-
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Περίεργο που το πουλάει. Δεν φαίνεται να έχει πολύ σοβαρή ζημιά. Μόνο πόρτες και μασπιέ. Τα οποία μπορεί να μην χρειάζεται και να αντικατασταθούν.
Έχει πάρει μεσαία κολώνα, storm.
Μπαίνει θέμα δομικής ασφαλείας στην περίπτωση δεύτερου τράκου στο ίδιο σημείο.Μάλλον έχεις δίκιο. Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν άνοιξε ούτε ένας αερόσακος
Βρε λες το αυτοκίνητο να ήταν παρκαρισμένο και να έπεσε κανένας πάνω του;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Περίεργο που το πουλάει. Δεν φαίνεται να έχει πολύ σοβαρή ζημιά. Μόνο πόρτες και μασπιέ. Τα οποία μπορεί να μην χρειάζεται και να αντικατασταθούν.
Έχει πάρει μεσαία κολώνα, storm.
Μπαίνει θέμα δομικής ασφαλείας στην περίπτωση δεύτερου τράκου στο ίδιο σημείο.Μάλλον έχεις δίκιο. Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν άνοιξε ούτε ένας αερόσακος
Βρε λες το αυτοκίνητο να ήταν παρκαρισμένο και να έπεσε κανένας πάνω του;
Όλα είναι πιθανά.
Πάντως κρίμα, ολοκαίνουργιο αμάξι.Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ή μπορεί να μην φορούσε ζώνη. Κάπου είχα διαβάσει νομίζω, οτι σε αυτήν την περίπτωση, δεν ανοίγουν οι αερόσακοι.
-
Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
Τι ποσοστό καινούργιων, είναι με μικτή;
Δεν ξερω, αλλα το θεωρω εγκληματικο να μην βαλεισ μεικτη ασφαλεια τα 2 πρωτα χρονια, αντε τον πρωτο μονο.
Και μην πεις για τα παραπανω λεφτα καθως στις περισσοτερες περιπτωσεις δεν ειναι πανω απο 200-250 ευρω το χρονο για αυτοκινητο αξιας 15,000 ευρω.
Εγω δεν εκανα μικτη η διαφορα με την απλη ηταν η διπλη τιμη.
Τωρα το για ποσο αξιζει η οχι να κανεις ειναι μεγαλη κουβεντα. Αλλος θα πει 1 χρονο αλλος 2 αλλος 3. Ποιος οριζει το πόσο;
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Λες και μόλις βγήκε από την πλευρική σύγκρουση του EuroNcap είναι το άτιμο. Πως κατάφερε και το κέντραρε έτσι;
-
Οι αερόσακοι- κουρτίνες οροφής έχουν ανοίξει αν δείτε προσεκτικά τις φωτογραφίες φαίνονται ,αυτό ανεβάζει πολύ το κοστολόγιο ανταλλακτικών που μόνο καινούργια στη Suzuki υπάρχουν μεταχειρισμένα γιόκ, είναι καινούργιο μοντέλο , ενας λόγος παραπάνω για μικτή!
-
Made in japan το αμαξι, γαμωτο.
Μπορει να παρει καποιος τηλ το παλικαρι να μαθουμε πως εγινε η ζημια; Εγω, ντρεπομαι να παρω!Πιστευω το ειχε παρκαρισμενο και καποιος κοπριτης επεσε πανω.
-
Ο χρήστης ursus έγραψε:
Τι ποσοστό καινούργιων, είναι με μικτή;
Δεν ξερω, αλλα το θεωρω εγκληματικο να μην βαλεισ μεικτη ασφαλεια τα 2 πρωτα χρονια, αντε τον πρωτο μονο.
Και μην πεις για τα παραπανω λεφτα καθως στις περισσοτερες περιπτωσεις δεν ειναι πανω απο 200-250 ευρω το χρονο για αυτοκινητο αξιας 15,000 ευρω.
Εγω δεν εκανα μικτη η διαφορα με την απλη ηταν η διπλη τιμη.
Τωρα το για ποσο αξιζει η οχι να κανεις ειναι μεγαλη κουβεντα. Αλλος θα πει 1 χρονο αλλος 2 αλλος 3. Ποιος οριζει το πόσο;
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγω προσωπικα που πηρα ενα swift τον περασμενο Martio πληρωσα μεικτη 557 ευρω το χρονο με απαλλαγη 400 ευρω.
Η full απλη εβγαινε στα 392 ευρω με αξια αυτοκινητου 13,250.Δυσκολα βγαινει η μεικτη διπλασια απο την απλη, εκρος κι αν συγκρινεις την μεικτη με την απλη βασικη που δεν καλύπτει ουτε ολικη κλοπη.
-
Ποσό άτυχο παίζει να ήταν το παλικάρι,πόνεσε η ψυχή μου.
Φανταζομαι τον ιδιοκτήτη τη στεναχώρια που θα έχει τραβήξει...κρίμα πραγματικά!
Θα συμφωνήσω με τα παιδιά ότι ο αυτοκίνητο έχει χοντρή ζημιά που εγώ προσωπικά δεν θα ήθελα να το φτιάξω για ευνόητους λόγους .
Πες ότι αποφασίζεις να το φτιάξεις άντε περίμενε τα ανταλακτικα από την Ιαπωνία συν τις τσουχτερές τιμές,συν το ότι θα έχεις ένα σοβαρά τρακαρισμένο αυτοκίνητο!
-
Ο χρήστης tsaltinho έγραψε:
Τι ποσοστό καινούργιων, είναι με μικτή;
Δεν ξερω, αλλα το θεωρω εγκληματικο να μην βαλεισ μεικτη ασφαλεια τα 2 πρωτα χρονια, αντε τον πρωτο μονο.
Και μην πεις για τα παραπανω λεφτα καθως στις περισσοτερες περιπτωσεις δεν ειναι πανω απο 200-250 ευρω το χρονο για αυτοκινητο αξιας 15,000 ευρω.
Εγω δεν εκανα μικτη η διαφορα με την απλη ηταν η διπλη τιμη.
Τωρα το για ποσο αξιζει η οχι να κανεις ειναι μεγαλη κουβεντα. Αλλος θα πει 1 χρονο αλλος 2 αλλος 3. Ποιος οριζει το πόσο;
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγω προσωπικα που πηρα ενα swift τον περασμενο Martio πληρωσα μεικτη 557 ευρω το χρονο με απαλλαγη 400 ευρω.
Η full απλη εβγαινε στα 392 ευρω με αξια αυτοκινητου 13,250.Δυσκολα βγαινει η μεικτη διπλασια απο την απλη, εκρος κι αν συγκρινεις την μεικτη με την απλη βασικη που δεν καλύπτει ουτε ολικη κλοπη.
Πολύ σωστά , αν διαλέξεις σχετικά ψηλή απαλλαγή για τις χοντρές ζημιές είναι σχεδόν τζάμπα η μικτή
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Παιδιά εγώ στην anytime για το baleno (1.0) δίνω 230ε το χρόνο και έχει τα πάντα μέσα, ένα στάδιο πριν την μεικτή. Πολλά μου φαίνονται τα 392.
Και δεν είχα ποτέ κανένα παράπονο με την ασφάλεια στα άλλα μου αυτοκίνητα -
Με προβληματίζει το εξής σε μελλοντική αγορά σαν μεταχειρισμένο τα επόμενα χρόνια. Επειδή το fiesta ST διαβάζω ότι είναι αρκετά ειδικό αμάξι και απόλυτο και σαφώς σκληρό, πόσο κοντά σε επιδόσεις θα ήταν ένα swift sport με 180 άλογα π.χ. Διαβάζω για το swift ότι το πλαίσιο του αντέχει πολύ περισσότερα άλογα, η ανάρτηση του είναι πολύ φιλική και άνετη και γενικά νομίζω ότι θα είναι καλύτερο all arounder σε σχέση με το πιο ειδικό st. Επίσης πιστεύω ότι σαν αμάξι το swift είναι πιο ευχάριστο μέσα έξω και πολύ πιο ευρύχωρο (με εξαίρεση το πορτ παγκάζ) πολύ πιο κοντά στα γούστα μου. Τι λέτε;
-
Το Fiesta ST είτε το προηγούμενο είτε πολύ περισσότερο το νέο μοντέλο, είναι ένα σαφώς καλύτερο αμάξι από το Swift Sport (το οποίο συν τοις άλλοις δεν πρόκειται ποτέ να γίνει ή να συμφέρει να γίνει 180 ή 200 άλογα). Τέλεια και παύλα!
-
Σιγά μην δεν παίρνει άλογα. Ένα απλό μοτέρ off the shelf έχει. Με ένα πρόγραμμα θα πηγαίνει χαλαρά 160 και μετά με ανάλογες περιποιήσεις σε πολλαπλές, 180 δεν νομίζω να είναι δύσκολος στόχος. Άλλωστε μην ξεχνάς ότι στην Ιαπωνία έχουν ήδη τρελαθεί με το tuning potential που έχει. Αλλά δεν μιλάμε εδώ για extreme καταστάσεις αλλά για everyday all arounder. Με σύμμαχο την ευρύχωρη καμπίνα, το φιλικό στήσιμο και το σούπερ χαμηλό βάρος αναρωτιέμαι αν με μια ένεση ισχύος έρθει κοντά σε επιδόσεις με το φιέστα αλλά έχοντας το πλεονέκτημα του πιο καθημερινού αυτοκινήτου. O Watson τα επισημαίνει όλα αυτά που σου λέω για το φιεστα.
Youtube Video -
Κι εγώ θα προτιμούσα τον Ιάπωνα. Το χαμηλό βάρος είναι τεράστιο πλεονέκτημα παντού, όχι μόνο στην επιτάχυνση.
-
Όσοι πήραμε diesel τα τελευταία χρόνια έχουμε μάθει με τα χαμηλά κοστολόγια μετακίνησης , έτσι για κάποιον που θέλει να κάνει την αλλαγή σε κάτι πιο γρήγορο (πολύ) το swift sport είναι μια σοβαρή επιλογή που προσφέρει επιπλέον άριστο εξοπλισμό και 7ετή εγγύηση που είναι μεταβιβαζόμενη σε περίπτωση πώλησης του αυτοκινήτου και παρόλο που τα 4 χρόνια είναι επέκταση περιλαμβάνουν ίδιες καλύψεις με την εργοστασιακή.
https://auto.suzuki.gr/eggyisi-7-eton
για την κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες οι Νεοζηλανδοί δε μπόρεσαν να πάνε πάνω απο 8,5 L/100km...σε πίστα και με το adaptive cc , προφανώς με τα όρια ταχύτητας , ήταν σε χαμηλά 4άρια
https://www.autocar.co.nz/car-reviews-a ... cification
πως να μην το αγαπήσεις μετά
-
Ο χρήστης poliviosfp έγραψε:
Σιγά μην δεν παίρνει άλογα. Ένα απλό μοτέρ off the shelf έχει. Με ένα πρόγραμμα θα πηγαίνει χαλαρά 160 και μετά με ανάλογες περιποιήσεις σε πολλαπλές, 180 δεν νομίζω να είναι δύσκολος στόχος. Άλλωστε μην ξεχνάς ότι στην Ιαπωνία έχουν ήδη τρελαθεί με το tuning potential που έχει. Αλλά δεν μιλάμε εδώ για extreme καταστάσεις αλλά για everyday all arounder. Με σύμμαχο την ευρύχωρη καμπίνα, το φιλικό στήσιμο και το σούπερ χαμηλό βάρος αναρωτιέμαι αν με μια ένεση ισχύος έρθει κοντά σε επιδόσεις με το φιέστα αλλά έχοντας το πλεονέκτημα του πιο καθημερινού αυτοκινήτου.Πρώτα απ' όλα, αφού τα ξέρεις όλα αυτά και έχεις διαμορφώσει άποψη, γιατί ρωτάς; Κουβέντα να γίνεται ή απλώς θέλεις να σου επιβεβαιώσουμε την επιλογή σου;
Επί του θέματος τώρα, φαντάζομαι ότι αν συζητάς για το τελευταίο Swift Sport, μάλλον θα πρέπει να το συγκρίνεις με το τελευταίο Fiesta ST. Εκεί η ψαλίδα έχει ανοίξει ακόμη περισσότερο, με το ST να αποδίδει 200 άλογα και να είναι ακόμη περισσότερο αποτελεσματικό από το προηγούμενο και ταυτόχρονα και πιο φιλικό στην καθημερινή μετακίνηση.
Αν το συγκρίνεις με το παλιό, είσαι λίγο πιο κοντά, αλλά και πάλι... Όσο για τα άλογα, προφανώς μπορείς να τα αυξήσεις σχετικά εύκολα σε υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ, αλλά αν το Swift μπορείς να το πας στα 180, θα πρέπει πρώτα από όλα να υπολογίσεις το επιπλέον κόστος και δευτερευόντος ότι και το παλιό ST μπορείς να το πας στα 220+, οπότε και πάλι η διαφορά επιδόσεων θα υπάρχει...
Αν τώρα εσύ επιμένεις να πιστεύεις ότι Swift Sport και Fiesta ST (το τελευταίο) είναι στην ίδια κατηγορία, επειδή μπορείς να βελτιώσεις το πρώτο (λες και το άλλο δεν θα μπορείς να το βελτιώσεις, ξεκινώντας μάλιστα από μια καλύτερη αφετηρία), μεγειά σου και καλοτάξιδο!
-
Γιατί αρπάζεσαι όμως, θεωρητική συζήτηση κάνουμε.
- Είμαστε στο τοπικ του νέου swift άρα προφανώς αναφέρομαι στο νέο sport
- Λες ότι δεν παίρνει άλογα και σου απαντάω ότι 160-180 άλογα μπορεί να τα φτάσει όντας τουμπομοτέρ σχετικά εύκολα
- Στα άλογα που λέω θα έχει σχεδόν την ίδια αναλογία κιλών ανά ίππο με το φιέστα
4.Συζητάμε την δυνατότητα ενός πιο δυνατού sport σαν εναλλακτική-ανταγωνιστική πρόταση αντιπάλου του ST αλλά πιο άνετου, καθημερινού all arounder - Προφανώς και πρόκειται για συζήτηση γιατί είσαι τόσο απόλυτος
Έχω την εντύπωση ότι θα έχει πιο φτηνό κόστος χρήσης από το φιέστα
Ας περάσει λίγο ο καιρός να δούμε πόσο ικανά είναι και τα 2.
Με το αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού του swift πόσο ανεβαίνει το st?
-
Κατ' αρχάς δεν αρπάζομαι ουδόλως! Αν αρπαζόμουν, δεν θα συνέχιζα την κουβέντα επί του θέματος...
Κατά τ' άλλα όπως είδες, έγραψα ότι το Swift δεν πρόκειται ή **δεν συμφέρει ** να γίνει 180 άλογα. Αν πρόκειται να πάρεις ένα αυτοκίνητο 20 χιλιάδων και να του ρίξεις άλλα δύο για να πιάσει σε επιδόσεις ένα αυτοκίνητο που στα 22 χιλιάρικα θα έχει και αντίστοιχο εξοπλισμό και μπλοκέ και συνολικά θα είναι καλύτερο, τότε απλώς ΔΕΝ το κάνεις, εκτός αν έχεις κόλλημα με τη μάρκα!
Επίσης το νέο Fiesta ST είναι σύμφωνα με όλα τα τεστ, καλύτερο all-rounder από το προηγούμενο. Το πώς συγκρίνεται με το Swift Sport, θα πρέπει να το δούμε, αν και δύσκολα θα μπουν αυτά τα δύο αυτοκίνητα σε συγκριτικό τεστ, γιατί δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία.
Επιπλέον αυτή η θεωρητική υπέροχη του Swift ως καθημερινό αυτοκίνητο, δεν είναι σίγουρο ότι θα διατηρηθεί και με 180 βελτιωμένα άλογα. Γιατί τότε μπορεί να ανακαλύψεις ότι π. χ. οι μαμά αναρτήσεις είναι ανεπαρκείς και θα πρέπει να βελτιωθούν, προφανώς 'σκληραίνοντας' ανάλογα...
Σε κάθε περίπτωση, θα επιμείνω ότι τα δύο αυτοκίνητα είναι σε διαφορετικές κατηγορίες και ότι κακώς η τιμολόγηση του Swift το φέρνει τόσο κοντά στο Fiesta.
Υ. Γ. : Για να μην παρεξηγηθώ, μου αρέσει το Swift Sport, αλλά θεωρώ ότι θα έπρεπε να κοστολογείται στα 18 χιλιάρικα maximum.
-
Το st αν δεν κάνω λάθος στην φουλ 3η έκδοση εξοπλισμού φτάνει 27.500ε. Και σε αυτή την τιμή δεν είμαι σίγουρος αν έχει το μπλοκέ. Δεν είναι 1000ε η διαφορά δηλαδή. Κάθε άλλο μάλιστα. Εκτός αν μιλάμε για την πιο απλή έκδοση που πάει στα 21000ε. Τέλος πάντων ας διαβάσουμε τίποτα παραπάνω για τις δυνατότητες τους γιατί έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η φορολογία και τα 2 είναι προσιτά πλέον
Suzuki Swift A2L (2017)