-
ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Έχεις δίκιο, είναι μεγάλο downgrade, αυτό απο μόνο του είναι deal-break
-
Καλημέρα, δεν ξέρω τις ανάγκες σου, αλλά οι διαφορές στις διαστάσεις, χώρους κλπ είναι πρακτικά μηδενικές, το αυτοκίνητο ειναι καινούριο, είσαι ευχαριστημένος, και θα αφήσεις 1.4 και 160 για να πας σε 1000άρι;;; θα σοκαριζόμουν....προσωπικά δεν θα έπαιρνα ποτέ 1000άρι....
-
έχεις απόλυτο δίκιο, θα ήταν τραγικά κακή αλλαγή μόνο και μόνο για την εξωτερική εμφάνιση του T-Roc για τα μάτια της συζύγου μόνο
-
Πάντως από αυτά που διαβάζω απ' όλους και σύμφωνα και με τη δικιά μου εμπειρία, οι γυναίκες μας έχουν τρελαθεί με το t-roc.
Δεν ξέρω πόσο αρέσει το αυτοκίνητο, αλλά σίγουρα τα έχει καταφέρει η διαφήμιση, αυτή με το μικρό κριάρι...
-
Μετά από 1200+ χμ, το αμάξι έχει αλλάξει τελείως συμπεριφορά στο δρόμο.
Η ανάρτησή του πλέον 'καταπίνει' τις ανωμαλίες του δρόμου σαν να μην υπάρχουν. Όπως είχα πει στην αρχή, ήταν έως και ενοχλητικό και αρκετά σφιχτό και είχα ψιλομετανιώσει ακόμα και που του έβαλα τις 17αρες. Γίνεται να έχει τόση διαφορα μετά τα πρώτα χιλιόμετρα; Δεν με χαλάει καθόλου βέβαια..
Κατά τ'άλλα μέση κατανάλωση έχει πέσει στα 6,5. Όλα πόλη και 350χμ εθνική. -
Φίλε Ολλανδέ χαιρετω και παντα ασφαλη και ευχαριστα χλμ να εχεις , αυτό με την ανάρτηση ακούγεται αρκετά θετικό μιας και έχει ημιάκαμπτο όταν το golf τουλάχιστον που είχα εγώ του 2007 αλλά και τα τωρινά έχουν πολλαπλούς στον 1.5 νομίζω, είναι και αυτό μια ακόμη παραχώρηση πέρα από την ποιότητα πλαστικών έναντι του golf που έχει επισημανθεί, μπορείς όμως να μας δώσεις και ένα ακόμη update αν γίνεται στο θέμα ηχομόνωσης και μέσα στην πόλη αλλά και έξω στην εθνική , είχες αναφέρει για μια διαδρομή ταξίδι στην εθνική και τους αρκετούς θορύβους αέρα που είχες διαπιστώσει, ήταν και οι μέρες τότε που είχε αρκετά μποφορια όπως πολύ σωστά είχες πει και θυμάμαι , έχεις κάνει κάποια αποπλέον τέτοια διαδρομή να μας πει πως είναι στα 100-140 χλμ, εξακολουθεί να έχει έντονους θορύβους από τον αέρα ; και γενικά στις διαδρομές σου μέσα στην πολύβουη πόλη πιστεύεις ότι απομονώνει αρκετά τους έξω θορύβους ? ότι πληροφορία δίνεις και εντύπωση από το αμάξι θετική και αρνητική θεωρώ ότι είναι αρκετά πολύτιμη και όσο μπορείς κράτα μας updated.
-
Πολλες φορες ο ημιακαμπτος στα καθετα φορτια δηλαδη λακουβες μπορει να εχει εξαιρετικη συμπεριφορα. Οι πολλαπλοι εχουν πλεονεκτημα οταν ασκουντε πλευρικες πιεσεις που αλλαζουν θεση και γεωμετρια στην τυπολογια της αναρτησης μεσω των συνεμπλοκ, περισσοτερο δε και με φορτωμενο βαρος στον πισω αξονα.
Εδω βεβαια θεωρω πως εχουμε να κανουμε με τα αμορτισερ.
Οι πολλαπλοι ειναι στην ουσια μια εξελιξη των διπλων ψαλιδιων με εναν επιπλεον βραχιονα.
Αυτος βοηθα στο να διατηρηται η γεωμετρια οσο δυνατον καλυτερα, καθως τα διπλα ψαλιδια δεν αποδιδουν σε αναρτησεις με μεγαλες διαδρομες οπως ειναι το ζητουμενο στα απλα οικογενεικα καθοτι τοτε αλλαζει αρκετα η γεωμετρια τους. Με τον εξτρα βραχιονα μετατρεπονται σε πολλαπλων συνδεσμων παιζοντας πολυ με τα μαλακα συνεμπλοκ, προσφεροντας ανεση διατηροντας πολλα απο τα θετικα των διπλων ψαλιδιων, χρησιμοποιοντας επιπλεον μια μεγαλυτερη διαδρομη στην αναρτηση.
Ο ημιακαμπτος εχει τα θετικα του ακαμπτου στα καθετα φορτια και τα θετικα ως ενα σημειο των υστερουντων, και αυτο οχι παντα.
-
Ναι εχεις δικιο μπερδευτηκα και εγω και τα εμπλεξα λιγο , πρεπει να εχει να κανει καθαρα με την αναρτηση αλλα και παλι ακουγεται αρκετα θετικο σαν στοιχειο για το συγκεκριμενο ειδικα για τους δρομους μεσα στην πολη και με 17αρες ζαντες...
-
Τα λάστιχά του 55 προφίλ δεν έχουν? Δεν το λες και λίγο..
-
Ο χρήστης xplicit έγραψε:
Τα λάστιχά του 55 προφίλ δεν έχουν? Δεν το λες και λίγο..Σωστά, 55αρια είναι. Όχι, δεν είναι καθόλου λίγο.
μπορείς όμως να μας δώσεις και ένα ακόμη update αν γίνεται στο θέμα ηχομόνωσης και μέσα στην πόλη αλλά και έξω στην εθνική , είχες αναφέρει για μια διαδρομή ταξίδι στην εθνική και τους αρκετούς θορύβους αέρα που είχες διαπιστώσει, ήταν και οι μέρες τότε που είχε αρκετά μποφορια όπως πολύ σωστά είχες πει και θυμάμαι , έχεις κάνει κάποια αποπλέον τέτοια διαδρομή να μας πει πως είναι στα 100-140 χλμ, εξακολουθεί να έχει έντονους θορύβους από τον αέρα ; και γενικά στις διαδρομές σου μέσα στην πολύβουη πόλη πιστεύεις ότι απομονώνει αρκετά τους έξω θορύβους ? ότι πληροφορία δίνεις και εντύπωση από το αμάξι θετική και αρνητική θεωρώ ότι είναι αρκετά πολύτιμη και όσο μπορείς κράτα μας updated.
Για να είμαι ειλικρινής, όχι, δεν το έχω ξαναβγάλει σε αυτοκινητόδρομο. Πάντως από ηχομόνωση μέσα στην πόλη είναι εξαιρετικό. Σε απομονώνει τελείως και επίσης και ο κινητήρας δεν ακούγεται καθόλου παρά την 3κύλινδρή του φύση.
Α! BTW ανακάλυψα οτι έχει drivers profile selection(sport, eco κτλ.). Δεν ξέρω αν λειτουργεί ιδιαίτερα στην πράξη, πάντως στο δικό μου προφίλ το έχω στο ζπορ και στης γυναίκας στο εκο. Δεν έχω καταφέρει να βρω χρόνο να διαβάσω το manual γενικότερα...
-
Συνοπτικά και η δική μου η εμπειρία (TSI 1.0, ζάντες 16' ελαφρού κλάματος, 2.500 km):
- Για την ανάρτηση: υψηλή άνεση και μάλλον ιδανική ρύθμιση, ούτε πολύ σφιχτή ούτε πολύ μαλακή, ο πίσω άξονας δεν αναπηδά, δεν 'χτυπά', περνά τις ανωμαλίες όπως ο μπροστινός. Η ανάρτηση και η συνολική ποιότητα κύλισης με εντυπωσίασαν αμέσως από το test drive, (όπως και η ηχομόνωση).
