-
Καλησπέρα σας,
Θα αφήνατε το αυτοκίνητό σας στο πάρκινγκ του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης (ή κάποιο από τα περιφερειακά) για έναν ολόκληρο χρόνο;
Θα μετακομίσω στην Αγγλία και θέλω να παρκάρω κάπου το αυτοκίνητό μου ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για όσο διάστημα χρειαστεί ώσπου να προσαρμοστώ. Το αυτοκίνητο είναι ένα VW Scirocco 1.4 TSI 2009 petrol. Έχει περισσότερο συναισθηματική αξία παρά πραγματική αξία διότι το είχα αγοράσει καινούριο και είναι σχεδόν ακυκλοφόρητο και σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό δεν θέλω να το πουλήσω, και έχω δυο επιλογές:
[list:39apmmuf]
[:39apmmuf] Να αφήσω τα κλειδιά στο πάρκινγκ και να τους ζητήσω να το βάζουν μπρος για 30 λεπτά ανά 15 ημέρες. Με τον τρόπο αυτό θα συντηρείται η μπαταρία, και τα υπόλοιπα υποσυστήματα του αυτοκινήτου. Προκύπτει όμως το θέμα της ασφάλειας. Συγκεκριμένα, δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσα να τους εμπιστευτώ τα κλειδιά διότι με τον τρόπο αυτό θα έχουν πλήρη πρόσβαση στο αυτοκίνητο και θα μπορούσαν να κάνουν το οτιδήποτε ακόμα και (ακραίο μεν αλλά) να το χρησιμοποιήσουν. Τα χιλιόμετρα προφανώς θα τα σημειώσω αλλά είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχει τρόπος να τα κάνουν ρεσέτ πχ μέσω OBD2.[/39apmmuf]
[:39apmmuf] Να βγάλω τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας και να μην τους αφήσω τα κλειδιά. Στην περίπτωση αυτή ίσως να το τοποθετήσω σε τρίποδες ώστε να αποφύγω την πλήρη καταστροφή των ελαστικών λόγω μακροχρόνιας πίεσης στο ίδιο σημείο (γνωρίζω ότι τα ελαστικά ούτως ή άλλος θα χάσουν την απόδοσή τους λόγω ακινησίας). Το βασικό πρόβλημα σ' αυτήν την περίπτωση είναι ότι θα απενεργοποιηθεί ο συναγερμός και τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου εκτός μπαταρίας ενδέχεται να υποστούν φθορά.[/39apmmuf][/list:u:39apmmuf]Εσείς ποια λύση θα προτείνατε; Γενικά θα εμπιστευόσασταν το πάρκινγκ του αεροδρομίου για ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα; Τι θα συμβουλεύατε να προσέξω;
-
Καλησπέρα σας,
Θα αφήνατε το αυτοκίνητό σας στο πάρκινγκ του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης (ή κάποιο από τα περιφερειακά) για έναν ολόκληρο χρόνο;
Θα μετακομίσω στην Αγγλία και θέλω να παρκάρω κάπου το αυτοκίνητό μου ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για όσο διάστημα χρειαστεί ώσπου να προσαρμοστώ. Το αυτοκίνητο είναι ένα VW Scirocco 1.4 TSI 2009 petrol. Έχει περισσότερο συναισθηματική αξία παρά πραγματική αξία διότι το είχα αγοράσει καινούριο και είναι σχεδόν ακυκλοφόρητο και σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό δεν θέλω να το πουλήσω, και έχω δυο επιλογές:
[list:39apmmuf]
[:39apmmuf] Να αφήσω τα κλειδιά στο πάρκινγκ και να τους ζητήσω να το βάζουν μπρος για 30 λεπτά ανά 15 ημέρες. Με τον τρόπο αυτό θα συντηρείται η μπαταρία, και τα υπόλοιπα υποσυστήματα του αυτοκινήτου. Προκύπτει όμως το θέμα της ασφάλειας. Συγκεκριμένα, δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσα να τους εμπιστευτώ τα κλειδιά διότι με τον τρόπο αυτό θα έχουν πλήρη πρόσβαση στο αυτοκίνητο και θα μπορούσαν να κάνουν το οτιδήποτε ακόμα και (ακραίο μεν αλλά) να το χρησιμοποιήσουν. Τα χιλιόμετρα προφανώς θα τα σημειώσω αλλά είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχει τρόπος να τα κάνουν ρεσέτ πχ μέσω OBD2.[/39apmmuf]
[:39apmmuf] Να βγάλω τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας και να μην τους αφήσω τα κλειδιά. Στην περίπτωση αυτή ίσως να το τοποθετήσω σε τρίποδες ώστε να αποφύγω την πλήρη καταστροφή των ελαστικών λόγω μακροχρόνιας πίεσης στο ίδιο σημείο (γνωρίζω ότι τα ελαστικά ούτως ή άλλος θα χάσουν την απόδοσή τους λόγω ακινησίας). Το βασικό πρόβλημα σ' αυτήν την περίπτωση είναι ότι θα απενεργοποιηθεί ο συναγερμός και τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου εκτός μπαταρίας ενδέχεται να υποστούν φθορά.[/39apmmuf][/list:u:39apmmuf]Εσείς ποια λύση θα προτείνατε; Γενικά θα εμπιστευόσασταν το πάρκινγκ του αεροδρομίου για ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα; Τι θα συμβουλεύατε να προσέξω;
-
Καλησπέρα σας,
Θα αφήνατε το αυτοκίνητό σας στο πάρκινγκ του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης (ή κάποιο από τα περιφερειακά) για έναν ολόκληρο χρόνο;
Θα μετακομίσω στην Αγγλία και θέλω να παρκάρω κάπου το αυτοκίνητό μου ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για όσο διάστημα χρειαστεί ώσπου να προσαρμοστώ. Το αυτοκίνητο είναι ένα VW Scirocco 1.4 TSI 2009 petrol. Έχει περισσότερο συναισθηματική αξία παρά πραγματική αξία διότι το είχα αγοράσει καινούριο και είναι σχεδόν ακυκλοφόρητο και σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό δεν θέλω να το πουλήσω, και έχω δυο επιλογές:
[list:39apmmuf]
[:39apmmuf] Να αφήσω τα κλειδιά στο πάρκινγκ και να τους ζητήσω να το βάζουν μπρος για 30 λεπτά ανά 15 ημέρες. Με τον τρόπο αυτό θα συντηρείται η μπαταρία, και τα υπόλοιπα υποσυστήματα του αυτοκινήτου. Προκύπτει όμως το θέμα της ασφάλειας. Συγκεκριμένα, δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορούσα να τους εμπιστευτώ τα κλειδιά διότι με τον τρόπο αυτό θα έχουν πλήρη πρόσβαση στο αυτοκίνητο και θα μπορούσαν να κάνουν το οτιδήποτε ακόμα και (ακραίο μεν αλλά) να το χρησιμοποιήσουν. Τα χιλιόμετρα προφανώς θα τα σημειώσω αλλά είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχει τρόπος να τα κάνουν ρεσέτ πχ μέσω OBD2.[/39apmmuf]
[:39apmmuf] Να βγάλω τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας και να μην τους αφήσω τα κλειδιά. Στην περίπτωση αυτή ίσως να το τοποθετήσω σε τρίποδες ώστε να αποφύγω την πλήρη καταστροφή των ελαστικών λόγω μακροχρόνιας πίεσης στο ίδιο σημείο (γνωρίζω ότι τα ελαστικά ούτως ή άλλος θα χάσουν την απόδοσή τους λόγω ακινησίας). Το βασικό πρόβλημα σ' αυτήν την περίπτωση είναι ότι θα απενεργοποιηθεί ο συναγερμός και τα υποσυστήματα του αυτοκινήτου εκτός μπαταρίας ενδέχεται να υποστούν φθορά.[/39apmmuf][/list:u:39apmmuf]Εσείς ποια λύση θα προτείνατε; Γενικά θα εμπιστευόσασταν το πάρκινγκ του αεροδρομίου για ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα; Τι θα συμβουλεύατε να προσέξω;
-
Εγώ δε θα σου το πρότεινα.Κατεθεσε τις πινακίδες για να μην μπορεί να το κυκλοφορήσει κάποιος κα βρες συγγενή σου να το βάζει μπρος.Αν έχει πάρκινγκ της polis park η πόλη έχουν μια προσφορά για φθηνή αποθήκευση του αυτοκινήτου σε κλειστό πάρκινγκ.Σε κάθε περίπτωση να μην έχει πινακίδες για να μη βρεθείς μπλεγμένος
Στάλθηκε από το Redmi 5A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σ' ευχαριστώ πολύ για την εύστοχη παρατήρηση για τις πινακίδες! Δεν το είχα σκεφτεί. Όσον αφορά την αποθήκευση, και να υπήρχε polispark στη Θεσσαλονίκη, δεν φαίνεται να συμφέρει διότι θα μου έβγαινε 600 ευρώ για 12 μήνες (http://polispark.gr/el/p/stathmeysi/prosfores) ενώ στο αεροδρόμιο υπάρχουν προσφορές με 375 ευρώ (https://www.parkaround.com). Δεν ξέρω βέβαια από άποψη ασφάλειας αν υπάρχει διαφορά. Όσον αφορά τους συγγενείς, για προσωπικούς λόγους δεν υπάρχει αυτή η επιλογή ενώ οι φίλοι μου είναι όλοι στο εξωτερικό ήδη και στην Ελλάδα πλεον έχω μόνο γνωστούς.
-
Έχει polispark στο Ιπποκράτειο νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.Η διαφορά είναι μικρή μπροστά στο γεγονός ότι είναι κλειστό κι ελεγχομνο.Σκεψου μόνο να φάει κάνα χαλάζι...
Στάλθηκε από το Redmi 5A μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Από τη στιγμή που θα μείνει ακίνητο όντως το πιο σοφό είναι να καταθέσεις τις πινακίδες. Από κει και πέρα δε θα πάθει κάτι αν μείνει ένα χρόνο σε ακινησία, βέβαια αν μπορεί να παίρνει μπρος μια φορά το μήνα ακόμα καλύτερα. Αφαίρεσε την μπαταρία μόνο και φρόντισε να φυλαχτεί σε μέρος που δε θα το δει ήλιος και θα υπάρχει μια σχετική υγρασία, πυλωτή δηλαδή ή στεγασμένο παρκινγκ αλλά όχι υπόγειο (μην γίνει πάλι καμιά πλημμύρα όπως τις προάλλες) . Τα λάστιχα αν έχεις σκοπό να τα αλλάξεις με την επανακυκλοφορία του ασε τα όπως είναι και ας χαλάσουν.
-
Υποθέτω, οτι δεν είναι τόσο απλό να αφήσεις ένα αυτοκίνητο σε πάρκινγκ αεροδρομίου, χωρίς πινακίδες και συνεπώς χωρίς ασφάλιση κτλ κτλ...
Επίσης, όταν καταθέτεις πινακίδες, είσαι υποχρεωμένος να δηλώνεις το ιδιωτικό πάρκινγκ, όπου θα φυλάσσεται το αυτοκίνητο. Αυτό το λέω με βεβαιότητα, γιατί είχα το αυτοκίνητο φίλης μου στο πάρκινγκ μου για όσο διάστημα δεν είχε πινακίδες και μάλιστα είχαν δηλωθεί στο ΥΜΕ τόσο η δ/νση μου, όσο και τα προσωπικά μου στοιχεία, γενικότερα.
Περισσότερο άγχος είχα το πρωί να δω το δικό της αμάξι στο γκαράζ, παρά το δικό μου!
Αν καταθέσεις πινακίδες, θα έχεις το κέρδος των €255 απο τα τέλη κυκλοφορίας, οπότε τα €600 γίνονται αυτομάτως €345 και θα έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο!
