-
Καλησπέρα,
εχω ένα reanault clio 2003 100hp το οποιο ηταν σε ακινησια για 4 χρονια. Toυ εκανα service και θελω να το ξαναβγαλω στο δρομο.
Για σχετικα γρηγορη οδηγηση τι λαστιχο προτείνετε;
διαστασεις 195/50/15
είμαι αναμεσα σε
Falken ziex 310 ecorun ή 914 αναλογα πια υπαρχουν,
Bridgestone Turanza T005
Michelin Pilot Sport 3
Hankook Ventus Prime 3 K125Οδηγιση χειμωνα/καλοκαιρι
Αυτό που με προβληματιζει είναι η διαρκεια τους όχι λογω φθορας πελματος αλλά το ότι θα κυριως ότι θα γινουν το πολύ 3-4000χλμ το χρονο.
Επισης καποια από τα παραπανω βγαινουν με δεικτη Η και V τι προτιμω ;
Ευχαριστω ! -
Ο χρήστης panocmp έγραψε:
Καλησπέρα,
εχω ένα reanault clio 2003 100hp το οποιο ηταν σε ακινησια για 4 χρονια. Toυ εκανα service και θελω να το ξαναβγαλω στο δρομο.
Για σχετικα γρηγορη οδηγηση τι λαστιχο προτείνετε;
διαστασεις 195/50/15
είμαι αναμεσα σε
Falken ziex 310 ecorun ή 914 αναλογα πια υπαρχουν,
Bridgestone Turanza T005
Michelin Pilot Sport 3
Hankook Ventus Prime 3 K125Οδηγιση χειμωνα/καλοκαιρι
Αυτό που με προβληματιζει είναι η διαρκεια τους όχι λογω φθορας πελματος αλλά το ότι θα κυριως ότι θα γινουν το πολύ 3-4000χλμ το χρονο.
Επισης καποια από τα παραπανω βγαινουν με δεικτη Η και V τι προτιμω ;
Ευχαριστω !Το 2ο και το 4ο είναι λάστιχα ταξιδιαρικα,το 3ο καθαρά σπορ και το 914 κάπου ανάμεσα και αυτό εγώ θα σου πρότεινα.
Το 310 δεν νομίζω ότι αντικαθιστά τα 914. Κάποιοι λαστιχαδες έχουν μπερδέψει τον κόσμο,με αυτό που θέλουν να σπρώξουν........ -
Έχω το PS3 σε αυτή τη διάσταση και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Σπορ οδήγηση και χρήση χειμώνα καλοκαίρι. Αυτό που με εξέπληξε είναι η εξαιρετική του απόδοση στο βρεγμένο οπότε σίγουρα το συστήνω.
-
Είχα και εγώ το PS3 σε μεγαλύτερη όμως διάσταση και επιβεβαιώνω πόσο καλό ήταν στη βροχή, μάλιστα προς το τέλος τους ενώ σε στεγνό έπρεπε να ζεσταθεί για να κρατά καλά στη βροχή δεν είχε χάσει σχεδόν καθόλου από τα καλά χαρακτηριστικά του.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Καλημερα, σε γιαρις d4-d (175/65/15) τι θα προτείνατε;Εγω εχω προτείνει (με σειρά προτίμησης):
Falken ziex 310 ecorun
Toyo cf2
Michelin energy saver +
Δεδομένης της κακής διαθεσιμότητας των falken , μαλλον θα προκριθούν τα toyo.
Οδήγηση κανονική χωρις σπορ ανησυχίες , κυρίως σε πολη κ 3-4 ήρεμα ταξίδια το χρόνο.
Ευχαριστω.
Michelin έχω βάλει τα τελευταία 60000 χλμ κ πάω για αλλαγή τέλος του μήνα με τα ίδια.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις παιδια, βλεπω μια ταση για τα PS3, σιγουρα κανουν για 100αλογα αυτοκινητο ? Εννοω θα προλαβαινουν να ζεσταθουν για διαδρομες 15-20χλμ ? Eπισης διαβασα οτι εχουν αντικατασταθει απο νεο μοντελο αυτο σημαινει πως δε θα βρω φρεσκα ελαστικα ?
Σχετικα με τα 914 /310 γενικα στα site διαβαζω οτι τα 914 σταματησαν και τα 310 τα αντικατεστησαν για αυτο το ειπα, δε ρωτησα κανενα λαστιχα...
-
Τα άλογα δε νομίζω να χουν σχέση. Έχουν αντικατασταθεί από νέο μοντέλο το οποίο δυστυχώς δε βγαίνει σε 15 ιντσες αλλά έχω την εντύπωση ότι το PS3 ακόμα παράγεται, που και να μην παράγεται δηλαδή θα είναι το πολύ περσινό.
-
Το PS3 είναι το μόνο αμιγώς σπορ. Θα το προτιμούσα μάλλον, αν και δεν είμαι φίλος των Michelin.
Έχω τα Κ125 σε αυτοκίνητο 195 ίππων και είμαι πολύ ευχαριστημένος. -
Οταν λεμε αμιγως σπορ δηλαδη δε κανει για οδηγηση μεσα σε πολη ή πχ να πας για ενα μπανιο 20χλμ ?
Ναι με σβελτα και γρηγορα, αλλα προτιμω πρωτα την ασφαλεια.
Επισης στη προηγοπυμενη σελιδα ειπωθηκε οτι τα Τ005 πχ ειναι ταξιδιαρικα, αυτο σημαινει οτι δε κανουν για μετακινησεις στη πολη?
Βασικα δε μπορω να καταλαβω τη διαφορα μεταξυ σπορ ελαστικου και ταξιδιαρικου.
Αυτο που ψαχνω ειναι ελαστικο για μετακινηση κυριως σε αστικο ιστο, μεσα σε πολη και περιχωρα δηλαδη, με 1-2 ταξιδακια το χρονο (συνολικα περι τις 3-4.000 χλμ το χρονο). Προεχει η ασφαλεια και συνηθως οδηγαω σχετικα γρηγορα (οχι απο αποψη τελικης, οσο πχ επιταγχυνσης. φρεςναρισματος κλπ).
Η διαφορα τιμης τετραδας εδω που ρωτησα αναμεσα σε 914 και PS3 ειναι 70Ε. Δεν εχω προβλημα να τα δωσω αρκει οντως τα PS3 να ειναι 'καλυτερο' λαστιχο για τις αναγκες μου.
Ευχαριστω πολυ ! -
Ο χρήστης dexter130101 έγραψε:
Καλημερα, σε γιαρις d4-d (175/65/15) τι θα προτείνατε;
Εγω εχω προτείνει (με σειρά προτίμησης):
Falken ziex 310 ecorun
Toyo cf2
Michelin energy saver +
Δεδομένης της κακής διαθεσιμότητας των falken , μαλλον θα προκριθούν τα toyo.
Οδήγηση κανονική χωρις σπορ ανησυχίες , κυρίως σε πολη κ 3-4 ήρεμα ταξίδια το χρόνο.
Ευχαριστω.
Michelin έχω βάλει τα τελευταία 60000 χλμ κ πάω για αλλαγή τέλος του μήνα με τα ίδια.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώ πολυ για την απαντηση.
Σου έβγαλαν 60000km; Τοσο μεγαλη διάρκεια ζωής εχουν; Η απόδοση τους σε ταξιδι ειναι ικανοποιητική;
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Καλημερα, σε γιαρις d4-d (175/65/15) τι θα προτείνατε;
Εγω εχω προτείνει (με σειρά προτίμησης):
Falken ziex 310 ecorun
Toyo cf2
Michelin energy saver +
Δεδομένης της κακής διαθεσιμότητας των falken , μαλλον θα προκριθούν τα toyo.
Οδήγηση κανονική χωρις σπορ ανησυχίες , κυρίως σε πολη κ 3-4 ήρεμα ταξίδια το χρόνο.
Ευχαριστω.
Michelin έχω βάλει τα τελευταία 60000 χλμ κ πάω για αλλαγή τέλος του μήνα με τα ίδια.
Στάλθηκε από το Redmi 5 Plus μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώ πολυ για την απαντηση.
Σου έβγαλαν 60000km; Τοσο μεγαλη διάρκεια ζωής εχουν; Η απόδοση τους σε ταξιδι ειναι ικανοποιητική;
Στην ίδια ακριβώς διάσταση σε G. Punto φοράω τώρα το 3ο σετ (το 1ο ήταν το saver τα 2 τελευταία τα saver+). Είμαι πολύ ευχαριστημένος συνολικά, και στο βρεγμένο. Μόνο στο φρενάρισμα νιώθω ότι τείνουν να μπλοκάρουν εύκολα οι μπροστινοί τροχοί, αλλά το ίδιο παρατήρησα και σε άλλα λάστιχα που φορούσα στο ίδιο αυτοκίνητο, οπότε μάλλον είναι θέμα αυτοκινήτου ή διάστασης. Τα πρώτο σετ το κράτησα 65000, το δεύτερο 75000 (3,5 χρόνια), αλλά από τα 70000 ένιωθα ότι είχαν τελειώσει και χαζογλιστρούσε. Τώρα έχω 45000 και δεν υπάρχει κάποια διαφορά, ούτε αισθητή φθορά. Όταν τα αλλάξω πάλι τα ίδια θα βάλω.
Γενικά κρατάνε για πολλά χιλιόμετρα τα χαρακτηριστικά τους και δεν φθείρονται εύκολα (οδηγώντας κανονικά, αλλά ούτως ή άλλως το αυτοκίνητο είναι πολύ αδύναμο για να τα ζορίσει).
Θα τα πρότεινα για τον τρόπο οδήγησης που θέλεις. -
Ο χρήστης panocmp έγραψε:
Οταν λεμε αμιγως σπορ δηλαδη δε κανει για οδηγηση μεσα σε πολη ή πχ να πας για ενα μπανιο 20χλμ ?
Ναι με σβελτα και γρηγορα, αλλα προτιμω πρωτα την ασφαλεια.
Επισης στη προηγοπυμενη σελιδα ειπωθηκε οτι τα Τ005 πχ ειναι ταξιδιαρικα, αυτο σημαινει οτι δε κανουν για μετακινησεις στη πολη?
Βασικα δε μπορω να καταλαβω τη διαφορα μεταξυ σπορ ελαστικου και ταξιδιαρικου.
Αυτο που ψαχνω ειναι ελαστικο για μετακινηση κυριως σε αστικο ιστο, μεσα σε πολη και περιχωρα δηλαδη, με 1-2 ταξιδακια το χρονο (συνολικα περι τις 3-4.000 χλμ το χρονο). Προεχει η ασφαλεια και συνηθως οδηγαω σχετικα γρηγορα (οχι απο αποψη τελικης, οσο πχ επιταγχυνσης. φρεςναρισματος κλπ).
Η διαφορα τιμης τετραδας εδω που ρωτησα αναμεσα σε 914 και PS3 ειναι 70Ε. Δεν εχω προβλημα να τα δωσω αρκει οντως τα PS3 να ειναι 'καλυτερο' λαστιχο για τις αναγκες μου.
Ευχαριστω πολυ !Θα σου προτεινω και εγω με την σειρα μου τα PS3.
Μεχρι πριν κατι μηνες ειχα οδηγησει αυτοκινητα που φορουσαν turing ελαστικα. Ομως τωρα απο την εμπειρια μου με τα PS4 που ειναι σπορ ελαστικο θεωρω οπως εχω ξαναπει οτι τα σπορ ελαστικα ειναι καλυτερα απο τα turing σε ολους τους τομεις εκτος απο 2 σημεια.
Πρωτο η χιλιομετρικη αποδοση, που στην περιπτωση σου δεν εχεις τετοιο προβλημα μιας και κανεις λιγα χλμ το χρονο και δευτερον, η τιμη που αν θυμαμαι καλα διαβασα οτι δεν εχεις θεμα να δωσεις λιγα παραπανω για ενα καλο ελαστικο. -
Ο χρήστης panocmp έγραψε:
Οταν λεμε αμιγως σπορ δηλαδη δε κανει για οδηγηση μεσα σε πολη ή πχ να πας για ενα μπανιο 20χλμ ?
Ναι με σβελτα και γρηγορα, αλλα προτιμω πρωτα την ασφαλεια.
Επισης στη προηγοπυμενη σελιδα ειπωθηκε οτι τα Τ005 πχ ειναι ταξιδιαρικα, αυτο σημαινει οτι δε κανουν για μετακινησεις στη πολη?
Βασικα δε μπορω να καταλαβω τη διαφορα μεταξυ σπορ ελαστικου και ταξιδιαρικου.
Αυτο που ψαχνω ειναι ελαστικο για μετακινηση κυριως σε αστικο ιστο, μεσα σε πολη και περιχωρα δηλαδη, με 1-2 ταξιδακια το χρονο (συνολικα περι τις 3-4.000 χλμ το χρονο). Προεχει η ασφαλεια και συνηθως οδηγαω σχετικα γρηγορα (οχι απο αποψη τελικης, οσο πχ επιταγχυνσης. φρεςναρισματος κλπ).
Η διαφορα τιμης τετραδας εδω που ρωτησα αναμεσα σε 914 και PS3 ειναι 70Ε. Δεν εχω προβλημα να τα δωσω αρκει οντως τα PS3 να ειναι 'καλυτερο' λαστιχο για τις αναγκες μου.
Ευχαριστω πολυ !Φυσικά και κάνει. Το ότι είναι σπορ σημαίνει ότι είναι κάπως μαλακό με μαλακά πλαινά για καλύτερη πληροφόρηση. Επίσης ζεσταίνεται σχετικά εύκολα. Το ταξιδιάρικο απλά είναι κάπως πιο σκληρό (εκτός αν μιλάμε για Continental )
Eπίσης το ταξιδιάρικο είναι πιο ήσυχο και έχει καλύτερη βαθμολογία στην κατανάλωση.
Όσον αφορά το PS3 το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι ότι στην καυτή άσφαλτο χάνει λίγο από την απόδοσή του. Συν την μικρότερη διάρκεια σε φθορά, μη περιμένεις δηλαδή να σου βγάλει 50-60.000χλμ. Από θετικά εκτός αυτών που αναφέρθηκαν το ότι είναι πάρα πολύ ήσυχο οπότε κάνεις άνετα και ταξίδι.
Γενικά όπως πολύ σωστά είπε και ο petran το sport ελαστικό πάντα είναι καλύτερο όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά. -
Σπορ λάστιχο με μαλακά πλαϊνά δεν παίζει.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
-
Ακριβώς! Τα σπορ ελαστικά οφείλουν να έχουν σκληρά πλαϊνά για καλύτερα κρατήματα και καλύτερη αίσθηση κι ας χάνουν σε άνεση.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Οταν λεμε αμιγως σπορ δηλαδη δε κανει για οδηγηση μεσα σε πολη ή πχ να πας για ενα μπανιο 20χλμ ?
Ναι με σβελτα και γρηγορα, αλλα προτιμω πρωτα την ασφαλεια.
Επισης στη προηγοπυμενη σελιδα ειπωθηκε οτι τα Τ005 πχ ειναι ταξιδιαρικα, αυτο σημαινει οτι δε κανουν για μετακινησεις στη πολη?
Βασικα δε μπορω να καταλαβω τη διαφορα μεταξυ σπορ ελαστικου και ταξιδιαρικου.
Αυτο που ψαχνω ειναι ελαστικο για μετακινηση κυριως σε αστικο ιστο, μεσα σε πολη και περιχωρα δηλαδη, με 1-2 ταξιδακια το χρονο (συνολικα περι τις 3-4.000 χλμ το χρονο). Προεχει η ασφαλεια και συνηθως οδηγαω σχετικα γρηγορα (οχι απο αποψη τελικης, οσο πχ επιταγχυνσης. φρεςναρισματος κλπ).
Η διαφορα τιμης τετραδας εδω που ρωτησα αναμεσα σε 914 και PS3 ειναι 70Ε. Δεν εχω προβλημα να τα δωσω αρκει οντως τα PS3 να ειναι 'καλυτερο' λαστιχο για τις αναγκες μου.
Ευχαριστω πολυ !Φυσικά και κάνει. Το ότι είναι σπορ σημαίνει ότι είναι κάπως μαλακό με μαλακά πλαινά για καλύτερη πληροφόρηση. Επίσης ζεσταίνεται σχετικά εύκολα. Το ταξιδιάρικο απλά είναι κάπως πιο σκληρό (εκτός αν μιλάμε για Continental )
Eπίσης το ταξιδιάρικο είναι πιο ήσυχο και έχει καλύτερη βαθμολογία στην κατανάλωση.
Όσον αφορά το PS3 το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι ότι στην καυτή άσφαλτο χάνει λίγο από την απόδοσή του. Συν την μικρότερη διάρκεια σε φθορά, μη περιμένεις δηλαδή να σου βγάλει 50-60.000χλμ. Από θετικά εκτός αυτών που αναφέρθηκαν το ότι είναι πάρα πολύ ήσυχο οπότε κάνεις άνετα και ταξίδι.
Γενικά όπως πολύ σωστά είπε και ο petran το sport ελαστικό πάντα είναι καλύτερο όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά.Όπως τα λες, αλλα ισχύει ακριβώς το αντίθετο!
Στα cf2 που φοράω ένα πράγμα μόνο με χαλάει.........το μαλακό πλαϊνό,με επιπτώσεις στην πληροφόρηση. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Καλημερα, σε γιαρις d4-d (175/65/15) τι θα προτείνατε;Εγω εχω προτείνει (με σειρά προτίμησης):
Falken ziex 310 ecorun
Toyo cf2
Michelin energy saver +
Δεδομένης της κακής διαθεσιμότητας των falken , μαλλον θα προκριθούν τα toyo.
Οδήγηση κανονική χωρις σπορ ανησυχίες , κυρίως σε πολη κ 3-4 ήρεμα ταξίδια το χρόνο.
Ευχαριστω.
Επειδη η διασταση δεν ειναι και ευκολη θα κοιτουσα ανετα
https://www.hankooktire.com/uk/passenge ... -k435.html
Πολυ καλη και ανθεκτικη γομα και εξαιρετικα αθορυβα . Προσφυση που σου δινει αισθημα ασφαλειας σε βρεγμενο και στεγνο ακομα και κρυο που ειναι υπερ το δεον.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Οταν λεμε αμιγως σπορ δηλαδη δε κανει για οδηγηση μεσα σε πολη ή πχ να πας για ενα μπανιο 20χλμ ?
Ναι με σβελτα και γρηγορα, αλλα προτιμω πρωτα την ασφαλεια.
Επισης στη προηγοπυμενη σελιδα ειπωθηκε οτι τα Τ005 πχ ειναι ταξιδιαρικα, αυτο σημαινει οτι δε κανουν για μετακινησεις στη πολη?
Βασικα δε μπορω να καταλαβω τη διαφορα μεταξυ σπορ ελαστικου και ταξιδιαρικου.
Αυτο που ψαχνω ειναι ελαστικο για μετακινηση κυριως σε αστικο ιστο, μεσα σε πολη και περιχωρα δηλαδη, με 1-2 ταξιδακια το χρονο (συνολικα περι τις 3-4.000 χλμ το χρονο). Προεχει η ασφαλεια και συνηθως οδηγαω σχετικα γρηγορα (οχι απο αποψη τελικης, οσο πχ επιταγχυνσης. φρεςναρισματος κλπ).
Η διαφορα τιμης τετραδας εδω που ρωτησα αναμεσα σε 914 και PS3 ειναι 70Ε. Δεν εχω προβλημα να τα δωσω αρκει οντως τα PS3 να ειναι 'καλυτερο' λαστιχο για τις αναγκες μου.
Ευχαριστω πολυ !Φυσικά και κάνει. Το ότι είναι σπορ σημαίνει ότι είναι κάπως μαλακό με μαλακά πλαινά για καλύτερη πληροφόρηση. Επίσης ζεσταίνεται σχετικά εύκολα. Το ταξιδιάρικο απλά είναι κάπως πιο σκληρό (εκτός αν μιλάμε για Continental )
Eπίσης το ταξιδιάρικο είναι πιο ήσυχο και έχει καλύτερη βαθμολογία στην κατανάλωση.
Όσον αφορά το PS3 το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι ότι στην καυτή άσφαλτο χάνει λίγο από την απόδοσή του. Συν την μικρότερη διάρκεια σε φθορά, μη περιμένεις δηλαδή να σου βγάλει 50-60.000χλμ. Από θετικά εκτός αυτών που αναφέρθηκαν το ότι είναι πάρα πολύ ήσυχο οπότε κάνεις άνετα και ταξίδι.
Γενικά όπως πολύ σωστά είπε και ο petran το sport ελαστικό πάντα είναι καλύτερο όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά.Όπως τα λες, αλλα ισχύει ακριβώς το αντίθετο!
Στα cf2 που φοράω ένα πράγμα μόνο με χαλάει.........το μαλακό πλαϊνό,με επιπτώσεις στην πληροφόρηση.Kαι προσπαθούσα να καταλάβω γιατί διαφωνώ με τον nickthetrib
Με πείραξε η ζέστη -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Οταν λεμε αμιγως σπορ δηλαδη δε κανει για οδηγηση μεσα σε πολη ή πχ να πας για ενα μπανιο 20χλμ ?
Ναι με σβελτα και γρηγορα, αλλα προτιμω πρωτα την ασφαλεια.
Επισης στη προηγοπυμενη σελιδα ειπωθηκε οτι τα Τ005 πχ ειναι ταξιδιαρικα, αυτο σημαινει οτι δε κανουν για μετακινησεις στη πολη?
Βασικα δε μπορω να καταλαβω τη διαφορα μεταξυ σπορ ελαστικου και ταξιδιαρικου.
Αυτο που ψαχνω ειναι ελαστικο για μετακινηση κυριως σε αστικο ιστο, μεσα σε πολη και περιχωρα δηλαδη, με 1-2 ταξιδακια το χρονο (συνολικα περι τις 3-4.000 χλμ το χρονο). Προεχει η ασφαλεια και συνηθως οδηγαω σχετικα γρηγορα (οχι απο αποψη τελικης, οσο πχ επιταγχυνσης. φρεςναρισματος κλπ).
Η διαφορα τιμης τετραδας εδω που ρωτησα αναμεσα σε 914 και PS3 ειναι 70Ε. Δεν εχω προβλημα να τα δωσω αρκει οντως τα PS3 να ειναι 'καλυτερο' λαστιχο για τις αναγκες μου.
Ευχαριστω πολυ !Φυσικά και κάνει. Το ότι είναι σπορ σημαίνει ότι είναι κάπως μαλακό με μαλακά πλαινά για καλύτερη πληροφόρηση. Επίσης ζεσταίνεται σχετικά εύκολα. Το ταξιδιάρικο απλά είναι κάπως πιο σκληρό (εκτός αν μιλάμε για Continental [emoji38] )
Eπίσης το ταξιδιάρικο είναι πιο ήσυχο και έχει καλύτερη βαθμολογία στην κατανάλωση.
Όσον αφορά το PS3 το μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι ότι στην καυτή άσφαλτο χάνει λίγο από την απόδοσή του. Συν την μικρότερη διάρκεια σε φθορά, μη περιμένεις δηλαδή να σου βγάλει 50-60.000χλμ. Από θετικά εκτός αυτών που αναφέρθηκαν το ότι είναι πάρα πολύ ήσυχο οπότε κάνεις άνετα και ταξίδι.
Γενικά όπως πολύ σωστά είπε και ο petran το sport ελαστικό πάντα είναι καλύτερο όσον αφορά την οδηγική συμπεριφορά.Όπως τα λες, αλλα ισχύει ακριβώς το αντίθετο! [emoji38]
Στα cf2 που φοράω ένα πράγμα μόνο με χαλάει.........το μαλακό πλαϊνό,με επιπτώσεις στην πληροφόρηση.Kαι προσπαθούσα να καταλάβω γιατί διαφωνώ με τον nickthetrib [emoji38]
Με πείραξε η ζέστηΉμουν σίγουρος ότι κάπου μπερδεύτηκες, αλλά δεν είχα χρόνο να γράψω ανάλυση.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]