-
17470 € για την μεσαία έκδοση με ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και την οθόνη στο ταμπλό ... σημερινή προσφορά , κλειδί...
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
17470 € για την μεσαία έκδοση με ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και την οθόνη στο ταμπλό ... σημερινή προσφορά , κλειδί...Σαφώς έχει πολλές εκδόσεις που φτάνουν και τις €20.000
Μίλησα για την πιο φτηνή, γιατί όταν λέμε την τιμή ενός καινούριου αυτοκινήτου για να την συγκρίνουμε με αυτή ενός μεταχειρισμένου, εφόσον δεν ξέρουμε λεπτομέρειες για το μεταχειρισμένο, είθισται να λεμε την πιο χαμηλή ή το εύρος.
-
Φάνη, η τιμή που δίνει ο MONMAN2 είναι η πιο φθηνή για το υβριδικό.
Ο υβριδικός κινητήρας είναι διαθέσιμος απο την έκδοση 'Active', που ενώ στο σύνολο των εκδόσεων είναι κάπου στη μέση, ουσιαστικά είναι η 'βασική' για το υβριδικό...
€17.100 ήταν η προσφορά που πήρα εγώ στα μέσα Ιανουαρίου, με μια προωθητική ενέργεια που έτρεχε τότε, περίπου €550. -
Ο χρήστης p__nat έγραψε:
Φάνη, η τιμή που δίνει ο MONMAN2 είναι η πιο φθηνή για το υβριδικό.
Ο υβριδικός κινητήρας είναι διαθέσιμος απο την έκδοση 'Active', που ενώ στο σύνολο των εκδόσεων είναι κάπου στη μέση, ουσιαστικά είναι η 'βασική' για το υβριδικό...
€17.100 ήταν η προσφορά που πήρα εγώ στα μέσα Ιανουαρίου, με μια προωθητική ενέργεια που έτρεχε τότε, περίπου €550.Για την Active λέω και εγώ...σύμφωνα με το επίσημο site της Toyota και το προωθητικό των €700 (16.070 από 16.770):
https://www.toyota.gr/current-offers/mo ... promo.json
(χτές η τιμή ήταν €15.860 και έγραφαν για προωθητικό €850).
Τέσπα, δεν έχει και τόση σημασία...απλά λέω ότι δεν ξεκινάει από τα 18+ αλλά από πιο κάτω. -
Ωραίοι!
Και πριν κάνω την ανάρτηση, μπήκα στην ιστοσελίδα τους γιατί δεν θυμόμουν το όνομα της έκδοσης και ΝΑ ενα μεγαλοπρεπέστατο €16,770...Αυτό πάντως, που συσχετίζουν κινητήρες ή κιβώτια ταχυτήτων με τα επίπεδα εξοπλισμού, δεν μπορώ να το κατανοήσω...
-
Καλη επιλογη για οποιον θελει αυτοματο μεσα στην πολη. Και το αυτοματο του για τεχνικους λογους ειναι πολυ αξιοπιστο.
Ενταξει ειναι e σι βι τι αλλα εχεις αυτοματο. -
Το Toyota Yaris με ποιο το συγκρίνετε;
Θεωρώ πολλά τα λεφτά για σχετικά μικρό αμάξι.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Εδώ συνοπτικά μερικοί λόγοι γιατί τα ηλεκτρικά στην Ευρώπη δεν προχωράνε όπως θα περίμενε κάποιος. Υπάρχουν κι άλλοι βέβαια. Πάλι καλά όμως που τους ανακάλυψαν τους λόγους το 2018, να ανάβουνε κερί στους βαγκέουλες πρέπει που με τα καραγκιοζηλήκια που κάνανε τους άνοιξαν τα ματάκια, αλλιώς κλειστά θα τα είχανε ακόμη και θα έχαναν λίαν συντόμως ακόμη περισσότερες θέσεις και πωλήσεις.
Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε για λογαριασμό εμπορικών συνδικάτων και της αυτοκινητοβιομηχανίας της Γερμανίας, η αλλαγή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θέτει σε κίνδυνο 75.000 θέσεις εργασίας στον τομέα της κατασκευής κινητήρων και κιβωτίων ταχυτήτων
Σωωωώπα Νο1
“Χρειαζόμαστε να πωλούμε καινοτομίες στους Κινέζους κι όχι το αντίστροφο''
Aχουτο μωρέ το βασκαντούρι
Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 85% όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πωλούνται σε έξι “πλούσιες” χώρες της Δυτικής Ευρώπης και είναι αυτές που εμφανίζουν υψηλά ΑΕΠ
Αντίθετα, σε χώρες με ΑΕΠ μικρότερο των 18.000 ευρώ, όπως οι χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκεται κοντά στο μηδέν.Σωωωώπα Νο2
While Asian electric vehicle (EV) battery factories in Europe would bring jobs, Brussels is concerned companies in the bloc are missing out on a growth industry and risk becoming dependent on foreign technology.
'I don't believe anyone in Europe can be competitive with the Asians,' (μιλάει για ιαπωνοκορεάτες τώρα, αλλά στο βάθος κήπος εννοεί τους κινέζους)
Σωωωώπα Νο3
https://www.autoblog.com/2018/06/05/asia-europe-electric-car-ev-batteries/
Θυμάμαι πριν μερικά χρόνια εδώ κάτι 'αντιπαραθέσεις' μου με τον Δήμου, όπου τόνιζα τα κουοταρισμένα προτού αυτά γίνουν μέινστριμ, και αυτός μου έλεγε για πετρέλαια.
-
Οι Ιάπωνες εχουν επίσης παντέντες τεχνολογίων εδω και χρόνια και θα πρέπει να πληρωθούν δικαιώματα, εχω ξαναγράψει παλιότερα για την περίπτωση της Ford που έφτιαξε άριστα υβριδικά μόνο μερικά χρόνια αργότερα απο την Toyota για να ανακαλύψει όμως οτι η ιαπωνική εταιρεία είχε κατωχυρώσει τον σωστή τεχνολογία !
Η TESLA - σε λίγo που θα βγάζει 5000 model 3 την εβδομάδα να δούμε που θα βρίσκουν μπαταρίες οι άλλοι που άργησαν να μπούν στο παιχνίδι - δεν είναι τυχαίο που επένδυσε πολλά δις $ στην συνεργασία με την Panasonic ! -
Προς το παρόν, ακόμη και τζάμπα να σου δίνουν το ρεύμα δεν κάνεις απόσβεση το ηλεκτρικό ούτε σε 10 χρόνια.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
@dstou Ο φόβος απώλειας θέσεων εργασίας μετά από κάθε νέο τεχνολογικό άλμα είναι ένα έργο που παίζεται εδώ και κυριολεκτικά διακόσια χρόνια, πλέον και το βαρεθήκαμε. Τα ηλεκτρικά δεν προχωράνε όχι γιατί δεν τα θέλει η vag και η Μέρκελ αλλά γιατί παραμένουν ακριβά γκάτζετ που μόνο συμπληρωματικά του ήδη υπάρχοντα στόλου μπορούν να σταθούν. Όταν και αν μπορέσουν να αντικαταστήσουν το βασικό οικογενειακό όχημα με vfm προτάσεις να είσαι σίγουρος ότι θα εξαπλωθούν άμεσα ανεξάρτητα από τις όποιες φοροαπαλλαγές ή οικολογικές καμπάνιες.
-
Ο χρήστης alej έγραψε:
Προς το παρόν, ακόμη και τζάμπα να σου δίνουν το ρεύμα δεν κάνεις απόσβεση το ηλεκτρικό ούτε σε 10 χρόνια.Με δωρεάν ρεύμα, φυσικά και το κάνεις απόσβεση σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο (ακόμα και diesel), αφού κερδίζει €1.000-2.000/έτος μόνο από τα καύσιμα. Επιπλέον στην 10ετία κερδίζεις τουλάχιστον €1.000 από τα τέλη και άλλα €1.500 από τα σερβις. Άρα σίγουρα από €12.500 - €22.500 στην 10ετία. Οπότε εάν ένα Nissan Leaf είναι ακόμα και €15.000 πιο ακριβό από το αντίστοιχο βενζίνης, έχεις κάνει απόσβεση της διαφοράς.
-
Βολικό να το συγκρίνεις με βενζίνη και μάλιστα με σημερινές τιμές (και με το απίθανο δεδομένο του δωρεάν ρεύματος). Ακόμα κι έτσι είναι οριακά και μάλιστα δεν έχεις υπολογίσει καν το κόστος χρήματος.
Αν το συγκρίνεις με πετρέλαιο δυσκολεύουν τα πράγματα αρκετά.
Για κάνε τις πράξεις με CNG να δεις τι θα προκύψει.
Μην ξεχνάς επίσης ότι όταν μιλάς για μπαταρίες και 10ετια το ρίσκο είναι τεράστιο.
Όποιος θέλει δοκιμάζει αλλά μην λέει μετά ότι δεν ήξερε.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ξεχνάτε και το βασικότερο που ανέφερα πιο πριν, ότι το ηλεκτρικό δεν μπορεί να είναι το μόνο αυτοκίνητο μιας οικογένειας οπότε ο κάτοχος υποχρεωτικά επωμίζεται το κόστος τουλάχιστον δύο αυτοκινήτων, κάτι που δεν ισχύει με τα εσωτ. καύσης.
-
Ο χρήστης alej έγραψε:
Βολικό να το συγκρίνεις με βενζίνη και μάλιστα με σημερινές τιμές (και με το απίθανο δεδομένο του δωρεάν ρεύματος). Ακόμα κι έτσι είναι οριακά και μάλιστα δεν έχεις υπολογίσει καν το κόστος χρήματος.
Αν το συγκρίνεις με πετρέλαιο δυσκολεύουν τα πράγματα αρκετά.
Για κάνε τις πράξεις με CNG να δεις τι θα προκύψει.
Μην ξεχνάς επίσης ότι όταν μιλάς για μπαταρίες και 10ετια το ρίσκο είναι τεράστιο.
Όποιος θέλει δοκιμάζει αλλά μην λέει μετά ότι δεν ήξερε.- Μα δεν ανέφερες αυτές τις παραμέτρους στο αρχικό σου ποστ για να ξέρω με τι θα συγκρίνω.
- Έγραψα €1.000-€2.000 / έτος, ανάλογα εάν η σύγκριση είναι με diesel ή βενζίνη.
- Το κόστος χρήματος όντως δεν το έχω υπολογίσει
- το CNG είναι ακόμα πιο περιοριστικό από το ηλεκτρικό με τα ελάχιστα πρατήρια που υπάρχουν.
- Οι περισσότεροι δίνουν εγγύηση άνω των 10 ετών για τις μπαταρίες.
- Επίσης δεν έχω υπολογίσει ενδεχόμενη μηχανική ζημιά ή κάποια σοβαρή βλάβη (π.χ. τούμρπο) στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, κάτι αρκετά δύσκολο για τον ηλεκτροκινητήρα.
Δεν λέω ότι είναι φτηνό το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Απλά βρήκα υπερβολική την τοποθέτηση ότι ούτε με δωρεάν ρεύμα (κάτι απίθανο βέβαια άρα θεωρητική όλη η συζήτηση) δεν κάνεις απόσβεση ούτε σε 10 χρόνια.
-
Τα υβριδικά της Toyota ειναι σήμερα , τώρα η πλεον αξιόπιστη (με αποδείξεις) και οικονομική λύση χωρίς δεσμεύσεις και περιορισμούς χρήσης με καλή μεταπώληση (αφου θα το πουλήσεις με πολλά χρόνια εγγύηση να απομένει ,11 χρόνια στην μπαταρία) και με σέρβις γύρω στο 30% χαμηλότερο απο τα αντίστοιχα βενζίνης -πετρελαίου με λιγότερα αναλώσιμα (τακάκια, δίσκοι) η καθόλου (δίσκος ,πλατό ,μιζες, δυναμό κα )
Δεν έχουν αντίπαλο στην πόλη και απο του χρόνου με τα hi-power hybrid και στον ανοικτό δρόμο- ταξίδι αρκει να μπορείς να δικαιολογείς τα 2 λίτρα
Ολα αυτά Ελλάδα με το υπάρχων φορολογικό σύστημα γιατί υπήρχαν εποχές - δεκαετία πριν - που τα GS - 450H δίναν (αφορολόγητο) πόνο, είχαν τα άτιμα ενα επικό 0-260
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Βολικό να το συγκρίνεις με βενζίνη και μάλιστα με σημερινές τιμές (και με το απίθανο δεδομένο του δωρεάν ρεύματος). Ακόμα κι έτσι είναι οριακά και μάλιστα δεν έχεις υπολογίσει καν το κόστος χρήματος.
Αν το συγκρίνεις με πετρέλαιο δυσκολεύουν τα πράγματα αρκετά.
Για κάνε τις πράξεις με CNG να δεις τι θα προκύψει.
Μην ξεχνάς επίσης ότι όταν μιλάς για μπαταρίες και 10ετια το ρίσκο είναι τεράστιο.
Όποιος θέλει δοκιμάζει αλλά μην λέει μετά ότι δεν ήξερε.- Μα δεν ανέφερες αυτές τις παραμέτρους στο αρχικό σου ποστ για να ξέρω με τι θα συγκρίνω.
- Έγραψα €1.000-€2.000 / έτος, ανάλογα εάν η σύγκριση είναι με diesel ή βενζίνη.
- Το κόστος χρήματος όντως δεν το έχω υπολογίσει
- το CNG είναι ακόμα πιο περιοριστικό από το ηλεκτρικό με τα ελάχιστα πρατήρια που υπάρχουν.
- Οι περισσότεροι δίνουν εγγύηση άνω των 10 ετών για τις μπαταρίες.
- Επίσης δεν έχω υπολογίσει ενδεχόμενη μηχανική ζημιά ή κάποια σοβαρή βλάβη (π.χ. τούμρπο) στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, κάτι αρκετά δύσκολο για τον ηλεκτροκινητήρα.
Δεν λέω ότι είναι φτηνό το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Απλά βρήκα υπερβολική την τοποθέτηση ότι ούτε με δωρεάν ρεύμα (κάτι απίθανο βέβαια άρα θεωρητική όλη η συζήτηση) δεν κάνεις απόσβεση ούτε σε 10 χρόνια.
Η σύγκριση γίνεται με ίδιου τύπου αυτοκίνητα. Θέλω να πω θα συγκρίνω το GOLF σε όλες τις εκδόσεις κι όχι το Golf με το Leaf ας πούμε.
Η εγγύηση στις μπαταρίες όντως υπάρχει αλλά ισχύει ότι και στα κινητά που λέει η Apple ότι στη διετία είναι «φυσιολογική» μια πτώση της τάξης του 20%. Έτσι και στα αυτοκίνητα θεωρούν μια πτώση της τάξης του 2-5% ετησίως «φυσιολογική».
Έχεις δίκιο για το ενδεχόμενο μηχανικής βλάβης που μπορεί να στοιχίσει ο κούκος αηδόνι που λένε και στο χωριό μου.
Για τα πρατήρια CNG θα διαφωνήσω γιατί αφενός στην Ευρώπη είναι παρά πολλά αφετέρου στην Ελλάδα ή σε βολεύει ή όχι.
Το μέγιστο πρόβλημα όμως των ηλεκτρικών που είναι η διάρκεια φόρτισης εμένα με απασχολεί πολύ και δεν δείχνει ακόμα να διορθώνεται.
Εν κατακλείδι, φαίνεται ότι τα ηλεκτρικά ΘΑ αποτελέσουν το μέλλον της αυτοκίνησης. Σήμερα όμως που μιλάμε θα σου πω το εξής. Επέλεξα πριν 2 1/2 χρόνια CNG, όχι μόνο δικαιώθηκα αλλά είμαι και απόλυτα ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο.Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης alej έγραψε:
Το μέγιστο πρόβλημα όμως των ηλεκτρικών που είναι η διάρκεια φόρτισης εμένα με απασχολεί πολύ και δεν δείχνει ακόμα να διορθώνεται.
Εν κατακλείδι, φαίνεται ότι τα ηλεκτρικά ΘΑ αποτελέσουν το μέλλον της αυτοκίνησης. Σήμερα όμως που μιλάμε θα σου πω το εξής. Επέλεξα πριν 2 1/2 χρόνια CNG, όχι μόνο δικαιώθηκα αλλά είμαι και απόλυτα ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο.Συμφωνώ 100%!!
Για να είναι θελκτικά τα ηλεκτροκίνητα έχουν 2 θέματα που πρέπει να ξεπεράσουν: την αυτονομία και τον χρόνο φόρτισης, τα οποία θα πρέπει να είναι σε ίδια (σχεδόν) επίπεδα με τα αυτοκίνητα με ΜΕΚ.
Το 1ο (αυτονομία) φαίνεται να έχει ξεπεραστεί πλέον. Αλλά ο χρόνος φόρτισης, όπως σωστά λές, δεν φαίνεται προς το παρόν να είναι τεχνικά εφικτό να μειωθεί πολύ. Σίγουρα κάποιες τεχνολογίες όπως ασύρματη φόρτιση βοηθάνε, αλλά δεν λύνουν το πρόβλημα. Οπότε για να εδραιωθούν θα πρέπει ή να λύσουν το θέμα της φόρτισης ή να επιβληθούν με νόμο!
-
Kερί θα πρέπει να ανάβουνε στους βαγκέουλες οι λοιποί ευρωπαίοι για τα καραγκιοζηλίκια τους με τα πετρέλαια. Αυτό το λέω εγώ πρώτος τώρα, σε 5-10 χρονάκια θα το διαβάζετε στα Bloomberg, FT, κ.α. Αν δεν ήταν αυτοί ακόμα θα κοιμόντουσαν τον ύπνο του πετρελαίου και όταν μετά από 5-6 χρονάκια θα ξύπναγαν θα έβλεπαν ότι θα είχαν διπλάσιο δρόμο να διανύσουν για να φτάσουν τους άλλοι.
Κάτι άλλο, ποια είναι η μεγαλύτερη εταιρεία τα τελευταία χρόνια σε πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων? Η συνέχεια στο λινξ
https://www.fastcompany.com/40517240/the-biggest-electric-vehicle-company-youve-never-heard-of
Έχει και εργοστάσιο σε Ευρώπη για λεωφορεία και απορριματοφόρα, έχει και τον Μπάφφετ μεγαλομέτοχο, έχει και κέρδη, άγνωστη λέξη ακόμη για τους λοιπούς ηλεκτρικούς, ενώ ξεκίνησε φτιάχνοντας μπαταρίες για κινητά ΝΟΚΙΑ στα νάιντις.
1000 εταιρείες ασχολούνται με εξαρτήματα ηλεκτρικών στην Κίνα, οι τουλάχιστον 50 εξ αυτών είναι top tier.
Kαι αυτά πριν από 3 χρόνια, τώρα θα είναι παραπάνω.
Όταν θα βγάζουν μπρίκια πόλης με 8-10.000 ευρώ και σχεδόν μηδέν κόστος ανά χλμ., οι άλλοι θα ψάχνουν ακόμη για το που θα βάλουν το πρώτο τους εργοστάσιο μπαταριών και πόσες επιδοτήσεις θα ζητήσουν να (μας) πάρουν.Τα ηλεκτρικά άργησαν να (ξανα)έρθουν για δύο κυρίως λόγους, έλλειψη υποδομών φόρτισης και διαφορετικό προσανατολισμό της τεχνολογικής εξέλιξης. Τώρα υπάρχει μόνο ένας λόγος.
Προφανώς δεν μπορούν να αναλάβουν το 100% του μεταφορικού έργου των οχημάτων, πιθανότατα ούτε και θα το καταφέρουν ποτέ, αλλά σιγά σιγά μπορούν να πάρουν στα ηλεκτρόνιά τους ένα σοβαρό κομμάτι αυτού. -
Πάντως, μην περιμένετε οι τιμές / kWh να είναι για πάντα χαμηλές. Άσε που ήδη σε χώρες όπως Γερμανία - Νορβηγία κλπ οι τιμές είναι υψηλές και το τυρί στη φάκα πλέον γράφει «οικολογικό» κι όχι «φθηνό στη χρήση».
Sent from my iPhone using Tapatalk
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά