-
Αν εξαιρέσεις το interface του infotainment δε νομίζω να υστερεί πουθενά αλλού το S-class από μία W212. Αν βγαίνει η άσκηση με τα πάγια του 3.8 και είναι ίσα βάρκα ίσα νερά λόγω χαμηλής αξίας κτήσης, τότε γιατί όχι?
-
Επίσης, μήπως το ντηζελ βγαίνει με λιγότερα κυβικά/ρύπους κι αξίζει τον κόπο να το ξανασκεφτείς? Λογικά η ηχομόνωση του s-class θα καλύπτει τα πάντα...
Edit: ένα υβριδικό 3,5 λίτρων τι τέλη πληρώνει? π.χ.
https://www.car.gr/10713345-mercedes-benz-s-400-hybridΣτάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Οι μπαρμπαδες δεν εχουν ιδεα απο αυτοκινητα, αστερι και προπελα και τεσσερα κυκλακια αναγνωριζουν ως χλιδη να'ουμ αλλα μεχρι εκει, απο ουσια γιοκ.Οκ κι εγω εκλεινα προς εγκαταλειψη της ιδεας του GS λογω πολυπλοκοτητας (υβριδικο γαρ) αν και με 350 αλογα εχει μολις 690 ευρω τελη και κατω απο 15Κ κοστος αγορας αλλα ας μιλησει η λογικη. Αντε βρες εξωτερικο συνεργειο να στο φτιαξει αυτο αν παθει κοκομπλοκο. Και για αντιπροσωπεια Λεξους ουτε συζητηση.
Μπεμβε δε κοιταζω καν. Μερκεντε E class κατι γινεται ναι, αλλα και παλι κρατανε αξια γιατι αποτελουν το ονειρο του συνελληνα μεσοαστου. Ισως θα ηταν προτιμοτερο κατι τετοιο https://www.car.gr/12785457-mercedes-be ... -automatic βεβαια αλλα ειναι 500 γενιες πισω
Παντως την αξιοπιστια του gs τα μπεμβε και οι μεγαλες μερκ την ονειρευονται.
Δεν ξερω κατι τετοιο αν θα σε αρεσε αν και αρκετα παλιο
https://www.car.gr/13179647-lexus-gs-300-gs-300Επισης δεν ξερω αν το legacy θα καλυπτε τις επιλογες σου.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Φλασιά...https://www.car.gr/13613594-mercedes-benz-r-350-r350-v6-sport-edition
Ένα τέτοιο? Να κάθονται στις πολυθρονάρες τους οι παππούδες να είναι άπλα.
-
Υβριδικο 3.5λιτρο πληρωνει τελη διλιτρου δλδ 690. Δε φτανουν τα κουκια για sclass στα 35000. Η μονη sclass που μπορω να σηκωσω ειναι αυτη που εβαλα πανω, αν και τα τελη της ειναι φαρμακερα (1000+). Πρωτοτυπη η προταση για R αλλα ιιιιιχ
Το παλιο GS οχι δυστυχως δε κανει, για πιο καινουριο το συζηταμε αλλα εχουν ολα 200.000χλμ + και το τεραστιο ερωτηματικο του τι κανεις αν τα παιξει κατι στο υβριδικο κομματι.
Θα τσεκαρω και τα Λεγκασι τι λενε αλλα νομιζω πως αυτο καιτο Ακορντ ειναι χαμηλοτερα στη λιστα. -
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Υβριδικο 3.5λιτρο πληρωνει τελη διλιτρου δλδ 690. Δε φτανουν τα κουκια για sclass στα 35000. Η μονη sclass που μπορω να σηκωσω ειναι αυτη που εβαλα πανω, αν και τα τελη της ειναι φαρμακερα (1000+). Πρωτοτυπη η προταση για R αλλα ιιιιιχ [emoji38]
Το παλιο GS οχι δυστυχως δε κανει, για πιο καινουριο το συζηταμε αλλα εχουν ολα 200.000χλμ + και το τεραστιο ερωτηματικο του τι κανεις αν τα παιξει κατι στο υβριδικο κομματι.
Θα τσεκαρω και τα Λεγκασι τι λενε αλλα νομιζω πως αυτο καιτο Ακορντ ειναι χαμηλοτερα στη λιστα.Καταλαβαίνω τι λες, κι εγώ με επιφύλαξη το έβαλα. Πάντως, αν η διαφορά στα τέλη είναι ένα 500αρικο το χρόνο, επί 10 χρόνια είναι 5 χιλιάρικα. Επίσης, δεν ξέρω τα οικονομικά σου, αλλά φαντάζομαι ότι το ζεστό χρήμα σίγουρα θα μπορεί να πάρει μια καλή έκπτωση στην αρχική τιμή (δεν είναι και τα πιο εμπορικά αμάξια, αν το έχει καιρό στην μάντρα να λιάζεται ίσως το σπρώξει).
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αφού έχεις αποφασίσει για μοντέλα δίλιτρα και πάνω, για κοίτα και τα παρακάτω. Είναι λίγο πιο πάνω απο το μπάτζετ σου αλλα νομίζω οτι μπορεί να παίξει διαπραγμάτευση.
https://www.car.gr/11151441-audi-a6
https://www.car.gr/13804135-audi-a6-a6Έχεις αποφασίσει πάντως μέχρι πόσα χιλιόμετρα θέλεις το αυτοκίνητο να έχει;
-
Καλα ο αλλος με το Α6 εβγαλε αγγελια με φωτογραφιες νυχτα;
Οι τιμες των μεταχειρισμενων κατεβαινουν μεν, αλλα μη φανταστειτε κατι τρομερο. Ενα αυτοκινητο που το δινουν 25 η 35 χιλιαρικα, δε πεφτει ευκολα περισσοτερο απο 2 χιλιαρικα. Εκτος να ο ιδιοκτητης δει οτι τρωει ηττα για μηνες σερι, και αρχισει απο μονος του να καταλαβαινει οτι πρεπει να μειωσει, οποτε βλεπεις αγγελιες να φευγουν και να ξαναεμφανιζονται με μειωμενη τιμη. Ρεαλιστικα ολοι φαινονται που παιζουν, πχ βλεπεις αμαξι 10.900 το χει βαλει τοσο για να το δωσει 10.
Θα εδινα 20+ μονο για κατι με χαμηλο σχετικα κοστος χρησης (τελη, καταναλωση, κανενα 1.8TFSI δλδ) . Για αμαξι με πολλα κυβικα βλεπε 2λιτρο+ δε θα περασω τα 18 χιλιαρικα ωστε να αντισταθμιζει καπως το κοστος σε βαθος χρονου.
Τα χιλιομετρα δε μπορεις να ξερεις ποτε αν ειναι αληθινα. Θα ηθελα κατι που να ειναι σε καλη κατασταση, και ως 120Κ χιλιομετρα. Βεβαια με αμαξι απο εμπορο αυτα μπορει να εχουν γινει 3 φορες οποτε θελει ξεχαψνισμα. Πολλες αγγελιες φαινονται ωραιες και ευκαιριες, αλλα οταν τα δεις απο κοντα η τα ψαξεις λιγο βρισκεις οτι ειναι λεμονια. Ακομα θυμαμαι ενα ΤΤ καμπριο που ηταν 'ευκαιρια' και τελικα μας βγηκε ξαναβαμμενο ολο, με ενα σωρο τρυπες απο διαφορετικες εγκαταστασεις ηχοσυστηματων/αισθητηρων/καμερων και τρεχα γυρευε, που τελικα εβγαινε σα μουλαρι σε εκθεσεις και το χαν κανει σουρωτηρι, τριζανε τα παντα πανω Δε ξερεις τι μπορει να κοιτας, οταν βλεπεις απλα μια φωτογραφια.
-
Δεν είναι 15 γενιές πίσω η S class που έβαλες, αλλά καλύτερα να την αποφύγεις. H W220 (αυτήν έβαλες) διαδέχθηκε την W140 η οποία θεωρείται από τους μερσεντάκηδες η καλύτερη S class ever και δυστυχώς δεν συνέχισε την φήμη της προκατόχου της, παρουσιάζοντας πολλά προβλήματα. Σε σχετική ψηφοφορία που υπάρχει στο διαδίκτυο η 220 πάει πιο κάτω και από την παμπάλαια 126. Σαφώς καλύτερη η W221 αλλά όπως είδες και πολύ ακριβότερη. Aν καταλήγεις σε Μερκ επιμένω: άσε την 211 και κοίτα με υπομονή να βρεις μια 212....
Επειδή θα είσαστε 5 το τούνελ μετάδοσης είναι πολύ αρνητικό. Αν ζούσαμε κάπου στην Κεντρική-Δυτική Ευρώπη, το πρόβλημα σου είχε λύση: C6, όμως ζούμε στην Ελλάδα........
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Καλα ο αλλος με το Α6 εβγαλε αγγελια με φωτογραφιες νυχτα;Κορυφαία η τελευταία φωτο που προσπάθησε να μουτζουρώσει με μαύρο (!) μόνο τον αριθμό πινακίδας
-
Δεν θυμάμαι αν έχουν προταθεί τα Τζάγκουαρ X, ή και S μέχρι 2.500 κυβικά. Τα δίνουν μπιρ παρά και από καμπίνα είναι πολύ ωραία και άνετα.
-
Πηγα και ειδα μια S-class w220 του 2003 σήμερα, κατάθλιψη. Τα μόνα συναισθήματα που μου έβγαλε κάθοντας μέσα ήταν γεροντιά, μουντίλα, 2η δεκαετία μετά τη σύνταξη
Για πιο καινούρια μοντέλα δεν παίζουμε λόγω συνδυασμού κυβικών και τιμής κτήσης. Άρα διαγραφή απ τη λίστα η sclass.
-
Κούνα στον μάστορα με το s80 ( που ζητάει 10500 συζητήσιμη) κάνα 9χιλιαρο και χτύπα το... απλά θα δώσεις αλλά τόσα σε τέλη σε 10 χρόνια...απο τις φωτο φαίνεται άψογο παντως...Ο κινητήρας του νομίζω είναι του focus st ο 5κυλινδρος...
-
Ξηλώνεις όπως είναι το αέριο και με 15Κ πιστεύω είναι δικό σου. Σωστά εξοπλισμένο, άνετο και με καλούς χώρους.
https://www.car.gr/12375465-audi-a4-avant-1-8-turbo
Παίζεις λίγο κορώνα γράμματα με την αστεία αξιοπιστία της σειράς Β8 αλλά για τα χιλιόμετρα που θα κάνει πιστεύω δε θα προβληματίσει. Τεράστιο συν το γεγονός ότι δεν έχει s-tronic.
-
Δυστυχως οι χωροι του Α4 πισω δεν ειναι ικανοποιητικοι, ειναι σαν ενα ανετο μικρομεσαιο πισω, τυπου Golf. Ψαχνω για χωρους μια κατηγορια πανω απ αυτο, το λιγοτερο...
Για Jaguar που επεσε η ιδεα παραπανω, τσεκαρα λιγο τα αυτοκινητα οντως φαινεται να υπαρχουν καποια καλα αλλα εχουμε ιδεα απο συνεργεια και ανταλλακτικα τι παιζει;
Ρωταω καθε φορα για συντηρηση- ανταλλακτικα γιατι η πιθανοτητα να τα χρειατει κανεις, ακομα και σε επιπεδο φανοποιιας, ειναι γερη. Με εχουν τρακαρει αλλοι, χωρις δικη μου ευθυνη, 3 φορες ως τωρα. Τη μια ηθελα προφυλακτηρα, την αλλη ολοκληρο αυτοκινητο την αλλη καθρεφτη κλπ. Αν εισαι και λιγο γκαντεμης σαν εμενα, ειναι σουπερ σημαντικο θεμα το να γινονται ευκολα επισκευες.
Με βλεπω να χτυπαω κανενα τηλεφωνο στον τυπο με το S80 τελος της βδομαδας. Αν κι αυτο το χρωμα... πφφ
-
Από Τζαγκ υπάρχουν ότι ανταλλακτικό θέλεις, μιας που το αυτοκίνητο αφενός έχει κυκλοφορήσει, αφεδύο θεωρείται και ψιλοκλασσικό. Δεν το φοβάμαι σε αυτό τον τομέα. Δεν είναι τα κορυφαία σε αξιοπιστία, αλλά στο θρεντ αυτό έχω δει να παρελαύνουν και άλλα αμάξια, ακόμη χειρότερα.
Πήγαινε να δεις κανένα, δε χάνεις και τίποτα. Τα δίνουν 'τζάμπα'. -
Θα παω να δω και τις Τζαγκ, αν και ειναι λιγο fancy.
Ενας φιλος μου εριξε την ιδεα να δω Καγιεν και Τουαρεγκ το σκεφτηκα μεταξυ σοβαρου και αστειου, και μεσα σε λιγα δευτερολεπτα συνετιστηκα και ειπα οχι.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τζάγκουαρ S -
Ωχ ακυρο κι εκει
-
Ε άμα δεν κάνουν οι χώροι του Α4 Avant (θυμίζω 4.80μ) ή της Jag τότε σε premium μόνο ένα μπορώ να σκεφτώ:
https://www.car.gr/13709090-mercedes-benz-citan-111-lang-7-3
Βγάζουν και μεροκάματο αυτά όταν δε θα μεταφέρουν τα γερόντια!
Μεγαλο οικογενειακο