Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά νέου αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά νέου αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    14
    43
    77
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Εξαρτάται το όχημα μάλλον. Η ίδια η Φίατ με διαβεβαίωσε ότι το δικό της φ.α. ξεκινάει πάντα με βενζίνα και μετά το γυρίζει.Ενδιαφερθήκαμε κάποια στιγμή πέρισυ για επαγγελματικά.
      Τεσπά, η ουσία είναι αυτό που έγραψα, φ.α. = μόνο για πολύ λίγους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        panormus772 last edited by

        Ο χρήστης dstou έγραψε:
        Εξαρτάται το όχημα μάλλον. Η ίδια η Φίατ με διαβεβαίωσε ότι το δικό της φ.α. ξεκινάει πάντα με βενζίνα και μετά το γυρίζει.Ενδιαφερθήκαμε κάποια στιγμή πέρισυ για επαγγελματικά.
        Τεσπά, η ουσία είναι αυτό που έγραψα, φ.α. = μόνο για πολύ λίγους.

        Στο Panda, απ'όσο ξέρω,υπήρχε διακόπτης που μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε βενζίνη ή φ.α.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          Χμμμμ, πήγαμε με το κοπάδι, τη στιγμή που το Panda CNG κοστίζει 12.000 ευρώ (δηλαδή τα ίδια ή λιγότερο από το ίδιο μοντέλο σε πετρέλαιο), έχει το μισό κόστος κίνησης (5 λίτρα Χ 1.4 = 7 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα, ενώ το φυσικό αέριο θέλει 3 ευρώ) και δεν πληρώνει καθόλου τέλη ενώ το πετρέλαιο δίνει ένα 190άρικο.
          Αν είναι έτσι, θέλω να είμαι πάντα κοπαδάτος!

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            @Gianniz
            Κοιτάς Fiesta, κοιτάς τα νέα VAG (Polo/Ibiza), κοιτάς Swift, κοιτάς και το καινούργιο μικρομεσαίο Hyundai/Kia. Όλα με κινητήρα βενζίνης στο λίτρο. Το πιο μεγάλο ( C Segment ) νομίζω είναι ανούσιο με 1 άντε 2 άτομα και το πιο μικρό ( A Segment ) νομίζω θα κουράσει.
            15.000χλμ/έτος δεν νομίζω ότι αποτελούν λόγο απόκτησης εναλλακτικού καυσίμου και να βάλουν τους γονείς σου στον ρόλο πειραματόζωου για χάρη οικονομίας.
            Δες λίγο τις εκδόσεις στα χρήματα που διαθέτεις να έχουν τα συστήματα ασφαλείας που θέλουν οι γονείς και αν δεν το βιάζονται ας παραγγείλουν προς το τέλος του χρόνου όπου συνήθως οι έμποροι κάνουν κάποιες προσφορές. Κάτι μου λέει ότι λόγο Mondeo και (ίσως) γνωστής αντιπροσωπείας να κλείνουν προς fiesta που είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.
            Καλή αγορά!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              Nα ρωτήσω κάτι?
              Το βενζινοκίνητο Φιέστα (και άλλα όμοιά του) που καίει περί τα +2 λίτρα ακριβότερο καύσιμο /100 χλμ. από π.χ. το Πάντα το 1.300 το πετρέλαιο ή άλλα συναφή αυτού, γιατί είναι καλύτερη επιλογή για καθημερινό χαμάλη σε μια επαρχιακή πόλη από ένα ζευγάρι ηλικιωμένων με εντελώς βασικές ανάγκες μετακίνησης?
              Πολύ θα ήθελα να το διαβάσω αυτό. Προσοχή στο υπογραμμισμένο. Δε μιλάμε για ζμπορ, κάμπριολ, κίνηση σε διαρκώς μποριαλιρισμένο κέντρο, αλλά γι' αυτό ακριβώς το ζητούμενο που (αντέ)γραψα από τον ερωτώντα το θρεντ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tkin73 last edited by

                Γιατί μας έχουν πιπιλισει τον εγκέφαλο τα πληρωμένα παπαγαλάκια της δημοσιογραφίας ότι για να αξίζει να πάρεις πετρέλαιο πρέπει να κάνεις πάνω από 20000 χλμ το έτος. Τι κι αν θα καίει 2.5-3λτ λιγότερο φθηνότερου καυσίμου κατά 30-35λτ/λίτρο . Η βενζίνη συμφέρει! Που να μπλέκουν μεγαλοι άνθρωποι με το πετρέλαιο....
                Μπροστά στην οδηγική απόλαυση της βενζίνης τι είναι τα 1000 ευρώ το χρόνο που θα γλιτώνουν! Λεφτά υπάρχουν...
                Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  Και το άλλο ξεχνάς.'Οτι 'η Ευρώπη καταργεί σιγά σιγά το πετρέλαιο, άρα το ίδιο θα γίνει και εδώ'.
                  Ναι, στη χώρα που ότι και αν έχει γίνει, αν έχει γίνει, έχει γίνει με χαρακτηριστική καθυστέρηση ΔΕΚΑΕΤΙΩΝ σε σχέση με την Ευρώπη. Όπου κυκλοφορούν ακόμη φορτηγά, λεωφορεία και τρένα τσιμινιέρες.
                  Και ότι αν π.χ. σε 10 χρόνια ( ) φτάσουν σε σημείο οι διοικούντες και οι εντολοδότες τους, ο ΣΕΑΑ, να απαγορεύσουν τα σημερινά πετρέλαια, τότε η αξία ΌΛΩΝ των τύπων των συμβατικών ΙΧ που κυκλοφορούν αυτη τη στιγμή στην αγορά θα έχει πρώτα πρακτικά εκμηδενιστεί από την επέλαση των μελλοντικών ηλεκτρικών και υβριδικών που θα έχει επιτελεστεί στο ενδιάμεσο διάστημα.

                  Μην πιστεύετε τις φήμες. Και αν το κάνετε, τουλάχιστον κάντε το 'σωστά'. Πάρτε ένα υγραέριο ή ένα υβρίδιο, είναι τα μόνα που δεν ακούγετε καμμία φήμη ότι θα καταργηθούν ( , σόρυ, αλλά οι φήμες μου προκαλούν ασυγκράτητο γέλωτα).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • E
                    emminad last edited by

                    Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                    Γιατί μας έχουν πιπιλισει τον εγκέφαλο τα πληρωμένα παπαγαλάκια της δημοσιογραφίας ότι για να αξίζει να πάρεις πετρέλαιο πρέπει να κάνεις πάνω από 20000 χλμ το έτος. Τι κι αν θα καίει 2.5-3λτ λιγότερο φθηνότερου καυσίμου κατά 30-35λτ/λίτρο . Η βενζίνη συμφέρει! Που να μπλέκουν μεγαλοι άνθρωποι με το πετρέλαιο....

                    Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    Δεν νομίζω ότι είναι θέμα πιπιλισματος εγκεφάλου το ότι για να παρεις πετρέλαιο θα πρπει να κανεις πάνω από 20000..η λογική αυτή είναι πολύ σωστή αν κάτσεις και υπολογίσεις τα ετήσια σου χιλιόμετρα συγκριτικά με την αγορά ενός αυτοκινήτου βενζίνης ή πετρελαίου..Η χρήση των 20000 χλμ και ανω αναφέρεται κυρίως συγκρίνοντας ένα αυτοκίνητο βενζίνης χ αξίας με το αντίστοιχο μοντέλο σε πετρέλαιο το οποίο κοστίζει χ+1000-1500€ παραπάνω στον ίδιο εξοπλισμό,όποτε σου λέει για να κανεις την απόσβεση των έξτρα χρημάτων που θα δώσεις ναι να έχεις κέρδος από την αγορά του πετρελαίου θα πρέπει να κανεις πάνω από 15000-20000 χιλιόμετρα ετησίως.Δεν αναφέρεται σε ένα αμαξι βενζινης της α εταιρίας που κοστίζει 15000 και σ ένα αμαξι πετρέλαιο της Β εταιρίας που κοστίζει 12000€. Επίσης ενας βασικός παράγοντας για την αγορά πετρελαίου είναι και η ποιότητα των καυσίμων που έχουμε στην Ελλάδα όπου τα πετρέλαια λόγω βιοντίζελ δεν είναι και ότι καλύτερο..αρα θα πρέπει να συνυπολογισεις ότι υπάρχει κίνδυνος για την πιο συχνή βλάβη στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που έχει να κάνει με το καύσιμο και έχει και ταρίφα 1000-1500€ για επισκευή.Καθοριστικο ρόλο επισης παίζει και η κίνηση σε πόλη ή όχι,καθως όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα πετρελαίου τεχνολογιας euro 5 και ανω (και μερικά euro4)χρησιμοποιούν φίλτρο μικρόσωματιδίων(το γνωστό dpf) το οποίο εάν κινείσαι αποκλειστικά σε ρυθμούς πόλης 'βουλώνει' και θα θέλεις κάθε τρεις και λίγο να βγαίνεις σε ανοιχτό δρόμο για να γίνεται αναγέννηση του φίλτρου.. Οποτε νομίζω πως καπως έτσι τα βάζεις κάτω και βλέπεις αν πρεπει να αγοράσεις πετρέλαιο η βενζίνη ..

                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Το προβλημα με το ντιζελ εξακολουθει να ειναι η ποιοτητα στα πρατηρια και το τεραστιο κοστος επισκευης των περιφερειακων, τα οποια εχουν γινει ακομα πιο πολυπλοκα στις νεες γενιες.

                      Αλλα και στα τουρμπο βενζινης χρειαζεται ανα μεγαλο διαστημα να καθαριζονται οι διαυλοι, οι egr και οι βαλβιδες εισαγωγης.

                      To μπαλενο ισως να ειναι μονοδρομος στα συγκεκριμενα ζητουμενα. Το θεωρω ως το τιμιοτερο αυτοκινητο για τον μεσο ελληνα οδηγο. Το ριο που εχει και αυτο 7ετη εγγυηση οπως το μπαλενο, σε τουρμπο κινητηρα και με τον εξοπλισμο του μπαλενο φευγει πανω απο τα 17 500 με μηχανικο κιβωτιο.

                      Το σουζουκι μαλιστα, εχει εξοπλισμο που το ριο δεν εχει ουτε ως εξτρα επιλογη.

                      Στα 17000 το μπαλενο ερχεται με τουρμπο κινητηρα, τα παντα ολα απο εξοπλισμο ασφαλειας και ανεσεων και παρεα ομως με ενα εξαιρετικο αυτοματο κιβωτιο 6 σχεσεων με μετατροπεα ροπης και με αυτακια στο τιμονι.
                      Το αυτοματο ειναι της αισιν και κατασκευαζεται στην ιαπωνια οπως και ο τουρμπο κινητηρας του.
                      Στα 16000 προσφερει τα ιδια απο εξοπλισμο και κινητηρα, χωρις αυτοματο κιβωτιο.

                      Απο χωρους οπως εχει αναφερθει ειναι στο ιδιο επιπεδο με οκταβια και μοντεο
                      Απο πατημα κλασικο ιαπωνικο. Μαλακο χωρις κατι ιδιαιτερο ενω τα φρενα του ειναι μετρια.
                      Η καταναλωση του μπαλενου πλησιαζει παρα πολυ κοντα και ισως μερικες φορες καταγραφει καλυτερα νουμερα απο τα ντιζελ μικρου κυβισμου της αγορας.

                      Αν δεν αρεσει το σουζουκι θα προτεινα το ιμπιζα. Εξαιρετικο αυτοκινητο για τα λεφτα του.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        Ο χρήστης emminad έγραψε:

                        Γιατί μας έχουν πιπιλισει τον εγκέφαλο τα πληρωμένα παπαγαλάκια της δημοσιογραφίας ότι για να αξίζει να πάρεις πετρέλαιο πρέπει να κάνεις πάνω από 20000 χλμ το έτος. Τι κι αν θα καίει 2.5-3λτ λιγότερο φθηνότερου καυσίμου κατά 30-35λτ/λίτρο . Η βενζίνη συμφέρει! Που να μπλέκουν μεγαλοι άνθρωποι με το πετρέλαιο....

                        Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        Δεν νομίζω ότι είναι θέμα πιπιλισματος εγκεφάλου το ότι για να παρεις πετρέλαιο θα πρπει να κανεις πάνω από 20000..η λογική αυτή είναι πολύ σωστή αν κάτσεις και υπολογίσεις τα ετήσια σου χιλιόμετρα συγκριτικά με την αγορά ενός αυτοκινήτου βενζίνης ή πετρελαίου..Η χρήση των 20000 χλμ και ανω αναφέρεται κυρίως συγκρίνοντας ένα αυτοκίνητο βενζίνης χ αξίας με το αντίστοιχο μοντέλο σε πετρέλαιο το οποίο κοστίζει χ+1000-1500€ παραπάνω στον ίδιο εξοπλισμό,όποτε σου λέει για να κανεις την απόσβεση των έξτρα χρημάτων που θα δώσεις ναι να έχεις κέρδος από την αγορά του πετρελαίου θα πρέπει να κανεις πάνω από 15000-20000 χιλιόμετρα ετησίως.Δεν αναφέρεται σε ένα αμαξι βενζινης της α εταιρίας που κοστίζει 15000 και σ ένα αμαξι πετρέλαιο της Β εταιρίας που κοστίζει 12000€. Επίσης ενας βασικός παράγοντας για την αγορά πετρελαίου είναι και η ποιότητα των καυσίμων που έχουμε στην Ελλάδα όπου τα πετρέλαια λόγω βιοντίζελ δεν είναι και ότι καλύτερο..αρα θα πρέπει να συνυπολογισεις ότι υπάρχει κίνδυνος για την πιο συχνή βλάβη στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που έχει να κάνει με το καύσιμο και έχει και ταρίφα 1000-1500€ για επισκευή.Καθοριστικο ρόλο επισης παίζει και η κίνηση σε πόλη ή όχι,καθως όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα πετρελαίου τεχνολογιας euro 5 και ανω (και μερικά euro4)χρησιμοποιούν φίλτρο μικρόσωματιδίων(το γνωστό dpf) το οποίο εάν κινείσαι αποκλειστικά σε ρυθμούς πόλης 'βουλώνει' και θα θέλεις κάθε τρεις και λίγο να βγαίνεις σε ανοιχτό δρόμο για να γίνεται αναγέννηση του φίλτρου.. Οποτε νομίζω πως καπως έτσι τα βάζεις κάτω και βλέπεις αν πρεπει να αγοράσεις πετρέλαιο η βενζίνη ..

                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Διαφωνώ στα περισσότερα που λες και δεν ισχύουν έχω ντίζελ 4+ χρόνια κάνω 18.500 το χρόνο και έχω όφελος πάνω από 1200 ευρώ το χρόνο . Αν δεν βάζεις καύσιμο από όπου βρεις δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Στο μόνο που έχεις δίκιο είναι ότι το πετρέλαιο δεν ενδείκνυται αποκλειστικά για χρήση πόλης. Έχω ροπές και ρεπριζ που με το αντίστοιχο βενζίνης δεν θα είχα ούτε για πλάκα. Τα πετρέλαια είναι ιδανικά για την Ελλάδα που έχει συνεχείς ανηφόρες που οι βενζίνες αντίστοιχων κυβικών ή δεν τραβάνε ή για να τραβήξουν η κατανάλωση πάει στα 9-10 λτ οπότε και η σύγκριση με τα ντίζελ περι οικονομίας και απόσβεσης είναι για γέλια

                        Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                          Τα πετρέλαια είναι ιδανικά για την Ελλάδα που έχει συνεχείς ανηφόρες που οι βενζίνες αντίστοιχων κυβικών ή δεν τραβάνε ή για να τραβήξουν η κατανάλωση πάει στα 9-10 λτ οπότε και η σύγκριση με τα ντίζελ περι οικονομίας και απόσβεσης είναι για γέλια

                          Έχεις ένα δίκιο στα περί οικονομίας, αλλά στο γκάζι, απλά ξέχνα το. Το αντίστοιχο 1600 τουρμποβενζίνης θα είχε 150-200 άλογα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Άι μπεγκ του ντίφφερ που λένε και στο χωριό μου. Σε καθεστώς καθημερινής οδήγησης, σε χαμηλές-μεσαίες σαλ, αυτό που άλλωστε αφορά τουλάχιστον στο 90% των περιπτώσεων, οι ρεπρίζ ενός μέσου πετρελαιοκίνητου δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από ένα παραπλήσιο βενζινοκίνητο, που και που είναι και καλύτερες μάλιστα.
                            Προφανώς και όσο ανεβαίνει το τέμπο υπάρχουν άλλες, αποτελεσματικότερες λύσεις.

                            Κάτι άλλο: οι ευαισθησίες του πετρελαίου στην ποιότητα του καυσίμου, είχαν κατά την άποψή μου υπερεκτιμηθεί και συνεχίζουν να είναι υπερεκτιμημένες, αν και σε μικρότερο πλέον βαθμό. Προς επίρρωσιν των ισχυρισμών μου θυμάμαι π.χ. κάτι δακρύβρεχτα άρθρα και ποστ το Νοέμβριο του 2011 (απελευθέρωση πετρελαιοκίνησης) και στο εφεξής (αν και έχουν ατονήσει πλέον, αυτό έλλειπε), να λένε για τις αντλίες και τα φίλτρα που κάθε 3 και λίγο θα παθαίνουν κοκομπλόκο και οι δυστυχείς ιδιοκτήτες τους θα πληρώνουν κάθε φορά ότι έκαναν οικονομία στο ενδιάμεσο.
                            Προφανώς υπάρχει πρόβλημα, εξίσου προφανώς στην πράξη είναι λιγότερο συχνό από ότι πίστευαν και πιστεύουν μερικοί. Υπάρχουν και λύσεις: Βάζεις πετρέλαιο από τα πάμπολλα εταιρικά πρατήρια, εκμεταλλεύεσαι τις προσφορές για το ακριβό καύσιμο τις μέρες που ισχύουν (έχεις άλλωστε τεράστια αυτονομία για να ρυθμίσεις έτσι τους ανεφοδιασμούς σου στη γενική περίπτωση), βάζεις καμιά φορά και ένα καθαριστικό καυσίμου και μπεκ, ανεφοδιάζεσαι γενικώς από πρατήρια που έχουν καλή φήμη, φροντίζεις να συντηρείς το όχημά σου σωστά, δεν το αφήνεις να ξεμείνει από υγρά καθαρισμού ή αναγέννησης μικροφίλτρου (αν έχει τέτοια).

                            Στο φινάλε δεν παίρνεις πετρέλαιο όταν θες ένα ΙΧ για να κινείσαι αποκλειστικά σε πόλη με έντονο κυκλοφοριακό. Αυτό δε σημαίνει ότι πας ντουγρού σε ένα συμβατικό τούρμπο βενζινοκίνητο, όπως γίνεται σε όλα τα θρεντ που ανοίγουν στο φόρουμ αυτό , υπάρχουν πολλές φορές και εδώ καταλληλότερες προτάσεις, ανά περίπτωση φυσικά : π.χ. υβρίδιο, υγραέριο, φ.α.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • sargus
                              sargus last edited by

                              Ερώτηση επειδή δεν ξέρω:
                              Αυτό το θέμα με τις ζημιές στα πετρελαιοκίνητα (λόγω αστικής χρήσης ή λόγω κακού καυσίμου ή κάτι άλλο) το βλέπετε στην πράξη τριγύρω σας ή είναι μόνο στη θεωρία;
                              Έχω μόνο 2-3 φίλους με πετρέλαιο και δεν έχουν πάθει ποτέ τίποτα (χωρίς να προσέχουν κιόλας).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                emminad last edited by

                                Ο χρήστης sargus έγραψε:
                                Ερώτηση επειδή δεν ξέρω:
                                Αυτό το θέμα με τις ζημιές στα πετρελαιοκίνητα (λόγω αστικής χρήσης ή λόγω κακού καυσίμου ή κάτι άλλο) το βλέπετε στην πράξη τριγύρω σας ή είναι μόνο στη θεωρία;
                                Έχω μόνο 2-3 φίλους με πετρέλαιο και δεν έχουν πάθει ποτέ τίποτα (χωρίς να προσέχουν κιόλας).

                                Είναι το αν θα σου τύχει η όχι όπως η κάθε ζημιά σε ένα αυτοκίνητο..εγώ λόγω πολλών χιλιομέτρων πηρα μεταχειρισμένο πετρέλαιο με πραγματικά 140000 χλμ χωρίς να ξέρω τι χρήση έκανε ο προηγούμενος χρήστης και στα 143000 άλλαξα φίλτρο dpf γιατί ήταν βουλωμένο..στο καπάκι βάρεσε και μια μηχανή ,που υποτίθεται ότι για πετρέλαιο τα 157500 που μου έβγαλε την ζημιά θεωρείται ακόμα 'στρώσιμο'.εν τέλη πήγα πηρα πάλι πετρέλαιο αλλά του κουτιού,που σημαίνει ότι ξέρω ότι τα χιλιόμετρα που κάνω είναι κατά 85% εκτός πόλης και βάζω και τα κατάλληλα καθαριστικά-ενισχυτικά καυσίμου προκειμένου να γλιτώσω (όσο περνάει από το χερι μου βέβαια) την οοοιαδηποτε ζημιά λόγω κακού καυσίμου ...τώρα το αν θα βγάλει κάτι από εδώ και περα η όχι είναι καθαρά θέμα τύχης!

                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tkin73 last edited by

                                  Ο χρήστης sargus έγραψε:
                                  Ερώτηση επειδή δεν ξέρω:
                                  Αυτό το θέμα με τις ζημιές στα πετρελαιοκίνητα (λόγω αστικής χρήσης ή λόγω κακού καυσίμου ή κάτι άλλο) το βλέπετε στην πράξη τριγύρω σας ή είναι μόνο στη θεωρία;
                                  Έχω μόνο 2-3 φίλους με πετρέλαιο και δεν έχουν πάθει ποτέ τίποτα (χωρίς να προσέχουν κιόλας).

                                  Όσους ξέρω με σύγχρονα ντίζελ euro 5 και μετά που όλοι προσέχουν από που βάζουν δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Μόνο σε εμένα πάγωσαν πέρυσι τον χειμώνα στους -15 τα πετρέλαια και από κακο χειρισμό της αντιπροσωπείας που ήθελε να μου αλλάξει όλη την αντλία υψηλής για να τα κονομησουν έμεινα χωρίς αμάξι. Μόλις είδαν ότι το ανταλλακτικό αργούσε και υπό την πίεση μου απλά άνοιξαν έπλυναν φυσηξαν κατεβάσαμε και το ντεπόζιτο και το πλυναμε και αυτό και το αμάξι πήγαινε καλύτερα και από νέο ! Με κόστος 50 ευρώ!

                                  Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gianniz last edited by

                                    Ευχαριστώ για τη συζήτηση και τις προτάσεις, με βοηθάνε αρκετά, κάποιες σκέψεις μέχρι τώρα...

                                    Ibiza TGI: Στα θετικά κρατάω την πολύ χαμηλή κατανάλωση, και γενικώς τα χαμηλά πάγια κόστη που είναι ζητούμενο. Στα αρνητικά κρατάω κυρίως τα προβλήματα που βλέπω να αναφέρονται σχετικά με το ξεκίνημα σε ανηφόρα και σε δεύτερη φάση το γεγονός ότι το φ.α. δεν είναι ακόμα αρκετά δοκιμασμένο και την χαμηλή αυτονομία (ίσως κουράζουν μετά από καιρό τα αναγκαστικά συχνά περάσματα απο πρατήριο φ.α.)

                                    Baleno: Στα θετικά την καλή κατανάλωση και τον υπερπλήρες εξοπλισμό σε καλή τιμή (οι καλοί χώροι δεν με ενδιαφέρουν). Επίσης κρατάω και την πολύ ελκυστική τιμή του για το βασικό πακέτο εξοπλισμού. Στα αρνητικά βλέπω να αναφέρονται μέτρια φρένα, θέμα με το στρίψιμο του τιμονιού και φθηνά πλαστικά.

                                    Swift: Δεν το μελέτησα ιδιαίτερα αλλά καταλαβαίνω ότι γενικώς είναι πιο ακριβό από το Baleno και αυτό οφείλεται στο 'made in japan' vs 'made in india'.

                                    Fiesta: Στα θετικά του βάζω τη μεταπωλητική αξία και ότι φαίνεται να είναι μάλλον η καλύτερη all-around λύση. Στα αρνητικά βάζω αυτά που διαβάζω για τριγμούς και κρατάω μια επιφύλαξη για την κατανάλωση επειδή υπάρχουν και καλές και κακές αναφορές.

                                    Η έρευνα συνεχίζεται... να υπενθυμίσω ότι σκοπός είναι μαζί με την αγορά να δοθεί και το ford mondeo που υπάρχει τώρα, ενδεχομένως αυτό να δίνει ένα προβάδισμα στη λύση του fiesta.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      terry308 last edited by

                                      Υπάρχει και μια 'προωθητική ενέργεια' για Toyota, το yaris diesel φαίνεται καλή περίπτωση και κοντά στα 15Κ...
                                      Ειδικά αν παίξουν (αντι) προσφορές με τις τοπικές αντιπροσωπείες... Και το 208 που αναφέρθηκε σε άλλο θέμα εδώ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Μια παρατήρηση για το Ibiza: δεν υπάρχει κάτι που να μην είναι δοκιμασμένο στο φυσικό αέριο. Μπορεί ο Έλληνας να το μαθαίνει τώρα σιγά-σιγά αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι κάτι καινούριο. Ειδικά για το VAG και το Group Fiat, που βγάζουν χρόνια τώρα τόσα μοντέλα. Όπως βγάζει κι η Opel κι η Mercedes και τόσοι ακόμα.

                                        Στα αρνητικά θα πρόσθετα τον λίγο μικρότερο χώρο αποσκευών και τις χειρότερες επιδόσεις σε σχέση με την έκδοση βενζίνης. Το καλό είναι ότι και τα δύο δεν πολυαπασχολούν τους γονείς σου.

                                        Επίσης, όταν μιλάμε για οικονομία, να το κάνουμε λίγο πιο χειροπιαστό:
                                        Το Ibiza 1.0 Tsi θα καίει γύρω στα 6 λίτρα. Μιλάμε πάντα για χρήση σε ανοιχτό δρόμο. Με τη σημερινή τιμή της βενζίνης, αυτό ισοδυναμεί με 10 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα.
                                        Το αντίστοιχο πετρελαίου θα καίει γύρω στα 5, δηλαδή 7 ευρώ.
                                        Το φυσικό αέριο θα παίζει στα 3,5 ευρώ.

                                        Κάτι ακόμα σχετικά με τη Ford: λουστήκατε την προβληματική της αξιοπιστία. Θα πάρετε πάλι Ford, μόνο και μόνο για να μην πουλήσετε το αυτοκίνητο ιδιωτικά;

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          terry308 last edited by

                                          Ο χρήστης Gianniz έγραψε:

                                          Ibiza TGI: ίσως κουράζουν μετά από καιρό τα αναγκαστικά συχνά περάσματα απο πρατήριο φ.α.

                                          Με 30χλμ/ημέρα θα πηγαίνει μια φορά την εβδομάδα, δεν ξέρω βέβαια αν τον βολεύει σαν τοποθεσία...
                                          Εγώ πηγαίνω σχεδόν κάθε μέρα
                                          Το 3ο πρατήριο είπαν από την Δεπα ότι ετοιμάζεται στη Σταυρούπολη, πρέπει να είναι το παλιό bp που ήταν στο παλιό φανάρι πριν ή μετά την αερογέφυρα της Σταυρούπολης και λόγω των εργασιών του νέου περιφερειακου κόλλησε κάπου η αδειοδότηση και η όλη διαδικασία...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Αυτό το θέμα με τις ζημιές στα πετρελαιοκίνητα (λόγω αστικής χρήσης ή λόγω κακού καυσίμου ή κάτι άλλο) το βλέπετε στην πράξη τριγύρω σας ή είναι μόνο στη θεωρία;

                                            To βλέπουμε. Αλλά η ερώτηση είναι πολύ γενική, πρέπει να εστιάσεις σε συγκεκριμένο μοντέλο ή και κινητήρα, μιας που λόγω των συνεργασιών ένας κινητήρας φοριέται από διάφορα εργοστάσια.
                                            Επαναλαμβάνω αυτό που έγραψα και πιο πριν : οι διαστάσεις που έχει το φαινόμενο είναι μικρότερες από τα τρομοσενάρια που μας σέρβιραν στην αρχή της πετρελαιοκίνησης.
                                            Το ότι οι πετρελαιοκινητήρες ήταν και παραμένουν η κύρια επιλογή για χιλιομετροφάγους, ΙΧ χαμάληδες και επαγγελματικά είναι τυχαίο? Δε νομίζω. Όλοι αυτοί δύο πράματα κοιτάνε συνήθως : να κάνουν οικονομία και να είναι αξιόπιστοι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr