-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Ναι η Peugeot λεει 5-30 , αλλά ατυπα συνηθιζεται να βαζουμε και 5-40 αν υπαρχει μεγαλη καταναλωση λαδιου σε αυτα τα μοτερ
Επισης δεν ξερεις τι εβαζαν οι προηγούμενοι
Ειμαι χρονια μελος στο ps club κι εγω κι εχω παρομοιο αμαξι με το δικο σουΝα το χαίρεσαι κ εσύ λοιπόν το δίχρονο
Θα μου πεις η peugeot λέει και σεβις κάθε 20.000... δίκιο έχεις. Και το χειρότερο όλων είναι πως σπανίζει ο μάστορας που θα σου πει αυτά που λέμε εδώ μέσα.. -
Δεν ειναι ολα διχρονα
Το δικο μου καιει πολυ λιγο . 400ml σε 5,000χλμ και βαζω 0-30
Ειναι ομως το 1,6 τουρμπο (207 rallye) -
Ψάξε τις διαρρόες , μια γνήσια φλάντζα ψευτοκάπακου το πολύ να στοιχίζει 20-25 ευρώ.
Εκτός απο διαρροή λαδιού σου έχει βγάλει και άλλα προβλήματα; -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Δεν ειναι ολα διχρονα
Το δικο μου καιει πολυ λιγο . 400ml σε 5,000χλμ και βαζω 0-30
Ειναι ομως το 1,6 τουρμπο (207 rallye)Συγχαρητήρια!
Ψάξε τις διαρρόες , μια γνήσια φλάντζα ψευτοκάπακου το πολύ να στοιχίζει 20-25 ευρώ.
Εκτός απο διαρροή λαδιού σου έχει βγάλει και άλλα προβλήματα;Επίσης δίσκο πλατό. Αυτό προέκυψε προχτές. Κατα τα άλλα ιμάντα δυναμό και ζαμφορ αλλάξαμε στο πρόσφατο σερβις.
-
Πουλησε το οταν μπορεσεις να ηρεμησεις παρε κανενα γιαπωνεζο να σωθεις κ ασε τα γαλλικα,παθων απο πεζο με πολλες ζημιες.
-
Έτσι, δαγκωτό auris....
Τώρα βέβαια κι αυτό θα καίει λάδια λόγω κατασκευαστικού λάθους αλλά οκ είναι γιαπωνέζικο. -
Κι εμείς αύριο θα πάρουμε τηλ τον μάστορα μας στις 3 γέφυρες στα Πατήσια για να κανονίσουμε πότε θα το πάμε για αλλαγή της ίδιας φλάντας. Μιλάω για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο χρονολογίας 2008 πρώτο χέρι δικό μας με 175000χλμ αυτή τη στιγμή. Υπήρχε αυτή η ψιλοδιαρροή έτσι σαν αναθυμιάσεις από χρόνια απλά τις τελευταίες μέρες μύριζε λίγο έντονα το λάδι όσο δούλευε και είδα ότι έχει χειροτερέψει κάπως η διαρροή σε εκείνο το σημείο που δείχνει στην πρώτη φωτογραφία και ο φίλος 'arj1383' και κατά μήκος του καπακιού από την μπροστινή μεριά που φαίνεται τουλάχιστον.
Σχετικά με το λάδι φίλε 'arj1383' αν σου καταναλώνει μόνο 0,5L/1000χλμ είσαι ΟΚ... Τυχερός θα έλεγα για αυτοκίνητο αμφιβόλου κατάστασης με γυρισμένα χλμ. Ελαφρώς τσιμπημένη κατανάλωση έχεις αλλά ξέρω ένα σωρό περιπτώσεις με ίδιο αυτοκίνητο που καίνε 1L/1000χλμ. Οπότε πάλι καλά να λες για τον συγκεκριμένο κινητήρα με την κατανάλωση που έχεις. Εμάς καταναλώνει 400ml/1000χλμ κατά μέσο όρο ανά 10.000χλμ που αλλάζονται τα λάδια. Δηλ χρειάζεται ~4L συμπλήρωμα σε αυτό το διάστημα. Να σημειώσω βέβαια ότι μέχρι τα πρώτα 5000χλμ που είναι φρέσκα τα λάδια η κατανάλωση είναι πιο μικρή και αυξάνεται εκεί μετά τα 5000-6000χλμ όπου και ο μέσος όρος καταλήγει στα 400ml/1000χλμ.
Μάλλον χρησιμοποιείς λάδι ACEA C2 προδιαγραφών PSA όπως προτείνει το βιβλιαράκι... Είναι τελείως λάθος λάδι για τον συγκεκριμένο κινητήρα καθώς ο συγκεκριμένος δεν είναι της Peugeot αλλά της BMW (Valvetronic). Ήμουν σε πολύ μεγάλη έρευνα για πιθανή μετάβαση σε 5W40 πριν 2 χρόνια αλλά ήμουν σκεπτικός όπως και εσύ σχετικά με την συμβατότητα. Τα email που έστειλα στα κεντρικά της Motul και άλλων μεγάλων εταιρειών δεν με βοήθησαν καθώς μου έγραφαν τυποποιημένες απαντήσεις από τον ντοσιέ τους του στυλ 'να ακολουθώ τις προτεινόμενες προδιαγραφές' και ότι αύξηση στο ιξώδες δεν θα αποφέρει μείωση της κατανάλωσης του λαδιού...
Έψαχνα για καιρό σε φόρουμ ελληνικά και ξένα κυρίως αλλά δεν μπορούσα να βρω κάποια σύμφωνη γνώμη που να λέει ότι είναι ΟΚ η χρήση 5W40 στον συγκεκριμένο κινητήρα... Μέχρι που βρήκα την λύση μόνος μου. Ανοίγοντας λοιπόν το TecDoc μια μέρα που έφαγα την φλασιά ότι τον ίδιο κινητήρα χρησιμοποιεί και η ΜΙΝΙ στο ONE, μπήκα να δω τι προδιαγραφές λαδιού προτείνει η MINI για τον ίδιο κινητήρα στα δικά της αυτοκίνητα...
Προς έκλπηξή μου είδα ότι πέραν των 0W30 & 5W30 επιτρέπει και 0W40 & 5W40 λάδια και υπάρχει υπερπλήρης κατάλογος μέσα στο TecDoc με πολλές δεκάδες συμβατών λαδιών και 5W30 και 0W30 και 5W40 και 0W40 που είναι συμβατά με τον συγκεκριμένο κινητήρα.
Έχοντας μεταβεί από τα Total της αντιπροσωπείας στα Liqui Moly και έχοντας δοκιμάσει κατά σειρά τα TopTec 4200 5W30 (προδιαγραφές VW & BMW LL 04), τα TopTec 4600 5W30 (μεταξύ άλλων συμβατά με τις προδιαγραφές BMW LL 04) και TopTec 4300 5W30 (προδιαγραφές PSA), αυτό που παρατηρήσαμε πριν μεταβούμε σε 5W40 είναι ότι:
-
Τα Liqui Moly είναι σαφώς καλύτερα στο δούλεμα του κινητήρα σε σχέση με τα Total. Δεν χρειάζεται να μπούμε σε αντιπαραθέσεις για το ποια είναι η καλύτερη μάρκα... καθένας χρησιμοποιεί αυτή που είναι ευχαριστημένος. Η ουσία όμως είναι αμέσως παρακάτω:
-
Από τα 4200, 4300 και 4600 που είχαμε δοκιμάσει ο κινητήρας δούλευε πιο ανάλαφρα και πιο εύρυθμα με τα 4200 & 4600 που καλύπτουν την προδιαγραφή της BMW LL 04. Το 4300 προφιαγραφών PSA και παρότι ήταν το μόνο που πρότεινε στα Oil Guide, το έκαιγε τόσο γρήγορα που σε 3 μήνες το αλλάξαμε καθώς δεν συνέφερε να συμπληρώνουμε από εκείνο... Είχαν αυξημένη κατανάλωση ~600-700ml/1000χλμ καθότι είναι ακόμη πιο λεπτά από τα προαναφερθέντα.
Έχοντας ανακαλύψει λοιπόν ότι η MINI επιτρέπει και 5W40 αποφασίσαμε να δοκιμάσουμε το TopTec 4100 5W40 το οποίο πληροί και αυτό την προδιαγραφή BMW LL 04. Από τότε δεν έχουμε ξανά βάλει τίποτε άλλο και δουλεύουμε μόνο με 5W40... Το αυτοκίνητο δουλεύει ακόμη καλύτερα σε σχέση με τα 5W30 προδιαγραφών BMW σε βαθμό να είναι σαφώς πιο ήσυχο και να 'αρπάζει' αισθητά καλύτερα στις επιταχύνσεις σε σχέση με όλα τα χρόνια που βάζαμε 5W30.
Διάλεξε ότι μάρκα λάδι θες, απλά βάλε προδιαγραφές 5W40, ACEA C3 και BMW LL 04. Θα παρατηρήσεις σαφώς καλύτερο δούλεμα σε σχέση με το 5W30 προδιαγραφών PSA... Σε ότι αφορά την κατανάλωση λαδιού, δεν θα παρατηρήσεις κάποια ουσιαστική διαφορά όπως δεν παρατηρήσαμε κι εμείς... Ίσως λίγο στην αρχή να παρατηρήσεις όσο είναι φρέσκα τα λάδια ότι σου τα καίει ελάχιστα λιγότερο. Συνολικά όμως η κατανάλωση σε βάθος διαστήματος αλλαγής θα είναι η ίδια... Ότι λάδι και να βάλεις και λάδια Jaguar να βάλεις πάλι θα τα καίει... Πρέπει να μάθεις να ζεις με αυτό.
-
-
Σήμερα πραγματοποιήθηκε η επισκευή αλλαγής φλάτζας του καπακιού βαλβίδων. 35€ κόστισε το γνήσιο σετ φλατζών.
-
Ελπίζω να ξεμπερδέψεις με αυτήν την ιστορία
-
Ευχαριστώ Σαραντη! Να 'σαι καλά!! Θα φανεί! Θα ενημερώσω εν καιρώ για την εξέλιξή του. Αν και τα παιδιά στο συνεργείο έκαναν εκπληκτική δουλειά... Τόσο προσεκτικοί ούτε στην αντιπροσωπεία... Φυσιολογικές φθορές είναι αυτά μας είπαν... 10 χρονών γίνεται το αυτοκίνητο το καλοκαίρι και αυτή τη στιγμή έχει 175.000χλμ. Μέσα τα μέταλλα γυάλιζαν σαν καινούρια... Μαζί με τα εργατικά + καινούριο ειδικό παραφλού κόκκινου χρώματος που αντέχει μέχρι 150°C (σε αυτόν τον κινητήρα πρέπει να κοιτάμε την πάνω θερμοκρασία που αντέχει το ψυκτικό γιατί δουλεύει σε ελαφρώς ανεβασμένες θερμοκρασίες εκ κατασκευής) το κόστος ανήλθε στα 100€. Χωρίς το παραφλού να ήταν κανά 25άρι πιο κάτω και αν δεν επιλέγαμε γνήσιο σετ φλατζών το συνολικό κόστος θα ήταν γύρω στα 50€ (χωρίς το παραφλού).
Απλά πριν κάτι μήνες είχε χρειαστεί να αλλάξουμε ένα κολάρο και το δοχείο διαστολής και ο μάστορας που πηγαίναμε μέχρι πρότινος έβαλε ιμιτασιόν εξαρτήματα(υπ' ευθύνη του χωρίς να μας ρωτήσει) με αποτέλεσμα να ξεκουμπώσει μετά από μια βδομάδα το κολάρο γιατί είχε τελείως ψεύτικο κούμπωμα και να είμαστε τυχεροί που δεν μας κάηκε το αυτοκίνητο. Ήμασταν τυχεροί γιατί ακούστηκε το 'μπαμ' όπως ξεκούμπωσε το κολάρο και βγήκαν ατμοί από το καπό την ώρα που παρκάραμε... Αλλιώς αν ήμασταν σε καμιά εθνική θα καιγόταν τζάμπα ο κινητήρας από ανευθυνότητα του μάστορα που κοίταξε να βγάλει λεφτά από την υπόθεση... Αυτός έχασε 3 αυτοκίνητα αλλά είναι άλλο θέμα αυτό... Σε αναλώσιμα κλπ ΟΚ τα παίρνω από έξω μόνος μου φίλτρα, λάδια, ιμάντες, μπουζί, προθερμαντήρες κλπ... Απλά όταν πρόκειται για κάτι πιο σημαντικό πάνω στον κινητήρα εκεί μόνο γνήσια... Και εγώ στο Opel μου που τρύπησε το κάτω κολάρο του ψυγείου γνήσιο έβαλα κατευθείαν...
Εξάλλου εάν υπάρχει περίπτωση να έχει βγει αναθεωρημένο εξάρτημα που διορθώνει κάποιο πρόβλημα, παίρνοντας γνήσιο ξέρεις ότι έχεις πάρει την τελευταία αναθεώρηση... Τα aftermarket δεν είσαι σίγουρος ότι θα είναι αναθεωρημένα και συνήθως δεν είναι.
Anyway! Το μοτέρ αυτό γενικά μπορεί να έχει το θεματάκι του με την κατανάλωση του λαδιού (400ml στην περίπτωσή μας κατά μέσο όρο) αλλά οδηγικά επειδή έχουμε στο άλλο αυτοκίνητο C4 τον αντίστοιχο κινητήρα της Peugeot-Citroen 1.4 88PS, ο Valvetronic της BMW είναι κλάσεις ανώτερος και φαίνεται και στον δρόμο. Πολύ πιο ελαστικός και γραμμικός σε σχέση με αυτόν της Peugeot. Και εκτός αυτού και της PSA το καίει το λαδάκι του... Το 1/3-1/4 βέβαια αλλά δεν παύει και αυτός να καίει...
-
Εξαρτημα όπως είναι τα κολλαρα θα προτιμουσα να παρω ιμιτασιόν απλα γνωστη εταιρεια swag,febi bilstein κτλ. αφου εχω μεγαλύτερες πιθανότητες να είναι πιο μικρης ηλικιας.Η αντιπροσωπεια δν ξερει από ποτε εχει στοκαρει κατι και υπο ποιες συνθήκες.
-
Μια χαρά φίλε μου. Κοίταξε στα ανταλλακτικά ανάλογα. Το είχαμε συζητήσει με τον Δία. Αν του εμπορίου είναι εφάμιλλης ποιότητας ή και καλύτερης, γιατί να μην το επιλέξεις; Στο Astra Η που χρειάστηκα ημίμπαρα και διάβασα στο φόρουμ της οπελ είδα ότι καλή επιλογή είναι τα TRW οπότε κατέληξα σε αυτά. Δεν ήταν οικονομικό το θέμα, ήταν ότι διάβαζα πολλά παράπονα για τα εργοστασιακά ημίμπαρα..... Στον ιμάντα όμως χρονισμού έβαλα τον εργοστασιακό λόγω 2ετούς εγγύησης, αν και θα μπορούσα να τους πάω της SKF αν θυμάμαι αλλά δεν θα είχα εγγύηση. Στο Corsa η αντλία η γνήσια με της Swag αν την γράφω σωστά ήταν 60 η Swag με 80 την γνήσια και για ένα 20άρικο....Έβαλα την γνήσια. Για τα κολάρα δεν ξέρω. Όταν έρθει η ώρα θα ρωτήσω εδώ, στο φόρουμ και αναλόγως. Λάδια έβαλα τα Aral ενώ αντιψυκτικό είδα αυτό που είδες και εσύ. Ποιο είναι το ανώτερο σημείο γιατί το καλοκαίρι ειδικά ανάβουν οι μηχανές. Με το ίδιο σκεπτικό και εγώ έβαλα αντιψυκτικό και για εμένα αν μπορείς οικονομικά άλλαζέ το κάθε 2 με 3 χρόνια, γιατί χάνει τις ιδιότητές του με την πάροδο του χρόνου και η φλάντζα κεφαλής είναι κατά τη γνώμη μου το πρώτο θύμα.
Για ελλατωματικό εξάρτημα που γράφεις referravag, είχε θέμα το Astra H με τον αισθητήρα της στάθμης του ψυκτικού υγρού και έβγαζε στην οθόνη Low Level Coolant ενώ υπήρχε μια χαρά αντιψυκτικό. Βγάλανε καινούργιο παγούρι με τον αισθητήρα επάνω. Παίζει και αυτό. Πρέπει να ξέρεις το ανταλλακτικό που θα βάλεις αν είχε προϊστορία...
W202 AMG η Swag και η Febi απ' όσο ακούω είναι πολύ καλές εταιρίες. -
Ο χρήστης Sarantish έγραψε:
Μια χαρά φίλε μου. Κοίταξε στα ανταλλακτικά ανάλογα. Το είχαμε συζητήσει με τον Δία. Αν του εμπορίου είναι εφάμιλλης ποιότητας ή και καλύτερης, γιατί να μην το επιλέξεις; Στο Astra Η που χρειάστηκα ημίμπαρα και διάβασα στο φόρουμ της οπελ είδα ότι καλή επιλογή είναι τα TRW οπότε κατέληξα σε αυτά. Δεν ήταν οικονομικό το θέμα, ήταν ότι διάβαζα πολλά παράπονα για τα εργοστασιακά ημίμπαρα..... Στον ιμάντα όμως χρονισμού έβαλα τον εργοστασιακό λόγω 2ετούς εγγύησης, αν και θα μπορούσα να τους πάω της SKF αν θυμάμαι αλλά δεν θα είχα εγγύηση. Στο Corsa η αντλία η γνήσια με της Swag αν την γράφω σωστά ήταν 60 η Swag με 80 την γνήσια και για ένα 20άρικο....Έβαλα την γνήσια. Για τα κολάρα δεν ξέρω. Όταν έρθει η ώρα θα ρωτήσω εδώ, στο φόρουμ και αναλόγως. Λάδια έβαλα τα Aral ενώ αντιψυκτικό είδα αυτό που είδες και εσύ. Ποιο είναι το ανώτερο σημείο γιατί το καλοκαίρι ειδικά ανάβουν οι μηχανές. Με το ίδιο σκεπτικό και εγώ έβαλα αντιψυκτικό και για εμένα αν μπορείς οικονομικά άλλαζέ το κάθε 2 με 3 χρόνια, γιατί χάνει τις ιδιότητές του με την πάροδο του χρόνου και η φλάντζα κεφαλής είναι κατά τη γνώμη μου το πρώτο θύμα.
Για ελλατωματικό εξάρτημα που γράφεις referravag, είχε θέμα το Astra H με τον αισθητήρα της στάθμης του ψυκτικού υγρού και έβγαζε στην οθόνη Low Level Coolant ενώ υπήρχε μια χαρά αντιψυκτικό. Βγάλανε καινούργιο παγούρι με τον αισθητήρα επάνω. Παίζει και αυτό. Πρέπει να ξέρεις το ανταλλακτικό που θα βάλεις αν είχε προϊστορία...
W202 AMG η Swag και η Febi απ' όσο ακούω είναι πολύ καλές εταιρίες.Ναι είναι πολύ καλες και δοκιμασμένα.Παιρνω πολλα ανταλλακτικα από αυτές.Προτιμω την febi bilstein,νομιζω ότι πολλα ανταλλακτικα τους είναι κοινα,η τιμη διαφερει ελαχιστα ,αλλα της febi bilstein νομιζω ορισμενα προιοντα είναι πιο καλα φινιρισμενα .
-
φίλος αλλαξε πρόσφατα 2 κολάρα ψυγείου (ανω - κάτω) εβαλε μάρκας cautex τά γνωρίζει κάποιος από εδώ μέσα ? τα εχετε δουλέψει ποτέ ? αξίζουν η ειναι μάπα ?
-
W202 AMG εκ πείρας θα διαφωνίσω με αυτό που λες σχετικά με τα εξαρτήματα. Όποτε έχει χρειαστεί να αλλάξουμε κάποιο περιφερειακό στον κινητήρα αυτά τα 10 χρόνια και αυτά ήταν (τεντωτήρας καδένας, valve solenoid actuator στον εκκεντροφόρο εισαγωγής, θερμοστάτης + δοχείο διαστολής και κολλάρο) όλα μα όλα τα εξαρτήματα ήταν αναθεωρημένα και διαφορετικά σε σχέση με αυτά που είχε πάνω το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο και πολύ πρόσφατης παραγωγής. Χαρακτηριστικά δε για το κολάρο που αμφιβάλεις, η ζημιά με το ιμιτασιόν (FEBI παρεπιπτόντως) που παραλίγο να καεί ο κινητήρας ήταν τον Σεπτέμβρη του 2017. Μια βδομάδα άντεξε στη θέση του. Μετά το σοκ που πάθαμε, του είπαμε να τα πάει πίσω εκεί που τα πήρε χωρίς να μας ρωτήσει και να βάλει τα γνήσια της Peugeot... Το γνήσιο κολλάρο που μπήκε έχει πάνω του χτυπημένη ημερομηνία η οποία ήταν πάρα πολύ πρόσφατη. 7/17 ή 8/17, δηλ ήταν ενός το πολύ δύο μηνών το κολλάρο... Και 6 μηνών να ήταν όμως πάλι πρόσφατο είναι. Ότι αναθεώρηση μπορεί να έχει βγάλει η Peugeot από το 2008 μέχρι τα μέσα του 2017 το γνήσιο εξάρτημα ξέρεις ότι θα είναι αναθεωρημένο. Το FEBI και τα λοιπά aftermarket το πιθανότερο είναι ότι θα έχουν κάποια από τις αρκικές προδιαγραφές... Σε ποιότητα δε το κούμπωμα που έχει το γνήσιο κολλάρο στη μεριά που ασφαλίζει στο δοχείο διαστολής, σε σχέση με το ιμιτασιόν που μας είχε βάλει απλά καμία απολύτως σχέση... Γι' αυτό και όταν ένα μήνα μετά τρύπησε το κολάρο στο δικό μου πήγα κατευθείαν στην OPEL και ξεμπέρδεψα...
Μιλάμε και συγκρίνουμε πάντα ανταλλακτικά ΟΕΜ αντίστοιχου εύρους τιμών και ποιότητας με τα γνήσια... Δεν μιλάμε για κολάρα ειδικά βελτιωμένα κλπ...
Φίλε Σαραντή και εμένα μου είχε βγάλει μήνυμα για χαμηλή ένδειξη ψυκτικού και ήμουν ψιλιασμένος ότι μπορεί να φταίει ο αισητήρας στο δοχείο όπως έγραψες καθώς είχα διαβάσει για την συγκεκριμένη βλάβη. Όμως είχε δίκιο που παραπονιόταν γιατί το δοχείο ήταν σχεδόν άδειο καθώς είχε τρυπήσει το κολάρο... χιχι!!
-
Ο χρήστης referravag έγραψε:
W202 AMG εκ πείρας θα διαφωνίσω με αυτό που λες σχετικά με τα εξαρτήματα. Όποτε έχει χρειαστεί να αλλάξουμε κάποιο περιφερειακό στον κινητήρα αυτά τα 10 χρόνια και αυτά ήταν (τεντωτήρας καδένας, valve solenoid actuator στον εκκεντροφόρο εισαγωγής, θερμοστάτης + δοχείο διαστολής και κολλάρο) όλα μα όλα τα εξαρτήματα ήταν αναθεωρημένα και διαφορετικά σε σχέση με αυτά που είχε πάνω το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο και πολύ πρόσφατης παραγωγής. Χαρακτηριστικά δε για το κολάρο που αμφιβάλεις, η ζημιά με το ιμιτασιόν (FEBI παρεπιπτόντως) που παραλίγο να καεί ο κινητήρας ήταν τον Σεπτέμβρη του 2017. Μια βδομάδα άντεξε στη θέση του. Μετά το σοκ που πάθαμε, του είπαμε να τα πάει πίσω εκεί που τα πήρε χωρίς να μας ρωτήσει και να βάλει τα γνήσια της Peugeot... Το γνήσιο κολλάρο που μπήκε έχει πάνω του χτυπημένη ημερομηνία η οποία ήταν πάρα πολύ πρόσφατη. 7/17 ή 8/17, δηλ ήταν ενός το πολύ δύο μηνών το κολλάρο... Και 6 μηνών να ήταν όμως πάλι πρόσφατο είναι. Ότι αναθεώρηση μπορεί να έχει βγάλει η Peugeot από το 2008 μέχρι τα μέσα του 2017 το γνήσιο εξάρτημα ξέρεις ότι θα είναι αναθεωρημένο. Το FEBI και τα λοιπά aftermarket το πιθανότερο είναι ότι θα έχουν κάποια από τις αρκικές προδιαγραφές... Σε ποιότητα δε το κούμπωμα που έχει το γνήσιο κολλάρο στη μεριά που ασφαλίζει στο δοχείο διαστολής, σε σχέση με το ιμιτασιόν που μας είχε βάλει απλά καμία απολύτως σχέση... Γι' αυτό και όταν ένα μήνα μετά τρύπησε το κολάρο στο δικό μου πήγα κατευθείαν στην OPEL και ξεμπέρδεψα...Μιλάμε και συγκρίνουμε πάντα ανταλλακτικά ΟΕΜ αντίστοιχου εύρους τιμών και ποιότητας με τα γνήσια... Δεν μιλάμε για κολάρα ειδικά βελτιωμένα κλπ...
Φίλε Σαραντή και εμένα μου είχε βγάλει μήνυμα για χαμηλή ένδειξη ψυκτικού και ήμουν ψιλιασμένος ότι μπορεί να φταίει ο αισητήρας στο δοχείο όπως έγραψες καθώς είχα διαβάσει για την συγκεκριμένη βλάβη. Όμως είχε δίκιο που παραπονιόταν γιατί το δοχείο ήταν σχεδόν άδειο καθώς είχε τρυπήσει το κολάρο... χιχι!!
Κοιταξε σε W202 25 χρονων αμαξι τα μαμα κολλάρα είναι αψογα,οπότε δν εχω εμπειρία.Μοναχα ψυγειο εχω αλλάξει το οποίο είναι ένα φθηνο ιταλικό AVA και αποδειχθηκε αψογο.Εμπειρία στο παρελθον είχα με τα 'γνησια' εξαρτήματα της μερσεντές και τους υδράργυρους που τους ξαναγέμιζαν στην θεσσαλονικη και ενώ ειχαν 1 χρονο εγγυηση 3 φορες 1 μηνα μετα την εγγυηση τα εφτυναν.Εβαλα BEHR και ακόμα τον εχω.Ο BEHR διαφερει από αυτόν της μερσεντές και είναι ΠΟΛΥ καλυτερος,ισως αναθεωρημένος που λες και εσυ.Το θεμα είναι ότι καποιες αντιπροσωπειες λειτουργουν σωστα και παιρνεις κολλαρο του 2017 και σε λογικη τιμη ενώ οι περισσοτερες αντιπροσωπειες ειτε μεσα στο γνησιου κουτι σου πετανε ιμιτασιόν ανταλλακτικο,ειτε κανουν αυτό που ειπα παραπανω(ειχε γινει σουσουρο και νομιζω ειχε πεσει καμπανα από την μερσεντές Γερμανιας).Τις δευτερες αντιπροσωπειες να τις εμπιστευθω ότι δν θα χουν στοκαρει από το 1997?Παντως μου κανει εντυπωση το αποτυχημενο κολλαρο της febi bilstein,την θεωρω τοπ.Εχω παρει κεντρικη μπαρα τιμονιού και αμορτισέρ τιμονιού ,αψογο φινίρισμα και αψογη συναρμογή και αντοχή όπως αποδεικνύεται.
-
Φίλε referravag σε ευχαριστώ πολύ για το κατατοπιστικότατο μύνημα σου παραπάνω.
Η φλάτζα αλλάχτηκε με γνήσια κόστους περί τα 30€. Συνολικά μαζί με τα εργατικά πήγε 50€ η υπόθεση αυτή συν 230€ ένα σετ δίσκο-πλατό που προέκυψε την ίδια περίοδο!Θα δοκιμάσω στην επόμενη αλλαγή τα TopTec 4100 5W40 και θα σας πω εντυπώσεις.
Αλήθεια κάθε πότε θα ήταν καλό να κάνω αλλαγή λαδιών?
Ο κατασκευαστής λέει στις 10.000χλμ αν δεν κάνω λάθος ωστόσο ο προηγούμενος μάστορας μου είπε να την κάνω στα 7.500 χλμ.
Βέβαια ο κινητήρας αυτός φροντίζει να ανανεώνει μονάχος του τα λάδια του αλλά φαντάζομαι και μια 'κανονική' αλλαγή κάθε τόσο επιβάλλεται. -
Φίλε arj1383 να 'σαι καλά! Και εμάς 50eευρώ μας είχε πει αρχικά στο τηλ απλά προέκυψαν και κάποια έξτρα που έγραψα...
Λάδι κάθε 10.000χλμ το πολύ. Αν το αλλάζεις και νωρίτερα ακόμη καλύτερα. Απλά επειδή έχει καδένα ο συγκεκριμένος κινητήρας και όπως θα γνωρίζεις για την μακροζωία της είναι ζωτικής σημασίας να μην αμελούνται οι αλλαγές λαδιών, το πολύ στα 10.000χλμ θα τα αλλάζεις. Και αυτό θα το τηρείς ευλαβικά. Αν θες και λίγο νωρίτερα στα 8.000-9.000χλμ ακόμη καλύτερα. Αυτό μόνο καλό είναι για τον κινητήρα. Το Top Tec 4100 έτσι κι αλλιώς το βρίσκεις σε οικονομική τιμή αν ψάξεις online. Εμείς το παίρνουμε 34,99/5L. Στο δικό μας κάθε 10.000χλμ τα αλλάζουμε και ο κινητήρας κάτω από το καπάκι που βγήκε μετά από 9,5 χρόνια και 175.000+ χλμ, ήταν σε άψογη κατάσταση... Γυαλί...
-
Γεια σε όλους! Επανέρχομαι σε αυτό το τόπικ καθώς θεωρώ πως δε χρειάζεται να ανοιξω άλλο.
Η κατανάλωση μετά την αλλαγή της φλάτζας του ψευτοκάπακου κυμαίνεται στο λίτρο ανα 1000-1600 χλμ αναλόγως πόσο φρέσκα είναι τα λάδια. Πλέον φοράμε castrol 5w30. Η διαφορά είναι πως πλέον κάνω 100χλμ. την ημέρα σε μόνιμη βάση και συμπληρώνω συχνά πυκνά, με το δε βενζινά σε λίγο θα πάμε και για μπύρες!!
Μετά την τελευταία αλλαγή λαδιών πριν 2000χλμ. η κατανάλωση κυμάνθηκε ως εξής :
α. ~1150χλμ. έκαψε 0,5λ λάδι όπου και συμπλήρωσα σκεπτόμενος μήπως και υπάρξει κάποια διαφορά εαν δεν το αφήνω μέχρι να διαμαρτυρηθεί για χαμηλή στάθμη και το προλαβαίνω στα μισά.
β. ~650χλμ. άλλο 0,5λ λάδι. Και πάλι συμπλήρωσα μέχρι επάνω.
γ. Χτές και ενώ είχα διανύσει 210χλμ. ελέγχω τυχαία και η στάθμη ήταν στο μισό!!!Λογικά στα ~500χλμ. θα ζητήσει λάδι αλλά αν είναι έτσι το πράγμα ξεφεύγει κατά πολύ απο αυτό που θεωρείτε φυσιολογικό. Δεν έχω αλλάξει λάδι, εξακολουθώ να βάζω τα castrol. Φοβάμαι μήπως ο μηχανικός δεν έβαλε αυτό που έπρεπε και το καίει σαν τρελό.
ΥΓ : Περιμένω μέσα στην εβδομάδα και to liqui moly oil saver, θα το ρίξω μέσα μήπως και κάνει καμία διαφορά.
ΥΓ2 : Ποιό είναι το χειρότερο σενάριο που θα μπορούσα να περιμένω?
-
Δεν χάνεις τόσα λάδια,τα καις.Αν τα έχανε θα άφηνες γραμμή στην άσφαλτο.
Το oil saver δεν θα κάνει τίποτα αν καις λάδια,είναι για αναζωογόνηση των τσιμούχων.Ασε που θέλει να δουλέψει μέσα στην μηχανή γυρω στα 600χλμ για να δεις αποτέλεσμα.
Απο αυτά που γράφεις έχεις ξεφύγει απο το φυσιολογικό κατά πολύ.
Peugeot 207 - Υπολείμματα λαδιού στο κινητήρα!!