-
εχει οδηγήσει κανείς τον 1.3 CDTi με τα 69 άλογα; (2004-2007)
Τον φορανε τα Φιατ και τα Οπελ,
πηρα ενα Agila του 2005 με τον κινητηρα αυτον και μου φανηκε πολυ 'ψόφιο'.Εκτός κι αν παταω πολύ απαλά το γκαζι και δεν λειτουργει η τουρμπίνα
-
Το έχω σε panda, είναι πολύ δυνατός αρκεί να μάθεις να τον δουλεύεις στην ροπή του. Εννοείται ότι με το πεντάλ τέρμα φουσκώνει πιο γρήγορα το turbo και αποδίδει περισσότερο. Θέλει δηλαδή να το πατας, θα το μάθεις με το καιρο.
Σε νερά σπινιαρει η δευτέρα και σε ανηφόρες ειδικά πηγαινει σουζα. Και δεν καίει το άτιμο. -
Εγώ έβαζα μόνο shell από εταιρικό πρατήριο,έβαλα μια φορά ΚΑΤ ανάγκη avin και από τότε χρησιμοποιώ στο 95% των περιπτώσεων Avin και είναι πολύ ευχαριστημένος,συν ότι έχω κι επιστροφή 3% με κάρτα Πειραιώς...η αλήθεια είναι ότι μ αυτά που διαβάζω θα βάλω δυο τρεις φορές συνεχόμενα ελιν να δοκιμάσω τι παίζει κι εκει..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
εχει οδηγήσει κανείς τον 1.3 CDTi με τα 69 άλογα; (2004-2007)
Τον φορανε τα Φιατ και τα Οπελ,
πηρα ενα Agila του 2005 με τον κινητηρα αυτον και μου φανηκε πολυ 'ψόφιο'.Εκτός κι αν παταω πολύ απαλά το γκαζι και δεν λειτουργει η τουρμπίνα
Παρών !
Μια χαρά πάει σε corsa cdti με σχεδόν 400000 χλμ και μία συντήρηση της αντλίας πετρέλαιού (όχι επισκευή) η αίσθηση του δε διαφέρει πολύ απο το πολύ πιο σβέλτο στα νούμερα yaris D4D , όπως είπαν θέλει γκάζι μη το λυπάστε , επειδή έχουμε πάει άπειρες φορές σε πανηγύρια , γάμους κλπ κομβόι, σε ρεπρίζ επαρχιακής οδού δηλ μέχρι τα 120-130 ήταν ισάξιο του Mondeo 1,8 με τα 125 άλογα που είχα παλιά.
Τώρα τελευταία δε παίρνει εύκολα μπροστά όταν είναι κρύο το μοτέρ, μάλλον προθέρμανση-εις...
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
εχει οδηγήσει κανείς τον 1.3 CDTi με τα 69 άλογα; (2004-2007)
Τον φορανε τα Φιατ και τα Οπελ,
πηρα ενα Agila του 2005 με τον κινητηρα αυτον και μου φανηκε πολυ 'ψόφιο'.Εκτός κι αν παταω πολύ απαλά το γκαζι και δεν λειτουργει η τουρμπίνα
Παρών !
Μια χαρά πάει σε corsa cdti με σχεδόν 400000 χλμ και μία συντήρηση της αντλίας πετρέλαιού (όχι επισκευή) η αίσθηση του δε διαφέρει πολύ απο το πολύ πιο σβέλτο στα νούμερα yaris D4D , όπως είπαν θέλει γκάζι μη το λυπάστε , επειδή έχουμε πάει άπειρες φορές σε πανηγύρια , γάμους κλπ κομβόι, σε ρεπρίζ επαρχιακής οδού δηλ μέχρι τα 120-130 ήταν ισάξιο του Mondeo 1,8 με τα 125 άλογα που είχα παλιά.
Τώρα τελευταία δε παίρνει εύκολα μπροστά όταν είναι κρύο το μοτέρ, μάλλον προθέρμανση-εις...
@bebes
Εχω την έκδοση με 75HP σε G.Punto τα τελευταία 11 χρόνια. Δεν ξέρω με τι συγκρίνεις, ως αίσθηση, αλλά σαν ουσία το αυτοκίνητο είναι αργό. Έχει ένα ξέσπασμα δύναμης 1800-3000 στροφές, μέχρι την 3η ταχύτητα και μετά πας με τα κεκτημένα. Σε ταχύτητες > 150 χλμ/ ω καλό είναι να μην είσαι σε ανηφόρα. Αλλά σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις (30-50, 40-70) με 2α ή 3η επιταχύνει καλά και το νοιώθεις.
Εάν δεν νιώθεις άρπαγμα και δύναμη στις 2-2500 σ.α.λ. (πόσο βάρος να έχεις το agila, λογικά θα τραβάει), τότε μάλλον να δεις τον κινητήρα, ειδικά εάν το πήρες μεταχειρισμένο.
Σίγουρα θα ξέρεις να πατάς το γκάζι όσο χρειάζεται για να επιταχύνεις και να περάσεις τις στροφές που τουρμπίζει
@TOYOMAN2: δεν έχει κίτρινη λυχνία για τις προθερμάνσεις; -
Κι εγώ έχω καλή άποψη για το Crystal, βγάζει περισσότερα χιλιόμετρα από τα άλλα, ίσως όσα και το BP ultimate, που δεν το χρησιμοποιώ πλέον λόγω κόστους. Ειδικά στην τιμή που το βρίσκω, 1,340 σταθερά (φθηνότερα από τα περισσότερα 'απλά' άλλων εταιριών), το crystal είναι όντως συμφέρον. Από ήχο κινητήρα δεν κατάλαβα διαφορά, ούτε από επιδόσεις, όσο αργό ήταν το αυτοκίνητο, παραμένει
-
Το καλύτερο diesel είναι το ανόθευτο.
-
Ο χρήστης Ikar έγραψε:
Το καλύτερο diesel είναι το ανόθευτο.Χαχα και ποιο είναι αυτό ;
Δεν με ενδιαφέρει απλά ρωτάω για τους άλλους ...Η Ελίν που λέτε έχει και αντίστοιχα καλή βενζίνη ;
-
Ο χρήστης terry308 έγραψε:
Το καλύτερο diesel είναι το ανόθευτο.
Χαχα και ποιο είναι αυτό ;
Δεν έχει σχέση ούτε με avio best ούτε με crystal pallas . Δεν έχει σχέση με μάρκα , capito ??
-
Επειδη αυτο το 'ανοθευτο' (αληθεια τι δουλεια εχει αυτη η λεξη στα καυσιμα εδω... ) δεν προκειται να το δουμε ποτε... ας μεινουμε στα πιο γηινα Shell, EKO, AVIN, κτλ...
-
Ακούω για ανόθευτα και νοθευμένα. Όταν ήταν να πάρω ΙΧ ντίζελ, πριν από 12 χρόνια, είχα ακούσει σημεία και τέρατα, ιστορίες για δράκους και οικονομικές καταστροφές.
Μάλλον όλη αυτή η τρομοκρατία με τα νοθευμένα πετρέλαια και τα κατεστραμμένα common rail ήταν υπερβολική. Όχι πως είναι όλα καθαρά και αγγελικά, αλλά κρίνοντας από τον αριθμό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν, ειδικά μετά την απελευθέρωση των >euro 5 στην Αθήνα και Θεσ/νικη, μάλλον δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα.
Πόσοι έχουν ίδια πείρα από τέτοιο πρόβλημα; Πρώτο χέρι όχι είδα, άκουσα μου είπανε; Πόσες βλάβες είναι πραγματικά-διαπιστωμένα από νοθευμένο καύσιμο και όχι από την συνήθη τακτική σχετικών και άσχετων μηχανικών; «έλα μωρέ τώρα φταίει το κακό πετρέλαιο, νοθεία, κλπ κλπ»… -
Συμφωνώ, το πρόβλημα των βλαβών είχε σαφώς υπερεκτιμηθεί από 'παράγοντες' της αγοράς. Στην πράξη δείχνει να είναι κατά πολύ μικρότερο από όσο μας προιδέαζαν οι δρακοιστορίες που ακούγαμε.
-
Ε κάπως πρέπει να πουλήσουν βενζινοκίνητα και αυτοί...
-
καταρχήν να ευχαριστήσω για τις απαντήσεις σχετικά με τον 1,3 CDTi.
Με 'ησυχάσατε' λίγο.
Στην πρώτη επαφη, το αυτοκίνητο μου φάνηκε σαν μια κλουβα που ειχα οδηγήσει πριν μηνες - Χωρίς Τούρμπο.
Ελπίζω στην περίπτωσή μου να λειτουργεί η τουρμπινούλαΣχετικά με τα 'καθαρά πετρέλαια', κυκλοφορούν πολλά (νοθευμένα πετρέλαια, αλλά και υπερβολικά σχόλια).
Η αλήθεια ειναι οτι 10+ χρονια που εχω το ντιζελοκίνητο δεν ειδα στα συνεργεία προβλήματα με τρόμπες.
Η μόνιμη επωδός είναι 'βάζε καθαρό πετρέλαιο', πιστεύω οτι τα καύσιμα και το κύκλωμά τους έχουν βελτιωθεί πολύ τα τελευταία χρόνια.Ενας καλος φίλος του αδερφούμου, είχε ενα ignis πετρελαιο (τωρα που το σκέφτομαι μπορει να εχει τον ιδιο κινητηρα με το Αgila, θα τον ρωτήσω) στο οποίο έβαζε ΜΟΝΟ κόκκινο. Ειχε δυο δεξαμενες στο σπίτι του και η μια ήταν αποκλειστικά για το αυτοκίνητο.
