-
Έχοντας ταλαιπωρηθεί απίστευτα από τις αντιπροσωπείες της Skoda είμαι αναγκασμένος να ψάξω για άλλο μοντέλο.
Προτεραιότητες είναι οι μαζεμένες διαστάσεις ελέω κίνησης στην πόλη περίπου μέχρι 4,5m, οι χώροι ελέω 4μελους οικογένειας, η εργονομία συνολικά, η ασφάλεια και η ποιότητα κύλισης όσο αφορά άνεση και κίνηση.
Κατανάλωση, τιμή (το Karoq έβγαινε περίπου 28k) και επιδόσεις είναι δευτερεύοντα.
Το XC40 είναι υποψήφιο αλλά δεν είναι εργονομικό με όλες τις λειτουργίες στο infotainment συν λιγότεροι χώροι. Το 3008 επίσης τα ίδια μειονεκτήματα. Ξέρω ότι αρέσει το Kuga αλλά είναι, σχετικά με το Karoq, μεγαλύτερο με μικρότερους χώρους. Φοβάμαι οτι θα καταλήξω στο tiguan αν και εξωτερικά δε με αρέσει.
Ιδέες δικές σας για άλλα μοντέλα ή παρατηρήσεις για αυτά που είπα?
-
Έχοντας ταλαιπωρηθεί απίστευτα από τις αντιπροσωπείες της Skoda είμαι αναγκασμένος να ψάξω για άλλο μοντέλο.
Προτεραιότητες είναι οι μαζεμένες διαστάσεις ελέω κίνησης στην πόλη περίπου μέχρι 4,5m, οι χώροι ελέω 4μελους οικογένειας, η εργονομία συνολικά, η ασφάλεια και η ποιότητα κύλισης όσο αφορά άνεση και κίνηση.
Κατανάλωση, τιμή (το Karoq έβγαινε περίπου 28k) και επιδόσεις είναι δευτερεύοντα.
Το XC40 είναι υποψήφιο αλλά δεν είναι εργονομικό με όλες τις λειτουργίες στο infotainment συν λιγότεροι χώροι. Το 3008 επίσης τα ίδια μειονεκτήματα. Ξέρω ότι αρέσει το Kuga αλλά είναι, σχετικά με το Karoq, μεγαλύτερο με μικρότερους χώρους. Φοβάμαι οτι θα καταλήξω στο tiguan αν και εξωτερικά δε με αρέσει.
Ιδέες δικές σας για άλλα μοντέλα ή παρατηρήσεις για αυτά που είπα?
-
Έχοντας ταλαιπωρηθεί απίστευτα από τις αντιπροσωπείες της Skoda είμαι αναγκασμένος να ψάξω για άλλο μοντέλο.
Προτεραιότητες είναι οι μαζεμένες διαστάσεις ελέω κίνησης στην πόλη περίπου μέχρι 4,5m, οι χώροι ελέω 4μελους οικογένειας, η εργονομία συνολικά, η ασφάλεια και η ποιότητα κύλισης όσο αφορά άνεση και κίνηση.
Κατανάλωση, τιμή (το Karoq έβγαινε περίπου 28k) και επιδόσεις είναι δευτερεύοντα.
Το XC40 είναι υποψήφιο αλλά δεν είναι εργονομικό με όλες τις λειτουργίες στο infotainment συν λιγότεροι χώροι. Το 3008 επίσης τα ίδια μειονεκτήματα. Ξέρω ότι αρέσει το Kuga αλλά είναι, σχετικά με το Karoq, μεγαλύτερο με μικρότερους χώρους. Φοβάμαι οτι θα καταλήξω στο tiguan αν και εξωτερικά δε με αρέσει.
Ιδέες δικές σας για άλλα μοντέλα ή παρατηρήσεις για αυτά που είπα?
-
Το xc40 και το 3008 πως δεν είναι εργονομικα;
-
Ξέχασα (και δεν βρίσκω το edit)
προβλέπονται λίγα χλμ σε σούπερ και Εγνατία στο χωριό γιατί ήδη υπάρχει ένα αθάνατο yaris '04 (το οποίο ομως δε χωράει ούτε τα καθισματακια) οπότε βενζίνη και τετρακίνηση. -
Λάθος διατύπωση: δεν εννοώ ότι δεν είναι καθόλου εργονομικα αλλά λιγότερο από το Καροκ λόγω συγκέντρωσης όλων των λειτουργιών στο infotainment χωρίς κουμπιά. Επίσης έχουν χειρότερη διαρρύθμιση χώρων, πχ με τα διαιρουμενα καθίσματα 60/40 σε σχέση με 40/20/20
-
Κάνε μια υποχώρηση στο μέγεθος και βάλε το x trail στα υποψήφια.
-
Συμφωνώ για τις οθόνες. Οτιδήποτε χρειάζεται να μπεις σε μενού και υπομενού, είναι αντιεργονομικό ως και επικίνδυνο, την ώρα που οδηγείς. Επίσης το 3008 δεν έχει τετρακίνηση.
Εκτός από το Tiguan, θα προσέθετα το Seat Ateka και το Kia Sportage 1.6t 4x4 (υπάρχει και το αντίστοιχο Hyundai Tucson).
ΥΓ: Δεν υπάρχει βενζινοκίνητο Xtrail 4χ4!
-
Αν αντέχεις το τεκμήριο του δίλιτρου, forester 2.0x και καθάρισες. Μακράν καλύτερο απο όσα κοιτάς.
ΥΓ: Δια τα κορεάτικα αποτι θυμαμαι δεν εχουν ύψος απο το έδαφος.
-
Duster prestige 4x4 1.5 dci, vitara 4x4 ή s-cross 4x4..
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Αν αντέχεις το τεκμήριο του δίλιτρου, forester 2.0x και καθάρισες. Μακράν καλύτερο απο όσα κοιτάς.+1.000!!
Εξαιρετικό αυτοκίνητο!
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Δια τα κορεάτικα αποτι θυμαμαι δεν εχουν ύψος απο το έδαφος.Γύρω στα 18 cm νομίζω. Δεν το λες και κακό.
Duster prestige 4x4 1.5 dci
Βενζίνη θέλει ο άνθρωπος.
-
Εμενα η απορια μου ειναι πως ειναι δυνατον να μπαινει στο ιδιο συγκριτικο ενα αμαξι σχεδον 50χιλιαδων (xc40 awd βενζινης)με ενα 30(tiguan awd 1.4)...
Για το subaru θα συμφωνησω πολυ καλο αυτοκινητο αλλα προσωπικα δε μ αρεσει εμφανισιακα και η ποιοτητα των υλικωνν μεσα δεν ειναι και η καλυτερη..
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γιατί να μην είναι συγκρίσιμα δηλαδή άμα τον καλύπτουν και τα δύο, το volvo και το VW να μην τα δει; προφανώς αν το budget καλύπτει το ένα, θα καλύπτει και το άλλο.
Budget σημαίνει 'μπορώ να δώσω έως τόσα' δε σημαίνει θα δώσω τόσα ντε και καλά. -
Μα αυτο λεω δεν ειναι δυνατον να ειναι ιδια...προφανως και θαναι πολυ καλυτερο...
Αμα καλυπτει τις αναγκες σου το φθηνοτερο αλλο πραγμα...Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης giannis3011 έγραψε:
Μα αυτο λεω δεν ειναι δυνατον να ειναι ιδια...προφανως και θαναι πολυ καλυτερο...
Αμα καλυπτει τις αναγκες σου το φθηνοτερο αλλο πραγμα...Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το 'καλύτερο' ειναι πολυ σχετικό για τον καθένα.
Κ φυσικα δεν ιςχυει πάντα οτι ακριβότερο = καλύτερο οπως το θέτεις.Ειδικα για τις πριμιουμ εταιρείες.
Στο παράδειγμα μας δε βλεπω σε τι υστερεί ενα forester απο ενα πολυ ακριβότερο xc40 ή μια gla ή x1.
Όσο για την ποιότητα υλικών του Subaru πίστεψε με αυτη φαινεται σε βάθος χρόνου κ ειναι παρα πολυ καλη. -
Μια και φτάσαμε ψηλά υπάρχει και το Κόμπας , υπάρχει η βάση του Στέλβιο , το Χ1 , το Evoque ,
https://www.autotriti.gr/newcars/search ... h_to=60000Προφανώς το Κάροκ δεν έχει σχέση με όλα αυτά .
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δια τα κορεάτικα αποτι θυμαμαι δεν εχουν ύψος απο το έδαφος.
Γύρω στα 18 cm νομίζω. Δεν το λες και κακό.
Duster prestige 4x4 1.5 dci
Βενζίνη θέλει ο άνθρωπος.
16.5 για το Hyundai αποτι θυμαμαι.
Μπροστα στα 21 του Volvo, ποσο μαλλον στα 22.5 του Subaru ...ε ειναι διαφορα για κάποιον συνειδητοποιημένο off-roader .
Την καλημερα μου .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Μια και φτάσαμε ψηλά υπάρχει και το Κόμπας , υπάρχει η βάση του Στέλβιο , το Χ1 , το Evoque ,
https://www.autotriti.gr/newcars/search ... h_to=60000Προφανώς το Κάροκ δεν έχει σχέση με όλα αυτά .
Κριμα να αφησουμε και τις jaguar f και e pace απεξω απο το συγκριτικο με τιγκουαν ατεκα κουγκα φορεστερ κλπ....
Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Είναι και αυτές βέβαια αφού από το Κάροκ έφτασε στα 50000 ...
Ακόμη μια αναζήτηση για οικογενειακό αμάξι (πλην Karoq)