-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Να και ενα sport στα ΓιάννεναΕλπίζω να εχει στοκάρει πολλά γιατι δε θα προλαβαίνει να τα ζμπρώχνει.
Τέλος πάντων. Αλλη μια εμπειρία με το Σουζουκι. Πηγα το προηγουμενο μήνα να μου αλλάξουν καθρέφτη να μη τρίζει (δόνηση του σώματος, όχι ήχο) και αφου πήρα το αυτοκίνητο παρατήρησα οτι από τότε η κατανάλωσε (στιγμιαία και μέση) ειναι μεγαλύτερη. Πριν πετύχαινα κάτι 5αρια μέχρι και 4.8... βέβαια, η βελόνα, κατέβαινε γοργά και ζβέλτα , έλεγα εχει μικρό ντεποζιτο (37λίτρα). Ε, από την επίσκεψη και μετά το μινιμουμ σε ιδιες διαδρομες/συνθήκες ειναι κανα 5.7.
Αυτό που μπορώ να σκεφτω ειναι οτι ήταν μάπα ο σχεδιασμός/προγραμματισμός της μέτρησης/ενδειξης κατανάλωσης και ήρθε οδηγία απο Σουζουκι για επαναρυθμιση.
Οχι βεβαια το τέλος του κόσμου αλλά λίγο η 'εμπειρία χρήσης' (χοχοχοχοχο.. μαρκετινγκ γκουρου) δεν ειναι και η καλύτερη. -
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Να και ενα sport στα Γιάννενα
Ελπίζω να εχει στοκάρει πολλά γιατι δε θα προλαβαίνει να τα ζμπρώχνει.
...
Αυτό που μπορώ να σκεφτω ειναι οτι ήταν μάπα ο σχεδιασμός/προγραμματισμός της μέτρησης/ενδειξης κατανάλωσης και ήρθε οδηγία απο Σουζουκι για επαναρυθμιση.
Οχι βεβαια το τέλος του κόσμου αλλά λίγο η 'εμπειρία χρήσης' (χοχοχοχοχο.. μαρκετινγκ γκουρου) δεν ειναι και η καλύτερη.Μέτρα και κατανάλωση με διαδοχικά φουλαρίσματα στην αντλία και πες μας πια μέτρηση του trip computer ηταν πιο αξιόπιστη πριν ή μετα την αναβάθμιση
Αυτό στα Γιάννενα αν ήταν κόκκινο...
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Μέτρα και κατανάλωση με διαδοχικά φουλαρίσματα στην αντλία και πες μας πια μέτρηση του trip computer ηταν πιο αξιόπιστη πριν ή μετα την αναβάθμισηΕχεις δίκιο αλλά είτε δε θα γεμίσω με σχεδον άδειο ρεζερβουαρ, ειτε θα ξεχασω να μηδενίσω τον υπολογιστή... θα το κάνω όμως και θα ενημερώσω!
-
και δεύτερο sport
https://www.car.gr/14153894-suzuki-swif ... ditc-140hp
ασπρο στην Κρήτη test drive
και τρίτο ασημί
https://www.car.gr/14324174-suzuki-swift-sport
σιγά μη φέρναν μόνο ένα
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
σιγά μη φέρναν μόνο ένατο ξεσκονόπανο ειναι στον στανταρ εξοπλισμό;
ΜΟΝΜΑΝ2, οκ, οι βιτρίνες θα έχουν Ζμπορ να δειχνουν, πόσα θα δούμε στους δρόμους; Θα παω να ζαχαρώσω όμως ενα μπλε που εχει ο Σφακιανακης Βουλιαγμενης όταν παω το δικό μου για σερβις.
Μου αρέσει πολύ το Ζμπορ. Θα τους ρωτήσω για αυτοματο αν και πότε θα έρθει. -
Ερώτηξη εγκυκλοπαιδικού ενδιαφέροντος.
Προχθες εθνική μου χτύπησε πέτρα το παρμπριζ, χαμηλα, κοντά στους υαλοκαθαριστίρες, και μου το ράγισε. Παει για αντικατάσταση.
Για να έχω ενα μέτρο σύγκρισης, από Σουζουκι μου ειπαν : 270 το τζάμι, 80 η κόλλα (έλεος, ξεχωριστή τιμή;) και 136 τα εργατικά. 486 το όλο. Σε σχέση με άλλες εταιρίες, πως σα φάινεται η τιμή;
Α, ειναι να κάνω και ετήσιο σερβις, επαιρνα προχθες 1 μερα το Σφακιανάκη Βουλιαγμένης να κλέισω ραντεβου... όλη μέρα απάσχολημένοι. Όμορφα. -
Ρώτα και Carglass για να πάρεις μια 2η τιμή και μια ιδέα του πού περίπου κυμαίνεται το κόστος.
-
Δεν έχεις θραύση κρυστάλλων στην ασφάλεια; Είναι συνηθισμένη κάλυψη.
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Ερώτηξη εγκυκλοπαιδικού ενδιαφέροντος.
Προχθες εθνική μου χτύπησε πέτρα το παρμπριζ, χαμηλα, κοντά στους υαλοκαθαριστίρες, και μου το ράγισε. Παει για αντικατάσταση.
Για να έχω ενα μέτρο σύγκρισης, από Σουζουκι μου ειπαν : 270 το τζάμι, 80 η κόλλα (έλεος, ξεχωριστή τιμή;) και 136 τα εργατικά. 486 το όλο. Σε σχέση με άλλες εταιρίες, πως σα φάινεται η τιμή;
Α, ειναι να κάνω και ετήσιο σερβις, επαιρνα προχθες 1 μερα το Σφακιανάκη Βουλιαγμένης να κλέισω ραντεβου... όλη μέρα απάσχολημένοι. Όμορφα.Αν δεν εχεις θραυση κρυσταλλων, οταν σου ληξει η ασφαλεια στο νεο συμβολαιο βαλε καλυψη θραυσης, και φτιαχτο σε μια carglass. Μην πληρωνεις κερατιατικα.
-
Σας ευχαριστώ και τους 3 σας για την αναφορά σας στη carglass. Δε ρώτησα για το συγκεκριμένο μιας και όπως λέει και ο realzus, έχω κάλυψη (hellas direct) και μάλιστα σε συνεργασία με τη carglass όπως και ανέφερε ο Φάνης και ο βαρύμαρκας.
Πριν από οτιδήποτε, πέρασα από carglass Ν. Σμυρνης (πρωτη φορά επαφή με την εταιρία) όπου μου φάνηκαν όλοι πολύ επαγγελματιες. Ειδαν τη ζημια, έψαξαν σε βαση δεδομένων και το συγκεκριμένο τζάμι δεν το έχουν Ελλάδα. Μπορουν να το φέρουν από Βέλγιο αλλά δε μπορουν να κανουν παραμετροποίηση στις καμερες/ρανταρ που εχει το τζάμι... Σημειωτέον, η hellas direct δίνει 100% κάλυψη από carglass (αν παω αντιπροσωπεία, πληρώνω το 25%) . Μου είπαν οι άνθρωποι να μου δωσουν και χαρτι να δώσω στη hellas direct. Εξαιρτικοί και ειλικρινείς γενικά.
Πάιρνω τηλ. την hellas direct να κάνω δήλωση και να ρωτήσω τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση. Η hellas direct, προς τιμή της αμέσως μου λέει εφόσον το ανταλλακτικό δε πληροί τις προδιαγραφές, τότε θεωρουν οτι η carglass δεν μπορεί να με εξυπηρετίσει και να παω Σουζουκι οπου θα μου κάνουν 100% κάλυψη. Αν πληρώσω χωρίς εξουσιοδότηση σε 1 βδομάδα θα μου έχουν δώσει τα χρήματα πίσω... Δεν ανέφερα εταιρίες για να μη κάνω διαφήμιση αλλά, μου εκανε εντυπωση που η hellas direct ενω ειμαι νέος πελάτης μόνο 1 μήνα, αμέσως ανταποκρίθηκε να με καλύψει.Το ερώτημά μου βασικά ήταν να συγκρίνω το κόστος τζαμιου με αυτό άλλων κατασκευαστών για να δω σε τι επίπεδα βρίσκεται η Σουζούκι..
-
Alejandro, πριν 6 μήνες που ρώτησα εγκυκλοπαιδικά σε αντιπροσωπεία opel για το παρμπρίζ του astra το συνολικό κόστος ήταν περίπου 550 ευρώ. Εννοείται ότι το άλλαξα αλλού μέσω ασφαλιστικής, δωρεάν.
-
Οσο περνάει ο καιρός το sport αρχίζει και ωριμάζει σαν πιθανότητα αγοράς , είχα το οριτζιναλ gti του ΄90 και όσο να ναναι κάποιος συναισθηματισμός υπάρχει, μου αρέσει που έχει από ότι λένε ενδοτική ανάρτηση με μεγάλη διαδρομή και ιδανική ρύθμιση των αμορτισέρ της Monroe που φοράει και προσέχετε ακριβές αλλά χωρίς αίσθηση τιμόνι αρε αυτοί οι δημοσιογράφοι!
http://www.autoexpress.co.uk/suzuki/swi ... 018-review
Η τιμή του είναι ενα θέμα αλλα ενας φίλος με ibiza 1,5 FR , ξεπέρασε την τιμή της suzuki κατα 1,5 χιλιάρικο βάζοντας μόνο μερικά απο τα έχτρα του swift sport (led , κλιματισμό , αυτό το ωραίο κόκκινο της seat) και κάποια υπερβολικά όπως οι 18άρες ζάντες (θα τα πάρει τα συχαρικιά στα πρώτα ισιώματα και όταν πληρώσει την καινούργια 4αδα).
Το αυτοκίνητο κατα τη γνώμη μου έχει φουλ χαρακτήρα με σωστή συμπεριφορά ασχέτως οδοστρώματος , επιδόσεις και οικονομικό κινητήρα, βασικό σε εμας που εχουμε καλομάθει με τα diesel .Τέλος πάντων μια έκπτωση θα ήταν καλοδεχούμενη αλλα τότε μπορεί να είχαμε χρόνους παράδοσης civic!
-
Πάντως το 'ακριβές αλλά χωρίς αίσθηση' δεν είναι περίεργο, κ. συνάδελφε! Σημαίνει ότι ναι μεν εκεί που το στρίβεις, εκεί πάει, αλλά δεν σε πληροφορεί για το τι γίνεται κάτω από τις ρόδες.
-
Ακρίβεια χωρίς αίσθηση μου κάνει περισσότερο για οξύμωρο!
Νομίζω η ακρίβεια προϋποθέτει την αίσθηση , αλλιώς πως εχεις ακρίβεια χωρίς να ξέρεις που είναι οι τροχοί , τέλος πάντων μου φαίνεται τα λένε για να φανούν και λίγο ειδήμονες! -
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Σας ευχαριστώ και τους 3 σας για την αναφορά σας στη carglass. Δε ρώτησα για το συγκεκριμένο μιας και όπως λέει και ο realzus, έχω κάλυψη (hellas direct) και μάλιστα σε συνεργασία με τη carglass όπως και ανέφερε ο Φάνης και ο βαρύμαρκας.
Πριν από οτιδήποτε, πέρασα από carglass Ν. Σμυρνης (πρωτη φορά επαφή με την εταιρία) όπου μου φάνηκαν όλοι πολύ επαγγελματιες. Ειδαν τη ζημια, έψαξαν σε βαση δεδομένων και το συγκεκριμένο τζάμι δεν το έχουν Ελλάδα. Μπορουν να το φέρουν από Βέλγιο αλλά δε μπορουν να κανουν παραμετροποίηση στις καμερες/ρανταρ που εχει το τζάμι... Σημειωτέον, η hellas direct δίνει 100% κάλυψη από carglass (αν παω αντιπροσωπεία, πληρώνω το 25%) . Μου είπαν οι άνθρωποι να μου δωσουν και χαρτι να δώσω στη hellas direct. Εξαιρτικοί και ειλικρινείς γενικά.
Πάιρνω τηλ. την hellas direct να κάνω δήλωση και να ρωτήσω τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση. Η hellas direct, προς τιμή της αμέσως μου λέει εφόσον το ανταλλακτικό δε πληροί τις προδιαγραφές, τότε θεωρουν οτι η carglass δεν μπορεί να με εξυπηρετίσει και να παω Σουζουκι οπου θα μου κάνουν 100% κάλυψη. Αν πληρώσω χωρίς εξουσιοδότηση σε 1 βδομάδα θα μου έχουν δώσει τα χρήματα πίσω... Δεν ανέφερα εταιρίες για να μη κάνω διαφήμιση αλλά, μου εκανε εντυπωση που η hellas direct ενω ειμαι νέος πελάτης μόνο 1 μήνα, αμέσως ανταποκρίθηκε να με καλύψει.Το ερώτημά μου βασικά ήταν να συγκρίνω το κόστος τζαμιου με αυτό άλλων κατασκευαστών για να δω σε τι επίπεδα βρίσκεται η Σουζούκι..
