-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν αρχίσω να γράφω και εγώ για αυτά που τράβηξα με το Swift θα γράψουμε βιβλίο εδώ. [emoji38]Σημασία έχει που παρόλο που πέρασαν τόσα χρόνια κάποια πράγματα δεν άλλαξαν προς το καλύτερο.
Και αυτό με κάνει να απορώ για τις μεγάλες εγγύησης που δίνει η Suzuki. Με κάνουν να αμφισβητώ ότι έχουν κάποια αξία αυτές οι εγγυήσεις.
Πω πω ωραία πράγματα... Και έλεγα ότι η Volkswagen ήταν χάλια. Τώρα καταλαβαίνω που μερικοί από εσάς την ψάχνετε τόσο πολύ, έχετε γίνει μηχανικοί
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είναι λίγο λαχείο η φάση με τις εγγυήσεις. Οι αντιπρόσωποι κατατοπους προσπαθούν να αλλάζουν εύκολα ανταλλακτικά εντός εγγύησης γιατί κατά βάση από αυτό θέλουν () να ζουν καθώς κερδίζουν και απο τις εργασίες που κάνουν και μάλλον έχουν και κάποιο εμπορικό κέρδος και από το ανταλλακτικό. Φυσικα ο εισαγωγέας κοντρολαρει τις παραγγελίες στο εξωτερικό και είναι υπόλογος στη μαμά. Έτσι και τζίρο κάνουν ολοι και ευχαριστημένο έχουν τον πελάτη που βλέπουν μια αντιπροσωπεία σπαθί που αλλάζει πολλά πράγματα εντός εγγύησης. Το λαχείο είναι αν υπάρχει διαθέσιμο το ανταλλακτικό γιατί αν δεν υπάρχει μπορεί να σε έχουν στο περίμενε καιρό. Το άλλο λαχείο είναι να έχουν παραγινει τα ανταλλακτικά από κάτι συγκεκριμένο και όταν έρθει η ώρα σου εσύ να φας πόρτα!
Υπάρχουν κάποια ανταλλακτικά που η μαμά γνωρίζει ότι έχουν θέμα και όταν εμφανίζεται πρόβλημα τα αλλάζουν γρήγορα χωρίς πολλά πολλά . Όταν όμως αυτό που είναι να αλλαχθεί δεν είναι τοσο εμφανές και θέλει διερεύνηση ή δεν άφηνει λεφτά στο μαγαζί αρχίζουν τα παπατζιλικια είτε από γυφτιά είτε από άγνοια γιατί δεν γνωρίζουν σε βάθος τα αμάξια και βαριουνται φυσικά και να μαστορεψουν. Είναι της κουλτούρας βγάλε βάλε. Ούτε σπατάλη εργατοωρας ούτε εργασία χωρίς προμήθεια υλικού.
Εμένα το θέμα μου με την ντιζα του σασμάν κόστιζε υλικά 5 ευρώ και δέκα λεπτά δουλειά!
Αλλά μου χρέωσαν 150 ευρώ εργασία και όλο το σύστημα με την ντιζα που φυσικά δεν είχε θέμα. Αν με κάλυπτε η εγγύηση θα έδινα .... συγχαρητήρια στην αντιπροσωπεία που με κάλυψε άμεσα!
() Γράφω θέλουν γιατί αν ήταν σωστοί θα χαμηλωναν την εργατοωρα από τα 45 ευρώ στα μισά τουλάχιστον και το κέρδος επί των αναλώσιμων και θα κέρδιζαν από την μεγάλη αύξηση του τζίρου με χαμηλότερο κέρδος. Αυτοί όμως θέλουν λίγη δουλειά με υψηλή κερδοφορία!
Βέβαια για να μην τους αδικούμε εντελώς εκεί τους οδηγεί και το φορολογικό σύστημα. Γιατί ο υψηλός τζίρος φέρνει υψηλη φορολόγηση. Έτσι προτιμούν λίγη δουλειά με λίγο προσωπικό άρα και χαμηλά λειτουργικά έξοδα και με αυξημένη κερδοφορία για να καλύπτουν και την φορολογία.
Η πολύ δουλειά θέλει περισσότερες εγκαταστάσεις και κόσμο άρα αυξημένα έξοδα και τελικά τα καθαρά κέρδη δεν είναι τόσο εξασφαλισμένα.
Οπότε την τρώει ο καταναλωτής και ο εργαζομενος. Ο καταναλωτής γιατί στην Ελλάδα των 600 ευρώ μικτά πληρώνει την εργατοωρα 45 ευρώ και εργαζομενος που βλέπει τον εργοδότη του να χρεώνει 45 την ώρα και σε αυτόν να δίνειι 40 την μέρα!Υγ. ...με πιασαν πάλι τα κομμουνιστικά μου!!!!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
€45 η εργατωρα ειναι «τσαμπα» σε εξουσιοδοτημένο. Η BMW ειναι στα €105!! Η Φορντ δεν θυμάμαι, νομίζω στα €60.
Τεσπα, η Σουζουκι εχει θεμα λογω εισαγωγέα...απλα πράγματα. -
45 + ΦΠΑ = 55.8 . Προφανώς στην bmw πληρώνουν τους υπαλλήλους ...50 ανά ώρα για αυτό τόσα πολλά!
Πάντως η Σουζούκι είναι στην καλύτερη θέση στην Ελλάδα από την υπόλοιπη Ευρώπη. 7η θέση που έχει εδώ δεν την βλέπει πουθενά αλλού. Μετά το 15 -20 είναι παντού.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Επειδη τα 3 απο 4 αυτοκίνητα που εχω παρει ηταν καινούργια,Seat-KIA-Suzuki το μονο που δεν εχει αλλαξει ειναι η τιμη εργατωρας(εννοω να κατέβει) και τα ακριβα ανταλλακτικα.Το πιο ανθρωπινο προσωπο το εχω δει στην Suzuki και το χειρότερο Kia στην Πάτρα.Ολα ειναι θεμα της συμφωνιας εισαγωγεα με την μαμα εταιρεια.Θυμαμαι οταν ειχα το Kia ειχα βγαλει ακρη με γνησια ανταλλακτικά και τα επερνα οσο και η αντιπροσωπεία.Παραδειγμα? 2 κατανεμητές πέδησης 120€ η αντιπροσωπεία και 18€ ναι 18€ οι γνήσιοι παρακαλώ ο φίλος που τα εφερνε.....
-
Κοίτα και στην Σουζούκι φιλικοτατοι ήταν και αν άλλαζα και τα τακάκια στις 40.000 θα με χτυπούσαν και στην πλάτη!
Την ανθρωπιά τους ξέρεις που την είδα; Όταν έμεινα με τον λεβιέ στο χέρι τους πήρα τηλέφωνο το σήκωσε η πωλήτρια ήταν 19:40 και τους λέω σε 20-25 λεπτά φτάνω περιμένετε με 5-10 λεπτά αν χρειαστεί να με έβαζε η οδική εντός της περίφραξης τους για να μην μείνει το αμάξι απέξω στην μέση του πουθενά και χρειαζόταν και την άλλη μέρα να πάω πρωί πρωί για να το βάλω μέσα.
Η κοπελιά μου είπε αν έρθεις ως τις 20:00 θα σε βάλω αν έρθεις μετά δυστυχώς....
Το πάτησε η οδική φτάσαμε 20:06 ! Η τύπισσα ειχε γίνει μπουχος! Όπως μου είπε και ο βοήθειας αυτή μόλις άκουσε ότι μπορεί να την προλάβεις έφυγε νωρίτερα για να αποφύγει το αγγαριλικι!!!
Για τέτοιο ανθρώπινο πρόσωπο μιλάμε στην Σουζούκι!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Συμβουλή, στην επόμενη αγορά αυτοκινήτου διάλεξε αντιπροσωπεία και όχι αυτοκίνητο. Όπως λέει και είναι φίλος, μετά από 2 διαζύγια, που του έφταιγαν οι πεθερές, στον τρίτο γάμο θα διαλέξει πεθερά και όχι νύφη
Στάλθηκε από το TA-1012 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σωστό. Αλλά πρέπει να είσαι σίγουρος. Γιατί δυστυχώς για διάφορους λόγους πολλοί κουκουλωνουν αυτά που τους συμβαίνουν και δεν τα επικοινωνούν.
Την Μάζντα ας πούμε την είχα κόψει μετά το πρώτο σερβίς! Άλλη τιμή μου είπαν όταν πήγα να αφήσω το αμάξι άλλη τηλεφωνικά αφού έγινε το σέρβις και άλλα πλήρωσα στο τέλος!!!
Γενικά ίσως και λόγω δουλειάς την μυριζομαι την ασχετοσυνη και το ρίξιμο , ίσως και γιατί τα οικονομικά μου με αναγκάζουν να τα ψάχνω περισσότερο. Πχ αν ήμουν απλας δεν θα με πείραζε που η Μάζντα μου είχε πει 3 διαφορετικές τιμές...
Άλλος πιστεύει πολύ στις διαδικασίες και σου λέει αφού το λέει η αντιπροσωπεία έτσι θα είναι! Στα 40Κ αλλαγή στις 40Κ αλλαγή τα τακάκια ! 130 θέλουν 130 θα κάνει!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Δευτερα θα φυγει e-mail και επιστολη ουγγαρια για τον ιμαντα. 150 ευρω ιμαντας (fpt ο αυθεντικος) καταληγει 600 ευρω στο ταμειο.
Μη σου πω στην τρελα πανω θα πεταχτω ουγγαρια και θα τους τα πω απο κοντα.Ταξιδακι αναψυχης με codename timing belt.....
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Κοίτα και στην Σουζούκι φιλικοτατοι ήταν και αν άλλαζα και τα τακάκια στις 40.000 θα με χτυπούσαν και στην πλάτη!Την ανθρωπιά τους ξέρεις που την είδα; Όταν έμεινα με τον λεβιέ στο χέρι τους πήρα τηλέφωνο το σήκωσε η πωλήτρια ήταν 19:40 και τους λέω σε 20-25 λεπτά φτάνω περιμένετε με 5-10 λεπτά αν χρειαστεί να με έβαζε η οδική εντός της περίφραξης τους για να μην μείνει το αμάξι απέξω στην μέση του πουθενά και χρειαζόταν και την άλλη μέρα να πάω πρωί πρωί για να το βάλω μέσα.
Η κοπελιά μου είπε αν έρθεις ως τις 20:00 θα σε βάλω αν έρθεις μετά δυστυχώς....
Το πάτησε η οδική φτάσαμε 20:06 ! Η τύπισσα ειχε γίνει μπουχος! Όπως μου είπε και ο βοήθειας αυτή μόλις άκουσε ότι μπορεί να την προλάβεις έφυγε νωρίτερα για να αποφύγει το αγγαριλικι!!!
Για τέτοιο ανθρώπινο πρόσωπο μιλάμε στην Σουζούκι!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χωρις παρεξήγηση και επειδή κανενός δεν τρέχουν από τα μπατζακια τα € οταν πριν λιγες μέρες εμεινα απο
λεβιέ ταχυτήτων στην Συρο η Suzuki εκει ηταν με αριστα το 10....20 και ας ειχαν τρελη δουλεια... Όσο αφορά το σκηνικό που περιγραφεις δεν λεω οτι λες ψέματα προς θεού αλλα υπαρχουν παντα πολλοι παραγοντες.Τι καταλαβε η κυρια στο τηλεφωνο,αν ενημερωσε τον υπεύθυνο συνεργειου κλπ.Καμια φορα οσο ευκολα ειναι τα ελληνικά τοσο δυσκολα τα καταλαβαινουμε...Εγω παντα στον Παπαβραμιδη και σε ολες τις αντιπροσωπείες ειμαι τυπικος στα servis μου ξερω οτι πολλες φορες ειναι τυπικοι επαγγελματιες,κανω εξήγηση απο την αρχη οτι οσο είστε εσεις σωστοι εγω θα ερχομαι εδω και τελος δεν παω ποτε μα ποτέ με διαθεση για να μαλωσω.Δεν ειμαι ουτε χαζος ουτε ασχετος απο αυτοκινητα αλλα αν καταλαβω οπως στην Seat στην Πατρα οτι μετα απο 5 χρονια με κοροϊδεύουν οπως ο κυριος Σπυροπουλος (ιδιοκτήτης) εφαγε μπροστα σε ολους τους πελατες του συνεργείου και το προσωπικο του το σκατό της αρκουδας και ζητησε και συγνωμη...Οταν καποια στιγμη βρεθούμε απο κοντα θα δεις οτι υπαρχουν πολυ χειροτεροι ανθρωποι σε αντιπροσωπείες που σου έρχεται να τους πλακώσεις....Δεν κανω τον δικηγορο κανενος ειμαστε στην ιδια πλευρα φιλε μου..... -
Μια χαρά κατάλαβε η κοπέλα τι της είπα! Και εγώ κατάλαβα τι μου είπε!
Αν έρθεις ως τις 8 όλα καλά θα σε βάλω μετά κλείνω!
Την παρακάλεσα να κάνει λίγα λεπτά υπομονή και μου είπε δεν μπορώ να περιμένω! Πόσο πιο απλά να το πω!?
8:06 φτάσαμε και είχε φύγει!
Θεωρώ ότι αν δεν της είχα πει κουβέντα και πήγαινα από εκεί θα την προλάβαινα. Τώρα βιάστηκε να την κάνει για να γλιτώσει το χασομερι!
Ούτε εγώ πάω για να μαλώσω.
Αλλά όταν σε κοροϊδεύουν ότι έχεις πρόβλημα στην αντλία υψηλής και δήθεν την έχουν παραγγείλει και μετά από 20 μέρες που σε έχουν χωρίς αμάξι αντικατάστασης σου λένε έγινε μπέρδεμα και δεν υπάρχει η αντλια και τελικά στο καθαρισαμε και όλα καλά πως θα το αντιμετωπιζες;
Όταν θα σε πέταγαν εκτός εγγύησης για ένα πρόβλημα που δεν έχει καμία σχέση με το τυπικό σέρβις τι θα έλεγες;
Όταν σου προτείνει να αλλάξεις τακακια σε τιμή φαρμακείου στην μισή ζωή του υλικού τι θα έλεγες όλα καλώς καμωμένα;
Σε αντιπροσωπείες τύπου Παπαβραμιδη αν πηγαίνεις αφήνεις τα κλειδιά πληρώνεις ότι σου πουν και αλλάζεις ότι κατά βούληση γουστάρουν για να γεμίσουν το ταμείο τους θα είσαι αδερφός! Δεν είπα ότι είναι αγενείς!
Μια χαρά συννενοησιμοι είναι!
Ας τα φιλε μου έχω μιλήσει και με υπάλληλο του που δεν θέλω να τον κάψω και μου έλεγε έχεις 100% δίκιο τα ίδια τους λέω και εγω! Για αυτό έχουμε μείνει χωρίς δουλειά μου είπε από τις @αλακιες που κάνουν και λέμε στον κόσμο!
Στην αρχή κουναγε το κεφάλι και δεν μιλούσε μετά ανοίχτηκε και άρχισε να μου δίνει δίκιο σε ένα προς ένα.
Φίλε μου είμαι δίκαιος άνθρωπος δεν είμαι ούτε καυγατζης ούτε τζαμπατζης. Αλλά θέλω να συνεργάζομαι με ανθρώπους που δεν μασάνε τα λόγια τους ξέρουν την δουλειά τους και δεν κοιτάνε πως να σε ρίξουν.
Τα καλά του Παπαβραμιδη τα έχω γράψει. Μου έκανε με διαφορά την καλύτερη τιμή που πήρα και είδα να πουλιέται και εδώ το αμάξι μου εκείνη την εποχή! Και του το είπα και τώρα μετά το θέμα με το σασμάν ότι τα καλά σου τα λέω. Αλλά του είπα κατάμουτρα ετοιμάσου για θαψιμο για όλες αυτές τις στραβες που μου έχεις κάνει....και τότε μου πέταξε το μπαλάκι στην ασφαλιστική και στον Σφακιανάκη. Έλεγε εγώ έχω δεμένα τα χέρια!
Όσο για το περσινό με την αντλία μου ζήτησε συγγνώμη και έφταιγε η απειρία μας και ότι δεν είχαμε αντιμετώπισει άλλη φορά τέτοιες παγωνιες!
Τέλος για τα τακάκια μου πουλούσε τρελιτσα ότι κάποιο .. μπέρδεμα θα έγινε!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Δεν θα μπουμε σε κοντρα Tkin73,αλλα οπως και εμεις κανουμε λαθη στην δουλεια μας ετσι και αυτοι κανουν αδερφε...Δεν εισαι ευχαριστημενος με τον ταδε εχει αλλες 2 στην πολη μας συν τους γυρω νομους.Επισης στελνεις mail στα κεντρικα ή τους παιρνεις τηλεφωνο και τους τα λες και ακους την γνωμη τους.Εγω σε θεμα με την Seat που δεν εβγαζα ακρη πηρα στο τμημα παραπονων και σε 24 ωρες εκανα την δουλεια μου και μου ειπαν και ευχαριστω.....
'Σε αντιπροσωπείες τύπου Παπαβραμιδη αν πηγαίνεις αφήνεις τα κλειδιά πληρώνεις ότι σου πουν και αλλάζεις ότι κατά βούληση γουστάρουν για να γεμίσουν το ταμείο τους θα είσαι αδερφός! Δεν είπα ότι είναι αγενείς!
Μια χαρά συννενοησιμοι είναι!'
Ουτε τους αφηνω τα κλειδια και φευγω ουτε οτι μου πουνε το αλλαζω,πανω απο το κεφαλι τους ειμαι και οτι κανουν το βλεπω γι αυτο και παω απο δυτικα που μενω (εχω αλλες 2 διπλα μου ) στα ανατολικα.Μαλλον κατι δεν καταλαβες καλα.... -
Δεν καταλαβαίνω γιατί κάτι δεν πρέπει να έχω καταλάβει καλά....τέλος πάντων...
Έκανα τα παραπονα και στον Σφακιανάκη αλλά τρεις λαλούν και δυο χωρευουν...
Σχετικά με τα συγκεκριμένα θέματα που ανέφερα αναλυτικά δεν βλέπω να παίρνεις μια θέση...
Αν σε άφηναν εσένα χωρίς αμάξι 20 μέρες λέγοντας σου ότι έχει πρόβλημα η αντλία υψηλής και έχουν παραγγείλει και την περιμένουν και μετά από 20 μέρες σου λένε έγινε μπέρδεμα δεν υπάρχει αντλία για εσένα αλλά θα σου καθαρίσουμε τα σωληνάκια και το αμάξι θα φυσάει ! Πώς θα το αντιμετωπιζες;Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η πωλητρια επρεπε να παρει την αδεια του προϊσταμένου της με σκοπο να κρατησει ανοιχτο το καταστημα για να εξυπηρετησει μια ειδικη σαν και αυτην περιπτωση.
Ισως να εκλεινε τα φωτα της εκθεσης ωστε να μην ερθει αλλος πελατης αλλα με καποιον τροπο να περιμενει ενα ευλογο χρονικο διαστημα τον πελατη της που ειναι σε μεγαλη και εκτακτη αναγκη.
Απο την στιγμη που δεν ενδιαφερθηκε για την εικονα της επιχειρησης οπου δουλευει απεναντι σε εναν πελατη τους και δεν καλυψε τη θεση της με την ερωτηση προς τον ιδιοκτητη ή προισταμενο της, για μενα πρεπει ειτε να γινει εντονη συσταση για πρωτη φορα και στην δευτερη να αφησει τη θεση της για εναν αλλο πωλητη/τρια που ενδιαφερεται για την επιχειρηση οπου δουλευει και ενδιαφερεται για την εικονα της προς τα εξω.
Οι εργαζομενοι πρεπει να παιρνουν πρωτοβουλιες με σκοπο την αναπτυξη της επιχειρησης, διευκολυνσης των εργασιων τους και κατ επεκταση της εργασιας τους. Ακομα και αν η πρωτοβουλια ειναι λαθος συγχωρηται καθως εξεταζεται ο σκοπος αυτης. Αν ομως η πρωτοβουλια υποβαθμιζει την επιχειρηση με σκοπο την απαξιωση της στους πελατες της εναντι ενος αυστηρου πρωτοκολου οπως π.χ κλεισημο στις 8.00 το βραδυ, ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι ειτε η επιχειρηση οδευει προς κλεισιμο ειτε ο εργαζομενος δεν ειναι σε θεση να υπερασπιστει απεναντι στις δυσκολιες την εικονα της επιχειρησης και οδευει προς αλλη θεση ή προς το σπιτι του.
Απο την αλλη και η επιχειρηση πρεπει να φροντιζει τους εργαζομενους της προκειμενου να αναπτυξουν το αισθημα ευθυνης προς τα συμφεροντα της επιχειρησης. Οχι μονο να απαιτει επιδοσεις και ανταποκριση στις δυακολιες.
Το αποτελεσμα ομως μετρα απεναντι στον πελατη, συνεπως την αρνητικη κριτικη την δεχεται συνολικα ολοκληρη η επιχειρηση.
-
Πωπω ρε φίλε lap άψογη τοποθέτηση. Συμφωνώ μέχρι κεραίας.
Αλλά για να φανταστείς πόσο μη γκρινιάρης είμαι ούτε για αυτό έκανα θέμα στο αφεντικό της τις επόμενες μέρες ( ίσως γιατί είχα ανοίξει το μέτωπο με την μη κάλυψη της εγγύησης για το θέμα της ντιζας και δεν είχα κουράγιο).Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω γιατί κάτι δεν πρέπει να έχω καταλάβει καλά....τέλος πάντων...
Έκανα τα παραπονα και στον Σφακιανάκη αλλά τρεις λαλούν και δυο χωρευουν...
Σχετικά με τα συγκεκριμένα θέματα που ανέφερα αναλυτικά δεν βλέπω να παίρνεις μια θέση...
Αν σε άφηναν εσένα χωρίς αμάξι 20 μέρες λέγοντας σου ότι έχει πρόβλημα η αντλία υψηλής και έχουν παραγγείλει και την περιμένουν και μετά από 20 μέρες σου λένε έγινε μπέρδεμα δεν υπάρχει αντλία για εσένα αλλά θα σου καθαρίσουμε τα σωληνάκια και το αμάξι θα φυσάει ! Πώς θα το αντιμετωπιζες;Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
To 'Μαλλον κατι δεν καταλαβες καλα' παει σε σχεση μ εμενα και με αυτα που λεω και οχι δεν καταλαβες καλα σε σχεση με την αντ/εια και εσενα...
Θεση πηρα αδερφε λεγωντας σου οτι και εγω εχω αντιμετωπισει προβληματα και τι εκανα αλλα σε σχεση με το δικο σου θεμα ΟΧΙ δεν θα παρω θεση γιατι δεν ημουν μπροστα και εχω μαθει να πιστευω μονο τα αυτια μου σε σχεση με διενεξεις που αφορουν τριτους.Τωρα αν με αφηναν 10 ή 20 μερες χωρις αυτοκινητο με δικη τους ευθυνη απο λαθος χειρισμο θα εκτιμουσα την κατασταση με παραγοντες τυπου συμπεριφορας,ειρωνιας κλπ και αναλογως θα επρατα...
Δεν σου δινω καπου αδικο ουτε λεω δεν σε πιστευω εχουν γινει και θα ξαναγινουν τετοια λαθη απλα τα επαναλαμβανόμενα παυουν να ειναι ανθρωπινα.... -
Δεν είναι λάθη είναι συγκεκριμένες επαγγελματικές τακτικές ( λέμε ότι τα τακάκια θέλουν αλλαγμα ενώ δεν θέλουν, οι μισοί να τσιμπήσουν κέρδος είναι, λέμε ότι έχει πρόβλημα η αντλία υψηλής χωρίς να το ψάξουμε για να βγάλουμε μεγάλη βλάβη, δεν κάνουμε τπτ για να καλύψουμε τον πελάτη απέναντι στην ασφαλιστική αλλά κρατάμε ουδέτερη στάση για να κονομισουμε από την νέα ντιζα , κλείνουμε το μαγαζί νωρίτερα γιατί βαριομαστε να εξυπηρετήσουμε μια έκτακτη ανάγκη στην λογική ' και αύριο μέρα είναι')
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το αμαξι(και το vitara) ειναι λιρα 100 και καποιοι νομιζουν οτι βρηκανε παπα για να θαψουν 30 ζωντανους...
Κλασικη ελληνικη τακτικη ταξιτζη απο Κεφαλλονια που επαιρνε επιδομα τυφλου και πεθαμενων που εδιναν απο το υπερπεραν συνταξη στα παιδια τους....εις υγειαν των κοροιδων.
Το αμαξι δε βγαζει θεματα και μερικοι βαρανε στα αναλωσιμα.Αυτο λεγεται πουστια. Απο εδω και στο εξης,ουτε σεντς στις αντιπροσωπειες.Μονο για μηδενισμα του μετρητη της αλλαγης λαδιων.
Ηρα.
-
Ο χρήστης japanese1 έγραψε:
Το αμαξι(και το vitara) ειναι λιρα 100 και καποιοι νομιζουν οτι βρηκανε παπα για να θαψουν 30 ζωντανους...Κλασικη ελληνικη τακτικη ταξιτζη απο Κεφαλλονια που επαιρνε επιδομα τυφλου και πεθαμενων που εδιναν απο το υπερπεραν συνταξη στα παιδια τους....εις υγειαν των κοροιδων.
Το αμαξι δε βγαζει θεματα και μερικοι βαρανε στα αναλωσιμα.Αυτο λεγεται πουστια. Απο εδω και στο εξης,ουτε σεντς στις αντιπροσωπειες.Μονο για μηδενισμα του μετρητη της αλλαγης λαδιων.
Ηρα.
'Το αμαξι δε βγαζει θεματα'
-
Και το μηδενισμα του μετρητή γίνεται εκτός.
Το έκανα τις προάλλες.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
SUZUKI SX4 SCROSS