Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 276
    • 277
    • 7 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    129521
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sargus
      sargus last edited by

      Ναι, αποθεωτικός ο Mat για τη Φορντάρα. Λέέι ότι ξαναέγινε οδηγικό 'benchmark' για την κατηγορία. Ότι δηλαδή είχαν εξαγγείλει οι άνθρωποι της ford.
      Με εντυπωσίασε και εμένα καταρχάς το 7,7 στο 0-100 καθώς πάντα τα ford ήταν πιο αργά από τον ανταγωνισμό (ίσως λόγω βάρους;) και επίσης ο τεράστιος χώρος για τους πίσω επιβάτες. Από την άλλη, μάλλον είναι λίγο ξενέρωτος ο 3κύλινδρος ήχος ενώ η κατανάλωση καυσίμου φαίνεται εξωπραγματικά χαμηλή!.
      Άντε να ρθει να το οδηγήσουμε!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Δοκιμή επιδόσεων χωρίς όργανα δεν γίνεται.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • sargus
          sargus last edited by

          Τι εννοείς; Είχε το οργανάκι για το 0-100.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Σε αυτό αναφερόμουν: https://www.youtube.com/embed/QqAPO7ZmmV0

            Δεν είδα κανένα V-Box...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              panormus772 last edited by

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Σε αυτό αναφερόμουν: https://www.youtube.com/embed/QqAPO7ZmmV0

              Δεν είχα κανένα V-Box...

              Ναι,σωστά λες.
              Κι εμένα μου έκανε εντύπωση που λέει στον τίτλο 0-100 και στο βίντεο γράφει κάποια στιγμή 'around 8sec.'
              Τι θα πει around;
              Φαίνεται ένα εργαλείο πίσω απ' το τιμόνι,στο καντράν,αλλά μάλλον για κάμερα δείχνει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • sargus
                sargus last edited by

                Κάμερα είναι αυτό.
                Ρε παιδιά, για το review Mat Watson λέγαμε. Πως προέκυψε αυτός ο χαβαλές;; (άκου 'around 8 secs' χαχαχαχα)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vagkirk last edited by

                  Ναι είναι λίγο ότι να ναι αυτος vadimauto
                  , έβλεπα ένα βιντεάκι προχθές από το 508 και έκανε 0-100 σε ανηφόρα.

                  Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • L
                    lapin last edited by

                    Ο Mat Watson μέτρησε 7,7 στο 0-96 και όχι 0-100.

                    Επίσης κάπου διάβασα ότι το πορτμπαγκάζ με ρεζέρβα είναι 341 λίτρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • J
                      jimdenin last edited by

                      Ο χρήστης sargus έγραψε:
                      Ναι, αποθεωτικός ο Mat για τη Φορντάρα. **Λέέι ότι ξαναέγινε οδηγικό 'benchmark' για την κατηγορία. Ότι δηλαδή είχαν εξαγγείλει οι άνθρωποι της ford. **
                      Με εντυπωσίασε και εμένα καταρχάς το 7,7 στο 0-100 καθώς πάντα τα ford ήταν πιο αργά από τον ανταγωνισμό (ίσως λόγω βάρους;) και επίσης ο τεράστιος χώρος για τους πίσω επιβάτες. Από την άλλη, μάλλον είναι λίγο ξενέρωτος ο 3κύλινδρος ήχος ενώ η κατανάλωση καυσίμου φαίνεται εξωπραγματικά χαμηλή!.
                      Άντε να ρθει να το οδηγήσουμε!

                      Δηλαδή το προηγούμενο δεν ήταν; Γιατί στα βίντεο του συγκεκριμένου για το ΜΚ3 άλλα θυμάμαι, τα ίδια αποθεωτικά(αν και για λέμε την αλήθεια δεν ήταν μόνο αυτός). Σε σημείο που στα βίντεο του τον κατάλαβαν και άρχισαν σιγά σιγά να του την πέφτουν ορισμένοι (μη άγγλοι;) και να μιλούν ξεκάθαρα για τύπο ο οποίος προμόταρε 4-5 συγκεκριμένες μάρκες μεταξύ άλλων και την Φόρντ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • sargus
                        sargus last edited by

                        Εγώ λέω τι λέει αυτός.
                        Για εμένα πάντως, όσο καλό και να είναι το mk3, αφού υπάρχει Giulietta & 1 series, δύσκολα θα είναι benchmark το focus.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • J
                          jimdenin last edited by

                          Ο χρήστης sargus έγραψε:
                          Εγώ λέω τι λέει αυτός.
                          Για εμένα πάντως, όσο καλό και να είναι το mk3, αφού υπάρχει Giulietta & 1 series, δύσκολα θα είναι benchmark το focus.

                          Δεν λέω ότι είπες κάτι . Απλά αναφέρω ότι ότι εκθείαζε το ΜΚ3 μοντέλο - την προηγούμενη γενιά από το 2010 έως και το παρόν- ως επίσης benchmark ενώ η πραγματικότητα δεν ήταν αυτή. Γενικά υπάρχει ένα θέμα με τον ευρωπαϊκό ειδικό τύπο και το πώς προμόταρε ορισμένες μάρκες και αν θυμάμαι καλά το είχε πολύ ωραία καταδείξει ο χρήστης Storm.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            gianniss07 last edited by

                            Η Giulietta υστερεί πολύ σε πίσω χώρους και παγκάζια σε σχέση με το νέο Focus.Χάνει μεγάλο μερίδιο απ την πιάτσα .Ή να το πω διαφορετικά...δεν θα χε αντίπαλο εαν βελτίωνε τους χώρους.
                            Θα ήταν αβλεπεί το επόμενο μου αυτοκίνητο η ιταλίδα αλλά με 2 παιδιά πάω προς Focus μεριά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • L
                              lapin last edited by

                              Και εγώ το σκέφτομαι σοβαρά το επόμενο Focus, αν και ο χώρος αποσκευών είναι λόγος απόρριψης...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                chronis-marinis last edited by

                                Πόσο κρίμα αλλά και τσιγκουνιά να έχουν μόνο οι κινεζικές εκδόσεις εσωτερικά φιλετα στις πισω πόρτες, αεραγωγούς για τους πισω επιβάτες και πισω υποβραχιονιο με εσωτερικη θήκη, ενω στην Ευρώπη ολα αυτα λείπουν και δεν μπορούν να μπουν ούτε ως παραγγελία..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • P
                                  panormus772 last edited by

                                  Μια 1η δοκιμή για το ST-line 1.0 125hp

                                  Youtube Video

                                  Γενικά, το βρίσκει βελτιωμένο σε όλους τους τομείς (αλλού περισσότερο,αλλού λιγότερο) με βασικές διαφορές α)την καλύτερη μόνωση του εσωτερικού από το προηγούμενο και β)τους μεγαλύτερους χώρους.
                                  Δεν λέει κάτι ιδιαίτερο για την πίσω ανάρτηση -που στο συγκεκριμένο είναι ημιάκαμπτος-,αλλά κάπου διάβασα πως είναι εξελιγμένος,προερχόμενος από το Fiesta ST με διαφορετικού τύπου ελατήρια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • G
                                    giocitroen91 last edited by

                                    Το εσωτερικό του είναι και αδιάφορο και άσχημο και αντιγραφή από το fiesta.. Γενικά η Ford έχει θέμα με τα εσωτερικά της

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • F
                                      famas last edited by

                                      Περί ορεξεως κολοκυθόπιτα, είχε αναφερθεί όμως ότι οι εκδόσεις St line θα είχαν πολλαπλούς και μόνο οι απλές ημιακαμπτο.

                                      Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lapin last edited by

                                        Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
                                        Μια 1η δοκιμή για το ST-line 1.0 125hp

                                        Youtube Video

                                        Γενικά, το βρίσκει βελτιωμένο σε όλους τους τομείς (αλλού περισσότερο,αλλού λιγότερο) με βασικές διαφορές α)την καλύτερη μόνωση του εσωτερικού από το προηγούμενο και β)τους μεγαλύτερους χώρους.
                                        Δεν λέει κάτι ιδιαίτερο για την πίσω ανάρτηση -που στο συγκεκριμένο είναι ημιάκαμπτος-,αλλά κάπου διάβασα πως είναι εξελιγμένος,προερχόμενος από το Fiesta ST με διαφορετικού τύπου ελατήρια.

                                        Γενικά δεν πολύ-ξετρελάθηκε ο Γερμανός... Μόνο για το τιμόνι μιλάει με πολύ θερμά λόγια. Εντύπωση μου έκανε ο μικρός χώρος για τα γόνατα πίσω. Ας περιμένουμε τη δοκιμή με τον 1.5 ecoboost που έχει περισσότερο ενδιαφέρον...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • P
                                          panormus772 last edited by

                                          Ο χρήστης Lapin έγραψε:

                                          Γενικά δεν πολύ-ξετρελάθηκε ο Γερμανός... Μόνο για το τιμόνι μιλάει με πολύ θερμά λόγια. Εντύπωση μου έκανε ο μικρός χώρος για τα γόνατα πίσω. Ας περιμένουμε τη δοκιμή με τον 1.5 ecoboost που έχει περισσότερο ενδιαφέρον...

                                          Nαι,όντως και για το τιμόνι λέει 2-3 φορές πόσο ακριβείας είναι.
                                          Τώρα για το χώρο πίσω,ο συγκεκριμένος όπως έχω δει γενικά είναι δύσκολο να βολευτεί εντελώς άνετα σε πολλά αυτοκίνητα,γιατί έχει ύψος περίπου 1.90 και κάνει και τις δοκιμές πίσω από το κάθισμα του οδηγού,που το έχει επίσης ρυθμίσει με το δικό του ύψος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • V
                                            vagg31 last edited by

                                            Πολύ όμορφο εμφανισιακά και σίγουρα θα είναι υπέροχο στην οδήγηση, αλλά ο χώρος αποσκευών είναι απογοητευτικά μικρός και δείχνει που ύστερη η πλατφόρμα. Το ιμπιζα στα 4059 έχει 355λτ και το φοκους στα 4378 μετά βίας φτάνει τα 375, να μην αναφέρω στο φαμπια που είναι κάτω από 4 μέτρα και έχει 330λτ χώρο αποσκευών!
                                            Δυσκολεύομαι να καταλάβω την λογική της Φορντ όταν τα επόμενα γκολφ και λεον θα έχουν αρκετά παραπάνω από 400λτ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 7 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr