Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεγαλο οικογενειακο
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μεγαλο οικογενειακο
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 5 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    40
    200
    482
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefan147 last edited by

      Αν εξαιρέσεις το interface του infotainment δε νομίζω να υστερεί πουθενά αλλού το S-class από μία W212. Αν βγαίνει η άσκηση με τα πάγια του 3.8 και είναι ίσα βάρκα ίσα νερά λόγω χαμηλής αξίας κτήσης, τότε γιατί όχι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dr-angelo last edited by

        Επίσης, μήπως το ντηζελ βγαίνει με λιγότερα κυβικά/ρύπους κι αξίζει τον κόπο να το ξανασκεφτείς? Λογικά η ηχομόνωση του s-class θα καλύπτει τα πάντα...

        Edit: ένα υβριδικό 3,5 λίτρων τι τέλη πληρώνει? π.χ.
        https://www.car.gr/10713345-mercedes-benz-s-400-hybrid

        Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexm last edited by

          Ο χρήστης kapami έγραψε:
          Οι μπαρμπαδες δεν εχουν ιδεα απο αυτοκινητα, αστερι και προπελα και τεσσερα κυκλακια αναγνωριζουν ως χλιδη να'ουμ αλλα μεχρι εκει, απο ουσια γιοκ.

          Οκ κι εγω εκλεινα προς εγκαταλειψη της ιδεας του GS λογω πολυπλοκοτητας (υβριδικο γαρ) αν και με 350 αλογα εχει μολις 690 ευρω τελη και κατω απο 15Κ κοστος αγορας αλλα ας μιλησει η λογικη. Αντε βρες εξωτερικο συνεργειο να στο φτιαξει αυτο αν παθει κοκομπλοκο. Και για αντιπροσωπεια Λεξους ουτε συζητηση.

          Μπεμβε δε κοιταζω καν. Μερκεντε E class κατι γινεται ναι, αλλα και παλι κρατανε αξια γιατι αποτελουν το ονειρο του συνελληνα μεσοαστου. Ισως θα ηταν προτιμοτερο κατι τετοιο https://www.car.gr/12785457-mercedes-be ... -automatic βεβαια αλλα ειναι 500 γενιες πισω

          Παντως την αξιοπιστια του gs τα μπεμβε και οι μεγαλες μερκ την ονειρευονται.

          Δεν ξερω κατι τετοιο αν θα σε αρεσε αν και αρκετα παλιο
          https://www.car.gr/13179647-lexus-gs-300-gs-300

          Επισης δεν ξερω αν το legacy θα καλυπτε τις επιλογες σου.

          Sent from my iPhone using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stefan147 last edited by

            Φλασιά...https://www.car.gr/13613594-mercedes-benz-r-350-r350-v6-sport-edition

            Ένα τέτοιο? Να κάθονται στις πολυθρονάρες τους οι παππούδες να είναι άπλα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kapami last edited by

              Υβριδικο 3.5λιτρο πληρωνει τελη διλιτρου δλδ 690. Δε φτανουν τα κουκια για sclass στα 35000. Η μονη sclass που μπορω να σηκωσω ειναι αυτη που εβαλα πανω, αν και τα τελη της ειναι φαρμακερα (1000+). Πρωτοτυπη η προταση για R αλλα ιιιιιχ
              Το παλιο GS οχι δυστυχως δε κανει, για πιο καινουριο το συζηταμε αλλα εχουν ολα 200.000χλμ + και το τεραστιο ερωτηματικο του τι κανεις αν τα παιξει κατι στο υβριδικο κομματι.
              Θα τσεκαρω και τα Λεγκασι τι λενε αλλα νομιζω πως αυτο καιτο Ακορντ ειναι χαμηλοτερα στη λιστα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dr-angelo last edited by

                Ο χρήστης kapami έγραψε:
                Υβριδικο 3.5λιτρο πληρωνει τελη διλιτρου δλδ 690. Δε φτανουν τα κουκια για sclass στα 35000. Η μονη sclass που μπορω να σηκωσω ειναι αυτη που εβαλα πανω, αν και τα τελη της ειναι φαρμακερα (1000+). Πρωτοτυπη η προταση για R αλλα ιιιιιχ [emoji38]
                Το παλιο GS οχι δυστυχως δε κανει, για πιο καινουριο το συζηταμε αλλα εχουν ολα 200.000χλμ + και το τεραστιο ερωτηματικο του τι κανεις αν τα παιξει κατι στο υβριδικο κομματι.
                Θα τσεκαρω και τα Λεγκασι τι λενε αλλα νομιζω πως αυτο καιτο Ακορντ ειναι χαμηλοτερα στη λιστα.

