Έχω ενα Colt 2000 μοντέλο 1300 κυβικά το οποίο καρατσεκαρισμένο έχει κατανάνωση 10 λίτρα στα 100 χιλ.
Το δίλημα μου έχει να κάνει με αγορά μεταχειρισμένου 2009 και νεότερου μικρομεσαίου ή καινούργιου το οποίο σε ορίζοντα 7-10 ετών θα μου καταναλώνει τουλάχιστον 2 λίτρα λιγότερο καύσιμο στο 100 χιλίομετρα.Με απλά μαθηματικά και με βενζίνη στο 1,60€ μιλάμε για κέρδος 3.200€ στα 100.000 χιλιόμετρα. Αν τώρα υπολογίσω ότι ένα μικρομεσαίο 8ετιας έχει 7.000-8.000€ με όσα ρίσκα συνεπαγετε η αγορά μεταχειρισμένου + 3.200€ παραπάνω κόστος καυσίμων στον ορίζοντα που ανέφερα φτάνουμε κοντά στα 10.500€ άρα τα 12.000€ του baleno το κάνουν πολύ συμφέρον . Πιθανών να λέω πράγματα που δεν στέκουν με την κατανάλωση για αυτό το λόγο μπαίνω και ψάχνω απαντήσεις στο forum. Εκτός αν η κατανάλωση ενός 8ετιας i30 ας πούμε είναι στο 10 οπότε μάλλον πρέπει να αναθεωρήσω τα στάνταρ μου για αγορά αυτοκινήτου.
thomas1984
@thomas1984
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by thomas1984
-
RE: Suzuki Baleno II
-
RE: Suzuki Baleno II
Έκανα σήμερα test drive με το baleno και μπορώ να πω οτι έμεινα πολύ ευχαριστημένος από οδηγική συμπεριφορά,χώρους και σπιρτάδα.Έχω όμως τρία θέματα που με χάλασαν, το ένα έχει να κάνει με την ορατότητα στο πίσω τζάμι η οποία μου φάνηκε περιορισμένη όχι τόσο στην οδήγηση αλλά στο παρκάρισμα νομίζω αν έχω πίσω ένα αμάξι σχετικά χαμηλό δεν θα βλέπω καθόλου τη μούρη του.Το δεύτερο έχει να κάνει με το κάθισμα του αυτοκινήτο το οποίο είναι σχετικά σκληρό και καθόλου άνετο,το ίδιο ισχύει και για το προσκέφαλο.Και τέλος το πιο σημαντικό από όλα είναι το 8,8 κατανάλωση που είχε στο trip computer όταν τελείωσα (δεν την μηδένισα όταν ξεκίνησα το test drive).
Αν υπάρχουν κάποιοι καλοί άνθρωποι να μου πουν πραγματικές καταναλώσεις για χρήση 90% στην πόλη θα το εκτιμούσα πολύ γιατί η αγορά ολοκαινουριου αυτοκινήτου είναι βασισμένη στην απόσβεση μέσω της κατανάλωσης. Ευχαριστώ! -
RE: Suzuki Baleno II
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!! BALENO full extra στα 14.000€ ή η απλή έκδοση του PULSAR στα περίπου ίδια λεφτά (δεν έχει clima,ζάντες αλ.,οθόνη και navi);
-
RE: Suzuki Baleno II
Γειά σας.Θα ήθελα να θέσω έναν προβληματισμό μου και να ακούσω γνώμες,συμβουλές και προτάσεις.Η οικογένεια μας θα αποκτήσει νέο μέλος και ψάχνομαι για νεό ή μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που θα μας μεταφέρει με ασφάλεια και άνεση.Έχουμε ένα colt και ενα polo μοντέλα 2000. Βλέποντας την αγορά μεταχειρισμένου μικρομεσαίου από ιδιώτες (με μάντρες δεν μπλέκω) παρατηρώ ότι ένα αμάξι σε καλή κατάσταση,10ετίας και νεότερο,με λιγότερα απο 100.000 χιλιόμετρα και αποκλειστικά απο την ασιατική αγορά κυμαίνεται στα 7.000€ και ακριβότερα. Κάνοντας κάποιους αυθαίρετους υπολογισμούς,συμπεραίνω ότι το baleno στα 12.000€ στην απλή έκδοση συγκριτικά με ένα μικρομεσαίο 7ετιας-10ειας στα 7.000€, σε βάθος 10ετίας θα μου προσφέρει 2 λίτρα χαμηλότερη κατανάλωση (περίπου 3000€ λιγότερα καύσιμα), μειωμένο κόστος συντήρησης 1.000-1.500€, 7ετή εγγύηση, την ασφάλεια ότι ξέρω τι παίρνω, την αίσθηση του καινούργιου, μειωμένο κόστος στα τέλη κυκλοφορίας. Δηλαδή σε ορίζοντα 10ετίας θα έχω φτάσει σχεδόν στα ίδια χρήματα σε αγορά - χρήση - συντήρηση και θα έχω ένα όχημα που θα πωληθεί ακριβότερα.Πόσο λοιπόν στέκει αυτός ο συλλογισμός - υπολογισμός;
Ισχύει η διαφορά κατανάλωσης που νομίζω ότι θα έχω συγκριτικά με ένα 10ετιας ceed,i30,auris,note,civic,jazz,lancer κ.λ.π.;;
Ισχύει ότι ένα όχημα 10ετίας θα βγάλει θεωρητικά περισσότερες φθορές - ζημιές σε ορίζοντα 10ετίας (πχ 2 φορές αλλαγή κιτ εκκεντροφόρου - σίγουρη αλλαγή δίσκο -πλατό - περισσότερες αλλαγές ελαστικών και γενικότερα βλάβες που στην περίπτωση του baleno πιθανόν να καλυφθούν απο την εγγύηση);