των πεζών στην Λεπτοκαρυά (μπορεί βέβαια λόγω των Πολωνέζων που ήθελαν να περάσουν )
σχετικάλίγη κίνηση για ΣΚΘα ξαναπεράσω!
*Εξαίρεση ο οδηγός του Leon Cupra που πέταγε από το παράθυρο τις γόπες από τα τσιγάρα που κάπνιζε μέσα στα Τέμπη!
-
Η καλή κατάσταση της παράκαμψης που αναφέρει παραπάνω ο MONMAN2, οφείλεται σε δύο παράγοντες.
**1. **Το κομμάτι αυτό λειτουργούσε ως το Μάιο του 2017 σαν κύριος οδικός άξονας Ε.Ο., οπότε και γινόταν συνεχής συντήρηση και
**2. **Ακόμη και σήμερα δεν έχουν τελειώσει οι εργολάβοι όλα τα ηλεκτρομηχανικά στις σήραγγες Τεμπών, οπότε 4 βράδια κάθε μήνα που κλείνουν όλες τις σήραγγες, εξακολουθεί να λειτουργεί σαν κύρια Ε.Ο.
Συνεπώς η καλύτερη κατάσταση μόνον αυτής της διαδρομής, δεν αναιρεί τη συνολικά άθλια κατάσταση (εξ αιτίας οδοστρώματος και φορτηγών) στις υπόλοιπες παρακάμψεις.
Η μακροχρόνια πείρα μου στην οδήγηση των διαδρομών παρακάμψεων στην Ε.Ο. Νο 1, μου δίδαξε:
Ποτέ κολλημένος πίσω από φορτηγό. Αν δεν μπορείτε να προσπεράσετε ασφαλώς και νόμιμα, καλύτερα αφήστε το να απομακρυνθεί ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΟΠΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ 100 ΜΕΤΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.
Προσοχή στις προσπεράσεις σε μεγάλα ισιάδια, γιατί μπορεί να βρείτε απέναντί σας αγροτικό που βγήκε από χωματόδρομο στη διάρκεια της προσπέρασής σας.
Ποτέ πάνω από 90 χλμ/ώρα μέσα στις παρακάμψεις. Μη σας ξεγελούν τα μεγάλα ισιάδια, ακολουθούν πάντα κλειστές στροφές. -
Στο κομμάτι της Λεπτοκαριάς έχει απαγορευτικό για φορτηγά και ο δρόμος είναι καλός και παντελώς άδειος πλην του καλοκαιριού. Η παράκαμψη του Ευαγγελισμού αν πας από το δρόμο παράλληλα της Εθνικής Οδού και όχι από Συκούριο, Ελάτεια κλπ έχει ένα κομμάτι χωματόδρομου και μετέπειτα στενό δρόμο αλλά σε καλή κατάσταση
-
Δεν σε έφαγε η κίνηση ; Όποτε πήγα από παράκαμψη (από Λιτόχωρο και μετά) έπεσα πάνω σε λουόμενους στην περιοχή Λεπτοκαρυάς κ.λ.π. και γινόταν χαμός τόσο από κίνηση όσο και από τον κάθε ανόητο που έκανε ο,τι του κάπνιζε (προσπεράσεις, υπερβολικά μεγάλη/μικρή ταχύτητα, στάθμευση όπου βολεύει κ.α.). Από Οκτώβρη και μετά για εμένα.
Αν αναφέρεσαι μόνο στον παλιό δρόμο των Τεμπών, σκοπεύω όταν ξαναπεράσω να τον προτιμήσω και μόνο για τη στάση στην Αγ. Παρασκευή, και φυσικά όποτε κλείνουν οι σήραγγες (συχνά δηλαδή) από εκεί στέλνουν κόσμο... και μην χξεχνάμε τα παλιά διόδια που παραμένουν -
Συμφωνώ απόλυτα με τον polo2002. Η συγκεκριμένη παράκαμψη έχει πολύ κίνηση τώρα το καλοκαίρι, όχι τόσο από ταξιδιώτες της Ε.Ο., αλλά από παραθεριστές (μεταξύ των οποίων πολλοί αλλοδαποί που από τον τρόπο που πηγαίνουν είναι φανερό οτι δεν ξέρουν τη διαδρομή).
Διαφωνώ απόλυτα με τον panos2171. Η παράκαμψη αυτή ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟ. Ξεκινάει από ανισόπεδο κόμβο Συκουρίου, περνάει από το μπουρδελάκι της κ. Σούλας (Οίκος Εποχής λέγεται), από τον ανισόπεδο κόμβο Γυρτώνης, κόμβο Ευαγγελισμού, Τέμπη, παράκαμψη παλιών διοδίων Πυργετού, Αιγάνη, Πλαταμών stop, Άγ. Παντελεήμονα, Λεπτοκαρυά και καταλήγει στον ανισόπεδο κόμβο Λιτοχώρου. Πού είναι το χώμα? -
Ήμουνα συγκεκριμένος...
Η παράκαμψη του Ευαγγελισμού αν πας από το δρόμο παράλληλα της Εθνικής Οδού και όχι από Συκούριο, Ελάτεια κλπ έχει ένα κομμάτι χωματόδρομου και μετέπειτα στενό δρόμο αλλά σε καλή κατάσταση.
Και αναφέρομαι σε αυτό εδώ το κομμάτι χωματόδρομου
-
Σήμερα Σάββατο 10 το πρωί ξαναπέρασα από παράκαμψη διοδίων Λεπτοκαρυάς Ευαγγελισμού με κατεύθυνση από Θεσσαλονίκη προς Λάρισα , πολύ λίγη κίνηση πάλι μόνο ενας Σέρβος από ξένα αυτοκίνητα , 1 λεωφορείο και ένα φορτηγό κάβας , αυτά προσπέρασα μόνο ,τινά πω μάλλον η ώρα που περνάω
-
Απάντηση στον panos2171.
Στο συγκεκριμένο κομμάτι της παράκαμψης διοδίων Μακρυχωρίου, υπάρχουν δύο παράδρομοι της Ε.Ο. Ο ένας (δυτικός), βρίσκεται στην αριστερή πλευρά της Ε.Ο. ανεβαίνοντας προς Θεσσαλονίκη και είναι ο δρόμος που προτιμούν το 99% των οδηγών που κάνουν την παράκαμψη. Έχει άσφαλτο σε ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ, σχετικά καλής ποιότητας και σε βγάζει στη δυτική κυκλική του κόμβου Ευαγγελισμού. Ο άλλος (ανατολικός, στα δεξιά της Ε.Ο. κατά την άνοδο) που αναφέρεις, χρησιμοποιείτο παλιά όταν υπήρχε έξοδος από αυτόν στην Ε.Ο. στη SHELL που τώρα έκλεισαν (το πρατήριο και η έξοδος).
Συνεπώς δεν βλέπω το λόγο να μπλέξεις με χώματα, όταν η λύση του δυτικού παράδρομου σε καλύπτει πλήρως.
Επιπλέον ο παράδρομος αυτός (ο καλός) δεν απομακρύνεται ούτε μέτρο από την Ε.Ο., δεν περνάει από Συκούριο και Ελάτεια όπως γράφεις.
Απλά ακολούθησε μια μέρα ένα αυτοκίνητο με πινακίδες Λάρισας και θα δεις. -
Απο Θεσσαλονικη προς Αθηνα απο που αρχιζει η παρακαμψη των διοδιων Μακρυχωριου;
-
Από Θεσσαλονίκη για Αθήνα συμφέρει να κάνεις τη συνολική παράκαμψη διοδίων Λεπτοκαρυάς, Πυργετού και Μακρυχωρίου μαζί. Δηλαδή για αρχή βγαίνεις από τον ανισόπεδο Λιτοχώρου, περνάς Λεπτοκαρυά, δίπλα από τα διόδια Λεπτοκαρυάς, κυκλικό κόμβο Σκοτίνας, Π.Ε.Ο. από κάστρο Πλαταμώνα, Αιγάνη, παράκαμψη διοδίων Πυργετού, Τέμπη από Αγ. Παρασκευή, κόμβος Ευαγγελισμού, παράδρομος προς κόμβο Γυρτώνης περνώντας δίπλα από τα διόδια Μακρυχωρίου, παράδρομος προς κόμβο Συκουρίου και ξαναμπαίνεις στην Ε.Ο. στον κόμβο Συκουρίου. Συνολικό όφελος 5,70 ευρώ.
-
Ενταξει.Σε ευχαριστω πολυ
-
Επειδη εχω να περασω απο εκει 2 χρονια, μετα την παρακαμψη του ΠΥΡΓΕΤΟΥ υπαρχει καποια πινακιδα που πρεπει να ακολουθησω για να για να βγω στον παραδρομο προς κομβο Ευαγγελισμου;Το ρωταω επειδη θα εχουν γινει καποιες αλλαγες στον δρομο των Τεμπων.
-
Μετά την παράκαμψη διοδίων Πυργετου (προς Λάρισα), ο δρόμος σε πάει μόνος του στον κόμβο Ευαγγελισμού, χωρίς πολλά - πολλά, περνώντας μέσα από τα (μαγευτικά αυτή την εποχή) Τέμπη. Προσοχή όμως στον κόμβο Ευαγγελισμού, περνάς την 1η κυκλική, περνάς δίπλα από τα παράπλευρα διόδια, φτάνεις σε 150 μέτρα στη δεύτερη κυκλική και ακολουθείς την μπλέ πινακίδα Λάρισα.
-
Ευχαριστω πολυ εισαι πολυ κατατοπιστικος
-
Ο χρήστης notisjim έγραψε:
Από Θεσσαλονίκη για Αθήνα συμφέρει να κάνεις τη συνολική παράκαμψη διοδίων Λεπτοκαρυάς, Πυργετού και Μακρυχωρίου μαζί. Δηλαδή για αρχή βγαίνεις από τον ανισόπεδο Λιτοχώρου, περνάς Λεπτοκαρυά, δίπλα από τα διόδια Λεπτοκαρυάς, κυκλικό κόμβο Σκοτίνας, Π.Ε.Ο. από κάστρο Πλαταμώνα, Αιγάνη, παράκαμψη διοδίων Πυργετού, Τέμπη από Αγ. Παρασκευή, κόμβος Ευαγγελισμού, παράδρομος προς κόμβο Γυρτώνης περνώντας δίπλα από τα διόδια Μακρυχωρίου, παράδρομος προς κόμβο Συκουρίου και ξαναμπαίνεις στην Ε.Ο. στον κόμβο Συκουρίου. Συνολικό όφελος 5,70 ευρώ.Ειναι τα ιδια χλμ σε αποσταση αν πας απο τα διοδια?
Μπορεις να πηγαινεις με σταθερη ταχυτητα η εχει αρκετη κινηση οποτε αναλογα πως κινουνται μπροστα προσαρμοζεσαι?
Εχει καπου φαναρια η καποιο στοπ οπου μπορει να χρειαστει να εισαι σταματα ξεκινα? -
Σύμφωνα με τους χάρτες Google, η διαδρομή κόμβος Λιτοχώρου - κόμβος Συκουρίου από σήραγγες με διόδια είναι 58,5 χλμ.
Αντίστοιχα η διαδρομή με τις παρακάμψεις που αναφέρω παραπάνω είναι 63 χλμ., δηλαδή 4,5 χλμ παραπάνω.
Στην ουσία κατά 50% είναι η Ε.Ο. που χρησιμοποιούσαν όλοι μέχρι το Μάιο 2017. Το υπόλοιπο 50% είναι παράλληλα με την Ε.Ο.
Έχει **4 κυκλικές **(που σε αναγκάζουν να κόψεις ταχύτητα) και περίπου ισάριθμα STOP. Περνάει για 1 χλμ από το ανατολικό όριο του οικισμού Λεπτοκαρυάς, (ανατολικά από τη γραμμή του τρένου και από τον σιδηροδρομικό σταθμό). Εκεί θέλει προσοχή. Στα υπόλοιπα κομμάτια μπορείς να κρατήσεις τα 80 χλμ/'ω. (οικονομική ταχύτητα για το δικό μου αυτοκίνητο).
Γενικά, όπως όλες οι παρακάμψεις θέλει πολύ προσοχή, ιδιαίτερα το καλοκαίρι, γιατί κατά τη διάρκεια της ημέρας,
μπορεί να υπάρχει αυξημένη κίνηση από παραθεριστές. Συνιστάται όμως το βράδυ. Για όσους τυχερούς έχουν αυτοκινούμενο, το όφελος είναι κοντά στα 15 ευρώ, για ΙΧ είναι **5,7 **ευρώ.
Αν αλλάξεις απόφαση μπορείς να ξαναμπείς στην Ε.Ο (πληρώνοντας βέβαια) από πολλά σημεία.
Παρακάμψεις σταθμών διοδίων...