-
Έχω 170.000 χλμ. κάτω από τη ζώνη μου με ένα Ντάστερ ΜΚ1 πετρέλαιο, ας πω και εγώ τη σαχλαμάρα μου.
Το αμάξι έχει φτιαχτεί με ανταλλακτικά και υποεξαρτήματα από το ράφι, το ρ+δ των οποίων έχει ήδη αποσβεστεί. Επίσης συναρμολογείται στη Ρουμανία που το εργατικό κόστος είναι σχετικά μικρό. Ιδιαίτερη προσοχή σε θέματα φινιρίσματος και ραφναρίσματος δεν έχει δοθεί, άλλη εξοικονόμηση από εδώ.Κατά τα άλλα τώρα. Με αστεία σήμερις λεφτά παίρνεις ένα σχετικά σύγχρονο αυτοκίνητο, πολύ άνετο από ανάρτηση και καθίσματα, πρακτικό, σχετικά ευρύχωρο και με καλούτσικη οικονομία (το πετρέλαιο). Από λούσα και φρου-φρου τίποτα.
Ελπίζω στο ΜΚ2 να διόρθωσαν κάποια από τα μείον του ΜΚ1: θόρυβος, θόρυβος, θόρυβος. -
dstou, με λίγα λόγια αλλά ουσίας. +1 . Από εκεί και μετά με χαροποιεί το γεγονός πως βρήκα έναν Νταστερά με περισσότερα χλμ από εμένα.
-
Μερικές ακόμα παρατηρήσεις από το μέτωπο μετά από 3000 χλμ.
Η κατανάλωση που πρέπει κάποιος να αναμένει είναι από 5 εώς 7 λίτρα. Με ενεργοποιημένο το eco mode εντός πόλης και απενεργοποιημένο εκτός στη 2wd η κατανάλωση με ήρεμη / κανονική οδήγηση είναι 5/5,5 λίτρα. Η μόνιμα ενεργοποιημένη τετρακίνηση ανεβάζει την κατανάλωση κατά 1 λίτρο. Για απρόσεκτη οδήγηση με ενεργοποιημένη την 4wd η κατανάλωση είναι 6,5-7 λίτρα.
Η οδηγική συμπεριφορά ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες που είχα από το αυτοκίνητο. Τιμόνι σχετικά ελαφρύ αλλά ακριβές. Συμπεριφορά τυπικά υποστροφική στη 2wd. Με ενεργοποιημένη την τετρακίνηση απαιτείται πολύ προσπάθεια για να υποστρέψει το αυτοκίνητο.
Οι 5 πρώτες σχέσεις είναι εξαιρετικά κοντές και η 6η πολύ μακριά. Αυτό δημιουργεί μια τρύπα στην αλλαγή από 5η σε 6η. Πρέπει να στροφάρει με 5η ως τις 2500 σαλ για την αλλαγή σε 6η ώστε να μην μείνεις από δύναμη και να συνεχίσει να επιταχύνει δυναμικά.
Έχει πολύ μαλακό συμπλέκτη. Αρκετά πιο μαλακό από το clio μου με ιδιο μοτέρ. -
Ενδιαφέρον οι παρατηρήσεις σου, περιμένουμε και στα 10000 χλμ νέα.
Ακόμα και στο 2wd με απενεργοποιημενη τετρακινηση σε ακραίες καταστάσεις έχω διαβάσει ότι θα εμπλακεί η τετρακίνηση.
Πιστεύω ότι καλύτερη η μακριά 6 σαν overdrive, από αποψη οικονομίας και στροφών κινητήρα παρότι κάνει αυτό το gap μεταξύ 5-6ης. Δεν ξέρω πόσο ενοχλητικό είναι, όταν παραλάβω θα μοιραστώ και τις δικές μου εμπειρίες.Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στο auto εννοείς τετρακινηση;
-
-
Χαμηλή επίδοση αλλά απόλυτα ελεγχόμενες αντιδράσεις και καλή λειτουργία του ESP νομίζω.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Οπως εχω αναφερει και σε αλλο θρεντ του τιγκουαν, το αυτοκινητο (και αυτο) δεν ειναι ικανο, απλα εχει πολυ καλη λειτουργια του εσπ.
Και οταν αναφερομαι σε καλη λειτουργια εννοω πως φρεναρει το αυτοκινητο μονο του και σε τετοιο βαθμο που μπορει να μπαινει με 72 ή 75 αλλα στην ουσια στο πρωτο ελιγμο πεφτει κατα 15-20 χιλιομετρα και στον δευτερο ελιγμο το αυτοκινητο απλα τσουλαει με 20 χιλ/ωρα.
Για αυτο οταν αναφερομαι σε γαλλικα αυτοκινητα πριν 20 ετη, που περναγαν αερα τη δοκιμασια χωρις αυτοματο φρεναρισμα με σταθερο το γκαζι, γινομαι κουραστικος και το κατανοω, αλλα το κανω για να δειξω πως η αυτοκινηση εχει παει προς τα πισω και εχει επαναπαυθει στα ηλεκτρονικα συστηματα, ενω στην ουσια δεν γινονται σωστες μελετες στις αναρτησεις τους.
Το εσπ επρεπε να ηταν για ακραιες καταστασεις και οχι απλα για εναν ελιγμο.
-
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
:lol:
Ακομα και αν θαβω τα ντατσια.
(Ενταξει, το τελευταιο νταστερ μ αρεσει, το βρισκω καλο γενικα ως φθηνο 4χ4)Εδω ενα εξαιρετικο κατα τα αλλα αυτοκινητο, το οποιο ακομα και με εσπ δεν μπορει καν να ισοφαρισει αυτοκινητα 20 ετων.
Πανακριβο μεν ανικανο δε, (ανικανο στην αποφυγη εμποδιου οχι γενικα και αοριατα)Αν σκεφτει κανεις την συγκριση με τα 85 χιλ/ωρα της σιτροεν χωρις ηλεκτρονικα ειναι εμφανης η πτωση των αναρτησεων. ( εχω την αισθηση το τεστ εχει παρομοια κριτηρια μιας και ειναι του ιδιου περιοδικου)
Δεν ειναι μονο κριμα για τη μερσεντες, αλλα γενικα για ολη την αυτοκινηση. Οι αναρτησεις ή μαλλον καλυτερα η αποδοση τους στην σημερινη εποχη ειναι επιπολαιη
Lap ίσως δεν το γνωρίζεις αλλά δεν έχω, αλήθεια λέω μετοχές της dacia . Το ντουστ το εκτιμώ για αυτά που μου έδωσε και πίστεψέ με ήταν αυτά που μου υποσχέθηκε. Το καινούργιο επίσης αποτελει παράδειγμα τιμιότητας. Συστήνω μάλιστα στους υποψήφιους αγοραστές να αποφύγουν τις 17' ζάντες. Ετσι θα πάρουν όλα τα καλά του αυτοκινήτου δίχως να το κάνουν κοστοβόρο σε συντήρηση - κατανάλωση.
-
Μωρε, αν συνεχισει ετσι η ντατσια, την ποιοτικοτερη προσεγγιση σε ολους τους τομεις οπως κοινη πλατφορμα και μηχανικα μερη με τα υπολοιπα ρενο, δεν θα εχω κανενα κολλημα στο μελλον να αγορασω και εγω. Μαλιστα, κατ'εμε εχουν και ωραια σχεδιαστικη φιλοσοφια, συντηρητικη μεν αλλα οχι βαρετη.
Το νεο ντουστ που το ειδα απο κοντα παιζει στα ισια τα αλλα αυτοκινητα, δεν ειναι πλεον ο φτωχος συγγενης, και ειναι οντως πολυ τιμιο αυτοκινητο στα χρηματα που ζητα. (τουλαχιστον οπως το ειδα στην εκθεση)
Οντως, το συναισθημα του να αγοραζεις φθηνα ενα αυτοκινητο που σε καλυπτει πληρως φερνει εν τελη μεγαλυτερη χαρα και ικανοποιηση απο το να αγορασεις ενα ακριβοτερο που ειναι γενικα καλυτερο, ακομα και αν διαθετεις το κεφαλαιο για την αγορα του ακριβοτερου.
Εχουν γινει ερευνες του μαρκετινγκ που δειχνουν αυτη την συμπεριφορα των καταναλωτων.
-
report 8000 km.
Προβλήματα: Όταν το αυτοκίνητο μένει για ώρα στον ήλιο δεν δουλεύουν τα πλήκτρα του trip computer. Είναι πρόβλημα που το έχουν σχεδόν όλα τα duster 2. Απ ότι λέει η αντιπροσωπεία είναι θέμα software και περιμένουμε την αναβάθμιση.
Καθίσματα: Μετά από ένα μακρινό ταξίδι μπορώ να πώ οτι είναι αρκετά άνετα με τυπική πλευρική στήριξη. Ταξίδι 600 χλμ έγινε χωρίς στάση και τα μαλακά μου μόρια δεν είχαν πιαστεί. Το ίδιο ταξίδι το έχω κάνει αρκετές φορές με golf 6 με semi-bucket και γενικά πιανόμουνα περισσότερο. Ίσως να βοηθάει και το ότι στο duster έχεις περισσότερο χώρο να κουνηθείς, ενώ στο golf είσαι λίγο πιο στενάχωρα στα πόδια και σφηνωμένος στο bucket.
Οδήγηση: Σε αυτό τον τομέα διαφωνώ με τα περισσότερα review των περιοδικών. Κατά τη γνώμη μου για ψηλό suv με on off ελαστικά τα πηγαίνει εξαιρετικά. Φιλικό και προβλέψιμο όσο δεν πάει, καλό κράτημα στο 2wd, πολύ καλό στο auto. Για παράδειγμα είναι χειρότερο του golf όταν δουλεύει ως δικίνητο και ξεκάθαρα καλύτερο από hyundai i30 τελευταίας γενιάς.
Φρένα: Πολύ δυνατά τα φρένα σε φρενάρισμα πανικού που έτυχε. Δεν ξέρω βέβαια τι λένε από διάρκεια, μιας και δεν τα έχω πιέσει ιδιαίτερα (έχει και ταμπούρα πίσω).
Κλιματιστικό: Απλώς ικανοποιητικό. Θα καλύψει τις 340 μέρες του χρόνου μια χαρά. Τις 15 μέρες όμως με 40αρια οριακά επαρκεί.
Σχεδιαστικά: Το τελείωμα του μπροστινού καπό είναι σχεδόν κάθετο ως προς το έδαφος με αποτέλεσμα να λερώνει από μυγάκια δίχως αύριο. Θέλει προσοχή και για πετραδάκια, αλλά κυρίως στο πλύσιμο. Επειδή δεν φεύγουν τα μυγάκια με τίποτα, όσες φορές το πήγα για πλύσιμο, ο υπάλληλος πλησίασε επικίνδυνα το πιεστικό στο χρώμα.
Μικρές λεπτομέρειες: Πολύ καλή η θήκη μπροστά από τον συνοδηγό με το μαλακό πλαστικό.Κινητό και κλειδιά δεν γλιστράνε ούτε κοπανάνε.
Τιμόνι: Η στεφάνη του τιμονιού και καλύτερο grip θα μπορούσε να έχει και πιο παχιά θα έπρεπε να ήταν. Αν έχετε μεγάλες παλάμες θέλει ή κάλυμμα ή ντύσιμο. -
Εγω μενω στην καλυτερη συμπεριφορα απο το τελευταιας γενιας i30. Δηλαδη στις στροφες ειναι χειροτερο το i30;
-
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ δυσκολεύομαι πολύ να το πιστέψω...
-
Νέες πετρελαιοκίνητες εκδόσεις Blue dCi για το Dacia Duster
O γνωστός 1.5 dCi κινητήρας του νέου Dacia Duster, που πλέον μετονομάζεται σε Blue dCi, αναβαθμίστηκε με γνώμονα τη «συμμόρφωσή» του με τις νόρμες που επιβάλλει ο νέος Κύκλος Μέτρησης της κατανάλωσης WTLP που θα τεθεί σε ισχύ για όλους τους κατασκευαστές από την 1η Σεπτεμβρίου. Για την περίσταση, ο τουρμποντίζελ του Groupe Renault αποδίδει και στις δύο διαθέσιμες εκδοχές του 5 επιπλέον ίππους, αγγίζοντας πλέον τους 95 και 115.
Στον τεχνολογικό τομέα, πέραν του καταλυτικού μετατροπέα, o Blue dCi ενσωματώνει πλέον την τεχνολογία Selective Catalytic Reduction (SCR), το γνωστό και μη εξαιρετέο διάλυμα ουρίας (AdBlue) δηλαδή, διαθέτοντας νέο εναλλάκτη αέρα/νερού και υψηλότερη πίεση ψεκασμού (2.000 bar). Για την περίσταση δε συνδυάζεται μ’ ένα κιβώτιο ταχυτήτων με διαφορετική κλιμάκωση.
Πέραν της αύξησης της ισχύος, οφέλη καταγράφονται και στη ροπή, με την έκδοση των 95 ίππων να αποδίδει στις 1.750 σ.α.λ. 30 επιπλέον Nm. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι και οι δύο εκδόσεις να επιτυγχάνουν χρόνο βελτιωμένο κατά 1 δλ. στην τυποποιημένη διαδικασία «0-100».
Οι πωλήσεις των Dacia Duster στην εγχώρια αγορά της Γαλλίας ξεκινούν σήμερα. Αξίζει να σημειωθεί πως οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και στις δύο εκδόσεις παραμένουν στα 115 gr ανά χλμ. και η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή τους στα 4,4 λιτ./100 χλμ.
Πηγή: https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/nees-petrelaiokinites-ekdoseis-blue-dci-gia-dacia-duster
-
Και πότε έρχεται εδώ?
-
Στο drive λέει για τέλος Οκτώβρη.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Εγω μενω στην καλυτερη συμπεριφορα απο το τελευταιας γενιας i30. Δηλαδη στις στροφες ειναι χειροτερο το i30;Προφανώς ο φίλος αναφέρεται στην προσλαμβάνουσα αίσθηση που δίνει το αυτοκίνητο το οποίο όντας ψηλό εντούτοις είναι πολύ προβλέψιμο στις στροφές. Όχι καλύτερο βέβαια από ένα γκολφ που όσοι έχουν οδηγήσει σε στροφιλίκια με καλό οδόστρωμα είναι τόσο μα τόσο προβλέψιμο έως και αγχολυτικό κάνοντας τα πάντα να μοιάζουν ευθεία συνεπικουρούμενο και από την άριστη (σε κάθε γενιά του ) ηχομόνωση. Το i30 δεν γνωρίζω πως τα πάει στις στροφές αλλά σε παλαιότερα h που έχω μπει μια ναυτία μου την έφερναν λόγω κυρίως μαλακών ρυθμίσεων στις αναρτήσεις και ενδείξεων διαθέσεων υποστροφής σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες. Τέσπα... Μπορώ να επιβεβαιώσω και εγώ πως το duster δίχως να είναι Α σε συνεχείς στροφές αλλά εντός ορίων πρόσφυσης είναι πολύ ξεκούραστο και προβλέψιμο. Εχοντας μάλιστα ανάρτηση Γαλλικής σχολής δεν απορώ να διαβάζω από κατόχους και σχόλια που για άλλους φτάνουν στα όρια της υπερβολής.
-
Καλησπερα στην παρεα. Νεος κατοχος duster 1.5 4χ4 prestige με μολις 400 χιλιομετρα.
Αναφορα το trip computer δουλευει οποτε θελει οπως ειπε κ ενας φιλος σε προηγουμενο post. Επισης ειδα 2 ακομη πραγματακια που με προβληματισαν.- 3 απο τα 4 ελαστικα εχουν σαν βυζια δεν ξερω εαν ειναι ελλαττωματικη παρτιδα η ειναι κατασκευαστικο γενικο θεμα.
- Οταν χρειαστηκε να πατησω πιο εντονα φρενο στα 120 ετρεμε αρκετα το τιμονι.. επιφυλασομαι να το ξαναδω μετα απο καποια χιλιομετρα.. αλλιωε ισως προκειται για ελλαττωματικη παρτιδα η δισκους η τακακια.
-
Μην το καθυστερείς, πήγαινε κατ' ευθείαν αντιπροσωπεία για να δουν τα προβλήματα που έχεις. Επειδή το πιθανό πρόβλημα είναι σε αναλώσιμα, αν κάνεις παραπάνω χιλιόμετρα δεν θα δεχτούν να σου τα αλλάξουν. Τώρα που έχεις μόνο 400 χιλιόμετρα, με λίγη καλή θέληση, αν κάτι αποδειχτεί ελαττωματικό θα στο αλλάξουν εντός εγγύησης.
Dacia Duster II