-
Το ιδανικό ίσως θα ήταν ένα ηλεκτρικό αλλά τότε οι μαθητές θα έπρεπε να πληρώσουν μικρή περιουσία για να φοιτήσουν στη σχολή του φίλου!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Το ιδανικό ίσως θα ήταν ένα ηλεκτρικό αλλά τότε οι μαθητές θα έπρεπε να πληρώσουν μικρή περιουσία για να φοιτήσουν στη σχολή του φίλου!Ούτε αυτό, γιατί είναι όλα τα ηλεκτρικά είναι αυτόματα!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Το ιδανικό ίσως θα ήταν ένα ηλεκτρικό αλλά τότε οι μαθητές θα έπρεπε να πληρώσουν μικρή περιουσία για να φοιτήσουν στη σχολή του φίλου!
Ούτε αυτό, γιατί είναι όλα τα ηλεκτρικά είναι αυτόματα!
Όχι όλα! Υπήρχε το Honda CR-Z, υβριδικό με χειροκίνητο κιβώτιο. Εκτός αν αναφέρεσαι σε αποκλειστικά ηλεκτρικά, όπου βεβαίως ένα συμβατικό κιβώτιο είναι άχρηστο.
-
Ο χρήστης Infide1 έγραψε:
Μπορεί όμως να φέρει πελατεία. Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν νεαρές κοπελίτσες προτιμούσαν τη συγκεκριμένη σχολή μόνο και μόνο λόγω του αυτοκινήτου.Αυτο σκεφτόμουν κι εγώ. Για μια σχολή οδηγών στην Κηφισιά ή τη Γλυφάδα, μπορεί να έχει νόημα από καθαρή επιχειρηματική σκοπιά.
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Όχι όλα! Υπήρχε το Honda CR-Z, υβριδικό με χειροκίνητο κιβώτιο. Εκτός αν αναφέρεσαι σε αποκλειστικά ηλεκτρικά, όπου βεβαίως ένα συμβατικό κιβώτιο είναι άχρηστο.Ναι σε αμιγώς ηλεκτρικά αναφέρομαι (π.χ. leaf, i3 κλπ.)
-
Παιδιά αν και το ανέφερα ως αστεϊσμό για τα ηλεκτρικά οχήματα, εντούτοις έχουν ξεφυτρώσει σαν τα μανιτάρια οι σχολές που διαθέτουν αυτόματα ή και αυτόματα εκτός από χειροκίνητα οχήματα.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Παιδιά αν και το ανέφερα ως αστεϊσμό για τα ηλεκτρικά οχήματα, εντούτοις έχουν ξεφυτρώσει σαν τα μανιτάρια οι σχολές που διαθέτουν αυτόματα ή και αυτόματα εκτός από χειροκίνητα οχήματα.Αλήθεια είναι αυτό Σπύρο, γιατί επιτέλους εναρμονιστήκαμε με όλη την Ευρώπη (και την Αμερική) και μπορείς να βγάλεις δίπλωμα ΜΟΝΟ για αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο (όπως γίνεται εδώ και δεκαετίες στον περισσότερο κόσμο). Αλλά κανονικά, εάν κάποιος θέλει να δώσει για το 'πλήρες' δίπλωμα, πρέπει να κανει μάθημα και να δώσει εξετασεις σε αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο!
-
Το Cooper είναι η επιτομή της αυτοκίνησης για τη νεολαία. Είναι το αυτοκίνητο που θέλουν όλοι να οδηγήσουν. Είναι κράχτης. Για προσωπικό όχημα πιθανόν δεν θα το αγόραζα. Αλλά πιστεύω ότι θα κάνει τη διαφορά και θα τραβήξει πελάτες. Στο θέμα της αξιοπιστίας δεν φτάνει Yaris ή Jazz αλλά τα δύο αυτά δεν βλέπονται. Σε μικρό γκάλοπ που έκανα με μαθητές στο πιο αυτοκίνητο θα έπαιρναν, οι 8 στους 10 προτιμούν cooper. Ειδικά οι γυναίκες.
Στα μαθήματα βγαίνουμε και εκτός πόλης και εκεί μπορεί να ξεμπουκώσει το DPF. Οι πετρελαιοκινητήρες της Mini τι λένε; Βγάζουν προβλήματα; Σαν τους Γάλλους πάντως δεν είναι. Τα παλιότερα Cooper ήταν αναξιόπιστα άλλα τα τελευταία χρόνια έχει βελτιωθεί η κατάσταση.Αν βγάλεις δίπλωμα με αυτόματο δεν επιτρέπεται να οδηγήσεις όχημα με χειροκίνητο.
Αν βγάζαμε σήμερα δίπλωμα, τι αυτοκίνητο θα θέλαμε να είχε η σχολή που πήγαμε;
-
Το dpf δεν νομιζω πως θα προλαβαινει να καθαρισει στα δρομολογια εκτος πολης ποσο μαλλον οταν οδηγει ενας νεος οδηγος που θα πατηναρει τον συμπλεκτη και γενικα το αυτοκινητο θα μπουκωνει αρκετα συχνα.
Το ιγκνις με βενζινη και το υβριδικο συστημα φαινεται ωραιο.
Η ακομα καλυτερα ενα σουιφτ λογω του οτι καινε σαν ντιζελ αλλα δεν εχουν dpf.Γενικα ενα μινι εχει ακριβα σερβις και ανταλλακτηκα.
-
Αν πάρει το Μινι για τη σχολή οδηγών, θα θελει να το οδηγεί ο ιδιος ο δασκαλος & όχι οι μαθητές (είχα ένα ολοκαινουργιο 5θυρο One diesel 95ps 6ταχυτο για 3 μήνες...απλά απόλαυση!!! εξαιρώ φυσικά τους πολύ μικρούς χώρους, αλλά who cares... Α, & τα άθλια Michelin Energy Saver 1ης τοποθέτησης που γλιστρούσαν κ ενεργοποιούσαν για πλάκα το ABS).
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Αν πάρει το Μινι για τη σχολή οδηγών, θα θελει να το οδηγεί ο ιδιος ο δασκαλος & όχι οι μαθητές (είχα ένα ολοκαινουργιο 5θυρο One diesel 95ps 6ταχυτο για 3 μήνες...απλά απόλαυση!!! εξαιρώ φυσικά τους πολύ μικρούς χώρους, αλλά who cares... Α, & τα άθλια Michelin Energy Saver 1ης τοποθέτησης που γλιστρούσαν κ ενεργοποιούσαν για πλάκα το ABS).Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε Δούκας αν μπορείς γράψε σε παρακαλώ λίγα λόγια το πως το είδες αυτούς τους 3 μήνες. Με ενδιαφέρει περισσότερο η ευκολία οδήγησης (κίνηση στην πόλη, παρκάρισμα) και αν τα πεντάλ είχαν καλή αίσθηση, ειδικά αν ο συμπλέκτης ήταν μαλακός και προοδευτικός. Με το Dpf είχες κανένα πρόβλημα;
Επίσης τα διάφορα πρόσθετα καυσίμου για την προστασία του DPF κάνουν τίποτα; Βρήκα ένα της Liqui Moly
Το αυτοκίνητο θα γράφει γύρω στις 25.000 χιλιόμετρα το χρόνο και αρκετές ώρες ρελαντί. -
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Παιδιά αν και το ανέφερα ως αστεϊσμό για τα ηλεκτρικά οχήματα, εντούτοις έχουν ξεφυτρώσει σαν τα μανιτάρια οι σχολές που διαθέτουν αυτόματα ή και αυτόματα εκτός από χειροκίνητα οχήματα.
Αλήθεια είναι αυτό Σπύρο, γιατί επιτέλους εναρμονιστήκαμε με όλη την Ευρώπη (και την Αμερική) και μπορείς να βγάλεις δίπλωμα ΜΟΝΟ για αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο (όπως γίνεται εδώ και δεκαετίες στον περισσότερο κόσμο). Αλλά κανονικά, εάν κάποιος θέλει να δώσει για το 'πλήρες' δίπλωμα, πρέπει να κανει μάθημα και να δώσει εξετασεις σε αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο!
Εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει δίπλωμα μόνο για αυτόματο και στην Ελλάδα.
-
Αυτό είπα Αλέξανδρε...το επιτέλους ειναι σχετικό με την ηλικία μου και πότε πηρα εγω διπλωμα!
-
Ο χρήστης rainbowalker1 έγραψε:
Αν βγάζαμε σήμερα δίπλωμα, τι αυτοκίνητο θα θέλαμε να είχε η σχολή που πήγαμε;Εντελώς αδιάφορο. Η τιμή μόνο θα με ένοιαζε και η συμπεριφορά του δασκάλου όταν θα έμπαινα στο μαγαζί του. Αλλά εγώ είμαι άντρας και επιχειρηματίας, τα κοριτσάκια του lifestyle ίσως σκέφτονται αλλιώς.
Αν όμως επέλεγα βάσει οχήματος, θα ήθελα να έχεις ένα GT86 ή κάτι ακόμα πιο δυνατό και πισωκίνητο.
-
Ο χρήστης rainbowalker1 έγραψε:
Αν πάρει το Μινι για τη σχολή οδηγών, θα θελει να το οδηγεί ο ιδιος ο δασκαλος & όχι οι μαθητές (είχα ένα ολοκαινουργιο 5θυρο One diesel 95ps 6ταχυτο για 3 μήνες...απλά απόλαυση!!! εξαιρώ φυσικά τους πολύ μικρούς χώρους, αλλά who cares... Α, & τα άθλια Michelin Energy Saver 1ης τοποθέτησης που γλιστρούσαν κ ενεργοποιούσαν για πλάκα το ABS).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Φίλε Δούκας αν μπορείς γράψε σε παρακαλώ λίγα λόγια το πως το είδες αυτούς τους 3 μήνες. Με ενδιαφέρει περισσότερο η ευκολία οδήγησης (κίνηση στην πόλη, παρκάρισμα) και αν τα πεντάλ είχαν καλή αίσθηση, ειδικά αν ο συμπλέκτης ήταν μαλακός και προοδευτικός. Με το Dpf είχες κανένα πρόβλημα;
Επίσης τα διάφορα πρόσθετα καυσίμου για την προστασία του DPF κάνουν τίποτα; Βρήκα ένα της Liqui Moly
Το αυτοκίνητο θα γράφει γύρω στις 25.000 χιλιόμετρα το χρόνο και αρκετές ώρες ρελαντί.Βεβαίως!
Πολύ ευκολοδήγητο & ευέλικτο (το τιμόνι του ωστόσο δεν κόβει κ πολύ), απροβληματιστη ορατότητα, άψογη θέση οδήγησης-πολεμιστρα, λεβιες τζόιστικ & μαλακος προοδευτικός συμπλέκτης, τιμόνι ελαφρύ όσο χρειάζεται χαμηλά & βαραίνει στις υψηλές ταχύτητες, αίσθηση & γενικά κράτημα δεν το συζητώ... Fun to drive, δυνατό, πολύ ροπάτο και εξαιρετικά πρόθυμο ντίζελ μοτέρ (έπιασα μάλλον εύκολα τα 200 δίχως να καταλάβω). Ακούγεται παντως σαν 3κυλινδρο βενζίνης και αυτή η χροιά είναι μόνο χαμηλά. Μέση κατανάλωση 6 παρα, με ζωηρη οδηγηση αρκετά μέσα στην πόλη. Γενικά πολύ αθόρυβο και καλα μονωμενο, με άνετη ανάρτηση κ ευχάριστη κύλιση (μόνο τα Michelin χαλούσαν την εικόνα στα δυνατά φρένα, όπως ανέφερα). Επίσης το μόνο που ακούς μετά τα 120 είναι ελαφρυς αεροδυναμικός θόρυβος μάλλον από τους καθρέφτες. Τριγμούς δεν άκουσα στα 5.500 σχεδόν χλμ που του έκανα, πολύ συμπαγής αίσθηση. Αν κ ήταν το βασικό μοντέλο με τις στάνταρ αναρτήσεις κ λάστιχα 175/65/15, είναι ένα αυτοκινητάκι πολυ σταθερό, με αίσθηση μεγάλου, σε προκαλεί να παίξεις μαζί του κ να οδηγήσεις γρήγορα. Εχει ωραίο ντιζάιν μέσα έξω, φυσικά, καλο εξοπλισμό κ υπεροχο ατμοσφαιρικο φωτισμό, σε πολλες αποχρωσεις κ σε πολλά σημεία εσωτερικά στην καμπίνα! Μείον οι χώροι επιβατων (αποσκευών είναι αξιοπρέπης).
Θέμα με dpf δεν αντιμετώπισα, ούτε έχω άποψη γενικώς με πρόσθετα.
Ιδού κ φωτό:Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Η δικιά μου εμπειρία από Cooper D με τον τρικυλινδρο 1.5 των 115 ίππων συμφωνεί απόλυτα με τον προλαλήσαντα. Πρόκειται για το GTi των μικρών diesel, από κάθε πλευρά! Κινητήρας, κιβώτιο, στήσιμο, χροιά κινητήρα, επιδόσεις, τα έχει όλα, εκτός από χώρους και γαλλική άνεση.
-
Ακριβώς! Παρόλα αυτά, στο δικό μου η άνεση ήταν πολύ καλη, παρά το σφιχτό στήσιμο, ίσως λόγω του ότι είχε τη στάνταρ ανάρτηση κ λάστιχα μπαλόνια. Ακόμη & έτσι, πάντως, είναι ένα καρτ...
Πανάκριβο για μικρό, ωστόσο.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Πάντως ένα είναι σίγουρο και ειδικά για το πενταπορτο, πως αρέσει απίστευτα σε γυναίκες όλων των ηλικιών , ακόμη και αν δεν έχουν ιδέα από μάρκες αυτό το ξέρουν και λένε αυθόρμητα πόσο τους αρέσει.
Αυτό θεωρώ είναι πραγματική επιτυχία , άντε και το 500αρακι να πλησιάζει λίγο σε αυτή την αναγνωρισιμότητα από το γυναικείο φύλο.
Α...και για το CHR έχω ακούσει τελευταία ωραία λόγια από γυναίκες , χωρίς όμως να γνωρίζουν τι μάρκα είναι θεωρούν πως είναι κάποιο πολύ ακριβό αυτοκίνητο.Στάλθηκε από το PRO 6 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για μένα φίλε μου αν είσαι μεγαλοσχολή με 4-5 αμάξια , τότε παίρνεις και ένα Μίνι , αν έχεις πελάτες που θα στο πληρώσουν παραπάνω .
Γιατί και εσύ θα το πληρώσεις παραπάνω και σε αγορά και σε βλάβες και σε συντήρηση .
Τουλάχιστον 2 μίνι που είχε-έχει μία φίλη που είναι φάσιον βίκτιμ , αυτό λένε . Το πρώτο με τον γνωστό προβληματικό βενζίνης , δίπορτο , το δεύτερο κάντρυμαν ντίζελ .
Και δεν έχω μπει στο νέο 4πορτο , αλλά στο παλιό και στο νέο κάντρυμαν , μόνο οι δύο μπροστά μπορούν να ταξιδέψουν .
Οι πίσω πάνε μία από εδώ και μία από εκεί και είναι οι καλύτεροι πελάτες των ορθοπεδικών και των τεχνητών σπονδύλων .Πραγματικά για μοναδικό αμάξι για σχολή , μόνο για αστείο ακούγεται από επιχειρηματική και μόνο άποψη .
-
Όπως τα λέει ο CRIUSER. Θα έγραφα κάτι παραπάνω αλλά είναι πρωί και δεν νομίζω να έχει και πολύ νόημα.
Yaris vs C3 για εκπαιδευτικό