-
Ο χρήστης p__nat έγραψε:
Υποθέτω, οτι δεν είναι τόσο απλό να αφήσεις ένα αυτοκίνητο σε πάρκινγκ αεροδρομίου, χωρίς πινακίδες και συνεπώς χωρίς ασφάλιση κτλ κτλ...Επίσης, όταν καταθέτεις πινακίδες, είσαι υποχρεωμένος να δηλώνεις το ιδιωτικό πάρκινγκ, όπου θα φυλάσσεται το αυτοκίνητο. Αυτό το λέω με βεβαιότητα, γιατί είχα το αυτοκίνητο φίλης μου στο πάρκινγκ μου για όσο διάστημα δεν είχε πινακίδες και μάλιστα είχαν δηλωθεί στο ΥΜΕ τόσο η δ/νση μου, όσο και τα προσωπικά μου στοιχεία, γενικότερα.
Περισσότερο άγχος είχα το πρωί να δω το δικό της αμάξι στο γκαράζ, παρά το δικό μου!
Αν καταθέσεις πινακίδες, θα έχεις το κέρδος των €255 απο τα τέλη κυκλοφορίας, οπότε τα €600 γίνονται αυτομάτως €345 και θα έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο!
+1
-
[list:360fzpvi]
[:360fzpvi] @col1: Ευχαριστώ για την επισήμανση, μου διέφυγε. Πάντως και 2 πάρκινγκ του αεροδρομίου που ρώτησα έχουν κλειστές θέσεις αν και δεν ξέρω αν θα τα διέθεταν μέσω προσφοράς του https://www.parkaround.com. Επίσης είναι ελεγχόμενα και αυτά και διαθέτουν κάμερες όλα. Αν υποθέσω ότι καταφεύγω σε λύση των 600 ευρώ σε κλειστό πάρκινγκ, το ποσό είναι κοντά σε αυτό που πληρώνω ήδη σε ιδιωτικό πάρκινγκ, που είναι 720 ευρώ για 12 μήνες. Το αρνητικό με το ιδιωτικό πάρκινγκ που χρησιμοποιώ αυτή τη στιγμή είναι ότι δεν έχει κάμερες και δεν είναι τυπικά ελεγχόμενο από κανέναν. Ωστόσο, έχει μόνο 2 θέσεις, κλειδώνει κανονικά με αναδιπλούμενη πόρτα γκαράζ που δεν παραβιάζεται εύκολα, και επίσης το παιδί που παρκάρει μου φαίνεται αξιόπιστος. Επιπλέον, έχει πρίζα ρεύματος οπότε μπορώ να συνδέσω τον συντηρητή μπαταρίας και να έχω ενεργό τον συναγερμό κανονικά. Οπότε ζυγίζοντας τα μάλλον θα το αφήσω ως έχει στο ιδιωτικό πάρκινγκ που είμαι αυτή τη στιγμή.[/360fzpvi]
[:360fzpvi] @panos2171: Τα ελαστικά είναι φρεσκοαλαγμένα Continental ContiSportContact 5 και γενικά είναι πολύ καλά ακόμα και στο μη μέγιστο της απόδοσής τους οπότε δεν σκοπεύω να τα αλλάξω. Αν όμως παραμείνει ακίνητο στο ίδιο σημείο για 12 μήνες δεν ξέρω αν θα είναι καθόλου λειτουργικά ή αν θα σκάσουν εντελώς παρόλο που μιλάμε για στεγασμένο κλειστό χώρο χωρίς να το χτυπάει ο ήλιος. Όπως και να χει, ακόμα και όταν το κυκλοφορώ το αυτοκίνητο συνήθως είναι μια φορά το μήνα οπότε τα ελαστικά θα χάσουν την απόδοσή τους όσες φορές και να τα αλλάξω.[/360fzpvi]
[:360fzpvi] @p__nat: Πολύ ενδιαφέρων αυτό που λες, οπότε θα πρέπει να το επιβεβαιώσω με το πάρκινγκ αν θα μπορέσω να το χρησιμοποιήσω για ακινητοποιημένο αυτοκίνητο. Έχεις δίκιο και για τα τέλη και γενικά απ' ότι φαίνεται η κατάθεση πινακίδων είναι το πιο λογικό αν και δεν το είχα σκεφτεί καθόλου εξαρχής. Την κατάθεση πινακίδων την απέφευγα διότι βαριέμαι απίστευτα τη γραφειοκρατία. Το γεγονός όμως ότι γλιτώνεις τέλη και ασφάλεια και επιπλέον έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δε θα το κυκλοφορήσει κανείς είναι μεγάλο προτέρημα. Θα ρωτήσω τον λογιστή μου αν είναι κάτι που θα μπορούσε να το αναλάβει στη θέση μου ώστε να αποφύγω τη διαδικασία.[/360fzpvi][/list:u:360fzpvi]Για άλλη μια φορά ευχαριστώ πάρα πολύ για τις πραγματικά διαφωτιστικές απαντήσεις!
-
Σκεψου και το ενδεχόμενο να φορέσεις μια τετράδα φαγωμένα λάστιχα (που θα είναι για πέταμα) και να αποθηκεύσεις τα δικά σου για του χρόνου.
Στάλθηκε από το SM-T335 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης g000444555 έγραψε:
Το αρνητικό με το ιδιωτικό πάρκινγκ που χρησιμοποιώ αυτή τη στιγμή είναι ότι δεν έχει κάμερες και δεν είναι τυπικά ελεγχόμενο από κανέναν. Ωστόσο, έχει μόνο 2 θέσεις, κλειδώνει κανονικά με αναδιπλούμενη πόρτα γκαράζ που δεν παραβιάζεται εύκολα, και επίσης το παιδί που παρκάρει μου φαίνεται αξιόπιστος. Επιπλέον, έχει πρίζα ρεύματος οπότε μπορώ να συνδέσω τον συντηρητή μπαταρίας και να έχω ενεργό τον συναγερμό κανονικά. Οπότε ζυγίζοντας τα μάλλον θα το αφήσω ως έχει στο ιδιωτικό πάρκινγκ που είμαι αυτή τη στιγμή.Εννοείται ότι το αφήνεις στο πάρκινγκ σου.
Παίρνεις μία καλή κουκούλα, κάνεις ένα καλό πλύσιμο, κλειδώνεις, βγάζεις μπαταρία, βάζεις κουκούλα, φορτίζεις την μπαταρία, την αφήνεις φορτισμένη και φεύγεις.Αν σε ανησυχεί ότι θα είναι το αυτοκίνητο χωρίς συναγερμό παίρνεις κάποιο αντικλεπτικό μπαστούνι ή κάποιο αντικλεπτικό που μπαίνει στους τροχούς και όλα υπό έλεγχο.
Σε όποιο άλλο χώρο και αν αφήσεις το αυτοκίνητο θα το μάθουν και άλλοι πολλοί... και αυτό μάλλον δεν το θέλεις.
-
Μετά τον έναν χρόνο που θα προσαρμοστείς στην Αγγλία τι θα κάνεις, θα γυρίσεις και θα το πάρεις μαζί σου;
-
[list:333yp6nc]
[:333yp6nc] @Storm Όντως, το βασικό είναι ότι δε θέλεις να το αφήσεις σε χώρο που θα το μάθουν πολλοί και θα είναι προσπελάσιμος από πολλούς. Για την κουκούλα επίσης καλή ιδέα, δεν το 'χα σκεφτεί αλλά θα βοηθήσει στο θέμα της σκόνης και ως μια επιπρόσθετη προστασία και εφόσον θα είναι σε κλειστό πάρκινγκ 2 ατόμων δε θα δίνει στίγμα ούτως ή άλλος. Παρατηρώ πολλούς να λένε ότι θα έβγαζαν τη μπαταρία. Δεν βρίσκω κανέναν λόγο. Πρώτων, ακόμα και αν θέλεις να αποσυνδέσεις τη μπαταρία μπορείς απλά να αποσυνδέσεις τον αρνητικό πόλο και θα είναι σαν να την αφαίρεσες απ' το αυτοκίνητο. Στην περίπτωσή μου όμως ο συντηρητής μπαταρίας είναι ειδικά σχεδιασμένος ώστε να μπορείς να τον έχεις συνδεδεμένο επ' αόριστο και φορτίζει μόνο αν πέσει η στάθμη της μπαταρίας (δεν καταναλώνει καν ρεύμα συνεχώς). Χωρίς να έχω πρόθεση να το διαφημίσω, για όποιον ενδιαφέρεται είναι το award winning CTEK MXS 5.0. Για το αντικλεπτικό το θεωρώ ίσως υπερβολή καθώς θα έχει συναγερμό αλλά από την άλλη δεν είναι και μπελάς να το προσθέσω για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα (θα το σκεφτώ).[/333yp6nc]
[:333yp6nc] @Super@T Μετά τον 1 χρόνο κατά πάσα πιθανότητα θα το μεταφέρω στην Αγγλία. Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχω ξανακάνει Ελλάδα - Αγγλία οδικώς και το ζήτημα της ασφάλειας είναι πρώτιστης σημασίας. Υπάρχει ένα ενδεχόμενο να το πουλήσω αλλά είναι σχεδόν απίθανο παρόλο που στην Αγγλία θα μπορούσα να αγοράσω ένα καλό μεταχειρισμένο ίσως και φθηνότερα απ' ότι θα το πουλούσα εδώ. Το θέμα είναι ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το ξέρω απ' έξω και ανακατωτά και γνωρίζω ότι είναι πολύ προσεγμένο άρα και ασφαλές. Να φανταστείς την τελευταία φορά άλλαξα τα λάδια μόνος μου χωρίς να έχω καμία σχέση με το αντικείμενο, απλά γιατί έπαψα να εμπιστεύομαι τα συνεργεία, ακόμα και τις επίσημες αντιπροσωπίες.[/333yp6nc][/list:u:333yp6nc]Η μόνη παράμετρος που μένει λοιπόν είναι τα ελαστικά καθώς δεν θέλω να καταστραφούν τελείως. Έχει δοκιμάσει κανείς να αφήσει το αυτοκίνητο στάσιμο για 12 μήνες πάνω στα λάστιχα; Δυστυχώς στο πάρκινγκ που το έχω τώρα έχω τοίχο απ' τη μία μεριά οπότε θα είναι επικίνδυνο να το ανεβάσω για να το τοποθετήσω σε τρίποδες, επομένως θα στηρίζεται στα ελαστικά και θα ασκηθεί πίεση στο ίδιο σημείο επί 12 μήνες. Δεν έχω ιδέα αν θα αντέξουν χωρίς να σκάσουν παρόλο που είναι απ' τα καλύτερα ελαστικά.
-
Ο χρήστης g000444555 έγραψε:
[list]
[*]Παρατηρώ πολλούς να λένε ότι θα έβγαζαν τη μπαταρία. Δεν βρίσκω κανέναν λόγο. Πρώτων, ακόμα και αν θέλεις να αποσυνδέσεις τη μπαταρία μπορείς απλά να αποσυνδέσεις τον αρνητικό πόλο και θα είναι σαν να την αφαίρεσες απ' το αυτοκίνητο.Αυτό εννοούμε όταν λέμε ότι βγάζουμε τη μπαταρία συνήθως.
[*] @Super@T Μετά τον 1 χρόνο κατά πάσα πιθανότητα θα το μεταφέρω στην Αγγλία. Με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχω ξανακάνει Ελλάδα - Αγγλία οδικώς και το ζήτημα της ασφάλειας είναι πρώτιστης σημασίας. Υπάρχει ένα ενδεχόμενο να το πουλήσω αλλά είναι σχεδόν απίθανο παρόλο που στην Αγγλία θα μπορούσα να αγοράσω ένα καλό μεταχειρισμένο ίσως και φθηνότερα απ' ότι θα το πουλούσα εδώ. Το θέμα είναι ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το ξέρω απ' έξω και ανακατωτά και γνωρίζω ότι είναι πολύ προσεγμένο άρα και ασφαλές.
Θα είναι λίγο δύσκολο να οδηγείς αριστεροτίμονο στην Αγγλία όμως.
Η μόνη παράμετρος που μένει λοιπόν είναι τα ελαστικά καθώς δεν θέλω να καταστραφούν τελείως. Έχει δοκιμάσει κανείς να αφήσει το αυτοκίνητο στάσιμο για 12 μήνες πάνω στα λάστιχα; Δυστυχώς στο πάρκινγκ που το έχω τώρα έχω τοίχο απ' τη μία μεριά οπότε θα είναι επικίνδυνο να το ανεβάσω για να το τοποθετήσω σε τρίποδες, επομένως θα στηρίζεται στα ελαστικά και θα ασκηθεί πίεση στο ίδιο σημείο επί 12 μήνες. Δεν έχω ιδέα αν θα αντέξουν χωρίς να σκάσουν παρόλο που είναι απ' τα καλύτερα ελαστικά.
Δες και αυτό που σου είπαν πιο πάνω. Να βρεις μια τετράδα, ιδανικότερα μαζί με σιδερένια ή γενικά την πιο φθηνή ζάντα και το αφήσεις πάνω σε αυτές.
-
Εγώ πάντως θα την έβγαζα εντελώς την μπαταρία. Καθαρά για αντικλεπτικούς λόγους. Θα την αποθήκευα στο σπίτι αφού την φόρτιζα στο φουλ.
Πάνω στο ρεύμα για συντήρηση δεν υπήρχε περίπτωση να την άφηνα.
Εγώ πολύ μακρυά και το αυτοκίνητο 'στην πρίζα' με ένα φορτιστή 24ώρες το 24ωρο; Με τίποτα... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εγώ πάντως θα την έβγαζα εντελώς την μπαταρία. Καθαρά για αντικλεπτικούς λόγους. Θα την αποθήκευα στο σπίτι αφού την φόρτιζα στο φουλ.
Πάνω στο ρεύμα για συντήρηση δεν υπήρχε περίπτωση να την άφηνα.
Εγώ πολύ μακρυά και το αυτοκίνητο 'στην πρίζα' με ένα φορτιστή 24ώρες το 24ωρο; Με τίποτα...Μαζί με την μπαταρία βγάζεις και τα λάστιχα και το τακάρεις το αμάξι.Σκέψου να σου κλέψουν τα ζαντολάστιχα.
-
Μαζί με την μπαταρία βγάζεις και τα λάστιχα και το τακάρεις το αμάξι.Σκέψου να σου κλέψουν τα ζαντολάστιχα.
[list:23sfo1ig]
[:23sfo1ig] Το σπίτι θα το ξενοικιάσω οπότε δε θα έχω που να τα αποθηκεύσω.[/23sfo1ig]
[:23sfo1ig] Αν δεν ήταν ο τοίχος απ' τη μια μεριά θα τάκαρα το αμάξι μαζί με τα ελαστικά[/23sfo1ig]
[:23sfo1ig] Οι ζάντες προστατεύονται με κλειδί, δεν μπορούν να τις βγάλουν χωρίς να έχουν το συγκεκριμένο κλειδί[/23sfo1ig][/list:u:23sfo1ig] -
Αυτό εννοούμε όταν λέμε ότι βγάζουμε τη μπαταρία συνήθως.
Χαίρομαι που το ακούω, παρόλα αυτά άκουσα και μια ενδιαφέρουσα άποψη ότι βγάζεις την μπαταρία εντελώς για να μην σου το κλέψουν διότι δε θα μπορεί να κινηθεί. Απ' τη μια απενεργοποιείται ο συναγερμός απ' την άλλη δε θα μπορεί να κινηθεί το όχημα. Στην περίπτωσή μου δεν θα έχω που να την αποθηκεύσω οπότε θα την άφηνα στο πάρκινγκ όπου θα ήταν το ίδιο και το αυτό. Επίσης, για δικούς μου λόγους θεωρώ απίθανο να το κλέψουν ολόκληρο. Καταρχήν παίρνει μπρος μόνο με ηλεκτρονικό τρόπο και όχι με κλειδί, έχει GPS κλπ. Να το διαρρήξουν όμως πιθανόν να γινόταν αλλά πάλι στο συγκεκριμένο πάρκινγκ σχεδόν απίθανο. Ο συναγερμός είναι που θα κάνει τη διαφορά στην περίπτωσή μου διότι θα αναστατώσει την πολυκατοικία..
Θα είναι λίγο δύσκολο να οδηγείς αριστεροτίμονο στην Αγγλία όμως.
Προτιμώ να οδηγώ αριστεροτίμονο σε οικείους δρόμους (Αγγλία) παρά δεξιοτίμονο σε μη οικείους δρόμους (Ευρώπη). Έχω ένα θέμα στις εισόδους πάρκινγκ διότι όταν δεν έχω συνοδηγό αναγκάζομαι να κάνω ακροβατικά για να φτάσω το εισιτήριο απ' το παράθυρο του συνοδηγού. Στις προσπεράσεις υπάρχει πρόβλημα αλλά παλεύεται. Για τα φώτα υπάρχουν beam converters τους οποίους μπορείς να χρησιμοποιήσεις έστω προσωρινά αν και σε τελική θα χρειαστούν μετατροπές. Εν κατακλύδι, δύσκολο μεν αλλά παλεύεται μέχρι να αποφασίσω αν θα βγάλω Αγγλικές πινακίδες, και επίσης μέχρι τότε θα έχω 1 ολόκληρο χρόνο να το σκεφτώ.
Δες και αυτό που σου είπαν πιο πάνω. Να βρεις μια τετράδα, ιδανικότερα μαζί με σιδερένια ή γενικά την πιο φθηνή ζάντα και το αφήσεις πάνω σε αυτές.
Είναι μια σωστή σκέψη. Όμως δεν μου κάνει σαν λύση διότι δεν έχω που να αποθηκεύσω τα καινούρια λάστιχα και στο αυτοκίνητο θα έχω μερικά πράγματα ήδη. Το σπίτι θα το ξενοικιάσω οπότε δε θα έχω αποθηκευτικό χώρο. Στο γκαράζ δεν είμαι σίγουρος αν θα χωρέσουν χωρίς να εμποδίζουν.
-
Εγώ πάντως θα την έβγαζα εντελώς την μπαταρία. Καθαρά για αντικλεπτικούς λόγους. Θα την αποθήκευα στο σπίτι αφού την φόρτιζα στο φουλ.
Ενδιαφέρουσα άποψη. Απ' τη μια απενεργοποιείται ο συναγερμός απ' την άλλη δε θα μπορεί να κινηθεί το όχημα. Στην περίπτωσή μου δεν θα έχω που να την αποθηκεύσω οπότε θα την άφηνα στο πάρκινγκ όπου θα ήταν το ίδιο και το αυτό. Επίσης, για δικούς μου λόγους θεωρώ απίθανο να το κλέψουν ολόκληρο. Καταρχήν παίρνει μπρος μόνο με ηλεκτρονικό τρόπο και όχι με κλειδί, έχει GPS κλπ. Να το διαρρήξουν όμως πιθανόν να γινόταν αλλά πάλι στο συγκεκριμένο πάρκινγκ σχεδόν απίθανο. Ο συναγερμός είναι που θα κάνει τη διαφορά στην περίπτωσή μου διότι θα αναστατώσει την πολυκατοικία..
Πάνω στο ρεύμα για συντήρηση δεν υπήρχε περίπτωση να την άφηνα. Εγώ πολύ μακρυά και το αυτοκίνητο 'στην πρίζα' με ένα φορτιστή 24ώρες το 24ωρο; Με τίποτα...
Υπάρχουν πολλοί χρήστες που λένε ότι το αφήνουν μόνιμα στην πρίζα και σίγουρα έχει σχεδιαστεί για αυτό το σκοπό (https://www.amazon.co.uk/CTEK-MXS-5-0-R ... B00FC42HAA). Θα μου πεις στην Αγγλία οι υποδομές ίσως να έχουν διαφορά από την Ελληνική ΔΕΗ. Πιστεύω ότι αν ήταν να συμβεί κάτι τέτοιο θα είχε συμβεί ήδη διότι το έχω αφήσει στην πρίζα πολλές φορές για διάστημα πάνω από 2 βδομάδες. Είναι ένας προβληματισμός αλλά αν είναι να συμβεί τπτ τέτοιο θα μπορούσε να συμβεί παντού και ανά πάσα στιγμή ανεξάρτητα αν είμαι κοντά ή μακρυά.
Θα παρκάρατε στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης για 1 χρόνο;