-
https://www.consumerreports.org/cro/car ... c-question
Παρομοιο θεμα ειχαν καποια χοντα και η λυση ηταν καπως αστεια και απλη,
Το διαφανο πλαστικο μπροστα απο το ρανταρ δεν ηταν καταλληλο για το ρανταρ και το μπερδευε. -
Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω (στην θεσσαλονικη) πλαστικό - λαστιχένιο πάτο για το πορτ μπαγαζ?
-
Στο ebay Αγγλίας έχουν και έρχονται και φτηνά
https://www.ebay.co.uk/itm/TAILORED-RUB ... SwsBtaM79qhttps://www.ebay.co.uk/itm/Antislip-Boo ... SwJWla~EIu
Απλά διάλεξε αν θέλεις προστατευτικό για το πάνω ή το κάτω μέρος γιατί είναι διαφορετικά. Εγώ έχω στρώσει ένα προστατευτικό που είχε βγάλει το lidl και κάθεται καλά. Δεν είναι βέβαια κομμένο στα μέτρα του όπως αυτό.
-
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... brid-video
Ωραία προσέγγιση -
Γειά σας.Θα ήθελα να θέσω έναν προβληματισμό μου και να ακούσω γνώμες,συμβουλές και προτάσεις.Η οικογένεια μας θα αποκτήσει νέο μέλος και ψάχνομαι για νεό ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που θα μας μεταφέρει με ασφάλεια και άνεση.Έχουμε ένα colt και ενα polo μοντέλα 2000. Βλέποντας την αγορά μεταχειρισμένου μικρομεσαίου από ιδιώτες (με μάντρες δεν μπλέκω) παρατηρώ ότι ένα αμάξι σε καλή κατάσταση,10ετίας και νεότερο,με λιγότερα απο 100.000 χιλιόμετρα και αποκλειστικά απο την ασιατική αγορά κυμαίνεται στα 7.000€ και ακριβότερα. Κάνοντας κάποιους αυθαίρετους υπολογισμούς,συμπεραίνω ότι το baleno στα 12.000€ στην απλή έκδοση συγκριτικά με ένα μικρομεσαίο 7ετιας-10ειας στα 7.000€, σε βάθος 10ετίας θα μου προσφέρει 2 λίτρα χαμηλότερη κατανάλωση (περίπου 3000€ λιγότερα καύσιμα), μειωμένο κόστος συντήρησης 1.000-1.500€, 7ετή εγγύηση, την ασφάλεια ότι ξέρω τι παίρνω, την αίσθηση του καινούργιου, μειωμένο κόστος στα τέλη κυκλοφορίας. Δηλαδή σε ορίζοντα 10ετίας θα έχω φτάσει σχεδόν στα ίδια χρήματα σε αγορά - χρήση - συντήρηση και θα έχω ένα όχημα που θα πωληθεί ακριβότερα.Πόσο λοιπόν στέκει αυτός ο συλλογισμός - υπολογισμός;
Ισχύει η διαφορά κατανάλωσης που νομίζω ότι θα έχω συγκριτικά με ένα 10ετιας ceed,i30,auris,note,civic,jazz,lancer κ.λ.π.;;
Ισχύει ότι ένα όχημα 10ετίας θα βγάλει θεωρητικά περισσότερες φθορές - ζημιές σε ορίζοντα 10ετίας (πχ 2 φορές αλλαγή κιτ εκκεντροφόρου - σίγουρη αλλαγή δίσκο -πλατό - περισσότερες αλλαγές ελαστικών και γενικότερα βλάβες που στην περίπτωση του baleno πιθανόν να καλυφθούν απο την εγγύηση); -
Πολυ σωστά σκέφτεσαι! Είναι από τις περιπτώσεις που το φθηνό (μεταχειρισμένο) είναι τελικά ακριβο!
