Γειά σας, λοιπόν έχω ένα πρόβλημα με το αμάξι μου. Όταν βρίσκομαι στα 140χλμ/ώρα και θέλω να παραμείνω σε αυτά τα χλμ πατώντας μέχρι την μέση το γκάζι και να το κρατήσω σταθερό,το αυτοκίνητο αρχίζει και τρέμει σαν να πατάω και να αφήνω το γκάζι. Σε λιγότερα ή περισσότερα χλμ με πατημένο τέρμα το γκάζι δεν κάνει τίποτα, είχα παλιότερα ένα παρόμοιο θέμα αλλά τότε δεν επιτάχυνε άλλο το αμάξι και έμενε μέχρι τα 140χλμ,το λύσαμε το θέμα μόνον με μια αλλαγή φίλτρου βενζίνης. Έχετε ακούσει παρόμοια βλάβη?
Best posts made by thomas-m
-
Πρόβλημα σε Opel Astra g
Latest posts made by thomas-m
-
Πρόβλημα σε Opel Astra g
Γειά σας, λοιπόν έχω ένα πρόβλημα με το αμάξι μου. Όταν βρίσκομαι στα 140χλμ/ώρα και θέλω να παραμείνω σε αυτά τα χλμ πατώντας μέχρι την μέση το γκάζι και να το κρατήσω σταθερό,το αυτοκίνητο αρχίζει και τρέμει σαν να πατάω και να αφήνω το γκάζι. Σε λιγότερα ή περισσότερα χλμ με πατημένο τέρμα το γκάζι δεν κάνει τίποτα, είχα παλιότερα ένα παρόμοιο θέμα αλλά τότε δεν επιτάχυνε άλλο το αμάξι και έμενε μέχρι τα 140χλμ,το λύσαμε το θέμα μόνον με μια αλλαγή φίλτρου βενζίνης. Έχετε ακούσει παρόμοια βλάβη?
-
RE: Πρόβλημα σε Opel Astra g
Γειά σας, λοιπόν έχω ένα πρόβλημα με το αμάξι μου. Όταν βρίσκομαι στα 140χλμ/ώρα και θέλω να παραμείνω σε αυτά τα χλμ πατώντας μέχρι την μέση το γκάζι και να το κρατήσω σταθερό,το αυτοκίνητο αρχίζει και τρέμει σαν να πατάω και να αφήνω το γκάζι. Σε λιγότερα ή περισσότερα χλμ με πατημένο τέρμα το γκάζι δεν κάνει τίποτα, είχα παλιότερα ένα παρόμοιο θέμα αλλά τότε δεν επιτάχυνε άλλο το αμάξι και έμενε μέχρι τα 140χλμ,το λύσαμε το θέμα μόνον με μια αλλαγή φίλτρου βενζίνης. Έχετε ακούσει παρόμοια βλάβη?
-
RE: Περί Αναρτήσεων
Τον Μάϊο πέρασα ΚΤΕΟ, δεν θα έπρεπε να έχουν 100% απόσβεση?
-
RE: Περί Αναρτήσεων
Ο χρήστης cson έγραψε:
Απο που τα πήρε ο φίλος?Καινούργια τα πήρα από κατάστημα ανταλλακτικών στην Πάτρα. Εγώ άνοιξα την κούτα.
-
RE: Περί Αναρτήσεων
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Γεια σε όλους,άλλαξα τα αμορτισέρ τον Δεκέμβριο με kyb excel-g και τα τέσσερα μαζί με βάσεις τοπ μαουντ.Για μια εβδομάδα ήταν εντάξει σφιχτό όσο πρέπει μετά έγινε πάλι βάρκα. Ξέρουμε καθόλου τον λόγο? Δεν υπάρχει ίχνος λαδιού πουθενά στα αμορτισέρ.Τόσο γρήγορα τα εφτυσαν?
Μάλλον ήταν ανακατασκευής από αυτά που μαζεύουν από τα συνεργεία, τους κάνουν μια τρύπα στο κάτω μέρος. αδειάζουν τα λάδια και βάζουν άλλα, ο θεός ξέρει τι βάζουν, τα βάφουν βάζουν και το αυτοκόλλητο και με τσάμπα Α! ύλη, μια τρύπα και 250ml λάδι της πλάκας πουλάνε αμορτισέρ σε αρκετά χαμηλότερη τιμή από το γνήσιο και κερδοσκοπούν σε βάρος του πελάτη, γιατί δεν τα πας πίσω από εκεί που τα αγόρασες να τους τα τρίψεις στη μούρη ?
Εγώ έχω κόκκινα ΚΟΝΙ από το 2005 και τους αλλάζω λάδια ειδικά για αμορτισέρ κάθε 5 χρόνια, δε έχω ούτε διαρροές ούτε προβλήματα.
Καινούργια τα πήρα από μαγαζί στην Πάτρα. Εγώ τα έβγαλα από την κούτα τους. Να έχει κάνει καμία μαλακία ο μάστορας?
-
RE: Περί Αναρτήσεων
Γεια σε όλους,άλλαξα τα αμορτισέρ τον Δεκέμβριο με kyb excel-g και τα τέσσερα μαζί με βάσεις τοπ μαουντ.Για μια εβδομάδα ήταν εντάξει σφιχτό όσο πρέπει μετά έγινε πάλι βάρκα. Ξέρουμε καθόλου τον λόγο? Δεν υπάρχει ίχνος λαδιού πουθενά στα αμορτισέρ.Τόσο γρήγορα τα εφτυσαν?
-
RE: Λάδια στον χώρο της μηχανής
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Μήπως χάνει από αυτήν του ψευτοκάπακου;Έχει αλλαχτεί πέρσι η φλάντζα του ψευτοκάπακου
-
RE: Λάδια στον χώρο της μηχανής
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
Πολυ μικρο το κοστος της πλανης και των νεων βιδων κεφαλης για να αναλαβεις το ρισκο να το δεσεις χωρις αυτα.Άρα χρειάζεται πλαναρισμα η κεφαλή, καινούργια φλάντζα και καινούργιες βίδες κεφαλής?
-
RE: Λάδια στον χώρο της μηχανής
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Τα λάδια εξωτερικά τα βλέπεις;Ναι, 'γλύφει' η φλάντζα αν βάλεις το χέρι σου
-
RE: Λάδια στον χώρο της μηχανής
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Σχεδον ολα τα G βγαζαν φλατζα κεφαλης παντως. Ειναι ψιλοστανταρακι η φαση με τη φλατζα στο astra G δυστυχως.
Η πλανη δεν ειναι απαραιτητη, αναλογα αν εχει 'ψοριασμα' η επιφανεια απο το παραφλου. Στο παγουρι βλεπεις μονο νερο ή ενα πραγμα σα μαγιονεζα?Μόνο παραφλου έχει στο παγούρι. Ούτε λάδια ούτε τίποτα