Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 122
    • 142
    • 143
    • 120 / 143
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    47
    2847
    90114
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adriver last edited by

      Ο χρήστης Lap έγραψε:
      Ο ημιακαμπτος ως μια φθηνη λυση προσφερει καθετη θεση ευκολα στην ευθεια αλλα και παλι στα πλαγια φορτια δηλαδη στις στροφες με φορτωμενο το αμαξωμα, ο εξωτερικος τροχος τραβαει και τον εσωτερικο και αυτος παιρνει κλιση στριβωντας με τα πλαγια του ελαστικου, αρα λιγοτερη προσφυση και ελεγχος.

      Λιγότερη πρόσφυση πίσω δεν είναι κακό για προσθιοκίνητο,το πίσω μέρος θα ακολουθεί πιο εύκολα το εμπρός για να στρίβει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • L
        lap last edited by

        Ετσι, το αυτοκινητο απλα θα στριβει με λιγοτερα ενω θα ειναι πολυ επικινδυνο

        Το τι κανει το πισω μερος ειναι αποτελεσμα ρυθμισεων γεωμετριας τροχων, με το νοητο κεντρικο σημειο αναφορας, κτλ και οχι λογω μιας εν γενη αδυναμιας προσφορας προσφυσης.

        Ευτυχως που υπαρχει και το εσπ και σωζει τη κατασταση. Χωρις ηλεκτρονικα φαινεται τι μπορει να πραξει μια αναρτηση και πως ελεγχεται το αμαξωμα σε πλαγια φορτια.

        Αλλα το εσπ ειναι στην ουσια φρενο. Φρεναρει τον τροχο που λογω γεωμετριας αναρτησης και τυπου τεχνολογιας, εχασε την προσφυση που θα μπορουσε να προσφερει το ελαστικο. Δηλαδη η αναρτηση με την κακη σχεδιαση της προδιδει τα ελαστικα που μπορουν πολλα περισσοτερα.
        Για αυτο και στο τεστ ενεργητικης ασφαλειας με την αποτομη αλλαγη κατευθυνσης υπογραμμιζω σε καθε θρεντ οτι η αναρτηση ειναι μετριοτατη.

        Φυσικα εξαιρω τις περιπτωσεις που χανεται η προσφυση λογω ελαστικου και επιφανειας του δρομου.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Σαφώς οι πολλαπλοί ή τα διπλά ψαλίδια είναι ανώτερες υλοποιήσεις, αλλά ένας σωστά ρυθμισμένος ημιάκαμπτος κάνει 'παπάδες'. Βλέπε Megane & Clio RS, 308 & 208 GTi, Fiesta ST. Σίγουρα θα ήταν ακόμα καλύτερα με πολλαπλούς/ψαλίδια, αλλά και ο ημιάκαμπτος δίνει εξαιρετικά αποτελέσματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • G
            giannis400 last edited by

            Kαλημέρα, εχω το τελευταιο lancer 1600cc sportback, αγορασμένο το 1/2013 καινουριο, ενδιαφέρομαι για αμορτισέρ και ελατήρια, ποια προτείνετε, τι τύπο και απο που? Τωρα τελευταια ψιλοκοπανανε, θα ηθελα να ειναι λιγο ποιο σταθερο στις στροφες, εχω τα μαμισια πανω, με τα μαμισια γερνει στις στροφες επειδη ειναι μαλακα, οσοι εχετε με καταλαβαίνετε. Δεν ξερω αν θα με καλυψει η αγορα μόνο αμορτισερ ή θα πρεπει να αλλαξω και τα δύο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • W
              w202-amg last edited by

              Κλίση στην στροφή =ελατήρια +αντιστρεπτικες
              Κλιση στην είσοδο στροφης=ελατήρια - αντιστρεπτικες +λαστιχα
              Κλιση σε αποτομο ελιγμο=αντιστρεπτικες αμορτισέρ ελατήρια +λαστιχα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • L
                lexota last edited by

                Μία ερώτηση.
                Μετά από αλλαγή αμορτισέρ (όχι ελατήρια) σε πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, χρειάζεται ευθυγράμμιση το αυτοκίνητο;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Βααη της ανάρτησης του w202 οχι. Τα αμορτισέρ είναι δίπλα απο τα ελατήρια? Αν ναι τότε μονο αμορτισέρ ξεβιδωσατε και οχι συνδεσμους κτλ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • L
                    lexota last edited by

                    Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                    Βααη της ανάρτησης του w202 οχι. Τα αμορτισέρ είναι δίπλα απο τα ελατήρια? Αν ναι τότε μονο αμορτισέρ ξεβιδωσατε και οχι συνδεσμους κτλ.

                    Όχι, είναι μόνα τους. Τρεις βίδες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • W
                      w202-amg last edited by

                      Κατά 99% οχι δν χαλασε η ευθυγραμμιση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • T
                        touring-the-m3-1-6 last edited by

                        Ο χρήστης lexota έγραψε:
                        Μία ερώτηση.
                        Μετά από αλλαγή αμορτισέρ (όχι ελατήρια) σε πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, χρειάζεται ευθυγράμμιση το αυτοκίνητο;;

                        Εννοείται....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • T
                          thomas-m last edited by

                          Γεια σε όλους,άλλαξα τα αμορτισέρ τον Δεκέμβριο με kyb excel-g και τα τέσσερα μαζί με βάσεις τοπ μαουντ.Για μια εβδομάδα ήταν εντάξει σφιχτό όσο πρέπει μετά έγινε πάλι βάρκα. Ξέρουμε καθόλου τον λόγο? Δεν υπάρχει ίχνος λαδιού πουθενά στα αμορτισέρ.Τόσο γρήγορα τα εφτυσαν?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης thomas m. έγραψε:
                            Γεια σε όλους,άλλαξα τα αμορτισέρ τον Δεκέμβριο με kyb excel-g και τα τέσσερα μαζί με βάσεις τοπ μαουντ.Για μια εβδομάδα ήταν εντάξει σφιχτό όσο πρέπει μετά έγινε πάλι βάρκα. Ξέρουμε καθόλου τον λόγο? Δεν υπάρχει ίχνος λαδιού πουθενά στα αμορτισέρ.Τόσο γρήγορα τα εφτυσαν?