Πρόβλημα στην τρόμπα δεν ειχε ποτε, άλλαξε μια φορα τα μπεκ και το αυτοκίνητο ακουγόταν σαν τρακτερ, αυτές ήταν οι παρενέργειες για πανω απο 200000 χιλ που ειχε κάνει -
Ο χρήστης barimagas έγραψε:
Το έχω σε panda, είναι πολύ δυνατός αρκεί να μάθεις να τον δουλεύεις στην ροπή του. Εννοείται ότι με το πεντάλ τέρμα φουσκώνει πιο γρήγορα το turbo και αποδίδει περισσότερο. Θέλει δηλαδή να το πατας, θα το μάθεις με το καιρο.
Σε νερά σπινιαρει η δευτέρα και σε ανηφόρες ειδικά πηγαινει σουζα. Και δεν καίει το άτιμο.Χαχα!
Το ποστ αυτό χθες που το διάβασα το εξελαβα ως...άκρως ειρωνικό-χιουμοριστικο!Δεν ήταν τελικά;
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Το έχω σε panda, είναι πολύ δυνατός αρκεί να μάθεις να τον δουλεύεις στην ροπή του. Εννοείται ότι με το πεντάλ τέρμα φουσκώνει πιο γρήγορα το turbo και αποδίδει περισσότερο. Θέλει δηλαδή να το πατας, θα το μάθεις με το καιρο.
Σε νερά σπινιαρει η δευτέρα και σε ανηφόρες ειδικά πηγαινει σουζα. Και δεν καίει το άτιμο.Χαχα!
Το ποστ αυτό χθες που το διάβασα το εξελαβα ως...άκρως ειρωνικό-χιουμοριστικο!Δεν ήταν τελικά;
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Χιουμοριστικο μόνο στις σουζες, αλλά όταν ροπιαζει σηκώνεται πολυ το εμπρός μερος αυτό εννοουσα. Σε κατηφόρα έχω δει 195!
υ.γ. πίνει και κόκκινο αλλα ντουμανιάζει ο τοπος. -
Ο χρήστης barimagas έγραψε:
Το έχω σε panda, είναι πολύ δυνατός αρκεί να μάθεις να τον δουλεύεις στην ροπή του. Εννοείται ότι με το πεντάλ τέρμα φουσκώνει πιο γρήγορα το turbo και αποδίδει περισσότερο. Θέλει δηλαδή να το πατας, θα το μάθεις με το καιρο.
Σε νερά σπινιαρει η δευτέρα και σε ανηφόρες ειδικά πηγαινει σουζα. Και δεν καίει το άτιμο.Χαχα!
Το ποστ αυτό χθες που το διάβασα το εξελαβα ως...άκρως ειρωνικό-χιουμοριστικο!Δεν ήταν τελικά;
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
Χιουμοριστικο μόνο στις σουζες, αλλά όταν ροπιαζει σηκώνεται πολυ το εμπρός μερος αυτό εννοουσα. Σε κατηφόρα έχω δει 195!
υ.γ. πίνει και κόκκινο αλλα ντουμανιάζει ο τοπος.Diesel θέρμανσης ?Ολα το καίνε αλλα το περιβάλλον??? Ο κινητήρας??
-
Καλά ε, το χάος μάγκες.
Ποσοστό παραβατικότητας από Γενικό Χημείο Κράτους στα καύσιμα: 94.7% στη Μακεδονία......
Όλοι δηλαδή.Μετά μου λέει ο άλλος, βάζω αυτό το πετρέλαιο και σφυράει το αμάξι χαχαχαχα
δείτε εδώ:
http://seleo.gr/koinwnia/oikonomia/280943-megalh-parabatikothta-se-dekades-prathria-kaysimwn-pinakes -
Έχουμε τα πιο ακριβά καύσιμα στην Ευρώπη (αν όχι πρώτοι, δεύτεροι σίγουρα), παίζει και νοθεία φουλ.
Μετά ο άλλος πηγαίνει και ανάβει κερί στην εκκλησία και παρακαλεί το Θεό να τον σώσει....Μάλλον τον παρακαλεί να κλέψει περισσότερο.
Τη βλέπω τη δουλειά να γυρνάει σε ταινία 28 days after...δεν πάει άλλο.
-
Είναι λάθος ο προτελευταίος πίνακας ρε παιδιά
Λέει:
πχ Μακεδονία :
Έλεγχοι από Ελεγκτικές υπηρεσίες (?) 727, παραβάσεις 76 = 10,5% μη κανονικά
Έλεγχοι από Τελεωνία 484, παραβάσεις 72 = 14,9% μη κανονικάκαι μετά κάνει 72/76 (τα μη κανονικά) και βρίσκει ποσοστό 94,7%
Το σωστό είναι 72+76 = 148 / (727+484) = 12% .
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;