-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Να πάρουμε όλοι όπλα λοιπόν όπως στο Texas να σκοτώνουμε γιατι πετάει ο γείτονας τα σκουπίδια του στον κάδο μας καλή ώρα όπως παρακάτω.
-
Ασφάλεια δεν υπάρχει. Το κράτος αδιαφορεί για την ασφάλεια των πολιτών (των νοικοκυραίων... ). Η κατάσταση έχει ξεφύγει.
-
Παράνομα όπλα κυκλοφορούν ανάμεσά μας και τα κατέχουν άνθρωποι που δεν θα διστάσουν να πατήσουν σκανδάλη.
-
Νόμιμα όπλα πάλι κυκλοφορούν ανάμεσά μας και είναι άγνωστο αν αυτοί που τα κατέχουν είναι έτοιμοι να πατήσουν την σκανδάλη.
-
Το μεγαλύτερο ποσοστό πολιτών δεν διαθέτει όπλο και είναι έρμαιο των παραπάνω τριών παραγόντων.
Τελικά μήπως πρέπει να επιτραπεί η πώληση όπλων σε όλους;
Γιατί να κατέχουν όπλα νόμιμα ή παράνομα κάποιοι που ζουν ανάμεσά μας; Είναι ανώτεροι άνθρωποι;
Έχουν κάποιο χαρακτηριστικό που τους κάνει να ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους ανθρώπους; -
-
Όταν ένας νέος άνθρωπος χάνεται οπωσδήποτε είναι λυπηρό το μαντάτο. Ένας νέος άνθρωπος που πριν χαθεί ήταν όμως ήδη χαμένος όπως αντιλήφθηκα από ότι έμαθα για αυτόν μέσες άκρες με αφορμή τον θάνατό του. Λυπηρό όντως. Όχι περισσότερο όμως από τον χαμό ενός πατέρα που δεν πρόλαβε να δει το αγέννητο παιδί του όταν κάποιοι του αφαίρεσαν τη ζωή, βίαια για μια κωλοκάμερα. Ούτε φυσικά μπορώ να λυπηθώ περισσότερο και να θυμώσω όσο όταν σε παρακείμενο κτίριο από τα γραφεία της εταιρείας που εργάζομαι στο κέντρο, χάθηκαν κάποια νεαρά παιδιά (μεταξύ των οποίων μια κοπέλα έγκυος) από τις μολότωφ κάποιων κωλόπαιδων. Πως μπορώ να μείνω ασυγκίνητος με το κορίτσι που τραυματίστηκε άδικα στην πλατεία έξω από το φροντιστήριο από μια κωλοφωτοβολίδα που κάποιο κωλόπαιδο έριξε στα επεισόδια για την μνήμη ενός αδικοχαμένου νεαρού? Στα αλήθεια θλίβομαι κάθε φορά που βλέπω εκείνο το ερείπιο που άφησε φυτό ένα τομάρι συνθλίβοντας το κεφάλι του στον βράχο μια καλοκαιρινή μέρα. Όλα τα θύματα αυτά δεν ήταν στρατευμένα κάπου. Βρέθηκαν απλά στην λάθος στιγμή στο σωστό μέρος. Ήταν αθώοι 100%. Για αυτούς λυπάμαι πολύ περισσότερο και αγανακτώ. Όταν ο άλλος κινείται στις παρυφές της ανομίας τα ελαφρυντικά πολύ λιγότερα και το 100% κατεβαίνει και κατεβαίνει... και μάλιστα επικίνδυνα καθώς τα ελαφρυντικά στοιχεία δίνουν τη θέση τους σε επιβαρυντικά. Το ποιοτικό χαρακτηριστικό σε όσα προανέφερα είναι πως εκεί που κόσμος χάνεται εντελώς άδικα (μερικοί ακόμη και στην θάλασσα όταν ένα σκάφος εμβολίζει το δικό τους και φεύγει...) δεν βλέπω διαδηλώσεις ούτε άλλου είδους συλλογικές ενέργειες. Αυτό όχι μόνο με λυπεί αλλά μου προξενεί και εκνευρισμό απίστευτο όταν συμβαίνει για στρατευμένες χαμένες ψυχές. Αυτό που με ενοχλεί ακόμη περισσότερο είναι η ηρωοποίηση κάποιων και η ηθελημένη απώλεια μνήμης για τους πολλους αθώους. Μπορεί και οι 'Μπόνυ και Κλάιντ' να ήταν 'καλά παιδιά' αλλά ήταν παράνομες οι πράξεις που οδήγησαν στο χαμό τους. Τι να κάνουμε? Μπορεί οι φιλοι του Ζακ να είδαν σε αυτόν πράγματα που εγώ δεν βλέπω. Λυπάμαι πάντως που χάθηκε πολύ πριν χαθεί.
Είμαι κατά των οπλων. Αυτά δεν έχουν ούτε αισθήματα ούτε τπτ. Χτυπούν όποιον να ναι. Δεν διακρίνουν τον Γκάντι από τον Ζακ. -
Όλους αυτούς τους αδικοχαμένους τους ξεχνάμε γιατί δεν είναι politically correct φίλε Σπύρο...κοινώς,δεν 'πουλάνε'...
-
Φυσικά και δεν πρέπει να ξέχνα κανείς όλες τις παραπάνω τραγικές περιστατικα αλλά όταν κάθε φορά που συζητάμε κάτι συγκεκριμένο και ξεκινάμε να τα αναφέρουμε ξανά μοιάζει σαν συμψηφισμός.
Δηλαδή ακόμη και σε τέτοιες απάνθρωπες περιπτώσεις προσδίδουμε πολιτικά χαρακτηριστικά , και τα ερμηνεύουμε με βάση την προσωπική μας μεροληψία.
Εγώ εξετάζω το συγκεκριμένο γεγονός χωρίς καμία απολύτως σύνδεση με άλλα πράγματα και καταστάσεις.
Είδα έναν τρομαγμένο άνθρωπο που μάλλον δεν είχε ούτε μαχαίρι τελικά , να του συμπεριφέρονται με απάνθρωπο τρόπο και προσπάθησε πριν λιγοψυχίσει να αμυνθεί σαν ενστικτώδης κίνηση επιβίωσης.
Μένω σε αυτήν την απίστευτη αγριότητα και σοκαρομαι, και σκέφτομαι πόσο εύκολα την επόμενη φορά κάποιος άλλος στριμωγμένος σε αντίστοιχη περίπτωση καθώς τέτοια πράγματα συμβαίνουν και θα συμβαίνουν πάντα και παντού θα αντιδράσει ανάλογα και τι είδος όπλου και μαχαιριού πολύ πιο αποτελεσματικού από ένα κομμάτι γυαλί θα κρατά στα χέρια του.
Αυτό και μονο.
Ούτε marfin, ούτε η κοπελίτσα που καταστράφηκε από τον Πακιστανό , ούτε ο σφαγμένος πατέρας την μέρα της γέννησης του παιδιού , ούτε αν ήταν έτσι , αν ήταν αλλιώς και αλλιώτικα και εγώ έτσι και στο χωριό μου αλλιώς κλπ και ένα σωρό υποθέσεις.
Φυσικά οι γελιοτητες με τις πορείες και την διαδικασια ηρωωποιησης του θύματος από αυτούς που ουσιαστικά τον είχαν εγκαταλείψει και δεν τον βοήθησαν είναι καταπτιστες .
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
γατος απορει
αν η ειδηση ηταν η δολοφονια του κοσμηματοπολη, θα υπηρχε εδω εστω και μια αναφορα?
δεν ειναι φασιστικο εναντι του νεκρου απο μονο του η αναδειξη του θεματος λογω της ιδιαιτερης ενταξης και προτιμησεων του? ποιος ειναι ο κυριος βαλιανατος αν οχι φασιστας που δικαζει με βαση τις προτιμησεις αυτου που καθεται καποιος επανου?
εχετε τυχει ποτε σε ενοπλη ληστεια για να εχετε αποψη?
απο πρεζονι ή οχι?ΑρΕς
στα τελη της ενδοξου προηγουμενης χιλιετιας, γατος ειχε καταστημα λιανικης.
που εγονατισε οικονομικως, παρα την ολ μοστ 24ωρη εργασια του, μετα απο 7 (ολογραφως επτα) ληστειες σε 2 μολις ετη.
και ναι, γατος προτιμα την τακτικη του λαγου. πλην ομως οταν εβρεθει σε μια απο αυτες με τους ληστας μεσα, ειχε καταφερει να μεταβει εκ πετρουπολεως εις νεον κοσμος γρηγοροτερα των περιπολικων, αντικρι με ληστας, εξεχασε να φερει τας πτερνας εις σβερκον δια να ξεφυγει και εβαραγε με ενα σιδερενιο καδρονι βιτρινας. θα τον εβαραγαν περσοτερο βεβαιως οι αλλοι, αλλα στο μεταξυ ηρθεν και το περιπολικον... -
Απάντηση προς gatoz και λοιπούς: http://www.athensmagazine.gr/article/ne ... a-lhsteias
Έπαιξε πουθενά;
Υ.Γ: Αν δεν κάνω λάθος ο ληστής της Αθήνας μέχρι την τελευταία στιγμή που τον πιάνουν οι αστυνομικοί κρατάει ένα μεγάλο μαχαίρι. Τουλάχιστον έτσι δείχνουν τα πλάνα. Αυτό για το αν νοιώθεις κίνδυνο βλέποντάς τον, πράγμα που βέβαια δεν σημαίνει ότι πρέπει να τον σκοτώσεις...
https://www.youtube.com/watch?v=ZtGdZTQQu2w
Στο τέλος που πέφτει πάνω στα τραπέζια-καρέκλες φαίνεται ότι κρατάει κάτι σαν χασαπομάχαιρο/τζάμι...;;; Μου κάνει εντύπωση ότι σε όλα τα κανάλια λένε ότι ήταν άοπλος όταν τις έτρωγε.Κατά τα άλλα οι γελοίοι υποστηρικτές (ΛΟΑΤΚΙ, βαλιανάτοι, Μ.Κ.Ο, αλληλέγγυοι κτλπ) το μόνο που καταφέρνουν σε κάθε ευκαιρία είναι να γίνονται μισητοί(για τον τρόπου που δρουν-αντιδρούν και όχι για τις σεξουαλικές επιλογές τους) από την υπόλοιπη κοινωνία.
-
Ξαναλέω , κανείς δεν θα ασχολείτο αν δεν ξεκίναγε η ηρωοποίηση από όλους αυτούς του γελοίους ολοκληρωτικούς .
Α και μαχαίρι είχε . Το έχουν πει επισήμως από την ώρα που έγινε το σκηνικό . Και μαχαίρι και γυαλί 40 εκ . μετά ...
Αλλά είναι θέμα αρχής κάτι υπερασπιστές κυριολεκτικά του κ...ου , να ξαναμπούνε στην τρύπα τους και να αφήσουν την δικαιοσύνη να κάνει την δουλειά της .
Αν πάνε να την επηρεάσουν οι ολοκληρωτικοί , είναι ΚΑΘΗΚΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ να επαναφέρουν την νομιμότητα με ανάλογες αναρτήσεις και πιέσεις .
-
Βγήκε και το πόρισμα των ιατροδικαστών....μερικές γρατζουνιές και μελανιές που δεν δύνανται να προκαλέσουν θάνατο. Σαφές αποτέλεσμα δεν υπήρξε εν αναμονή των τοξικολογικών.....τι να λένε όλοι αυτοί οι τσαρλατάνοι που ηρωωποίησαν τον μακαρίτη?
-
Λένε ότι ο Ζαχαρίας Κωστόπουλος δεν είχε σκοπό τη ληστεία όταν μπήκε στο μαγαζί, αλλά το έκανε για να προστατευτεί.
ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος υποστήριξε ότι ο ακτιβιστής βρισκόταν στο κατάστημα απέναντι από το κοσμηματοπωλείο και όταν αισθάνθηκε κίνδυνο από φασαρία που γινόταν εκεί, μπήκε στο κοσμηματοπωλείο για να προστατευθεί.
http://www.efsyn.gr/arthro/vathia-thlipsi-kai-orgi-en-anamoni-toy-porismatos
Άλλο μπουμπούκι :
Για ποιον λόγο «υιοθετήθηκε» από την αρχή η εκδοχή της ληστείας από τη στιγμή που όταν μπήκε ο 33χρονος στο κατάστημα δεν ήταν μέσα ο κοσμηματοπώλης (σ.σ. σύμφωνα με αστυνομικές πηγές είχε πάει σε περίπτερο να αγοράσει εφημερίδα;)
Ρε σεις, τζιμάνια υπεράσπιση είσαστε.
Την πιθανότητα κάποιος να μπουκάρει για να κλέψει ένα μαγαζί ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή διαπιστωμένα λείπει ο μαγαζάτορας και το μέρος είναι αφύλακτο (= μεγάλο δέλεαρ για επίδοξο κλέφτη), π.χ. να έχει πάει στο περίπτερο για τσιγάρα, να ψάχνει να 'χαλάσει' για ρέστα ένα 100ευρω στα δίπλα μαγαζιά, να τον έχει πιάσει κόψιμο, κ.α., πως ακριβώς την έχετε αποκλείσει? οέο? Γιατί θεωρητικά παίζει και αυτό σαν πιθανότητα, και μάλιστα (ΘΕΟ)ΧΟΝΤΡΑ.Αναμένουμε το υπόλοιπο ιατροδικαστικό πόρισμα, the stakes are higher than ever now, both ways.
-
Η ουσία είναι ότι η προσπάθεια του εσμού των συριζαίων και των περίεργων , για ηρωοποίηση του ληστή , δεν ευοδώθηκε .
Τα σχόλια σε κάπιταλ και γενικά είναι καταπέλτης για τους συριζοπερίεργους...
Το ίδιο και στον ΣΚΑΙ .
Βέβαια στα δικά τους έντυπα θα παίζει αλλιώς , αλλά το θέμα είναι ότι υπήρξε αντίδραση του κόσμου .Από την άλλη χωμενίδηδες και λοιποί έγραφαν για άτομο από διαλυμένη οικογένεια που δεν είχε τίποτα και ζοριζόταν , ενώ βλέπουμε και τεχνικούς συμβούλους και δικηγόρους από την οικογένεια... Πόθεν όλα αυτά ?
Οι ιατροδικαστές έκαναν την πάπια και άφησαν να περάσει ένας μήνας για να μάθουμε την αλήθεια ...
Θα μπορούσαμε όλοι να πούμε , κρίμα που τόσο νέος άνθρωπος , έμπλεξε και έχασε την ζωή του και να τελειώσει το θέμα εδώ και αν οι δύο ξέφυγαν να πληρώσουν το πλημμέλημα τους .
Αλλά το να μπερδέψουμε τους ρόλους του θύτη και του θύματος , είναι απαράδεκτο .
-
Τεχνικά δηλαδή από τι επήλθε ο θάνατος;
Μπορεί να μην έχουν τοξικολογικες ακόμη αλλά σαν αιτία τι ανέφεραν;
Πχ καρδιακή ανακοπή;Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Και φυσικά όλα αυτά συμβαίνουν και θα συνεχίσουν να συμβαίνουν,γιατί ο κάθε πολίτης δεν αισθάνεται ασφάλεια από το κράτος (αφού το ίδιο επίσημα του λέει 'πέσε και κοιμήσου' δηλ. εμμέσως πλην σαφώς,αδυνατώ να σε προστατεύσω).
Από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα για το περιστατικό,ας τα αναλάβει η δικαιοσύνη.Το ίδιο λένε και σε χώρες με πολύ μεγαλύτερη εγκληματικότητα. Στην Ελλάδα τα πράγματα είναι καλύτερα σε σχέση με πολλές άλλες, πιο προηγμένες, χώρες.
βλέπω αυτοκριτική είναι κι αυτό μια βελτίωση
Η σκατοψυχιά του φασίστα φαίνεται όταν εύχεται ο συνομιλητής του να πέσει θύμα ληστείας. Οπότε κοιτάξου στον καθρέπτη!!!
Τελικά μήπως πρέπει να επιτραπεί η πώληση όπλων σε όλους;
Στην Ελβετία αυτό δεν έχει δημιουργήσει προβλήματα. Στην Αμερική όμως τα βλέπουμε τα αποτελέσματα. Επίσης φαίνεται και στα χωριά εδώ, όπου συχνά-πυκνά βγαίνουν οι κυνηγητικές καραμπίνες όταν υπάρχουν διαφορές. Γενικά είναι πολύπλοκο ερώτημα και πρόβλημα.
Φυσικά και δεν πρέπει να ξέχνα κανείς όλες τις παραπάνω τραγικές περιστατικα αλλά όταν κάθε φορά που συζητάμε κάτι συγκεκριμένο και ξεκινάμε να τα αναφέρουμε ξανά μοιάζει σαν συμψηφισμός.
Αυτό ακριβώς.
Αλλά το να μπερδέψουμε τους ρόλους του θύτη και του θύματος , είναι απαράδεκτο .
Θύτης είναι όποιος προβαίνει σε έγκλημα. Προς το παρόν υπάρχει κατηγορητήριο για αυτούς τους δύο.
Πχ καρδιακή ανακοπή;
'Άγνωστα αίτια' αναφέρουν.
-
Οι εργαστηριακές και τοξικολογικές εξετάσεις αργούν να βγουν παγκοσμίως. Σε κανά μήνα θα γνωρίζουμε και γι' αυτές.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αλλά το να μπερδέψουμε τους ρόλους του θύτη και του θύματος , είναι απαράδεκτο .
Θύτης είναι όποιος προβαίνει σε έγκλημα. Προς το παρόν υπάρχει κατηγορητήριο για αυτούς τους δύο.
Πχ καρδιακή ανακοπή;
'Άγνωστα αίτια' αναφέρουν.
Κατηγορητήριο και για τον ληστή έχουν έτοιμο...
Απλώς δεν έχουν βρει ακόμα ζόμπι δικαστικό κλητήρα για να του το επιδώσουν....
Αγνωστα αίτια , που λένε , τι σημαίνει ?
Ότι στο κεφάλι οι κρανιοεγκεφαλικές βλάβες δεν ήταν μοιραίες ?
Ότι δεν κόπηκε από τα γυαλιά και δεν πέθανε από αιμορραγία ?
Τοξικολογικός έλεγχος τι περιμένουμε να δείξει ?
-
Από το Κάπιταλ η μελέτη της Διανέοσης...
Πόσο 'ανοιχτή' είναι άραγε η ελληνική κοινωνία; Πόσο εύκολα εμπιστευόμαστε; Τι φοβόμαστε και για τι ανησυχούμε περισσότερο; Ποιες είναι οι πιο σημαντικές αξίες μας; Πόσο μεγάλο ρόλο παίζουν στη ζωή μας η θρησκεία και η πίστη;
Στα ερωτήματα αυτά δίνουν απάντηση τα ευρήματα της World Values Survey (WVS), μια παγκόσμια έρευνα αξιών που διεξάγεται από το 1981, με σκοπό να παρακολουθεί την εξέλιξη και το μετασχηματισμό των βασικών αξιών και στάσεων των πολιτών στις σύγχρονες κοινωνίες και στην οποία συμμετείχε και η Ελλάδα με πρωτοβουλία και την στήριξη της διαΝΕΟσις, σε συνεργασία με το ΕΚΚΕ.
Ειδικότερα, η WVS στην Ελλάδα διεξήχθη σε δείγμα 1.200 νοικοκυριών με προσωπικές συνεντεύξεις από τη Metron Analysis. Tον σχεδιασμό του ερωτηματολογίου και τη μεθοδολογική επιμέλεια είχε ο Καθηγητής Κοινωνιολογίας από το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Σωκράτης Κονιόρδος σε στενή συνεργασία με τον Πρόεδρο του ΕΚΚΕ Νίκο Δεμερτζή.
διαΝΕΟσις: Ανασφαλείς, εσωστρεφείς και καχύποπτοι οι Έλληνες
Μερικά χαρακτηριστικά ευρήματα αναφορικά με την ελληνική κοινωνία και πολιτική:
-
Οι Έλληνες εμπιστεύονται, σε ποσοστά άνω του 50% μόνο πέντε θεσμούς και αυτοί δεν είναι άλλοι από τα πανεπιστήμια, τις ένοπλες δυνάμεις, την αστυνομία, την εκκλησία και τα δικαστήρια.
-
9 στους 10 Έλληνες διαφωνούν με την άποψη ότι 'οι περισσότεροι άνθρωποι είναι άξιοι εμπιστοσύνης'
-
1 στους 3 Έλληνες θεωρεί την πολιτική κάτι σημαντικό για τη ζωή του ενώ 4 στους 10 απαντούν πως 'συχνά' ή 'πάντοτε' πρέπει να χρηματίζουν τοπικούς αξιωματούχους και παρόχους υπηρεσιών για να λάβουν τις υπηρεσίες που χρειάζονται.
-
Την ίδια στιγμή, το 63% των Ελλήνων θεωρεί πως 'η κοινωνία μας πρέπει να βελτιωθεί σταδιακά με μεταρρυθμίσεις' και το 1/3 των Ελλήνων θεωρεί ότι οι ψηφοφόροι δωροδοκούνται.
-
1 στους 3 Έλληνες δεν θα ήθελε για γείτονες ομοφυλόφιλους, ενώ
-
1 στους 4 δεν θα ήθελε για γείτονες μετανάστες και 1 στους 5 άτομα διαφορετικής θρησκείας.
Νιώθουμε ασφαλείς;
Ένας στους 5 Έλληνες ανησυχεί για το ενδεχόμενο ενός εμφύλιου πολέμου, 2 στους 5 ανησυχούν για το ενδεχόμενο τρομοκρατικής επίθεσης και 1 στους 3 ανησυχεί για το ενδεχόμενο 'πολέμου που να αφορά τη χώρα του';
Επίσης, 1 στους 10 Έλληνες δηλώνει πως έχει πέσει θύμα ενός εγκλήματος κατά το τελευταίο έτος, ενώ 3 στους 10 δηλώνουν πως στη γειτονιά στους συμβαίνουν 'συχνά' ή 'πολύ συχνά' ληστείες.
Τι φοβόμαστε περισσότερο;
-
29% είναι το ποσοστό των Ελλήνων που ανησυχούν μήπως δεν είναι 'σε θέση να παρέχουν στα παιδιά τους καλή εκπαίδευση και
-
6 στους 10 Έλληνες ηλικίας 30-49 ανησυχούν 'μήπως χάσουν τη δουλειά τους' ή 'μήπως δεν μπορούν να βρουν δουλειά'
ενώ
Περίπου 7 στους 10 Έλληνες δηλώνουν πολύ ή αρκετά ευτυχισμένοι (83% είναι το ποσοστό στους νέους) και
8 στους 10 Έλληνες δηλώνουν πως έχουν 'καλή' ή 'πολύ καλή' υγεία (94% είναι το ποσοστό στους νέους)
Ποια είναι η στάση μας απέναντι στη θρησκεία & την πίστη, την εργασία και την μετανάστευση;
-
Το 81,4% των Ελλήνων δηλώνουν θρησκευόμενοι, ενώ 21% των Ελλήνων υποστηρίζουν πως όταν η επιστήμη και η θρησκεία συγκρούονται, δίκιο έχει πάντα η θρησκεία.
-
Οι μισοί Έλληνες εκτιμούν πως οι μετανάστες έχουν αρνητική επίδραση στην ανάπτυξη της χώρας μας, ενώ το 64% των Ελλήνων θεωρεί πως η μετανάστευση 'αυξάνει τον κίνδυνο τρομοκρατίας'. Επίσης, το 63,5% θεωρεί πως η μετανάστευση 'αυξάνει την ανεργία'
-
55% είναι ο ποσοστό των Ελλήνων που συμφωνούν με την άποψη ότι 'η εργασία αποτελεί καθήκον απέναντι στην κοινωνία' , ενώ 2 στους 5 Έλληνες συμφωνούν με την άποψη πως 'όταν μια μητέρα εργάζεται, τα παιδιά υποφέρουν'.
-
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Η ουσία είναι ότι η προσπάθεια του εσμού των συριζαίων και των περίεργων , για ηρωοποίηση του ληστή , δεν ευοδώθηκε .
...Αυτά δεν καταλαβαίνω εγώ. Αυτά τα παράξενα της Ελληνικής κοινωνίας. Έχει χαθεί κάθε έννοια λογικής στη χώρα.
Ήταν λέει ακτιβιστής. Ok. Πρόβλημά του.
Ήταν λέει 'ενεργός' πολίτης. 'Ενεργός'. Περίεργη λέξη. Πως προσδιορίζεται ο ορισμός του 'ενεργού' πολίτη;
Ήταν λέει και διάφορα άλλα πράγματα. Ok. Πρόβλημά του.Γιατί θα πρέπει να γίνεται 'ήρωας' όμως κάποιος που ακολουθεί ένα συγκεκριμένο τρόπο ζωής;
Γιατί να γίνονται πορείες αναρχικών, μπαχαλάκηδων και διαφόρων άλλων ομάδων;
Γιατί να υπάρχουν ομάδες ανθρώπων που 'εξεγείρονται' επειδή θεωρούν ότι ο τρόπος ζωής τους θα πρέπει να γίνει πρότυπο για όλους;Έγινε ένα άσχημο περιστατικό, σκοτώθηκε ένας άνθρωπος, έγιναν κάποιες αδικαιολόγητες πράξεις. Ok. Τελεία.
Όλα τα υπόλοιπα που μας σερβίρουν που κολλάνε;
Όλα αυτά που μας πρήζουν καθημερινά τα ΜΜΕ και όλα τα φερέφωνα συγκεκριμένων ιδεολογιών και κομμάτων;Έχει χαθεί κάθε έννοια λογικής σε αυτή τη χώρα.
-
Ο χρήστης pgs έγραψε:
βλέπω συνεχίζεις την αυτοκριτική και μπράβο σου πάει να πει ότι δεν ήταν μια φωτοβολίδα αλλά τα εννοείς.όμως μην είσαι και τόσο αυστηρός με τον εαυτό σου αν και επί της ουσίας δεν διαφωνώ με τους χαρακτηρισμούς που απευθύνεις στον εαυτό σου συνέχισε έτσιΚοιτά, μπορεί να μην το καταλαβαίνεις (το εντυπωσιακό θα ήταν το αντίθετο), αλλά δεν ψιχαλίζει, σε φτύνουν!!!
Απλώς δεν έχουν βρει ακόμα ζόμπι δικαστικό κλητήρα για να του το επιδώσουν....
Τώρα αυτό δηλαδή ήταν αστείο, για έναν άνθρωπο που πέθανε;
-
Δια πολυ κακο χιουμορ εχεις....
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν ξέρω που είδες το χιούμορ, αλλά σίγουρα δεν κάνω αστεία όταν μιλάμε για νεκρούς!!!
-
Πάντως η ελεύθερη, νόμιμη οπλοκατοχή στην Ελλάδα, την χώρα του 'ξέρεις ποιος είμαι εγώ;' είναι ΠΟΛΥ ΚΑΚΗ ιδέα!
ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#9]