- Για την ηχομόνωση: ο θόρυβος του κινητήρα είναι εξαιρετικά μονωμένος, όπως και γενικά οι εξωτερικοί θόρυβοι. Στο ρελαντί σε ξεγελά και νομίζεις ότι είναι σβηστός. Σου θυμίζει τον ήχο του μόνο στις επιταχύνσεις, ενώ στην εθνική με σταθερή ταχύτητα δεν τον προσέχεις καθόλου. Ταξιδεύοντας με το παιδί πίσω, συχνά μπροστά ψιθυρίζουμε για να μην το ξυπνήσουμε, τόσο ήσυχη είναι η καμπίνα κάτω από τα 120km/h. Σε υψηλότερες ταχύτητες ο αεροδυναμικός θόρυβος αυξάνεται και γίνεται αρκετά αισθητός, επιτρέποντας όμως πάντα την χαμηλόφωνη επικοινωνία οδηγού - συνοδηγού.
Συνολικά η αίσθηση για τους δύο αυτούς τομείς (όπως και για όλους τους άλλους), είναι ενός πολύ ποιοτικού και προσεγμένου αυτοκινήτου.
-
Έχεις ακόμα δρόμο μέχρι να μαλακώσει κι άλλο η ανάρτηση, ακόμη και το λάστιχο.
Τι λάστιχα φοράς?
-
Παιδιά κάποιος με το 1.5 να μας πει εντυπώσεις;
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παιδιά κάποιος με το 1.5 να μας πει εντυπώσεις;
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Πολλες φορες ο ημιακαμπτος στα καθετα φορτια δηλαδη λακουβες μπορει να εχει εξαιρετικη συμπεριφορα. Οι πολλαπλοι εχουν πλεονεκτημα οταν ασκουντε πλευρικες πιεσεις που αλλαζουν θεση και γεωμετρια στην τυπολογια της αναρτησης μεσω των συνεμπλοκ, περισσοτερο δε και με φορτωμενο βαρος στον πισω αξονα.Εδω βεβαια θεωρω πως εχουμε να κανουμε με τα αμορτισερ.
Οι πολλαπλοι ειναι στην ουσια μια εξελιξη των διπλων ψαλιδιων με εναν επιπλεον βραχιονα.
Αυτος βοηθα στο να διατηρηται η γεωμετρια οσο δυνατον καλυτερα, καθως τα διπλα ψαλιδια δεν αποδιδουν σε αναρτησεις με μεγαλες διαδρομες οπως ειναι το ζητουμενο στα απλα οικογενεικα καθοτι τοτε αλλαζει αρκετα η γεωμετρια τους. Με τον εξτρα βραχιονα μετατρεπονται σε πολλαπλων συνδεσμων παιζοντας πολυ με τα μαλακα συνεμπλοκ, προσφεροντας ανεση διατηροντας πολλα απο τα θετικα των διπλων ψαλιδιων, χρησιμοποιοντας επιπλεον μια μεγαλυτερη διαδρομη στην αναρτηση.
Ο ημιακαμπτος εχει τα θετικα του ακαμπτου στα καθετα φορτια και τα θετικα ως ενα σημειο των υστερουντων, και αυτο οχι παντα.
Αν και off topic, είναι κάτι που θέλω να στο ρωτήσω καιρό τώρα. Φαίνεσαι πολύ διαβασμένος. Είσαι μηχανολόγος μήπως;
-
Οχι, απλα διαβαζω οταν εχω ορεξη στον ελευθερο μου χρονο τεχνικα αρθρα και τεχνικες μελετες που εχουν να κανουν με τα αυτοκινητα, ειτε απο τα περιοδικα, ειτε απο επιστημονικες τεχνικες μελετες δημοσιευμενες στο διαδυκτιο, ειτε απο ελευθερα βιβλια μηχανολογιας στο διαδυκτιο, ειτε απο τεχνικες αναλυσεις στο γιουτιουμπ.
-
Παιδιά κάποιος με το 1.5 να μας πει εντυπώσεις;
Δυστηχως δεν ξερω αν θα εχουμε και ποτε καμια εντυπωση για το 1.5 , ειναι λιγο ακριβουτσικο με τον συγκεκριμενο κινητηρα και μπαινει σε αλλα χωραφια τιμολογιακα για την χωρα μας πιστευω.το 1.0 ειναι προσιτο για αυτα που προσφερει και γι αυτο πρεπει να εχει και τις περισσοτερες πωλησεις . Εγω μπαινω σε Αγγλικο forum για να εχω ενημερωση , εκει οι περισσοτεροι παιρνουν το 1.5 πολλοι μεσω leasing στις ακριβες εκδοσεις και με εξτρα σκαζοντας αρκετες λιρες αν και η δικη μας πλουσια εκδοση experience με τα LED προσφερει νομιζω οτι η SEL στην Αγγλια και ειναι πιο φθηνη εδω κατα δυο χιλιαρικα... απλα εκει εχουν 18' ζαντα. Σ ευχαριστουμε παντω τα παιδια για την ενημερωση τους , προσωπικα την βρηκα πολυ χρησιμη.
-
Καλημέρα σας ,
προχθες παρελαβα το t-roc 1.5 experience αυτοματο και δυστυχως από την καρέντα γιατί ήταν το μόνο διαθέσιμο 1.5 που εβρισκα . Λεω δυστυχώς από καρέντα γτ η εξυπηρέτηση τους ήταν μέτρια και ήταν αναξιόπιστοι και στην συμφωνία , όπου είχαμε συμφωνήσει δώρο συναγερμό , ο οποίος δεν μπήκε ποτέ .
Ως προς το αμάξι τώρα, αν και είναι σε διαδικασία στρωσίματος είμαι πολύ ικανοποιημένος . Τα ηλεκτρονικά όλα δουλεύουν άψογα και είναι εύκολα στην χρήση και στην κατανόηση . Το κιβώτιο ταχυτήτων πολύ καλό και γρήγορο, δν καταλαβαίνεις πότε αλλάζει ταχύτητες αν δεν έχεις το νου σου . Η οδηγική συμπεριφορά και η δύναμη του αυτοκινητου φαίνονται πολύ καλα αν και δεν έχω πάει πάνω από 3.000 στροφές . Προς το παρόν έχω κάνει 400χιλιόμετρα , οπότε δεν έχω ακόμα πλήρη εικόνα . Πριν δω το T-roc , η σκέψη μου για νέο αυτοκίνητο ήταν το suzuki vitara , προς το παρόν και ελπίζω και πάντα να μην μετανιώσω για την επιλογή , αν και ανεβήκαμε λίγο οικονομικά . -
Να και το πρωτο 1.5 στο Forum καλοταξιδο να ειναι και παντα ασφαλη χλμ και αν κρινω και απο το 13 διπλα στο nickname σου πρεπει να εισαι και βαμενος πρασινος οποτε μια χαρα...να μας κρατας ενημερους λοιπον για τον t roc ....Σε ποια Καρεντα εκανες την παραγγελια ; σ αυτην που ειχα παει εγω στην Πειραιως τουλαχιστον ο πωλητης μου ειχε φανει αρκετα εξυπηρετικος, μιλαμε για ετοιμοπαραδοτο σωστα; δεν εβαλες καποιο επιπλεον εξτρα , δε σου εκαναν καποια τελικη εκπτωση στην τιμη ; ειχαν ενα 800αρι νομιζω, ειχες κανει καποιος testdrive και το Suzuki Vitara και πως εφτασες τελικα να επιλεξεις το T roc ; Συγνωμη για τις ερωτησεις δεν ειναι περιεργεια απλα κουβεντα να γινει για τα κριτηρια επιλογης του αυτοκινητου.
-
Ευχαριστω για τις ευχές .
Παραγγελία έκανα από καρεντα μαρούσι , εξτρα πάνω έχει το sport pack (καθισματα με λιγο δερμα , κοκκινες δαγκανες φρενων , μαυρη επενδυση οροφης, πισω τζαμια φιμε ) , δεν το επελεξα εγω , αλλα στην αναζήτηση μου ήταν το μόνο διαθέσιμο 1500 (από Τρίκαλα σκέψου είμαι) . Υπηρχε μάλλον άλλο ένα πορτοκαλι , το δικό μου ειναι grey indium . Το βιταρα το εκανα τεστ ντραιβ ναι , ωραιο αμαξι σαν κινητηρας και ομορφο εξωτερικα . Εσωτερικά όμως είναι σαν αμαξι δεκαετιας . Οταν τυχαια ,ενώ πήγαινα να δω το karoq , μπήκα μέσα σε t-roc χαζεψα . Το ταμπλό μου αρέσει πάρα πολύ , ειδικά οθόνη και ψηφιακό καντράν . Μπορεί όντως κάποια πλαστικά να είναι σκληρά ,όπως λένε , αλλά εμένα δν με εχει ενοχλήση προς το παρόν . Το εσωτερικό μου φαίνεται αρκετά όμορφο και πρακτικό σε χώρους . Ετσι κάπως κατέληξα εκεί .
VW T-Roc