Παραθέτω την εμπειρία μου από το ένα λόγω κατάστημα:
Σαφώς και δεν βάζουν OEM κρύσταλλο (όπως διαφημίζουν) το οποίο κάνει «νερά». Κατόπιν διαμαρτυρίας μέσω της ασφαλιστικής το αντικατέστησαν με το αυθεντικό της NISSAN καθώς δεν είχαν pelginkton. Επίσεις είχαν γδάρει τα μαρσπιέ καθώς για την τοποθέτηση δεν χρησιμοποίησαν το «μπράτσο» που δείχουν στην ιστοσελίδα τους, αλλά οι τεχνικοί σκαρφάλωσαν στα μαρσπιέ και το τοποθέτησαν με το χέρι. Τα αντικατέστησα σε εξουσιοδοτημένο της NISSAN και με αποζημίωσαν
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Πολύ καλή επιλογή, προχώρα το. Και το γκάζι του είναι υπερεπαρκές με τόσο χαμηλό βάρος.
-
Ακρίβεια: Στρίβςι το τιμόνι 10 μοίρες και στρίβει τόσο ακριβώς.
Αίσθηση: Δεν νιώθεις καμία ανάδραση για το που και πως πατάνε οι ρόδες.ΥΓ: Σε παίρνω τηλ. και είναι κλειστό...
-
Ευχαριστώ astra_n για τη πληροφόριση
Εμαθα οτι θέλουν 2-3 βδομάδες για να το φέρουν σαν ανταλλακτικό. -
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Οσο περνάει ο καιρός το sport αρχίζει και ωριμάζει σαν πιθανότητα αγοράς , είχα το οριτζιναλ gtiΤο κακό (ή καλό για εσένα τωρα που το σκέφτομαι) ειναι οτι η ηχομόνωση και το 'δέσιμο' της κατασκευής παραμένει 90ζ. Σίγουρα θα σου φέρει μνημες
Το αυτοκίνητο κατα τη γνώμη μου έχει φουλ χαρακτήρα
Συμφωνώ απόλυτα, ένας από τους λόγους που αγοράστηκε σε σχέση με τα 'χρηστικά' γερμανικά και τα ανόητα υπερβολικά γαλλικά.
Την αξιοπιστία τη βάζω στην άκρη-αναμονή μιας και γενικά τα υλικά, χρώμα (βαφές Ανατολή), τζαμια (οχι το σπάσιμο, αλλά η ηλιοπροστασία), πλαστικά (πχ. φυλλα πλαστικό, που 'πάιζουν', καλύπτουν το κεντρικό τουνελ και όχι μορφοποιημένο injection molded πλαστικό), κεντρικος καθρέφτης που δονείται με πάνω από 80χλμ (αλλάχτηκε αλλά σπασανε τη βάση κατα την αλλαγή οπότε θα ξαναλλαχτεί.. ) δε τα λες και 'ποιοτικά' αλλά κτηνώδες και in your face cost down.
Το γράμμα απογοήτευσης προς τον Χιρόσι το γράφω και μεταφράζεται και στα Ιαπωνικά σιγα σιγά. Δε περιμένω κάτι.. απλά πρέπει να βγάλω το πόνο από μέσα μου αλλιώς θα αρχίσω και εγω να γραφω στους τοιχους το κλασσικό πια 'βασανίζομαι'. -
θα ήθελα να έχω καποια στιγμή , μεσοπρόθεσμα
Swift sport το ξέρω είναι καινούργιο μοντέλο θα προτιμούσα το facelift αλλά η χαμηλή κατανάλωση που βλέπω εχει και το αναφέρουν στα test θα με κάνουν να αγνοώ τον καθρέφτη που θα τρέμει! Η εγγύηση (7 χρόνια ) !
ibiza fr τα ιδια με το πιο πάνω ,αν του βάλεις εξοπλισμό (όχι όλο) πιάνεις τιμή Swift sport , μάλλον πιο οικογενειακό, κατανάλωση μάλλον στα επιπεδα Leon FR 1,8 η εγγύηση λίγη σχετικά .
Θέλει σοβαρή μελέτη!
Νέο Suzuki Swift 2017