-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Μπράβο πάντως στην audi, γιατί πρέπει να ταϊζει πολύ κόσμο αφού 9 στους 10 βγάζουν το Α3 καλύτερο συνολικά σε σχέση με τους ανταγωνιστές του...Εδώ τώρα να σου ζητήσω να με συγχωρέσεις και έστω και καθυστερημένα (μια εβδομάδα μετά) να σου πω χρόνια πολλά για την γιορτή σου.
Ευχαριστώ Σπύρο...αλλά 6 Ιανουαρίου είναι (δεν είμαι Φανούρης αλλά Θεοφάνης)! Όμως δέχομαι τις ευχές
Όσο για το άλλο θέμα, από κοντά....αλλά μην ξεχνάς δεν είναι Audi, αλλά VAG....(θυμάσαι και την μπηχτή του ΣΧ προ ολίγων μηνών για το COTY και το πως η BMW Hellas 'σνομπάρει' τον ειδικό τύπο?)...να σου πώ ιστορίες πολλές!
-
στις φτηνες εκδοσεις τους και τα δυο φορανε ημιακαμπτο αξονα στην πισω αναρτηση....υποβαθμιση θα εχεις σε πατημα σε σχεση με το αμαξι που εχεις...
Θα μπορουσες να κοιταξεις την cng εκδοση του a3 που δινεται εναντι 27000 στον τιμοκαταλογο αν σ κανουν δωρο φιμε led φωτα κτλπ αφου έχει ήδη ανακοινωθεί το επόμενο...
Αν περασεις απο αντιπροσωπεια πες μας τι τιμες σ εδωσαν για καθε εκδοση a3 και Q2 -
Καταρχιν ευχαριστω θερμα ολους τους φιλους που απαντησαν. Ολοι εμ τον τροπο σας βοηθησατε. Δυστυχως το CNG A3 δεν κυκλοφορει στην Ελλαδα! Ειναι το πρωτο για τοοποο ρωτησα. Το Α3 που εχω του 2018 δεν εχει δηλαδη αυτο τον καταραμενο ημιακαμπτο αξονα;
-
Ο χρήστης λιγοασχετος έγραψε:
Καταρχιν ευχαριστω θερμα ολους τους φιλους που απαντησαν. Ολοι εμ τον τροπο σας βοηθησατε. Δυστυχως το CNG A3 δεν κυκλοφορει στην Ελλαδα! Ειναι το πρωτο για τοοποο ρωτησα. Το Α3 που εχω του 2018 δεν εχει δηλαδη αυτο τον καταραμενο ημιακαμπτο αξονα;Το Audi A3 2008 1.4 TFSI 125 ps αν θυμαμαι καλα εχει και πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων.( αυτο λες οτι εχεις στην αρχη)
Το audi α3 που κυκλοφορει αυτη την στιγμη φοραει ημιακαμπτο αξονα πισω στις απλες εκδοσεις και του βαζουν πολλαπλων συνδεσμων απο την εκδοση με τα 150 αλογα και πανω...
Γενικα φιλε για να το παρεις το a3 'σωστο' ( led φωτα και 1-2 extra) θες 30-35k επειδη το κοιταγα περυσι....
Οι προτασεις μου:- αν θες premium ωραιο αμαξι κοιτα στα 30k το volvo xc40 με τον τ3 βενζινη 155 αλογα
-αν θες οικονομικο αμαξι παιρνεις το seat leon cng 1.5 π θα κυκλοφορησει μες στον οκτοβρη με τις καινουριες δεξαμενες
- μπορεις να δεις και το golf cng ειναι μεταξυ του leon και του audi
- αν θες premium ωραιο αμαξι κοιτα στα 30k το volvo xc40 με τον τ3 βενζινη 155 αλογα
-
+απειρο.
Ειναι αναφορα στη κατηγορια το a3 οσο και αν δεν αρεσει σε μερικους.
Ποιοτητα μεταπωληση απομονωση απ εξω κοσμο οδικη συμπεριφορα κοντα στα κορυφαια και και.....
Εγω θα προτεινα στο φιλο να περιμενει το καινουριο ακομα και στη βασικη εκδοση θα ειναι καλυτερο και πιο συγχρονο.
Σπυρο εσυ ανεφερες πως κινειται ΣΑΝ πανω στις ραγες και οι αλλοι το πηραν οτι κινειται πανω στις ραγες!!! Οταν υπαρχει εμπαθεια αυτα υπαρχουν..... >Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:Όταν συζητάμε δεν μπορεί επειδή έχουμε μια δική μας ιεραρχία κριτηρίων να απορρίπτουμε την πλειοψηφία και να μοστράρουμε την δική μας αλήθεια ως να είναι το άγιο δισκοπότηρο. Στην κατηγορία του το Α3 δεν είναι το ακριβότερο αλλά μπορεί εδώ και χρόνια να στέκεται ως η αναφορά συνολικά. Τι σημαίνει όμως αναφορά? Είναι το επίπεδο ολοκλήρωσης πολλών θεμάτων - κριτηρίων μαζί και όχι ενός απομονωμένου. Για παράδειγμα μια τζουλιέτα μπορεί να έχει το στρίψιμο και την οδηγική ευχαρίστηση αναφοράς στην κατηγορία της αλλά δεν είναι επουδενί το αυτοκίνητο αναφοράς. Ενα αουρις ένα φόκους έχουν σημεία που μπορεί να πρωτεύουν, αυτό δεν τα κάνει αναφοράς. Το Α3 είναι αναφοράς, πως να το κάνουμε?
Το γράφω εγώ που όταν πήρα την Α ήξερα γιατί την πήρα και ας ήταν αυτοκίνητο αναφοράς το γκολφ τότε. -
Νίκ καλησπέρα! Φίλε απλά για το AUDI A3 μιλάμε. Μπορεί σε ελάχιστους να μην αρέσει συγκρινόμενο με κάποια άλλα του ανταγωνισμού και αυτό δεν είναι κακό. Αυτοκίνητο του συρμού πάντως δεν είναι και για όποιον το θεωρεί λίγο, απλά πρέπει να αλλάξει κατηγορία. Συνολικά καλύτερο δεν θα βρει. Πως να το κάνουμε;
-
Εγω οταν πηρα το γκολφ αν ειχα λεφτα θα επαιρνα χαλαρα το a3. Η διαφορα ηταν εμφανης κανα δυο φορες που το ειχα οδηγησει και ας ηταν ιδιο αμαξι οπως λενε μερικοι
-
Τελικα το διλημμα μου εντοπιζεται στο αν αξιζει να εχω αλλο ενα χρονο το παλιο μου Α3 του 2008 με οτι προβληματα μπορει να βγαλει... ( κι εχει βγαλει καποια οπως ας πουμε καδενα εκκεντροφορου που κοστισε 1100 ευρω) και να περιμενω το νεο Α3 ή να πάρω το τωρινό ( που ουσιαστικα ειναι στην αγορα απο το 2012 με ενα μικρο λιφτινγκ το 2016) και να επωφεληθω ισως απο καποιες προσφορες...
Προσθετη ερωτηση επειδη βρηκα μεγαλη ανταποκριση απο ολους σας και σας ευχαριστω και παλι. Θα δινατε τα 2-3 χιλιαρικα παραπανω για το αυτοματο κιβωτιο ή οχι; και γιατι; -
Νομιζω εισαι λιγο υπερβολικός με το απλά 10ετιας αυτοκίνητο να φοβασαι οτι θα σου βγάλει μέσα στο χρόνο καποιο τόσο χοντρο πρόβλημα. Μολις έδωσε η μητερα μου Α3 20ετιας με ενα πρόβλημα μόνο μιζας όλα αυτα τα χρόνια.
Το θέμα ειναι
α) Μπορεις να περιμένεις για να κρίνεις;
β) Ηλικια και πόσο σκοπευεις να το κρατήσεις το νεο αυτοκίνητο
γ) Αν εχεις παιδια/σκυλιά ή σκοπεύεις να έχεις -
Όλα τα ερωτήματα σου φίλε μου μου φαίνονται δυσκολα στην απάντηση. Εγώ προσωπικά δηλαδή δεν ξέρω τι θα έκανα. Στο τέλος θα αποφάσιζα βάσει κα@λας!
-
ΟΠΩς τα λέει ο sargus.
-
Η υποθεση περιπλεκεται... Η αντιπροσωπαει εχει προσφορα πλεον το 1.0 Α3TFSI με μεταλικο, τελη, πινακιδες ετοιμο τελικη τελικη 20000. Θα μπαινατε στον πειρασμο ή θα περιμενατε οτ καινουργιο Α3 μεσα στο 2019 ( πιθανοτατα στο τελος του)΄;
-
Λοιπον το στραυρολεξο εντεινεται! Μου εκαναν προσφορα απο την αντιπροσωπεια για το 1,6sdrive Χ1 του 12/2014 που εχω 18000 για ανταλλαγη με τη νεα Χ1. Τι λετε; καλη ιδεα;
-
Ο χρήστης λιγοασχετος έγραψε:
Λοιπον το στραυρολεξο εντεινεται! Μου εκαναν προσφορα απο την αντιπροσωπεια για το 1,6sdrive Χ1 του 12/2014 που εχω 18000 για ανταλλαγη με τη νεα Χ1. Τι λετε; καλη ιδεα;€18.000 σου αγοράζουν το δικό σου ή παίρνουν το δικό σου και θέλουν και €18.000 επιπλέον για την Χ1? Επίσης ποια έκδοση της Χ1?
-
Με μια γρήγορη αναζήτησή το πιο φθηνό x1 του 14’ κοστίζει 19400 και το αμεσως επόμενο στα 20500...όποτε νομίζω πως σηκώνει και λίγο παζάρι η προσφορά τους..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Τι άλλο εξοπλισμό έχει στα 20.000 , έτσι για να γίνει κουβέντα, γιατί η απάντηση είναι απλή.
Πάρτο χθές!!!Η δεκαετία είναι η τελευταία ευκαιρία να δώσεις σε καλουτσικη τιμή το παρόν Α3 λογικά περίπου στο δεκαρικο;
Κάθε χρόνο από εδώ και περα με διψήφιο αριθμό ετών στην πλάτη του η μεταπώληση δυσκολεύει και σίγουρα θα έχεις και κάποιες σχετικά ακριβές εργασίες συντήρησης σε λίγο και πάντα υπάρχει και η πιθανότητα μιας ακριβής βλάβης.Από την αλλη αυτόματα με την αγορά του καινούργιου Α3 ειναι σαν να έχεις 15.000 χιλιαδες στην ακρη για μια πενταετία και μέχρι τα 50.000 χλμ αν θελήσεις να το αλλάξεις.
Τα χιλιαρια στην ζούγκλα των πενιχρών μισθων στην Ελλάδα σε συνδιασμό με το φορολογικό θα παραμείνουν περιζήτητα στην επόμενη δεκαετία. Αν μάλιστα συνοδεύονται και από το σηματακι με τους τέσσερις κύκλους τότε ακόμα καλύτερα.Τέλος μπορεί να μοιάζει με αυτό που έχεις αλλά ταυτόχρονα είναι και μια επιτυχημένη βελτιωμένη έκδοση του εμφανισιακά , το έχουν προσέξει πολύ , μοιάζει πιο σπορ - γυμνασμένο αλλά παράλληλα παραμένει συντηρητικό και βγάζει το γνωστό κύρος.
Μου τραβάει το βλέμμα όταν το βλέπω ειδικά σε έντονα χρώματα όπως σε κόκκινο, στο λευκό η και σε ένα ώραιο μπλέ.Το επόμενο Α3 ... αν περιμένεις 5-6 χρόνια ίσως να πετύχεις ανάλογη προσφορά , αλλά εκεί κοντά θα βγαίνει το νέο πάλι Α3 ...
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης λιγοασχετος έγραψε:
Η υποθεση περιπλεκεται... Η αντιπροσωπαει εχει προσφορα πλεον το 1.0 Α3TFSI με μεταλικο, τελη, πινακιδες ετοιμο τελικη τελικη 20000. Θα μπαινατε στον πειρασμο ή θα περιμενατε οτ καινουργιο Α3 μεσα στο 2019 ( πιθανοτατα στο τελος του)΄;Εγώ πιστευω ότι τις καλύτερες προσφορές τις παίρνεις και τις εκμεταλλεύεσαι πριν αλλαξει μοντελο το αυτοκίνητο...Εγώ προσωπικά δεν θα περίμενα το τελος του 19’, Γιατί τότε περίπου θα έρθει Ελλάδα, μπορεί και αρχές 20’ και αν είναι να περιμένεις τότε μπορείς να περιμένεις το fl που θα βγει το 22’ και παει λέγοντας..Ή εφόσον είναι καλή η τιμή το τσιμπάς ή μένεις όπως είσαι και οοοοταν έρθει το καινουριο ξαναπάς για προσφορά και βλέπεις.παντως το καινουριο με 20 τελική,πολλλλλυυυυυ δύσκολα!
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης λιγοασχετος έγραψε:
Η υποθεση περιπλεκεται... Η αντιπροσωπαει εχει προσφορα πλεον το 1.0 Α3TFSI με μεταλικο, τελη, πινακιδες ετοιμο τελικη τελικη 20000. Θα μπαινατε στον πειρασμο ή θα περιμενατε οτ καινουργιο Α3 μεσα στο 2019 ( πιθανοτατα στο τελος του)΄;Ξερεις αν παιζει τιποτα σε αυτοματο 1000αρι και αν ναι σε τι τιμη;
-
Το αυτοματο στα 22500.Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια ειναι πολυ βοηθητικες. Μια αλλη σκεψη που κανω ιεναι αν κανω ενα σχετικο downsizing αγοραζοντας το καινουργιο Α1 που σιογυρα θα ερθει τους πρωτους μηνες του 2019. Πως σας φαινεται σαν ιδεα λαμαβανοντας υποψιν οτι θα ναι λιγο μεγαλυτερο απο το υπαρχον Α1;
-
Ευχαριστω παιδια . 18000 αγοραζουν το δικο μου και μετα εγω παιρνω οτι επιλεξω.
Σταυρολεξο για δυνατους λυτες