Σε ορίζοντα 10ετίας, κλείνοντας τον κύκλο με την πώληση του αυτοκινητου που θα αγοράσεις τώρα,σου έχει στοιχίσει λιγότερα το καινούριο και έπιπλέον όλο αυτό το διάστημα, θα έχεις ένα σαφώς καλύτερο και ασφαλέστερο αυτοκίνητο. -
Πολύ σωστά το σκέφτεσαι! Εννοείται ότι το καινούργιο δεν συγκρίνεται με μεταχειρισμένο 10ετίας...το μεταχειρισμένο σε βάθος 10ετίας θα σου κοστίσει περισσότερα χρήματα και είναι και πιο παλιό αυτοκίνητο (και τεχνολογικά και σε θέμα ασφάλειας).
-
Αν πάρεις την απλή έκδοση που είναι και η πιο ελαφριά στο 1.2 μοτέρ, σίγουρα θα έχεις πολύ μειωμένη κατανάλωση χωρίς να προσπαθείς ιδιαίτερα.
Με 7 χρόνια εγγύηση θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Παίρνεις το μεγαλύτερο σε χώρους στα λιγότερα χρήματα
Θα έχεις από τα πιο φτηνά ανταλλακτικά
Αξία μεταπώλησης μην περιμένεις πολύ υψηλή ωστόσο.. -
Ετοιμαζόμαστε για διακοπές και σχεδιάζω πώς θα φορτώσω το baleno. Πίσω έχω 2 παιδικά καθίσματα και πρέπει απαραίτητα να πάρω και το trilogy (inglesina) που από μόνο του πιάνει ένα πορτ παγκάζ. Τελικά χώρεσε κάτω μπροστά από το πίσω κάθισμα και αφήνει χώρο να έχω τη θέση οδήγησης σχεδόν τέρμα πίσω. Αν δεν είχε το υποβραχιόνιο θα ήταν ακόμα πιο άνετο πίσω. Το 3ο κάθισμα του καροτσιού το χώρεσα ανάμεσα στα 2 παιδικά καθίσματα μαζεμένο. Μια χαρά.
Η εταζέρα είναι λίγο θέμα βέβαια. Δεν είναι πολύ βολική με το σχεδιασμό που έχει. Σκέφτομαι να την αφαιρέσω για το ταξίδι. Αν και βολεύει να έχεις μερικά πράγματα εκεί.
Για όσους φορτώνουν γενικά, επειδή έχουμε κιτ επισκευής αντί ρεζέρβας, αφήνει πολύ χώρο και στον χώρο εκεί για φόρτωμα, αν αφαιρέσουμε το κυκλικό αφρολέξ που υπάρχει. Απλά δεν το συνιστώ γιατί το αφρολέξ λειτουργεί σαν βάση που πατάει το τελευταίο πάτωμα του πορτ παγκάζ και αν δεν στηρίζεται καλά μπορεί να μην αντέξει το βάρος από βαλίτσες κτλ. -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!! BALENO full extra στα 14.000€ ή η απλή έκδοση του PULSAR στα περίπου ίδια λεφτά (δεν έχει clima,ζάντες αλ.,οθόνη και navi);
-
Εξαρτάται από το τι θες. Το pulsar είναι μια κατηγορία επάνω και πιο ποιοτικό σίγουρα. Επίσης είναι το benchamrk σε χώρους στην επόμενη κατηγορία. Το baleno παίζει μόνο του αν θέλεις αυστηρά μέχρι 4μ και για οικογενειακή χρήση, με bonus την πολύ χαμηλή κατανάλωση, το πιο χαμηλό βάρος, τον πλούσιο εξοπλισμό και την τεράστια εγγύηση.
-
6.2 κατανάλωση γράφει στο τρίπ τέρμα φορτωμένο a.c με cruise 140km σταθερά εθνική Αθήνα Κατερίνη ντίζελ κατανάλωση
-
Ο χρήστης Thomas1984 έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!! BALENO full extra στα 14.000€ ή η απλή έκδοση του PULSAR στα περίπου ίδια λεφτά (δεν έχει clima,ζάντες αλ.,οθόνη και navi);Σαφώς Baleno απο εμενα. Το pulsar ήδη καταργήθηκε και επισης το Baleno πιστεύω οτι ειναι καλύετρο αυτοκίνητο σε αυτα τα χρήματα.
-
Προσωπικά θα έλεγα Pulsar, καθώς είναι μεγαλύτερη κατηγορίας αυτοκίνητο.
-
Έκανα σήμερα test drive με το baleno και μπορώ να πω οτι έμεινα πολύ ευχαριστημένος από οδηγική συμπεριφορά,χώρους και σπιρτάδα.Έχω όμως τρία θέματα που με χάλασαν, το ένα έχει να κάνει με την ορατότητα στο πίσω τζάμι η οποία μου φάνηκε περιορισμένη όχι τόσο στην οδήγηση αλλά στο παρκάρισμα νομίζω αν έχω πίσω ένα αμάξι σχετικά χαμηλό δεν θα βλέπω καθόλου τη μούρη του.Το δεύτερο έχει να κάνει με το κάθισμα του αυτοκινήτο το οποίο είναι σχετικά σκληρό και καθόλου άνετο,το ίδιο ισχύει και για το προσκέφαλο.Και τέλος το πιο σημαντικό από όλα είναι το 8,8 κατανάλωση που είχε στο trip computer όταν τελείωσα (δεν την μηδένισα όταν ξεκίνησα το test drive).
Αν υπάρχουν κάποιοι καλοί άνθρωποι να μου πουν πραγματικές καταναλώσεις για χρήση 90% στην πόλη θα το εκτιμούσα πολύ γιατί η αγορά ολοκαινουριου αυτοκινήτου είναι βασισμένη στην απόσβεση μέσω της κατανάλωσης. Ευχαριστώ! -
Συγγνώμη για τα εκτός θέματος σχόλια, αλλά έχω δύο παρατηρήσεις:
Πρώτον, τι κατανάλωση έχεις τώρα ώστε να θεωρείς ότι θα κάνεις απόσβεση αγοράζοντας βενζινοκίνητο; Mazda RX-8; Και 13 λίτρα να καις στα 100 χιλιόμετρα, το να πέσεις στα 7 (πόσο πιο χαμηλά ένα βενζινοκίνητο μέσα στην πόλη...), θα σημαίνει 10 ευρώ παραπάνω στην τσέπη σου. Για να δικαιολογηθούν τα 12-15 χιλιάρικα ενός Baleno, θα χρειασθούν 120-150 χιλιάδες χιλιόμετρα.Δεύτερον και σημαντικότερον, αν τα κριτήριά σου είναι καθαρά οικονομικά, μην προσπεράσεις το φυσικό αέριο. Το κόστος κίνησης είναι σοκαριστικό, σε ορισμένα μοντέλα είναι αντίστοιχο παπιού και χαμηλότερο από σκούτερ 125 κυβικών.
Τα VW Up/Skoda Citigo κινούνται μέσα στην πόλη με κόστος γύρω στα 2,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα, το Fiat Panda γύρω στα 3, η αμέσως επόμενη κατηγορία των Ibiza, Polo στα 3,5 και η Octavia στα 4!!!
Μιλάμε για μοντέλα που έχουν εργοστασιακή εγκατάσταση φυσικού αερίου, όχι για πατέντες.Εκεί θα δεις πραγματική οικονομία. Ακόμα κι αν ένα Baleno καίει 6 λίτρα μέσα στην πόλη (κατά τη γνώμη μου, είναι πολύ χαμηλό νούμερο για βενζινοκίνητο και δε θα το επαληθεύσει ποτέ), μιλάμε για 10 ευρώ ανά 100 χιλιόμετρα.
Με 15,5 χιλιάρικα πας στο Ibiza Tgi, ίδια κατηγορία αμαξώματος και καις 3,5! Επίσης, θα έχεις μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
https://www.car.gr/12668216-seat-ibiza- ... style-plusΑπό εκεί και πέρα, το σημαντικό είναι να σε βολεύουν τα πρατήρια, μιας κι είναι λίγα. Το καλό είναι ότι αυξάνονται συνέχεια. Στους επόμενους μήνες περιμένουμε νέα πρατήρια σε Ηλιούπολη, Ιωάννινα, Πάτρα.
http://www.fisikon.gr/diktuo-pratirion.html -
Τώρα και Toyota Baleno...
https://www.drive.gr/news/kosmos/suzuki ... hei-toyota
-
Η καταναλωση του φυσικου αεριου μεσα στην πολη εχω την αισθηση ειναι υψηλοτερη. Το κοστος κινησης ειναι οντως πραγματικο αλλα σε κινηση σε επαρχιακους δρομους. Στην πολη ειναι υψηλοτερο.
Εφοσον στο εξωτερικο υπαρχουν φορουμ που διαμαρτυρονται για τις σκουριες στις μπουκαλες μετα και απο χιλιαδες χιλιομετρα, πιθανων λογω του αλατιου στο δρομο, θα πρεπει να αναφερθει ως πληροφορια στους αγοραστες.
Το φαουβε γκρουπ χρησιμοποιοει τυπου 1 και 2 μπουκαλες οι οποιες ειναι βαριες και κατασκευαζονται απο σιδηρο. Εχουν μια πολυ καλη πλεον επιστρωση προστασιας, δεκαπλασια απο τις παλιες, αλλα και παλι υπαρχουν ιδιοκτητες οι οποιοι εχουν παραπονα περι σκουριας. Οι μπουκαλες τυπου 4 και 5 ειναι απο αλλο υλικο πολυ ελαφρυτερο και χωρις φοβο σκουριας. Το κοστος αλλαγης ακομα και των των τυπων 1 και 2, μετα απο καποια χρονια ειναι τεραστιο υπολογιζοντας με τις σημερινες τιμες.
Το μπαλενο οντως εχει χαμηλη καταναλωση απλα αν δεν μηδενιστει ο υπολογιστης καταναλωσης δεν μπορεις να εξαγεις ασφαλη συμπερασματα.
Ιδιαιτερα αν η διαδρομη που εγινε το τεστ ντραιβ ειναι μικρη. Ο μεσος ορος για το απλο 1.2 ειναι 5.5-6.5 λιτρα μεσα στην πολη, 4.5-5.5 σε επαρχιακο και 5.2-6.0 σε ταξιδι με νομιμες ταχυτητες.
Ειναι το οικονομικοτερο βενζινοκινητο της αγορας και πολλες φορες πιο οικονομικο απο ντιζελ και υβριδικα.
Υπαρχουν ποστς πιο πισω που γινεται αναφορα.https://www.honestjohn.co.uk/realmpg/suzuki/baleno-2016
Στο μπαλενο αξιζει ξεκαθαρα η πλουσια εκδοση κοντα στα 14000€, με καμερα οπισθοπορειας, με ενσωματομενο ναβι και στερεοφωνικο της μποσε, με ανταπτιβ κρουιζ, με κλιμα, με αυτοματα συστηματα φεναρισματος εμποδιου και πεζου, με τεσσερα δισκοφρενα, με ζινον και λεντ φωτα κτλ
Τωρα, το τογιοτα μπαλενο ειναι δηγμα πως το μπαλενο ειναι αξιοπρεπες αυτοκινητο και η τογιοτα δεν θα χασει αιγλη και φημη με το να βαλει τα σηματα της.
Ισως οι αισθητικες και οχι μονο επεμβασεις ως τογιοτα εκει, να ειναι το φεις λιφτ εδω.
-
Τα περι οικονομίας ισχύουν απόλυτα. Εθνική φορτωμένος φουλ με a.c.Αθήνα μέχρι Κατερίνη με 140 στο cruise και κάποιες προσπεράσεις 6.2 έγραψε το τριπ
-
Τα 2,5 ευρώ είναι αληθή από κάτοχο Up, ο οποίος τρώει γερό μποτιλιάρισμα.
Ο Terry308, κάτοχος Ibiza Tgi, ας γράψει την αστική του κατανάλωση.
Όσο για τις μπουκάλες, επίσης να αναφέρει τις νεότερες εξελίξεις. Έτσι κι αλλιώς όμως, τα προβλήματα νεότητας θα έχουν ξεπεραστεί αν μιλάμε για καινούριο μοντέλο του 2018.
Αλλά και στη χειρότερη περίπτωση που σε μια δεκαετία χρειαστεί αντικατάσταση, θα έχει αποσβέσει δέκα φορές το κόστος σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο.
Suzuki Baleno II