Aug 7, 2018, 8:08 AM

Ο χρήστης GGAB έγραψε:

Οταν λεμε αμιγως σπορ δηλαδη δε κανει για οδηγηση μεσα σε πολη ή πχ να πας για ενα μπανιο 20χλμ ?
Ναι με σβελτα και γρηγορα, αλλα προτιμω πρωτα την ασφαλεια.
Επισης στη προηγοπυμενη σελιδα ειπωθηκε οτι τα Τ005 πχ ειναι ταξιδιαρικα, αυτο σημαινει οτι δε κανουν για μετακινησεις στη πολη?
Βασικα δε μπορω να καταλαβω τη διαφορα μεταξυ σπορ ελαστικου και ταξιδιαρικου.
Αυτο που ψαχνω ειναι ελαστικο για μετακινηση κυριως σε αστικο ιστο, μεσα σε πολη και περιχωρα δηλαδη, με 1-2 ταξιδακια το χρονο (συνολικα περι τις 3-4.000 χλμ το χρονο). Προεχει η ασφαλεια και συνηθως οδηγαω σχετικα γρηγορα (οχι απο αποψη τελικης, οσο πχ επιταγχυνσης. φρεςναρισματος κλπ).
Η διαφορα τιμης τετραδας εδω που ρωτησα αναμεσα σε 914 και PS3 ειναι 70Ε. Δεν εχω προβλημα να τα δωσω αρκει οντως τα PS3 να ειναι 'καλυτερο' λαστιχο για τις αναγκες μου.
Ευχαριστω πολυ !

Φυσικά και κάνει. Το ότι είναι σπορ σημαίνει ότι είναι κάπως μαλακό με μαλακά πλαινά για καλύτερη πληροφόρηση. Επίσης ζεσταίνεται σχετικά εύκολα. Το ταξιδιάρικο απλά είναι κάπως πιο σκληρό (εκτός αν μιλάμε για Continental )
Eπίσης το ταξιδιάρικο είναι πιο ήσυχο και έχει καλύτερη βαθμολογία στην κατανάλωση.
Όσον αφορά το PS3 το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι ότι στην καυτή άσφαλτο χάνει λίγο από την απόδοσή του. Συν την μικρότερη διάρκεια σε φθορά, μη περιμένεις δηλαδή να σου βγάλει 50-60.000χλμ. Από θετικά εκτός αυτών που αναφέρθηκαν το ότι είναι πάρα πολύ ήσυχο οπότε κάνεις άνετα και ταξίδι.
Γενικά όπως πολύ σωστά είπε και ο petran το sport ελαστικό πάντα είναι καλύτερο όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά.

Όπως τα λες, αλλα ισχύει ακριβώς το αντίθετο!
Στα cf2 που φοράω ένα πράγμα μόνο με χαλάει.........το μαλακό πλαϊνό,με επιπτώσεις στην πληροφόρηση.

Kαι προσπαθούσα να καταλάβω γιατί διαφωνώ με τον nickthetrib
Με πείραξε η ζέστη