                Καταλαβαίνω τι λες, κι εγώ με επιφύλαξη το έβαλα. Πάντως, αν η διαφορά στα τέλη είναι ένα 500αρικο το χρόνο, επί 10 χρόνια είναι 5 χιλιάρικα. Επίσης, δεν ξέρω τα οικονομικά σου, αλλά φαντάζομαι ότι το ζεστό χρήμα σίγουρα θα μπορεί να πάρει μια καλή έκπτωση στην αρχική τιμή (δεν είναι και τα πιο εμπορικά αμάξια, αν το έχει καιρό στην μάντρα να λιάζεται ίσως το σπρώξει).

                Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  grimm23 last edited by

                  Αφού έχεις αποφασίσει για μοντέλα δίλιτρα και πάνω, για κοίτα και τα παρακάτω. Είναι λίγο πιο πάνω απο το μπάτζετ σου αλλα νομίζω οτι μπορεί να παίξει διαπραγμάτευση.

                  https://www.car.gr/11151441-audi-a6
                  https://www.car.gr/13804135-audi-a6-a6

                  Έχεις αποφασίσει πάντως μέχρι πόσα χιλιόμετρα θέλεις το αυτοκίνητο να έχει;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kapami last edited by

                    Καλα ο αλλος με το Α6 εβγαλε αγγελια με φωτογραφιες νυχτα;

                    Οι τιμες των μεταχειρισμενων κατεβαινουν μεν, αλλα μη φανταστειτε κατι τρομερο. Ενα αυτοκινητο που το δινουν 25 η 35 χιλιαρικα, δε πεφτει ευκολα περισσοτερο απο 2 χιλιαρικα. Εκτος να ο ιδιοκτητης δει οτι τρωει ηττα για μηνες σερι, και αρχισει απο μονος του να καταλαβαινει οτι πρεπει να μειωσει, οποτε βλεπεις αγγελιες να φευγουν και να ξαναεμφανιζονται με μειωμενη τιμη. Ρεαλιστικα ολοι φαινονται που παιζουν, πχ βλεπεις αμαξι 10.900 το χει βαλει τοσο για να το δωσει 10.

                    Θα εδινα 20+ μονο για κατι με χαμηλο σχετικα κοστος χρησης (τελη, καταναλωση, κανενα 1.8TFSI δλδ) . Για αμαξι με πολλα κυβικα βλεπε 2λιτρο+ δε θα περασω τα 18 χιλιαρικα ωστε να αντισταθμιζει καπως το κοστος σε βαθος χρονου.

                    Τα χιλιομετρα δε μπορεις να ξερεις ποτε αν ειναι αληθινα. Θα ηθελα κατι που να ειναι σε καλη κατασταση, και ως 120Κ χιλιομετρα. Βεβαια με αμαξι απο εμπορο αυτα μπορει να εχουν γινει 3 φορες οποτε θελει ξεχαψνισμα. Πολλες αγγελιες φαινονται ωραιες και ευκαιριες, αλλα οταν τα δεις απο κοντα η τα ψαξεις λιγο βρισκεις οτι ειναι λεμονια. Ακομα θυμαμαι ενα ΤΤ καμπριο που ηταν 'ευκαιρια' και τελικα μας βγηκε ξαναβαμμενο ολο, με ενα σωρο τρυπες απο διαφορετικες εγκαταστασεις ηχοσυστηματων/αισθητηρων/καμερων και τρεχα γυρευε, που τελικα εβγαινε σα μουλαρι σε εκθεσεις και το χαν κανει σουρωτηρι, τριζανε τα παντα πανω Δε ξερεις τι μπορει να κοιτας, οταν βλεπεις απλα μια φωτογραφια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      deep-purple last edited by

                      Δεν είναι 15 γενιές πίσω η S class που έβαλες, αλλά καλύτερα να την αποφύγεις. H W220 (αυτήν έβαλες) διαδέχθηκε την W140 η οποία θεωρείται από τους μερσεντάκηδες η καλύτερη S class ever και δυστυχώς δεν συνέχισε την φήμη της προκατόχου της, παρουσιάζοντας πολλά προβλήματα. Σε σχετική ψηφοφορία που υπάρχει στο διαδίκτυο η 220 πάει πιο κάτω και από την παμπάλαια 126. Σαφώς καλύτερη η W221 αλλά όπως είδες και πολύ ακριβότερη. Aν καταλήγεις σε Μερκ επιμένω: άσε την 211 και κοίτα με υπομονή να βρεις μια 212....

                      Επειδή θα είσαστε 5 το τούνελ μετάδοσης είναι πολύ αρνητικό. Αν ζούσαμε κάπου στην Κεντρική-Δυτική Ευρώπη, το πρόβλημα σου είχε λύση: C6, όμως ζούμε στην Ελλάδα........

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • X
                        xplicit last edited by

                        Ο χρήστης kapami έγραψε:
                        Καλα ο αλλος με το Α6 εβγαλε αγγελια με φωτογραφιες νυχτα;

                        Κορυφαία η τελευταία φωτο που προσπάθησε να μουτζουρώσει με μαύρο (!) μόνο τον αριθμό πινακίδας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by

                          Δεν θυμάμαι αν έχουν προταθεί τα Τζάγκουαρ X, ή και S μέχρι 2.500 κυβικά. Τα δίνουν μπιρ παρά και από καμπίνα είναι πολύ ωραία και άνετα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kapami last edited by

                            Πηγα και ειδα μια S-class w220 του 2003 σήμερα, κατάθλιψη. Τα μόνα συναισθήματα που μου έβγαλε κάθοντας μέσα ήταν γεροντιά, μουντίλα, 2η δεκαετία μετά τη σύνταξη

                            Για πιο καινούρια μοντέλα δεν παίζουμε λόγω συνδυασμού κυβικών και τιμής κτήσης. Άρα διαγραφή απ τη λίστα η sclass.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostassc last edited by

                              Κούνα στον μάστορα με το s80 ( που ζητάει 10500 συζητήσιμη) κάνα 9χιλιαρο και χτύπα το... απλά θα δώσεις αλλά τόσα σε τέλη σε 10 χρόνια...απο τις φωτο φαίνεται άψογο παντως...Ο κινητήρας του νομίζω είναι του focus st ο 5κυλινδρος...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                Ξηλώνεις όπως είναι το αέριο και με 15Κ πιστεύω είναι δικό σου. Σωστά εξοπλισμένο, άνετο και με καλούς χώρους.

                                https://www.car.gr/12375465-audi-a4-avant-1-8-turbo

                                Παίζεις λίγο κορώνα γράμματα με την αστεία αξιοπιστία της σειράς Β8 αλλά για τα χιλιόμετρα που θα κάνει πιστεύω δε θα προβληματίσει. Τεράστιο συν το γεγονός ότι δεν έχει s-tronic.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kapami last edited by

                                  Δυστυχως οι χωροι του Α4 πισω δεν ειναι ικανοποιητικοι, ειναι σαν ενα ανετο μικρομεσαιο πισω, τυπου Golf. Ψαχνω για χωρους μια κατηγορια πανω απ αυτο, το λιγοτερο...

                                  Για Jaguar που επεσε η ιδεα παραπανω, τσεκαρα λιγο τα αυτοκινητα οντως φαινεται να υπαρχουν καποια καλα αλλα εχουμε ιδεα απο συνεργεια και ανταλλακτικα τι παιζει;

                                  Ρωταω καθε φορα για συντηρηση- ανταλλακτικα γιατι η πιθανοτητα να τα χρειατει κανεις, ακομα και σε επιπεδο φανοποιιας, ειναι γερη. Με εχουν τρακαρει αλλοι, χωρις δικη μου ευθυνη, 3 φορες ως τωρα. Τη μια ηθελα προφυλακτηρα, την αλλη ολοκληρο αυτοκινητο την αλλη καθρεφτη κλπ. Αν εισαι και λιγο γκαντεμης σαν εμενα, ειναι σουπερ σημαντικο θεμα το να γινονται ευκολα επισκευες.

                                  Με βλεπω να χτυπαω κανενα τηλεφωνο στον τυπο με το S80 τελος της βδομαδας. Αν κι αυτο το χρωμα... πφφ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Από Τζαγκ υπάρχουν ότι ανταλλακτικό θέλεις, μιας που το αυτοκίνητο αφενός έχει κυκλοφορήσει, αφεδύο θεωρείται και ψιλοκλασσικό. Δεν το φοβάμαι σε αυτό τον τομέα. Δεν είναι τα κορυφαία σε αξιοπιστία, αλλά στο θρεντ αυτό έχω δει να παρελαύνουν και άλλα αμάξια, ακόμη χειρότερα.
                                    Πήγαινε να δεις κανένα, δε χάνεις και τίποτα. Τα δίνουν 'τζάμπα'.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kapami last edited by

                                      Θα παω να δω και τις Τζαγκ, αν και ειναι λιγο fancy.

                                      Ενας φιλος μου εριξε την ιδεα να δω Καγιεν και Τουαρεγκ το σκεφτηκα μεταξυ σοβαρου και αστειου, και μεσα σε λιγα δευτερολεπτα συνετιστηκα και ειπα οχι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                        Τζάγκουαρ S

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kapami last edited by

                                          Ωχ ακυρο κι εκει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 last edited by

                                            Ε άμα δεν κάνουν οι χώροι του Α4 Avant (θυμίζω 4.80μ) ή της Jag τότε σε premium μόνο ένα μπορώ να σκεφτώ:

                                            https://www.car.gr/13709090-mercedes-benz-citan-111-lang-7-3

                                            Βγάζουν και μεροκάματο αυτά όταν δε θα μεταφέρουν τα γερόντια!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 5 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr