Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Καταστροφικές Πυρκαγιές - Πλημμύρες - Θεομηνίες
    • 1
    • 2
    • 152
    • 153
    • 154
    • 155
    • 156
    • 212
    • 213
    • 154 / 213
    Αντίλογος
    54
    4251
    43489
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 last edited by

      Ο.κ., ότι οι μάντρες είναι ανεπίτρεπτο να κλείνουν την πρόσβαση προς την ή τις παραλίες και σίγουρα θα είχε σωθεί περισσότερος κόσμος,αλλά απ'την άλλη για ποιες παραλίες και πρόσβαση προς τη θάλασσα μιλάμε εκεί;
      Όπως ξαναέγραψα σε προηγ. ποστ,βλέπω οικίες και μαγαζιά χτισμένα πάνω σε έναν βράχο 15-20μ. πάνω από το επίπεδο της θάλασσας,που ακόμη και φτάνοντας στην άκρη του χρειάζεται να κατέβεις σκάλες -με ότι αυτό σημαίνει για κυρίως ηλικιωμένα άτομα-και με πυκνή δενδροφύτευση που όταν καίγεται δεν θα βλέπεις τίποτα από την κάπνα.
      Προσβάσιμη παραλία π.χ. έχει ο Ωρωπός,ο Κάλαμος,ο Άλιμος,η Βουλιαγμένη,η Σαρωνίδα κ.α. που η πρόσβαση είναι άμεση,με φαρδείς δρόμους,στο ίδιο επίπεδο με τον παραλιακό δρόμο.Καταλαβαίνω πως εξαιτίας του συνωστισμού αρκετοί προτιμάμε ήσυχους κολπίσκους,δύσκολα προσβάσιμους στον πολύ κόσμο,αλλά δεν μπορούμε να τους θεωρούμε γρήγορη κι ελεύθερη πρόσβαση προς τη θάλασσα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.Επαναλαμβάνω και σίγουρα εννοείται πως οι μάντρες θέλουν ξήλωμα κι οι ευθύνες της εκάστοτε κυβέρνησης για την ασφάλεια και διάσωση είναι τεράστιες (γιατί ακόμη και μερικοί να έφθασαν στο νερό,μπορεί να πνίγηκαν αφού δε φάνηκε να υπήρχε σχέδιο άμεσης διάσωσης έστω δια θαλάσσης),όμως δεν είναι και ιδανικές παραλίες για έξοδο διαφυγής σε τέτοιες καταστάσεις.
      Πάντως ότι και να λέμε κρίμα για τους ανθρώπους,γιατί ακόμη κι ο θάνατος τους από δύσπνοια,πνιγμό ή εγκαύματα ήταν αγωνιώδης κι από τους χειρότερους...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Σωστά και γνωστά για τους γκρεμούς , αλλά το πρόβλημα δεν είναι οι μάντρες μόνες τους . Είναι ο συνδυασμός του μικρού πλάτους του δρόμου , 4-5 μ μόνο και του μεγάλου μήκους 500-600 μ , χωρίς κανένα κάθετο δρόμο . Κανονικό κανάλι φωτιάς .

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • limited_one
          limited_one moderator last edited by

          Ταυτοποιήθηκαν τα δίδυμα και οι παππούδες τους.. [emoji22]

          Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • bassstarlet
            bassstarlet last edited by

            Σε πιάνει τρέλα προσπαθώντας να φανταστείς τι περάσανε στα τελευταία τους λεπτά, τα θύματα.

            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kkostask last edited by

              Μόνο τρέλα? Δεν σου έρχεται να πιάσεις όλους αυτούς τους ανεύθυνους και να τους κόψεις τα λαρύγγια? Να τους βλέπεις να σφαδάζουν σαν αρνιά το Πάσχα και να το ευχαριστιέσαι κιόλας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                criuser last edited by

                Δυστυχώς παιδιά όσο και αν κάποιοι αρέσκονται στην πολιτική σπέκουλα , εδώ το πράγμα ήταν προδιαγεγραμμένο .Και δεν χρειάζεται να ψάξουμε κάπου δύσκολα . Είδαμε πόσο εύκολα άδειασε η Κινέττα που έχει ένα στοιχειώδες ρυμοτομικό .

                Το Μάτι όπως είναι χτισμένο με αγροτικούς δρόμους 4 μ και μήκους 500 μ και χωρίς ανοικτή παραλία και με γκρεμούς δεν υπήρχε περίπτωση διαφυγής . Ευτυχώς που έσωσαν κόσμο τα φουσκωτά και το λιμενικό . Αν ήταν σε ανοικτή παραλία θα είχαν μαζέψει τον κόσμο τα 3 πλοία των Στύρων που ήταν εκεί , αλλά με βράχια και χωρίς ακτογραμμή δεν μπορούσαν να πλησιάσουν .

                Επειδή όπως έχω ξαναπεί ξέρω αυτή την περιοχή ΑΡΙΣΤΑ 40 χρόνια τώρα , κάθε προσπάθεια που θα απενοχοποιεί την κακή ρυμοτομία και δεν θα επιβάλλει γκρεμίσματα και διανοίξεις , θα είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ για την επόμενη πυρκαγιά .

                Ακόμα είναι αφορμή να σοβαρευτούν όσοι μένουν σε Ντράφια , Διώνες , Βουτσάδες κλπ και να κάνουν ετήσια γυμνάσια πυρκαγιάς και εγκατάλειψης οικισμού . Το ίδιο σε Κάλαμο , Ωρωπό κλπ .

                Αν δε ισχύει κάτι τέτοιο , το θέμα δεν είναι μόνο η τιμωρία αυτών , αλλά το πως θα γίνει συνείδηση και εδώ χρειάζεται τιμωρία κοινωνικής απαξίωσης .

                http://www.sport-fm.gr/article/epikairo ... ki/3539682

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • bassstarlet
                  bassstarlet last edited by

                  Δεν είναι πρώτη φορά, βέβαια, αλλά έχουν δημοσιευτεί ποτέ, φωτογραφίες των ακούσιων εμπρηστών;
                  Αν αληθεύουν αυτά που γράφει το άρθρο, ο υπαίτιος θα πρέπει να αυτοκτονήσει.

                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasilis-type-r last edited by

                    Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                    Σε πιάνει τρέλα προσπαθώντας να φανταστείς τι περάσανε στα τελευταία τους λεπτά, τα θύματα.

                    Η ιδια τρελα που σε επιασε με το μακαβριο αστειο σου για τον νεκρο ψαρα στο σχολιο με τα τροχαια ατυχηματα?
                    Το ιδιο κ ο spi duster του αρεσε που εβαλε γελακια.
                    Ειναι να απορεις με την συμπεριφορα των ανθρωπων,εδω στεναχωρια στα σχολια εκει αστεια.

                    bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vasilis-type-r last edited by

                      Ευχομαι η χωρα μας να μην ξαναζησει τετοια καταστροφη κ απλα να μην ξεχασουμε κ κανουμε τα ιδια λαθη στο μελλον.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • bassstarlet
                        bassstarlet last edited by

                        Τις ζυγές μέρες μόνο, με πιάνουν οι ευαισθησίες μου.
                        Για τον ψαρά έγραψα το σχόλιο μονή μέρα (23/7)

                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasvo last edited by

                          Δικαιολογίες που βρίσκει ο κόσμος για να ειρωνευτεί την απώλεια μίας ανθρώπινης ζωής!
                          Πραγματική κατάντια

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            skous last edited by

                            Ο χρήστης criuser έγραψε:
                            Σωστά και γνωστά για τους γκρεμούς , αλλά το πρόβλημα δεν είναι οι μάντρες μόνες τους . Είναι ο συνδυασμός του μικρού πλάτους του δρόμου , 4-5 μ μόνο και του μεγάλου μήκους 500-600 μ , χωρίς κανένα κάθετο δρόμο . Κανονικό κανάλι φωτιάς .

                            Αδυνατω να πιστέψω ότι δρόμος πλάτους 4-5 μέτρα δεν είναι επαρκής! (Οκ δεν είναι παντού έτσι αλλα τα 4-5 μέτρα ειναι υπεράνετα).

                            Ανεπαρκης είναι η παιδεία των ανθρώπων που παρκάρουν εκατέρων (πχ όπως συνέβαινε στον Κάβο που εκεί το πλάτος είναι ναι μεν στενό αλλα σχεδοπν σίγουρα 4+ μέτρα), και που δημιούργησαν όλη αυτή την τραγωδία, μαζί με τους εγκληματίες της επιχείρησης της πυρκαγίας (τροχαία;) που έκανε εκτροπή σε αυτό τον δρόμο.

                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              skous last edited by

                              Ο χρήστης skous έγραψε:

                              Σωστά και γνωστά για τους γκρεμούς , αλλά το πρόβλημα δεν είναι οι μάντρες μόνες τους . Είναι ο συνδυασμός του μικρού πλάτους του δρόμου , 4-5 μ μόνο και του μεγάλου μήκους 500-600 μ , χωρίς κανένα κάθετο δρόμο . Κανονικό κανάλι φωτιάς .

                              Αδυνατω να πιστέψω ότι δρόμος πλάτους 4-5 μέτρα δεν είναι επαρκής! (Οκ δεν είναι παντού έτσι αλλα τα 4-5 μέτρα ειναι υπεράνετα).

                              Ανεπαρκης είναι η παιδεία των ανθρώπων που παρκάρουν εκατέρων (πχ όπως συνέβαινε στον Κάβο που εκεί το πλάτος είναι ναι μεν στενό αλλα σχεδοπν σίγουρα 4+ μέτρα), και που δημιούργησαν όλη αυτή την τραγωδία, μαζί με τους εγκληματίες της επιχείρησης της πυρκαγίας (τροχαία;) που έκανε εκτροπή σε αυτό τον δρόμο.

                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Να διευκρινήσω ότι θεωρω τα 4 μέτρα ανετα σε μονη κατεύθυνση, τα πέντε σε διπλή.

                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser last edited by

                                Τα 4-5 μέτρα δεν είναι υπεράνετα πουθενά . Και μάλιστα όταν έχεις πεύκα εκατέρωθεν πάνω από το κεφάλι σου , όταν έχεις παρκαρισμένα και κυρίως όταν είσαι μέσα σε αμάξι που πηγαίνει σε σειρά με άλλα προς την θάλασσα , αλλά ο δρόμος αυτός δεν είναι δρόμος , αλλά ανοικτό κανάλι , αφού έχει κάθετο δρόμο διαφυγής μόνο ανά 500-600 μ και τελικά σε βγάζει σε ένα στενό δρόμο πάνω από γκρεμό .
                                Ασε που εκεί τα περί μονής και διπλής κατεύθυνσης είναι σχετικό..

                                4μ. δρόμος όμως απαντάται ΜΟΝΟ στο αγροτικό δίκτυο , συνήθως χωματόδρομοι , χωρίς μάντρες , με χαμηλή κίνηση και ελάχιστη ταχύτητα . Εντός σχεδίου πόλης τέτοιοι δρόμοι είναι μόνο πεζόδρομοι και δεν ορίζονται δρόμοι μικρότεροι από 6 μ. πλάτος . Μιλάμε πάντα μαζί με τα πεζοδρόμια , όπου υπάρχουν .

                                Όταν λοιπόν μπορείς να πας μόνο σε μία κατεύθυνση και σε κυνηγάει η φωτιά , τότε οι επιλογές συχνά είναι ανύπαρκτες .
                                Και γίνονται όπως της 13χρονης κοπελίτσας . Θάνατος από φωτιά , ή θάνατος από πτώση πάνω στα βράχια . Προτίμησε το δεύτερο . Ο πατέρας της και ο αδελφός της το πρώτο .

                                Επειδή τα ξεφτιλισμένα μμε , οι μαλάκες οπαδοί του διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης και οι πολιτικοί προσπαθούν να αποσείσουν τις ευθύνες από τους δικούς τους , να βάλω κάτι να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα .

                                Κανένα από τα σπίτια που είναι χτισμένο αυθαίρετα μέσα σε δάσος δεν μπορεί να τακτοποιηθεί . Ακόμα και αν έχει γίνει κάτι τέτοιο είναι άκυρο και παράνομο . Γιατί οι ιδιοκτήτες υπογράφουν υπεύθυνη δήλωση που μεταξύ άλλων λέει και τα κατωτέρω :

                                1. Οι παραπάνω χώροι δεν περιλαμβάνονται σε αα) εγκεκριμένο κοινόχρηστο χώρο της πόλης , ββ) στη ζώνη ασφάλειας των διεθνών , εθνικών , επαρχιακών ή δημοτικών ή κοινοτικών οδών κατά τη νομοθεσία περί μέτρων για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας που ίσχυαν κατά την εκτέλεση ή εγκατάσταση τους , γγ) σε δημόσιο κτήμα ,** δδ) σε δάσος , σε δασική ή αναδασωτέα έκταση , στον αιγιαλό ή τη ζώνη παραλίας **, εε) σε αρχαιολογικό χώρο , ιστορικό τόπο , ιστορικό διατηρητέο οικισμό και περιοχή ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους , εφόσον απαγορευόταν η δόμηση κατά τον χρόνο εκτέλεσης της αυθαίρετης κατασκευής ή εγκατάστασης της αυθαίρετης χρήσης .στστ) σε παραδοσιακό οικισμό, με την επιφύλαξη της παρ. 24 του αρθρ. 24 , και σε οικιστικό σύνολο που έχει χαρακτηριστεί ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο, ζζ) σε ρέμα , κρίσιμη παράκτια ζώνη , κατά την έννοια των Αρθ-2 περιπτ. 10 και Αρθ-20 παρ. 8α του Ν-3937/11 (ΦΕΚ-60/Α/11) ή προστατευόμενη περιοχή του ΑΡΘ-19 του Ν-1650/86 , όπως ισχύει μετά την αντικατάσταση του με το Αρθ-5 του Ν-3937/11 , εφόσον απαγορεύεται η δόμηση κατά το χρόνο εκτέλεσης της αυθαίρετης κατασκευής ή εγκατάστασης της αυθαίρετης χρήσης ή

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasilis-type-r last edited by

                                  Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                                  Τις ζυγές μέρες μόνο, με πιάνουν οι ευαισθησίες μου.
                                  Για τον ψαρά έγραψα το σχόλιο μονή μέρα (23/7)

                                  Μονο τις μονες μερες εισαι καραγκιοζης δηλαδη.

                                  bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    skous last edited by

                                    Ο χρήστης criuser έγραψε:
                                    Τα 4-5 μέτρα δεν είναι υπεράνετα πουθενά . Και μάλιστα όταν έχεις πεύκα εκατέρωθεν πάνω από το κεφάλι σου , όταν έχεις παρκαρισμένα και κυρίως όταν είσαι μέσα σε αμάξι που πηγαίνει σε σειρά με άλλα προς την θάλασσα , αλλά ο δρόμος αυτός δεν είναι δρόμος , αλλά ανοικτό κανάλι , αφού έχει κάθετο δρόμο διαφυγής μόνο ανά 500-600 μ και τελικά σε βγάζει σε ένα στενό δρόμο πάνω από γκρεμό .
                                    Ασε που εκεί τα περί μονής και διπλής κατεύθυνσης είναι σχετικό..

                                    4μ. δρόμος όμως απαντάται ΜΟΝΟ στο αγροτικό δίκτυο , συνήθως χωματόδρομοι , χωρίς μάντρες , με χαμηλή κίνηση και ελάχιστη ταχύτητα . Εντός σχεδίου πόλης τέτοιοι δρόμοι είναι μόνο πεζόδρομοι και δεν ορίζονται δρόμοι μικρότεροι από 6 μ. πλάτος . Μιλάμε πάντα μαζί με τα πεζοδρόμια , όπου υπάρχουν .

                                    Όταν λοιπόν μπορείς να πας μόνο σε μία κατεύθυνση και σε κυνηγάει η φωτιά , τότε οι επιλογές συχνά είναι ανύπαρκτες .
                                    Και γίνονται όπως της 13χρονης κοπελίτσας . Θάνατος από φωτιά , ή θάνατος από πτώση πάνω στα βράχια . Προτίμησε το δεύτερο . Ο πατέρας της και ο αδελφός της το πρώτο .

                                    Επειδή τα ξεφτιλισμένα μμε , οι μαλάκες οπαδοί του διαδικτύου και μέσων κοινωνικής δικτύωσης και οι πολιτικοί προσπαθούν να αποσείσουν τις ευθύνες από τους δικούς τους , να βάλω κάτι να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα .

                                    Κανένα από τα σπίτια που είναι χτισμένο αυθαίρετα μέσα σε δάσος δεν μπορεί να τακτοποιηθεί . Ακόμα και αν έχει γίνει κάτι τέτοιο είναι άκυρο και παράνομο . Γιατί οι ιδιοκτήτες υπογράφουν υπεύθυνη δήλωση που μεταξύ άλλων λέει και τα κατωτέρω :

                                    1. Οι παραπάνω χώροι δεν περιλαμβάνονται σε αα) εγκεκριμένο κοινόχρηστο χώρο της πόλης , ββ) στη ζώνη ασφάλειας των διεθνών , εθνικών , επαρχιακών ή δημοτικών ή κοινοτικών οδών κατά τη νομοθεσία περί μέτρων για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας που ίσχυαν κατά την εκτέλεση ή εγκατάσταση τους , γγ) σε δημόσιο κτήμα ,** δδ) σε δάσος , σε δασική ή αναδασωτέα έκταση , στον αιγιαλό ή τη ζώνη παραλίας **, εε) σε αρχαιολογικό χώρο , ιστορικό τόπο , ιστορικό διατηρητέο οικισμό και περιοχή ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους , εφόσον απαγορευόταν η δόμηση κατά τον χρόνο εκτέλεσης της αυθαίρετης κατασκευής ή εγκατάστασης της αυθαίρετης χρήσης .στστ) σε παραδοσιακό οικισμό, με την επιφύλαξη της παρ. 24 του αρθρ. 24 , και σε οικιστικό σύνολο που έχει χαρακτηριστεί ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο, ζζ) σε ρέμα , κρίσιμη παράκτια ζώνη , κατά την έννοια των Αρθ-2 περιπτ. 10 και Αρθ-20 παρ. 8α του Ν-3937/11 (ΦΕΚ-60/Α/11) ή προστατευόμενη περιοχή του ΑΡΘ-19 του Ν-1650/86 , όπως ισχύει μετά την αντικατάσταση του με το Αρθ-5 του Ν-3937/11 , εφόσον απαγορεύεται η δόμηση κατά το χρόνο εκτέλεσης της αυθαίρετης κατασκευής ή εγκατάστασης της αυθαίρετης χρήσης ή

                                    Θα μου επιτρεψεις να διαφωνηπσω στα περι του πλάτους, μέσα στον αστικό ιστό απειροι δρόμοι ειναι 4 μέτρα πλάτος. Μιλάω πάντα για πλάτος το οποίο επιτρέπει εκκένωση.

                                    Σε όλα τα άλλα συμφωνώ. Αν δεν υπηρχαν παρκαρισμένα/πεταμένα (οι μισοι νομιπζαν οτι η φωτία ήταν στην κορυφη του Βουτζά οπταν ειπχε περάσει την Μαραθώνος και έκαναν το μπάνιο τους αδιαφορώντας για το που έχουν αφηπσει το αυτοκινητό τους), δεν υπήρχε ο πανικός όπου φευγανε οι μισοι στην αντιπθετη λωρίδα και κολαγανε με τους διερχόμενους ( τους οποίους έστελνε η τροχαία στο κέντρο της καταστροφής), ισως να ειπχαν αποφευχθεί οι τόσοι νεκροί.....

                                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spi_duster last edited by

                                      Λόγω διάφορων εμπειριών κάποιες φορές ενώ θλίβομαι σαρκάζω και γελώ. Σίγουρα δεν γελώ με τον πόνο του άλλου και ούτε ανήκω στην κατηγορία αυτών που φτιασιδώνουν με πολλές λέξεις αυτό που πραγματικά θα ήθελαν να πουν και είναι το 'καλά να πάθει'. Επειδή διαβασα για Διώνες Ντράφια Βουτζάδες κλπ να συμπληρώσω πως πλην ελάχιστων εξαιρέσεων αν και όπου υπάρχουν οι περισσότεροι κάτοικοι κάθε περιοχής έχουν αγοράσει και έχουν χτίσει σε οικόπεδα με απόλυτα νόμιμο τρόπο και ιδιαίτερα πολυέξοδο. Δεν έχουν καμία σχέση και δεν πρέπει να μπαίνουν στην ίδια μοίρα με τους παρανομούντες, ναι αυτούς τους λίγους που υπάρχουν διασκορπισμένοι σε όλη την επικράτεια. Η οικιστική ανάπτυξη θα συνεχιστεί και όποιος μπορεί θα πηγαίνει να ζήσει εκεί που θέλει και ελπίζω στο μέλλον να μην συνεχιστούν αμαρτιες του παρελθόντος. Οι θεσμοί και οι υπηρεσίες υπάρχουν για να προστατεύουν τους πολλούς από τους λίγους πραγματικά σκάρτους και εν πολλοίς σοβαροφανείς.

                                      ....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • bassstarlet
                                        bassstarlet last edited by

                                        Ναι, συμβαδίζω με τον Άνθιμο.

                                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • V
                                          vasvo last edited by

                                          Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                                          Ναι, συμβαδίζω με τον Άνθιμο.

                                          Από το πολύ γέλιο τα μπέρδεψες λιγάκι, να το προσέξεις αυτό!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • bassstarlet
                                            bassstarlet last edited by

                                            Τα ποιά;

                                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 212
                                            • 213
                                            • 154 / 213
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr