Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή SUV έως 23.000€
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Επιλογή SUV έως 23.000€
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 15
    • 16
    • 4 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    303
    960
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alejandrok last edited by

      Ναι το φορολογικό μας είναι ανάποδο, αλλά όταν βλέπω εργοστασιακές τιμές τύπου T ROC 1.5 Advance (17.104€), δε μου φταίει κανένα φορολογικό, αλλά ο εισαγωγέας. Τέλος. Θα μπορούσε να το κάνει 16.999€ και να κατέβει η τελική τιμή σχεδόν 2000€. Οι πωλήσεις τους θα ανέβουν και αυτοί θα χάσουν ττπ, σκάρτα 100€, αλλά στα τέτοια τους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • monman2
        monman2 last edited by

        Ο χρήστης amagawd έγραψε:
        Η διαδρομη ειναι Αγιος Στεφανος -> ΕΟ -> Αχαρνες.

        Diesel σε αυτή τη διαδρομή θα έγραφε κάτω από 5 λίτρα στα 100, επειδή την ξέρω

        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          amagawd last edited by

          Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:

          Η διαδρομη ειναι Αγιος Στεφανος -> ΕΟ -> Αχαρνες.

          Diesel σε αυτή τη διαδρομή θα έγραφε κάτω από 5 λίτρα στα 100, επειδή την ξέρω

          Δεν θα διαφωνήσω.. παρόλα αυτά η κατανάλωση είναι καλή για βενζίνη

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • sargus
            sargus last edited by

            Ο χρήστης alejandrok έγραψε:
            Ναι το φορολογικό μας είναι ανάποδο, αλλά όταν βλέπω εργοστασιακές τιμές τύπου T ROC 1.5 Advance (17.104€), δε μου φταίει κανένα φορολογικό, αλλά ο εισαγωγέας. Τέλος. Θα μπορούσε να το κάνει 16.999€ και να κατέβει η τελική τιμή σχεδόν 2000€. Οι πωλήσεις τους θα ανέβουν και αυτοί θα χάσουν ττπ, σκάρτα 100€, αλλά στα τέτοια τους.

            Πολύ σωστός!

            Αλλά όπως είπε και ο Στεφάν, δυστυχώς το VW έχει μερικές από τις πιο βολικές/έξυπνες/σωστές προτάσεις στην αγορά και προσπαθεί να μαζέψει όλο το χρήμα. Το αν θα είναι το T-roc λίγο παραπάνω από εκεί που θα έπρεπε ίσως δεν τους νοιάζει ή ίσως να το θέλουν κιόλας για να ξεχωρίζουν τα 'ξαδερφάκια' και όποιος τσιμπήσει και τους τα δώσει, τσίμπησε, ειδάλλως μάλλον θα τα πάρουν στην άλλη τσέπη (seat, skoda).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              the-flying-dutchman last edited by

              Ο χρήστης Trogg έγραψε:
              Το T Roc οσο αφορα τα του vwgroup αν δεν κανω λαθος βασιζεται στην πλατφορμα ΜQB 1 οπως τα Tiguan Karoq kodiaq κλπ ενω το Arona στην πιο μικρη MQB 0 εξου και οτι εχει μικροτερες διαστασεις (μηκος) και χωρους απο αυτα αλλα μεγαλυτερες από το arona , είναι ένα golfaki υπερυψωμενο…

              Ακριβώς έτσι είναι και το καταλαβαίνεις απ'την ποιότητα κύλησης οτι ανήκει στην μεσαία κατηγορία. Εκεί που χάνει ξεκάθαρα από τα άλλα είναι στους λίγο μικρότερους χώρους και στα σκληρά πλαστικά. Είναι όμως και απ'τα φθηνότερα με τον μικρό κινητήρα.
              Πάντως εγώ αν δεν είχα θέμα εξωτερικού όγκου, μάλλον το ST-Line θα έπαιρνα....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                balex last edited by

                Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:

                Η διαδρομη ειναι Αγιος Στεφανος -> ΕΟ -> Αχαρνες.

                Diesel σε αυτή τη διαδρομή θα έγραφε κάτω από 5 λίτρα στα 100, επειδή την ξέρω

                Ετσι είναι, η συγκεκριμένη διαδρομή σε καμία περίπτωση δεν είναι αντιπροσωπευτική.. Γενικά παιδιά δεν έχει νόημα να αναφέρουμε καταναλώσεις για διαδρομές 20 χλμ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser last edited by

                  Εχει πλάκα όταν κάποιοι προσπαθούν να δικαιολογήσουν αυτά που τους αρέσουν και για τα μειονεκτήματα τους και την τιμή αγοράς . Να τους θυμίσω λοιπόν ότι το φορολογικό σύστημα ισχύει ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ .

                  Όπως επίσης ο Ερμής είναι ΑΝΑΔΡΟΜΟΣ για όλα τα αυτοκίνητα και όλες τις μάρκες...

                  Το Τ-ροκ είναι όμορφο στα μάτια πολλών και στα δικά μου . Αλλά δεν παύει να έχει το μεταξόνιο του Αιρκρός και των άλλων της Β κατηγορίας , τα σκληρά πλαστικά της Β κατηγορίας και την τιμή της επόμενης κατηγορίας .

                  Όπως έγραψα και πιο πριν στα 23000 , οι επιλογές είναι είτε Β κατηγορίας με τα πάντα όλα , είτε Γ κατηγορίας με τα βασικά , είτε κάτι ενδιάμεσα για το Τ-ροκ και το Κάροκ .

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    theonik last edited by

                    Καλημέρα σε όλους σας!

                    Πάντως μπορεί το Ford Kuga όντως να προσφέρεται σε καλή τιμή για τον εξοπλισμό του αλλά θεωρρώ για τα δεδομένα πχ περιοχών της Αθήνας με πρόβλημα πάρκιν θα προβληματίσει. 4,531 μέτρα μήκος δεν είναι λίγα δεδομένου βέβαια ότι προσφέρει και σχετικά μικρό χώρο αποσκευών (456 λίτρα) σε σχέση με Ateca, Karoq ακόμα και με T-Roc που είναι στα 445 λίτρα αλλά και 30 πόντους. Αυτό νομίζω είναι ένα μεγάλο μείον της Ford η οποία σε σχεδόν όλα της τα μοντέλα έχει μικρούς χώρους αποσκευών σε σχέση με το μήκος τους. Το Fiesta πχ είναι 50 λίτρα κάτω του Polo, το Ecosport άλλα 50 κάτω από το Arona πχ, το Focus 45 λίτρα κάτω από το Golf και τώρα το Kuga με 15 σχεδόν πόντους μεγαλύτερο μήκος από το Karoq προσφέρει 521-456= 65 λιγότερα λίτρα χώρο αποσκευών. Αυτό είναι και ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της νέα πλατφόρμας MQB του ομίλου VW και ελπίζω μελλοντικά αυτό να διορθωθεί καθώς τα Ford χωλένουν κατά την γνώμη μου μόνο σε αυτόν το τομέα σε σχέση με τα μοσχοπουλημένα ΙΧ του VAG Group.

                    Από την άλλη δεν ξέρουμε πώς μετράνε οι κατασκευαστές και τα λίτρα...Έχω ένα Qashqai του 2009 με 410 λίτρα πορτπαγκάζ...Ε λοιπόν, μέτρησα όλες τις διαστάσεις του και είναι ακριβώς ίδιες (ίδιες όμως!) με του νέου Qashqai (το έχει ένας συνάδελφος) που η Nissan αναφέρει πως έχει χωρητικότητα 430 λίτρα! Πού βρεθήκανε αυτά τα 20 λίτρα παραπάνω? Γιατί ίσως χωράει και ένα ακόμα ντενεκεδάκι λάδι της πεθεράς στο νέο QQ!!!!

                    Άρα σχετικά με τους χώρους καλό είναι να πηγαίνουμε με ένα απλό μέτρο και να τους συγκρίνουμε? Βάθος, πλάτος, ύψος!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aikibill last edited by

                      Υποσημείωση ότι το t roc έχει την παραπάνω χωρητικότητα πορτμπαγκάζ χωρίς ρεζέρβα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        theonik last edited by

                        Αν δεν κάνω λάθος τα 445 λίτρα τα έχει με την ρεζέρβα ανάγκης (έως 80km/h)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aikibill last edited by

                          Από όσο ξέρω με κιτ επισκευής έχει τα 445 και με ρεζέρβα δεν ξέρω αν κανονική η ανάγκης έχει 410.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • T
                            the_ace last edited by

                            Ο χρήστης theonik έγραψε:
                            Πάντως μπορεί το Ford Kuga όντως να προσφέρεται σε καλή τιμή για τον εξοπλισμό του αλλά θεωρώ για τα δεδομένα πχ περιοχών της Αθήνας με πρόβλημα πάρκιν θα προβληματίσει. 4,531 μέτρα μήκος δεν είναι λίγα δεδομένου βέβαια ότι προσφέρει και σχετικά μικρό χώρο αποσκευών (456 λίτρα) σε σχέση με Ateca, Karoq ακόμα και με T-Roc...

                            Όπως συμβαίνει με όλα τα οχήματα, θα πρέπει πρώτα να κοιτάξουμε τι θα κάνουμε, που θα πηγαίνουμε και τι χώρους έχουμε διαθέσιμους για parking. Οτιδήποτε πάνω από 4,5μ είναι άβολο για δύσκολα στενά, ενώ δυσκολεύει και αρκετά το παρκάρισμα (υπό την έννοια ότι δεν μπορείς να βρεις εύκολα θέση, όχι ότι δεν μπορεί να παρκάρει). Το ίδιο και χειρότερο ισχύει για τις επόμενες κατηγορίες, δηλαδή κοντά (κάτω ή πάνω) στα 5μ, όπου εκεί πλέον το πράγμα ζορίζει πάρα πολύ.

                            Όπως είχα πει λοιπόν και σε άλλους φίλους που σκέφτονται SUV της κατηγορίας (το Kuga ή κάποιο άλλο), πρώτα πρέπει να βεβαιωθούν ότι (α) μπορούν να το παρκάρουν στο σπίτι τους, (β) μπορούν να το παρκάρουν στην εργασία, και (γ) οι δρόμοι που κινούνται είναι 'λογικοί' (π.χ. δεν ζούνε στη Κυψέλη ή στο Παγκράτι) και μετά να δουν αν και τι μπορούν να 'χωρέσουν' εκεί.

                            Για το πορτμπαγκάζ του Kuga τα έχουμε επίσης πει, είναι απλώς επαρκές (αλλά υπάρχει η αιτιολόγηση των πολλαπλών) ενώ π.χ. το Focus είμαι σίγουρος ότι έχει χάσει ένα δυνητικό 20-25% επιπλέον πωλήσεων λόγω πορτμπαγκάζ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              theonik last edited by

                              Aikibill δεν βρίσκω πάντως κάποιο στοιχείο αξιόπιστο ώστε να απαντήσω 100% για το T-Roc.... ΓΙα να μην παρεκλίνουμε του θέματος ας το αφήσουμε μιας και στο φυλλάδιο η VW δεν αναφέρει. Τέσπα.

                              Για να επανέλθω στο θέμα των χώρων πολλές φορές οι μετρήσεις σε λίτρα ενός κατασκευαστή μοιάζουν με μετρήσεις της εργοστασιακής κατανάλωσης! Αυτό το θέμα θα ήθελα περισσότερο να θίξω καθώς και το ότι γενικά η Ford χωλένει στα μικρά συγκριτικά πορτπαγκαζ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alejandrok last edited by

                                Σήμερα έριξα μια πρώτη ματιά στο T-ROC.
                                Ο χώρος αποσκευών είναι 410 (όταν έχει ρεζέρβα) και θα ήθελα λίγο παραπάνω. Όσο αναφορά τα υπόλοιπα, πράγματι, πλαστικά και ταπετσαρίες είναι κατώτερης ποιότητας σε σχέση με τα μεγαλύτερα SUV της VW και σε σχέση με αρκετά από τον ανταγωνισμό. Θα ήθελα να κάνω και ένα Test Drive στο 1.0 που βγαίνει στα 22.000 με μεταλλικό και διχρωμία και με καλό εξοπλισμό.

                                criuser έχεις απόλυτο δίκιο και για τα δύο.
                                Το φορολογικό το ξέρουν όλοι οι εισαγωγείς και επιλέγουν τι θα κάνουν. Ειδικά στις περιπτώσεις που οι διαφορές για να αλλάξεις κλίμακα σε ένα μοντέλο είναι μικρότερες από τα 500€. Το t roc είναι ακριβώς όπως τα λες. Αξίζει αν θέλεις όπως και δήποτε να πάρεις VW SUV (ή μάλλον micro SUV) και μπορείς να φτάσεις μέχρι τα 22.000.

                                Sargos
                                Το VW Group ή καλύτερα ο εισαγωγέας, έχει και στη Skoda (στα μοντέλα που εγώ είδα) κακή για τον τελικό αγοραστή τιμολόγηση (πάντα σε σχέση με το Τέλος Ταξινόμησης). Για μένα για ανεξήγητο λόγο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alejandrok last edited by

                                  Από ότι έμαθα χτες η Skoda σταματάει το Kodiaq 1.4 με τα 125 άλογα και θα ξεκινήσει να το δίνει με τον 1.5. 150 άλογα.
                                  Δεν έχουν ακόμα αίσθηση για τιμή αλλά μάλλον η έκδοση Ambition θα ξεκινάει από τα 25.000€.

                                  Αν κάποιος θέλει ένα τόσο μεγάλο σε όγκο SUV, μπορεί να βρει τα κομμάτια που έχουν μείνει στους αντιπροσώπους με το 1.4 στα 22.500 και με καλό εξοπλισμό. O εξοπλισμός του Ambition στο Kοdiak (τουλάχιστο αυτό με το 1.4), είναι σκάλες ανώτερος από τον αντίστοιχο του Karoq Ambition. Άλλο ένα παράδοξο της Skoda.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    trogg last edited by

                                    Τα παντα ολα ακομη και στα 23.000 για τα Β Κατηγοριας αν εννοουμε gadgets και συστηματα ασφαλειας και παλι δε τα βρισκεις, ολο και κατι θα λειπει, ακομη και στο πολυαγαπημενο σου Aircross φιλε Cruiser που βεβαιια η τελικη του τιμη ειναι πολυ πιο κατω απο αυτο το ποσο...Το φορολογικο συστημα εγω προσωπικα το ανεφερα γιατι οι κλιμακες αλλαγης Τελων ταξινομησης σε εμποδιζουν να προσθεσεις σε ενα αμαξι αυτα που θα ηθελες να βαλεις και να πεις οτι ειναι πληρης. Τωρα τα των εισαγωγεων με τις ΑΛΤΠΦ ειναι και αυτο αλλο παιχνιδι δυστυχως...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Αφησα την γκλίτσα και τρίβεσαι , αλλά τώρα βοσκάω το κοπάδι , αργότερα αναλυτικά ..

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        trogg last edited by

                                        κοιτα αν εχεις κατι να απαντησεις απλα απαντα και περιμενουμε..το πνευμα σου και τις δηθεν πλακιτσες σου κρατα τες για τον εαυτο σου...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          odiki_asfaleia last edited by

                                          Δεν ξέρω τι λέτε, αλλά εγώ βλέπω χωροταξικά έργα από κάποιες εταιρείες που έπιασαν αυτό που θέλουν κάποιοι καταναλωτές - αγοραστές των Crossover κ.λ.π. και επιτέλους άρχισαν να βγάζουν αυτοκίνητα και όχι νταλίκες, μην πω φρεγάτες
                                          Ένας από αυτούς τους αγοραστές που θέλει να πάρει κάποιο αυτοκίνητο αυτού του τύπου χωρίς περιττό μήκος και βάρος είμαι και εγώ.
                                          Δύο παραδείγματα στα γρήγορα από διαφορετικές εταιρείες είναι το T-ROC που έχουν καταφέρει μεγάλους χώρους για το μήκος του και μόνο εγώ βλέπω πάρα πολύ καλή ποιότητα?
                                          Επίσης ακόμη και στο c3 aircross έχουν κάνει απίστευτη δουλειά με αποτέλεσμα να έχεις σε ένα μαζεμένο αυτοκίνητο, πορτμπαγκάζ ίδιο η ίσως και μεγαλύτερο από Κασκάι με κανονική ρεζέρβα και είναι και αρκετά ελαφρύ. Επειδή είδα και το T-Roc νομίζω δεν έχουν κάποια ιδιαίτερη διαφορά στο χώρο αποσκευών.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            infidel last edited by

                                            Τέλος εποχής για τα σεντάν μοντέλα της Ford στις ΗΠΑ

                                            Η Ford ανακοίνωσε ότι θα διακόψει σταδιακά τη διάθεση κάθε σεντάν μοντέλου της στις ΗΠΑ σε μια προσπάθεια να εστιάσει ακόμα περισσότερο τις δραστηριότητές της σε πιο επικερδή για την ίδια μοντέλα. Στα SUV, δηλαδή.

                                            http://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/telos-epohis-gia-ta-sentan-montela-tis-ford-stis-ipa?utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=website-rss

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 4 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr