-
Δεν 'πατάμε' κρύο κινητήρα συνονόματε!
-
Ουτε ξεκιναμε με το που γυρισουμε την μιζα
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Ουτε ξεκιναμε με το που γυρισουμε την μιζαΆλλη άποψη έχουν πάντως αυτοί που κατασκεύασαν το αυτοκίνητο σου.
-
Αν και δεν θυμαμαι αν γραφει κατι σχετικα για το δικο μου, στου πατερα μου που θυμαμαι , ελεγε οτι αν ειναι κρυος ο καιρος περιμενεις περιπου 1 λεπτο πριν ξεκινησεις .....
Αλλοι κατασκευαστες επισης λενε , οτι τα λαδια θελουν αλλαγη καθε 2 χρονια ή 30,000χλμ
Ή οτι καταναλωση λαδιου 1λτ/1000χλμ ειναι φυσιολογικη -
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Ουτε ξεκιναμε με το που γυρισουμε την μιζα
Άλλη άποψη έχουν πάντως αυτοί που κατασκεύασαν το αυτοκίνητο σου.
Τι να ξέρουν κι αυτοί...
-
Σε κάποια αυτοκίνητα από τις 850 στροφές και πάνω αυξάνεται η πίεση λαδιού απ'οτι στο ρελαντί.
Sent from my G8141 using Tapatalk
-
Ρελαντί όσο είναι κρύο το πρωί πόσα λεπτά κρατάει περίπου; Στο baleno 1200 περίπου στροφές έχει για μερικά δευτερόλεπτα και μετά από λίγο απευθείας 600 (3cyl). Μου κάνει εντύπωση.
-
Δεν υπάρχει στάνταρ απάντηση. Εξαρτάται από την θερμοκρασία, την ατμοσφαιρική πίεση και υγρασία κλπ. Οι κατασκευαστές κάτι παραπάνω ξέρουν όταν λένε όταν απλά βάζουμε μπρος και ξεκινάμε.
-
Καταλαβαινεις οτι τα λαδια θελουν καποια secs για να πανε παντου? Μην προτρεπεις τον κοσμο να φθηρει τα μοτερ του
-
Βασικά ο Δίας έχει δίκιο, λιπαντικά υγρά υπάρχουν συνέχεια σε κιβώτιο και κινητήρα. Ξεκινώντας άμεσα και οδηγώντας στρωτά για μερικά χιλιόμετρα είναι προτιμότερο απ το κάθεσαι στο ρελαντί. Το λένε εξάλλου και manuals πολλών αυτοκινήτων από διαφορετικούς κατασκευαστές
-
Δεν λεμε να κατσεις καμια ωρα. Για μισο λεπτο μιλαμε . Αναλογως την εξωτερικη θερμικρασια και το λιπαντικο
Αν δεν σαν κανει η γνωμη μου, ρωτηστε κανενα μηχανικο που ασχολειται με συντηρηση ακριβων κινητηρων , πχ κινητηρων σε πλοια .
Οι κατασκευαστες το λενε για οικολογικους λογους
Φανταζομαι οτι αφου το λεει ο κατασκευαστης αλλαζετε και τα λαδια σας καθε 30,000χλμ -
Συνονόματε, λες οι κατασκευαστές να θέλουν να φθαρεί το μοτέρ και να έχουν θέματα εγγυήσεων, μηνύσεων κλπ; Φαντάζομαι ότι έχεις παραβρεθεί σε αγώνες, κάθε είδους. Βάζουν μπροστά και δίνουν γκαζιές, δεν το αφήνουν στο ρελαντί!!!
Και προφανώς ακολουθούμε τις συστάσεις των κατασκευαστών στα σέρβις. Δεν ήμουν μηχανολόγος της κάθε εταιρείας για να ξέρω καλύτερα το τι πρέπει να κάνω...
-
Τι μηνυσεις και εγγυησεις ? Επειδη βγαζει 2 αλογα λιγοτερα ή επειδη καiει 100μλ λαδι παραπανω?
Εξαλλου σου λενε 1λτ/1000χλμ ειναι φυσιολογικοΟσο για τους αγωνες , οι κινητηρες αυτοι δεν δουλευουν με προοπτική να βγαλουν 300-400,000χλμ
Σε σοβαρες ομαδες καθε τοσο ανοιγονται για επισκευη και συντηρηση
Κι αν μιλας για Ελληνικους αγωνες ,παρε παραδειγμα απο τους αγωνιζομενους
Οι μισοι ειναι πτυχιουχοι.... δημοτικου και οι αλλοι μισοι, γυμνασιου
Τοσα ξερουν, τοσα κανουν -
Στην F1 το κάνουν αυτό με τις γκαζιές, που όλο και κάτι θα ξέρουν φαντάζομαι.
Τέσπα, το θέμα είναι αν εμπιστευόμαστε αυτούς πους μας έφτιαξαν τα αυτοκίνητα, ή όχι... -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Καταλαβαινεις οτι τα λαδια θελουν καποια secs για να πανε παντου? Μην προτρεπεις τον κοσμο να φθηρει τα μοτερ τουΤο μοτερ δε μενει χωρις λαδι επειδη το αφησεις σβηστο καποιες ωρες η μερες. Δεν ειναι νερο να εξατμιστει
-
Καλα που μου το ειπες , δεν το ηξερα
Τα ωστηρια σε μερικα αμαξια, γιατι χτυπανε τα πρωτα δευτερολεπτα λειτουργιας του μοτερ ? -
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Καλα που μου το ειπες , δεν το ηξερα
Τα ωστηρια σε μερικα αμαξια, γιατι χτυπανε τα πρωτα δευτερολεπτα λειτουργιας του μοτερ ?Εννοείς για ωστήρια σε κινητήρα με λίγα χιλιόμετρα ή σε κινητήρα με αρκετά χιλιόμετρα οπότε είναι θέμα φθοράς. Έχω περίπτωση κινητήρα ford fiesta με 70.000χλμ συντηρημένος στην εντέλεια, αλλά όταν εκκινεί χτυπάνε τα ωστήρια και μου έχει κάνει εντύπωση....
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Καλα που μου το ειπες , δεν το ηξερα
Τα ωστηρια σε μερικα αμαξια, γιατι χτυπανε τα πρωτα δευτερολεπτα λειτουργιας του μοτερ ?Έχει φύγει το λάδι από μέσα.
-
Ο χρήστης alexandros.K έγραψε:
Τα ωστηρια σε μερικα αμαξια, γιατι χτυπανε τα πρωτα δευτερολεπτα λειτουργιας του μοτερ ?
Συνήθως γιατί είναι υδραυλικά και χρειάζονται 5' περίπου για να πάει το λάδι και να ανεβάσουν πίεση, αλλά το ότι χτυπάνε δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα.
-
Εγω χαίρομαι γιατί μια εβδομάδα τώρα μιλάμε για το αγαπημένο μας fiesta [emoji12]
Ford Fiesta 2017