                            Μάλλον ήταν ανακατασκευής από αυτά που μαζεύουν από τα συνεργεία, τους κάνουν μια τρύπα στο κάτω μέρος. αδειάζουν τα λάδια και βάζουν άλλα, ο θεός ξέρει τι βάζουν, τα βάφουν βάζουν και το αυτοκόλλητο και με τσάμπα Α! ύλη, μια τρύπα και 250ml λάδι της πλάκας πουλάνε αμορτισέρ σε αρκετά χαμηλότερη τιμή από το γνήσιο και κερδοσκοπούν σε βάρος του πελάτη, γιατί δεν τα πας πίσω από εκεί που τα αγόρασες να τους τα τρίψεις στη μούρη ?

                            Εγώ έχω κόκκινα ΚΟΝΙ από το 2005 και τους αλλάζω λάδια ειδικά για αμορτισέρ κάθε 5 χρόνια, δε έχω ούτε διαρροές ούτε προβλήματα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • C
                              cson last edited by

                              Απο που τα πήρε ο φίλος?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • T
                                thomas-m last edited by

                                Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                                Γεια σε όλους,άλλαξα τα αμορτισέρ τον Δεκέμβριο με kyb excel-g και τα τέσσερα μαζί με βάσεις τοπ μαουντ.Για μια εβδομάδα ήταν εντάξει σφιχτό όσο πρέπει μετά έγινε πάλι βάρκα. Ξέρουμε καθόλου τον λόγο? Δεν υπάρχει ίχνος λαδιού πουθενά στα αμορτισέρ.Τόσο γρήγορα τα εφτυσαν?

                                Μάλλον ήταν ανακατασκευής από αυτά που μαζεύουν από τα συνεργεία, τους κάνουν μια τρύπα στο κάτω μέρος. αδειάζουν τα λάδια και βάζουν άλλα, ο θεός ξέρει τι βάζουν, τα βάφουν βάζουν και το αυτοκόλλητο και με τσάμπα Α! ύλη, μια τρύπα και 250ml λάδι της πλάκας πουλάνε αμορτισέρ σε αρκετά χαμηλότερη τιμή από το γνήσιο και κερδοσκοπούν σε βάρος του πελάτη, γιατί δεν τα πας πίσω από εκεί που τα αγόρασες να τους τα τρίψεις στη μούρη ?

                                Εγώ έχω κόκκινα ΚΟΝΙ από το 2005 και τους αλλάζω λάδια ειδικά για αμορτισέρ κάθε 5 χρόνια, δε έχω ούτε διαρροές ούτε προβλήματα.

                                Καινούργια τα πήρα από μαγαζί στην Πάτρα. Εγώ τα έβγαλα από την κούτα τους. Να έχει κάνει καμία μαλακία ο μάστορας?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • T
                                  thomas-m last edited by

                                  Ο χρήστης cson έγραψε:
                                  Απο που τα πήρε ο φίλος?

                                  Καινούργια τα πήρα από κατάστημα ανταλλακτικών στην Πάτρα. Εγώ άνοιξα την κούτα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • T
                                    thomas-m last edited by

                                    Τον Μάϊο πέρασα ΚΤΕΟ, δεν θα έπρεπε να έχουν 100% απόσβεση?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • I
                                      ilias-a last edited by

                                      Ο χρήστης thomas m. έγραψε:
                                      Τον Μάϊο πέρασα ΚΤΕΟ, δεν θα έπρεπε να έχουν 100% απόσβεση?

                                      Οχι παιζουν και αλλα πραγματα ρολο για το ποσοστο της αποσβεσης, ακομα και η πιεση στα λαστιχα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • sarantism
                                        sarantism last edited by

                                        Ο χρήστης thomas m. έγραψε:
                                        Τον Μάϊο πέρασα ΚΤΕΟ, δεν θα έπρεπε να έχουν 100% απόσβεση?

                                        Έχουν εγγύηση. Μπορείς να πας στον μάστορα, να οδηγήσει το αυτοκίνητο και να διαπιστώσει και εκείνος την ανεπαρκή συμπεριφορά τους για καινούργια και να απαιτήσεις αλλαγή.

                                        Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • N
                                          n-k-9 last edited by

                                          Καλησπέρα.
                                          Απορία: αλλάζοντας τα αμορτισέρ, τί άλλο πρέπει υποχρεωτικά να αλλάξει, πέρα από τα top mounts;
                                          Συγκεκριμένα, τί από αυτά που απεικονίζονται στο διάγραμμα του link:
                                          https://opel.7zap.com/el/car/h08/k/0/12-0/
                                          Ρωτώ διότι κάνω έρευνα αγοράς και η αντιπροσωπεία μου έβγαλε πλήρες κοστούμι. Προσωπικά, γνωρίζω ότι πέραν του αμορτισέρ και του top mount, δεν αλλάζει κάτι άλλο. Κάνω λάθος;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Αμορτισέρ, top mount, bump stop ( No 6 ) αν είναι σκισμένη η φούσκα ή έχει μαλακώσει το σκληρό του μέρος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 120 / 143
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr