Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ''Αναγκαστικη'' αγορα μεταχειρισμενου φθηνου diesel
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ''Αναγκαστικη'' αγορα μεταχειρισμενου φθηνου diesel
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 9 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    41
    198
    1583
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andreasg last edited by

      Εγω απο την αλλη και τα 4 αυτοκινητα που πηρα ηταν 'φθηνα' και τα 1 απο αυτα και low budget,το οποιο μαλιστα περασε τα πανδηνα στα χερια μου λογω ηλικιας (18 χρονων) και κανενα δεν εκανε κιχ.
      Οσον αφορα τα εξοδα εισαι ακριβως μεσα σε ολα εκτος απο το κοστος των service εφοσον μιλαμε για το C3 που εχει μονο 2 χρονια εγγυηση οποτε θεωρω οτι ειναι λιγοτερο το ποσο οπως επισης οτι π.χ. δεν θα παω στην αντιπροσωπεια για αλλαγη στα τακακια (η opel καποτε για το combo μου ζητησε 275 € για τακακια μπρος-πισω ).
      Αν παω σε leasing στο τελος του για να το κρατησω θα πρεπει να πληρωσω και καποιο ποσο (δεν νομιζω να το αναφερεις) η να ψαξω παλι απο την αρχη ειτε για αλλο leasing ειτε παλι για αγορα αυτοκινητου ενω αν το αγορασω κανονικα θα εχω ενα αυτοκινητο εστω και με πολλα χλμ. Εννοειται οτι αν ειχα καποιο φορολογικο οφελος το leasing ηταν μονοδρομος και δεν θα καναμε αυτη την συζητηση τωρα.
      Αυτο ειναι το σκεπτικο μου βεβαια....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        5 χρόνια εγγύηση δίνει γενικά η σιτροέν με διάφορες μορφές εδώ και χρόνια . Την είχα πάρει και εγώ στην δικιά μου πριν 9 χρόνια με 340 € .

        Εμένα με φοβίζουν τα χλμ και η μεταπώληση .

        Τα έχω ψάξει και εγώ καλά γιατί κυκλοφορούν ευκαιρίες στις προσφορές των εταιρειών για συγκεκριμένα μοντέλλα και εκδόσεις .

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andreasg last edited by

          Εμενα για 2 χρονια εργοστασιακη εγγυηση μου ειπαν στην αντιπροσωπεια της citroen. Δεν ρωτησα για επεκταση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stormold last edited by

            Την επέκταση την δίνουν δώρο. Εκτός αν πήγες στον ίδιο τον ΣΥΓΓΕΛΙΔΗ που χρεώνει τα πάντα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              p__nat last edited by

              2+3 είναι η εργοστασιακή εγγύηση:

              Εγγύηση Citroen

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                riverael1 last edited by

                https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 172329.asp

                Φιλε γνωριζεις γιαυτο; ατοκο 5 χρονια εγγυηση και ειδικες τιμες. Σου ταιριαζει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  Τωρα που το σκεφτομαι, μηπως να αγοραζες το μπαλενο στην μεσαια εκδοση στα 12500€ και στα 7χρονια ή στα 140.000 χλμ που τελειωνει η εγγυηση να κανεις μια αλλαγη με ενα μεταχειρησμενο μοτερ με λιγα χιλιομετρα και αλλαγες σε αμορτισερ, ελατηρια και συνεμπλοκ, φουσκες κτλ, αντε και ενα καλο βιολογικο καθαρισμο με τα υπολοιπα που σου περισσευουν απο το αρχικο κεφαλαιο των 14000€

                  Ετσι απο την στιγμη που τελειωσει η εγγυηση ή και λιγο παρακατω (καθως το αυτοκινητο σιγουρα βγαζει 200.000 χλμ ανετα) και μεχρι τη δεκαετια που θες να το κρατησεις θα εχεις ενα καλο αυτοκινητο και οχι ενα ταλαιπωρημενο απο τα πολλα χιλιομετρα.
                  Αν σε πιστεψουν για τις αλλαγες θα μπορεσεις να το πουλησεις εστω με οσα θα πιανει.

                  Πραγματικη καταναλωση θα εισαι στα 5,5 λιτρα, αλλα γλιτωνεις απο αλλα αγχη των ντιζελ

                  https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spi_duster last edited by

                    Ο τελευταίος που γνωρίζω να το έκανε αυτό ΛΑΠ είχε ένα μιραφιόρι... Ακόμη το έχει!

                    ....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andreasg last edited by

                      Φιλε Storm και p-nat 2 χρονια εγγυηση μου ειπε ο εδω αντιπροσωπος εκτος και αν μπερδευτικε και εννοουσε για ενα ελαφρως μεταχειρισμενο με 15.000 χλμ απο leasing που ειχε.

                      Φιλε riverael1 το γνωριζω για το προγραμμα αλλα το ατοκο ισχυει μονο για 3 χρονια και με την προκαταβολη που διαθετω η δοση βγαινει πανω απο τις δυνατοτητες μου.

                      Φιλε Lap δεν μπαινω σε τετοιες διαδικασιες με το baleno. Μου αρεσει,καλυπτει τους περισσοτερους τομεις και στανταρ που εχω θεσει εκτος απο της καταναλωσης. Για βενζινη ειναι οικονομικο παντως...

                      SPI-duster

                      Η αληθεια ειναι οτι βρεθηκα κοντα στην αγορα ενος panda με 23.000 χλμ μοντελο 2016 95 ps κρατωντας παραλληλα και το ibiza αλλα τελικα με προλαβε αλλος...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        terry308 last edited by

                        Έχεις καταλήξει κάπου ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          andreasg last edited by

                          Φιλε terry308 εχω κατασταλαξει σε 5 μοντελα. Πρεπει ομως πρωτα να φυγει το υπαρχον αυτοκινητο για να παρθει η τελικη αποφαση γιατι ρολο θα παιξει και η χρηματοδοτηση και επιτοκιο της καθε εταιριας στην επιλογη. Καποια απο τα 5 νομιζω οτι θα βγουν απο την λιστα λογω των παραπανω λογων.
                          Τωρα αν δεν πουληθει το υπαρχον αυτοκινητο σε καλη τιμη η μενω οπως ειμαι και 'φτιαχνω' τον βενζινα (το κραταω) η ψαχνω για ελαφρως μεταχειρισμενο diesel 2-3 χρονων 'ελληνικο' με λιγα χλμ π.χ. panda σε καλη τιμη αν και η συντηρηση 2 αυτοκινητων παρολο που μας χρειαζονται στην οικογενεια κοστιζει....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vagkirk last edited by

                            Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                            Ο τελευταίος που γνωρίζω να το έκανε αυτό ΛΑΠ είχε ένα μιραφιόρι... Ακόμη το έχει!

                            -Off topic-
                            Πω τι μου θύμησες...
                            Mirafiori 131 , το πρώτο αυτοκίνητο που θυμαμαι. Το είχε αγοράσει ο πατέρας μου πριν γεννηθώ 1300 , του έβαλε 1600 μτχ μετά από 3 χρόνια , μετά από λίγα χρόνια πάλι είχε ...πέσει ο προηγούμενος κινητήρας (έτσι νομίζω ήταν η μαστορικη ορολογία) άλλος κινητήρας 1600 special , πέταγε το φιατακι...είχε και πλάκα τότε λογικά αντί να αλλαζες αυτοκίνητο αλλαζες μηχανή.

                            Δεν ξέρω αν ήταν συνηθισμένο τότε ή αφορούσε μόνο τα Fiat άλλα δύο δεκαετίες + μετά έγινε μόδα πάλι με τους TSI στην Ελλάδα ...
                            (Τι ξεφτίλα και αυτή , αν και τυχερός εγώ δόξα τω θεώ , η κατάσταση αυτή αλλά κυριως η νοοτροπία των ιδιοκτητών να το κρύβουν μαζί με τα διάφορα προβλήματα και να σφυρίζουν αδιάφορα με έκανε να σιχαθω σχεδόν και το VAG αλλά κυρίως τους πελάτες της... )

                            Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Αλλαζαν κινητήρες για τα τεκμήρια . Επαιρνες το 1300 και την επόμενη μέρα πήγαινες στην αντιπροσωπεία και έβαζες το 1600 γιατί τάχα σου χάλασε σε 1 μέρα . Μετά άρχισαν τα ΚΤΕΟ και έπρεπε να επανέλθεις στην νομιμότητα .

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                andreasg last edited by

                                Παιδια τι γνωμη εχετε για suzuki swift 1.3 ddis? Ο κινητηρας της fiat δεν ειναι?
                                Επισης για chevrolet aveo 1.3 diesel? Θα εχω θεματα με ανταλλακτικα λογω απουσιας αντιπροσωπειας?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • H
                                  harisma23 last edited by

                                  Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα το Suzuki.
                                  Ο κινητήρας είναι ο γνωστός, αξιόπιστος και οικονομικός Fiat 1248cc.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sxinthecity last edited by

                                    Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                                    Μεταξύ των δύο θα προτιμούσα το Suzuki.
                                    Ο κινητήρας είναι ο γνωστός, αξιόπιστος και οικονομικός Fiat 1248cc.

                                    +1

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      andreasg last edited by

                                      Αυτη τη στιγμη παιζω αναμεσα σε skoda fabia 1.2 tdi και suzuki swift 1.3 χρονολογιας 2013 και τα 2. Αυριο θα ξερω λεπτομερειες για το fabia απο αντιπροσωπεια και ασφαλιστη...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        barimagas last edited by

                                        δες το σουσουκι που εχει καλυτερο μοτερ(fiat multijet). Το 1,2 tdi εχει αρκετους κραδασμους και τραβαει χειρότερα.

                                        Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                        Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kger last edited by

                                          Και εγώ δίνω συν στον φιατ αλλά με εμπειρία από punto. Πάντως φίλε (όχι ότι το ανέφερες) αλλά μακριά από corsa 1,3. Δύο γνωστοί χαντακωμένοι και οι 2 από αλλαγές DPF συν αντλία καυσίμου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            crektis01 last edited by

                                            Ο χρήστης Kger έγραψε:
                                            Και εγώ δίνω συν στον φιατ αλλά με εμπειρία από punto. Πάντως φίλε (όχι ότι το ανέφερες) αλλά μακριά από corsa 1,3. Δύο γνωστοί χαντακωμένοι και οι 2 από αλλαγές DPF συν αντλία καυσίμου.

                                            Παίζει να μιλάς για τον ίδιο κινητήρα. 🙂 Το Corsa έβαζε για χρόνια τον κινητήρα της Fiat!

                                            Dpf και αντλία είναι αλλού παπά ευαγγέλιο...

                                            Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 9 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr