-
καλησπέρα στη κοινοτητα!
Χρησιμοποιει καποιος αλλα τακακια και δισκοφρενα εκτος αντιπροσωπειας και να ειναι ευχαριστημενος?
Εχει βαλει κανεις προγραμμα στο Clio των 90hp? -
Λόγω των νέων προδιαγραφών ρύπων σταματάνε οι tce 120 και dci 110, ενώ ο βενζίνης 1.2 75 hp αντικαταστάθηκε από 0.9 tce 75 hp. Οι τιμές του υπάρχουν ήδη στο site.
0.9 TCE 75 hp Authentic 12360
0.9 TCE 75 hp Expression 13310
0.9 TCE 75 hp Dynamic 14360 -
Θεωρώ ότι οι τιμές είναι ψηλές για την ισχύ του κινητήρα αυτού .
-
Εάν όμως η ισχύς ήταν 82 όλα καλά!
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εάν όμως η ισχύς ήταν 82 όλα καλά! -
Οχι μόνο αυτό Σπύρο μου...
Θα του έλλειπαν πραγματάκια που θέλει η εξπρέσιον επιπλέον και βέβαια με τιμή 13310 για την εξπρέσιον και 14360 για την νταινάμικ , σημαίνει τουλάχιστον 13800-14000 για ανάλογο εξοπλισμό . Οταν λοιπόν τα παίρνεις με 12900 μαζί με την μεταβίβαση και διχρωμία και είναι και πιο καινούργιο μοντέλο , τότε η έλλειψη των 7 ίππων είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα της απόρριψης....
Λόγω καταγωγής του , αλλά και εμφάνισης το κοίταξα αναλυτικά το κλιάκι . Αλλά μιλάμε ούτε τα 1.2 75 που τα κατάργησε πλέον δεν τα έδινε σε καλές τιμές . Ενα χιλιάρικο πάνω από τα πινακιδωμένα 3άρια ανάλογου εξοπλισμού και μεγαλύτερης ισχύος .
-
0.9 tce 75hp τωρα αυτο ειναι καλο η κακο;Ειχα απορριψει το Κλιο λογω υψηλων τελων του 1,2 75hp (περιπου 160 ευρω εβγαιναν).Μηπως πρεπει να αναθεωρησω;
-
Το οτι δεν εχει αεροσακους για την προστασια του κεφαλιου των πισω επιβατων δεν το προσεξε κανεις;
Οι πισω επιβατες φορουν συνεχως κρανος ή στην θεση τους καθεται μονιμα μια πεθερα;
Πηγε η ρενω και εβαλε ολο το ταλεντο της και εφτιαξε ενα εξαιρετικο μικρο και μονη της το κατεστρεψε ως προιον.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Εάν όμως η ισχύς ήταν 82 όλα καλά! [emoji38]Εγραψες!!!
-
Οι τιμές αυτές είναι καταλόγου. Με τις προσφορές είναι πάνω από -1.000 κάτω. Αφού με τις προσφορές δίνουν αρχική από 10.990.
-
Καταστρεφεται ενα αμαξι επειδη δεν εχει αεροσακους κεφαλης; Και ειναι λογος απορριψης αυτος;
-
Οταν ολοι οι αντιπαλοι του προστατευουν τη καφαλη των πισω επιβατων και το προσφερουν εστω ως εξτρα επιλογη, ποιο ειναι αυτο το ιδιαιτερο χαρακτηριστικο που κανει το κλιο να διαφερει απο ολους τους αλλους στην κατηγορια ωστε να παρθει αυτο το ρισκο;
Ειναι καλο αυτοκινητο με ωραια οδηγικα χαρακτηριστικα αλλα δεν ειναι λαμποργκινι, ουτε ρολλς.
οι γαλλοι βαζουν στανταρτ αεροσακους κεφαλης των πισω επιβατων απο το 2001 στην γ κατηγορια και λιγο αργοτερα και στην β κατηγορια οπου ανηκει και το κλιο. Και ξαφνικα η ρενω λεει εν ετη 2018 ακομα και μετα το φειςλιφτ, ελα μωρε δεν πειραζει
-
Παρόλο που κάθε προσθήκη που αφορά την ασφάλεια των επιβατών είναι κατά κανόνα στη σωστή κατεύθυνση, ωστόσο το συγκεκριμένο όχημα νομίζω είναι 5άστερο.
-
5αστερο ηταν και το πουντο ως γκραντε πουντο και αργοτερα με τα νεα αυστηροτερα κριτηρια επεκτησε 0 αστερια. Φυσικα αυτο εγινε διοτι δεν διεθεται πλεον ουτε απλους πλευρικους και συστηματα ενεργητικης ασφαλειας.
Και το κλιο αν επανεξεταστει θεωρω πως θα ειναι μεταξυ 3-4 αστεριων.
Αλλα περα απο τα τεστ που ειναι απλοι δεικτες η ουσια ειναι οτι οι πισω επιβατες δε εχουν προατασια.
Αν δεν ειχε αεροσακο συνοδηγου θα ηταν καλη επιλογη και παλι;
-
Θεωρω οτι λογοι αγοραστες αγοραζουν αυτοκινητο βλεπωντας οτι εχει πολλους αεροσακους.Σαφως και ειναι μειζων θεμα ασφαλειας αλλα δεν ειναι λογος απορριψης του.Για εμενα προσωπικα πρωτος λογος επιλογης ειναι η αξιοπιστια γιατι με τοσες π@π@ριες που εχουν τα συγχρονα αυτοκινητα κανεις το σταυρο σου να μην χαλασει τιποτα.Γιατι εαν δεν δουλεψει σωστα καποιος αισθητηρας η ασφαλεια παει περιπατο μαζι με αυτους που ειναι μεσα.
-
Ακομα και με μικρες ταχυτητες πολης ειναι απαραιτητοι οι αεροσακοι. Οποιος νομιζει οτι αυτος θα αντεξει σε τετοιες ταχυτητες πλαναται. Στο συγκεκριμενο παραδειγμα περα απο την ζαλη και το σοκ οι επιβατες βγαινουν χωρις σοβαρο τραυματισμο πιθανοτατα λογω του αεροσακου τυπου κουρτινας.
Δηλαδη η προστασια του κεφαλιου του συνοδηγου, αλλα το βασικο και του πισω με τον αεροσακο τυπου κουρτινας, ερχεται σε υποδεεστερο επιπεδο απο την υποθεση οτι κατι θα χαλασει σε καποιον τομεα καποτε στα ετη χρησης και θα χρειαστει αλλαγη ή επισκευη; Οταν μαλιστα οι επιλογες που καλυπτουν και τους δυο τομεις οπως αεροσακους και αξιοπιστια ειναι αρκετες στην αγορα;
Περι ορεξεως βεβαια και ο καθεις με τα θελω του. Απλα το επισημανω ως σοβαροτατη ελλειψη.
-
Άρχισε να διατίθεται σε νέο χρώμα - χωρίς χρέωση:
Καταργεί το ιβουάρ.
-
Το εχω δει απο κοντα και ειναι μακραν το καλυτερο χρωμα για το clio στα ματια μου. Πολυ classy Περισσοτερο και απο το κερασι-μπορντω που φορεθηκε και αρκετα.
-
Ναι μωρέ νονέ! Το καλύτερο χρώμα! Ισως επειδή φέρνει στο χρώμα του δικού σου...
-
Και το γαλαζιο μη μεταλλικο το ανοιχτοχρωμα του παει πολυ ,οπως και το κιτρινο ( ) στα ματια μου. Τι σχεση εχει τωρα το αυτοκινητο μου, που το ενα ειναι και κυπαρισσι μαλιστα, δε ξερω.
Renault Clio IV