-
Μπορεί ένα αυτοκίνητο να γέρνει και στρίβει καλά. Αλλά δεν είναι θεμιτό αυτό. Ειδικά σε διαδοχικές στροφές δημιουργεί πρόβλημα καθώς η μεταφορά βάρους αποσταθεροποιεί την ουρά.
-
Το αμάξι μπαίνει μια χαρά στις στροφές . Και τις κλίσεις τις συνηθίζεις . Αλλά το αμάξι δεν είναι για αυτή την δουλειά .
Είναι να κάνεις 1000 και μετά να βγείς για φαγητό και ποτάκι μέχρι να νυστάξεις ...Αντίθετα άλλοι προτιμούν στημένες μπέμπες που σου καθαρίζουν τις πέτρες από τα νεφρά και σε στέλνουν στον ορθοπεδικό για νέους σπονδύλους στα γρήγορα...
Εχω ξαναπεί όταν είχα την ΜΛ και μου έβγαλε βλάβη το κιβώτιο και κάτι άλλα χαζά , μου έδωσε το λήζινγκ για 10 μέρες μια 325 χαμηλωμένη και στημένη με 218 άλογα .
Οταν μπήκα μέσα και πήγα να στρίψω το τιμόνι , νόμιζα ότι δεν είχε υδραυλικό ... Πέρασα από ένα σαμαράκι χωρίς να σταματήσω και βρήκα κάτω και μου έφυγε η μέση... Καλό στημένο , αλλά άμα είσαι 25 και καυλοτίμονος . Ημουν 45 και τουριστικός τύπος...
Μόλις το έδωσα πίσω και πήρα το ΜΛ μου φάνηκε το τιμόνι πούπουλο...
Οπότε είναι θέμα προτεραιοτήτων . Και όταν μια εταιρεία έχει πάρει τόσα WRC προφανώς μπορεί για πλάκα να στείλει τις μπέμπες για νανάκια με το λούτρινο αγκαλιά...
Αλλά δεν έχει τέτοιο κοινό , τέτοια παράδοση και τέτοιους στόχους...
-
2 μέτρα άνθρωπος και να μην μπορεί να στρίψει ένα τιμόνι... Πόσο αστείο πια!!!
-
Είπαμε , είμαστε του Μεγάλου Τουρισμού ...
-
Πάντως, σε επαρχιακό δρόμο που τον ήξερα καλά προς Σίγρι (Λέσβος), η 1.6 που είχα (στην κατηφόρα γιατί στην ανηφόρα γκάζι δεν) έστριβε πολύ γρήγορα για οικογενειακό αυτοκίνητο. Εγώ τις κλίσεις στις στροφές δεν τις έβρισκα μεγάλες, αλλά μπορεί να φταίει που οδηγούσα και 2cv πού και πού . Κλίσεις εκεί να δεις.
Επίσης, δεν ξέρω αν υπήρχε άλλο τέτοιο οικογενειακό που μετά από οδήγηση αρκετών ημερών (Αθήνα - Πάτρα- Ανκόνα - Νότια Σουηδία) έβγαινες ελάχιστα κουρασμένος. Πέρσι το καλοκαίρι έκανα απόσταση Δράμα - Αθήνα, βράδυ με το V40 μου. ΟΚ, μπορεί να είναι γεμάτο τεχνολογία (φώτα που στρίβουν, bliss και διάφορα άλλα), αλλά την άνεση της υδρο δεν την έχει.
Βέβαια, η συντήρηση ήταν πρόκληση γιατί οι περισσότεροι μάστορες ασελγούσαν συστηματικά πάνω στην υδροπνευματική. Το τί είδα σε διάφορα συνεργεία όσο την είχα δε λέγεται.
-
Φώτα που στρίβουν έχω και στην C4 και στην C5 . Μάλιστα στην C5 έχω και πλαινά φώτα που φωτίζουν τις στροφές στις χαμηλές ταχύτητες...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μπορεί ένα αυτοκίνητο να γέρνει και στρίβει καλά. Αλλά δεν είναι θεμιτό αυτό. Ειδικά σε διαδοχικές στροφές δημιουργεί πρόβλημα καθώς η μεταφορά βάρους αποσταθεροποιεί την ουρά.Πως φαινεται οτι δε ξερεις που παν τα 4 ρε ανθρωπε απο υδρο και συνεζεις να γραφεις τα δικα σου τα γραφικα 10 χρονια τωρα! Ο πρωτος ανθρωπος στο πλανητη εντωμεταξυ που ζαλιζεται οταν οδηγαει
Xantia για να αποσταθεροποιησεις την ουρα απο λαθος σου ως μεσος οδηγος πρεπει να σαι κρετινος. Απλα δε μπορει να σε εκθεσει το συγκεκριμενο αμαξι. Το οποιο φυσικα και μπορεις να το κανεις αν το ξεφτυλισεις, ερχεται γλυκυτατα, ελεγχεται πανευκολα και οδηγιεται με το γκαζι μετα οταν με κανα αλλο θα προσπαθουσες να μαζεψεις τις σφαλιαρες απο το ατσαλο του πραγματος..
Μου χεις εκθειασει το xedos να πουμε που το βγαλα βουνο,τα χα γραψει στο Οδηγησα απλα σαν αναφορα για βοαριομουν τις σελιδες που θα ρχονταν..., και μ εξαιρεση το μοτερ ειναι μια τριχα απ τα παπαρια του xantia Δε μπορεις να το εκμεταλλευτεις το μοτερ, εχει κι αλλο εκει που εχουν τελειωσει τα περιφερειακα... Σασσι μπουρδελο σε σχεση με τη γαλλιδα-νιωθεις το αμαξι πολυ πιο δεμμενο.
Μιλαμε τωρα για οικογενειακα αυτοκινητα που με 4 ατομα και πορτπαγκαζ νομιζες οτι σου κλεψαν τη κρεμαγιερα το περασμενο βραδυ και βαλαν αλλη αναισθητη και διορθωνες τα φωτα πριν ξεκινησεις μη βαρανε στο θεο οταν το αλλο ειχες ΙΔΙΑ καμπερ πισω, ΙΔΙΑ αποσταση απο το εδαφος, ΙΔΙΑ πληροφορηση απο το τιμονι και ΙΔΙΑ ανεση. Τι συζηταμε ρε μλκες μου...Επίσης, δεν ξέρω αν υπήρχε άλλο τέτοιο οικογενειακό που μετά από οδήγηση αρκετών ημερών (Αθήνα - Πάτρα- Ανκόνα - Νότια Σουηδία) έβγαινες ελάχιστα κουρασμένος. Πέρσι το καλοκαίρι έκανα απόσταση Δράμα - Αθήνα, βράδυ με το V40 μου. ΟΚ, μπορεί να είναι γεμάτο τεχνολογία (φώτα που στρίβουν, bliss και διάφορα άλλα), αλλά την άνεση της υδρο δεν την έχει.
1.700km εκανα προσφατα τριημερο, κατεβαινω μετα απο Κονιτσα-Αθηνα αυθημερον και μονη σταση καραβακι Ριο και ημουνα παραπανω απο κομπλε . Τωρα μη γραψω και μεση καταναλωση γιατι Ζαγοροχωρια ιδιως το εστριβα γιατι ΣΤΡΙΒΕΙ
Και κοιτα να δεις ρε Γατε που δε μ αφησε.Υ.Γ. Εδω το ασυντηρητο ξεδος...το οποιο προδικαστηκε μαλιστα και εκει τοτε απ οτι βλεπω... οτι δε σας αρεσει...
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic ... start=8670 -
Νονούλη γιατί έχεις νευράκια;
Σύγκριση εγώ δεν έκανα, αλλά και τότε σου είχα πει ότι μάλλον ήταν κακοσυντηρημένο το Xedos που οδήγησες γιατί δεν ισχύουν αυτά. -
Μα τον νευριάζεις βρε Δία . Δεν κάθεσαι καλά να τα λέμε εμείς που είμαστε του μεγάλου τουρισμού , αλλά θέλεις να τσακώνεστε οι χεράδες ....
-
Προσωπικά μόνο σεβασμό για την ξανθιά και την citroen όταν διαβάζω άρθρα σχετικά πρόσφατα... όπως το παρακάτω. Ούτε όταν έκανε την εμφάνισή της αλλά ούτε και τώρα δεν έχει κάτι να ζηλέψει κάτι σε οδική συμπεριφορά από άλλα αυτοκίνητα. Επειδή δε είναι και citroen για να βγει από το δρόμο πρέπει να υποστεί βιασμό. Καλύτερα να γέρνει και να σε κρατά μέσα στο παιχνίδι παρά να γίνεις φίλος με τους φαναρτζήδες. Τα χέρια ενίοτε μας προδίδουν.
https://www.gocar.gr/test-drives/classi ... ntia.html#
-
Μου αρέσει πάντως που σαν γνήσιοι έλληνες μαγευόμαστε από τα δίπολα.
Υδρο-μη ύδρο,
Ολυμπιακός - παναθηναικός
ΠΑΣΟΚ (σόρρυ ΣΥΡΙΖΑ) - ΝΔ
gay - straightΈχουμε το σύμπλεγμα του ότι πρέπει κάπου να ανήκουμε.
Το ξάντια εγώ δεν κατάφερα να το κάνω ποτέ να υπερστρέψει. Τι φλικ, τι φρένα πάνω σε καμπή, τι πάτα άσε. Μια φορά με 80 χλμ άρχισα να κουνάω βίαια το τιμόνι και εκεί έγινε αυτό που είπε ο νονός. Άρχισε να χορεύει η ουρά αλλά πολύ προοδευτικά και χωρίς να αγχώσει κανέναν, μαζεύτηκε. Και με 175 ελαστικό! 175 δεν βάζουν σήμερα ούτε σε σουπερ μινι!!!
Υποστροφή έχω καταφέρει.Το xedos γιατί μπήκε στη σύγκριση; Εγώ θα έβαζα όλα τα οικογενειακά της εποχής: mondeo, C class, 3-series, Audi A4, 155 etc.
Πάντως το c5 Mk2007 με ύδρο που έχουμε σε αντικατάσταση του ξάντια απέχει πολύ από τον πρόγονό του. Η ανάρτηση παρότι είναι καλύτερη από τη μεταλλική σε άνεση στα δικά μου πόδια/χέρια/οπίσθια είναι χειρότερη από το Ξάντια. Βέβαια για να λέμε τα καλά, 100,000χλμ δεν έχει αλλάξει ακόμα σφαίρες και δεν έχει ζητήσει τίποτα. Το ξάντια σε αυτά τα χιλιόμετρα θα είχε αλλάξει σφαίρες (πάνω από μια φορά), top mounts (κάθε 80χιλ χλμ) και όλο και κάποιο oring θα ζήταγε η αντλία υψηλής...
-
To Ξέντος οικογενειακό της εποχής δεν είναι?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
To Ξέντος οικογενειακό της εποχής δεν είναι?Ναι αυτό έγραψα. Γιατί μπήκε μόνο το xedos και όχι και τα υπολοιπα στη σύγκριση.
-
Γιατί αυτό έτυχε να οδηγήσει πρόσφατα.
-
Με αυτά που γράφονται μου έχετε ανοίξει την όρεξη να αλλάξω το Panda με μια Xantia!!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Με αυτά που γράφονται μου έχετε ανοίξει την όρεξη να αλλάξω το Panda με μια Xantia!!!Έκαστος στο είδος του.
Για την πόλη Πάντα. Και το πάντα που έχεις εσύ, όχι το καινούριο. -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Έκαστος στο είδος του.
Για την πόλη Πάντα. Και το πάντα που έχεις εσύ, όχι το καινούριο.Συμφωνώ!!!
Αλλά επειδή δεν μπορώ να πάρω και 3ο αυτοκίνητο...έλεγα μήπως...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Γιατί αυτό έτυχε να οδηγήσει πρόσφατα.Seriously?
Επειδη αυτο εχει υπερατου και μετρο συγκρισης με τα της εποχης και κατηγοριας ο Διας.
-
Έχει τύχει να τα οδηγήσω όλα της εποχής Νονέ.
-
Αυτο δεν αναιρει αυτο που εγραψα και την εντυπωση που δημιουργησε το ποστ που εχω κοουταρει παραπανω.
Αυτο επισης δεν αλλαζει οτι πολυ απλα δε συμφωνω
CITROËN FORUM