-
Τα υπέρ του chr είναι πιο πολλα και πιο σημαντικα από την a class. Αν αποφασίσεις να δώσεις το παραπάνω που ζητά δεν θα το μετανοιωσεις. Η μερσεντα έχει το όνομα, λίγο καλύτερη ποιότητα και το άτοκο αλλά μόνο για 12 μήνες. Είναι πιο φθηνη αλλά αλλάζει και δεν έχει άδικο η γυναίκα σου, θα ναι σα να παίρνεις ένα παρόμοιο Α3
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Τα υπέρ του chr είναι πιο πολλα και πιο σημαντικα από την a class. Αν αποφασίσεις να δώσεις το παραπάνω που ζητά δεν θα το μετανοιωσεις. Η μερσεντα έχει το όνομα, λίγο καλύτερη ποιότητα και το άτοκο αλλά μόνο για 12 μήνες. Είναι πιο φθηνη αλλά αλλάζει και δεν έχει άδικο η γυναίκα σου, θα ναι σα να παίρνεις ένα παρόμοιο Α3Sent from my iPhone using Tapatalk
η αλήθεια είναι ότι με 4000e παίρνει crossover υβριδικό αυτόματο πολλά extra καλή εγγύηση και το σημαντικό πολύ φρέσκο αυτοκίνητο
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Όχι δεν είναι αυτόματο .Δεν ξέρω η γυναίκα μου που δεν είναι σχετική νε αυτοκινητα μου λέει αν πάρω το a class θα το μετανιώσω γιατί θα είναι σαν να παίρνω το ίδιο αυτοκίνητο με το a3 που έχω ,χωρίς ότι αλλάζει το μοντέλοSent from my iPhone using Tapatalk
Ακριβώς το ίδιο λέει και η γυναίκα μου όταν της δείχνω στο δρόμο κάποιο καινούριο πχ Megane , 308 , Leon κλπ ως αντικαταστάτη του Golf. Ενώ για το duster που το είδε σε κάποια διαφήμιση είπε μόνη της ότι ναι αυτό άξιζει είναι διαφορετικό , το ίδιο και για το CHR που της έδειξα κάπου (αν και αρχικά ...είπε θα μας παρεξηγήσουν γιατί δείχνει πολύ ακριβό, καλέ Toyota είναι της λέω , α οκ τότε μου απάντησε... )
Είναι πάντως αφοπλοστικο επιχείρημα αν το σκεφτείς , λίγα hatchback σύγχρονα έχουν να επιδείξουν κάτι πραγματικά νέο τα τελευταία 10 χρόνια σε σχέση πχ με το Α3 σου ή ακόμη και το Golf V , σε επιδόσεις δεν έχουν μεγάλες διαφορές , σε εμφάνιση τα ίδια περίπου , τα νεα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας είναι ακόμη στα σπάργανα, ενώ και τα multimedia συστήματα μπορείς να τα έχεις και aftermarket στο περίπου.
Πριν δέκα χρόνια μόνο και μόνο τα τουρμπακια όπως ο TSI του group αποτελούσε από μόνο του λόγος αλλαγής αυτοκινήτου.Τα νέα SUV αυτής της κατηγορίας είναι πραγματικά διαφορετικά και σε εμφάνιση γιατί είναι μόδα των τελευταίων χρόνων , η ψηλότερη θέση οδήγησης εχει τις χαρές της , πρακτικότητα ανώτερη ακόμη και μόνο για το ότι δεν σκύβεις για να μπεις ή να φορτώσεις - ξεφορτώσεις κλπ.
Σίγουρα ένα επιχείρημα υπέρ των χαμηλών είναι τουλάχιστον πως έχουν υψηλότερο δείκτη VFM αφού με λιγότερα χρήματα στην πλειοψηφία τους παίρνεις καλύτερα εξοπλισμένο αυτοκίνητο από τα ψηλότερα αδελφάκια τους.
Όπως και στην περίπτωση σου η Α σε αυτή την τιμή και εξοπλισμό ειναι πειρασμός δεν περνά απαρατήρητη σε σχέση με άλλα στην κατηγορία της , αλλά το CHR είναι τρομερά ενδιαφέρον αισθητικά και το υβριδικό που κοιτάς είναι το μέλλον στην αυτοκίνηση.
Μια σκέψη είναι να ξεχάσεις όλα τα παραπάνω και να επιλέξεις αυτό που σε κάνει να νιώθεις καλύτερα όταν το οδηγείς και όταν του ρίχνεις μια τελευταία ματιά όταν το έχεις παρκάρει.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
λόγος που αλλάζουν οι κωδικοί σε όλους τους κατασκευαστες είναι η αλλαγή του υπολογισμού κατανάλωσης και ρύπων και όλα τα συνακολουθα... Επίσης τα diesel από Σεπτέμβρη πρέπει να έχουν scr ( adblue)
Sorry για το off topic αλλα ξερουμε κατι περισσοτερο για αυτο? Αυτη τη στιγμη μονο peugeot και citroen νομιζω εχουν επιβατικα με adblue...
-
Ο χρήστης ils έγραψε:
Επισης είσαι αναγκασμένος για service να το πηγαινεις μόνο στην αντιπροσωπεία ενώ ότι άλλο παρεις με τη λήξη το πας όπου θες,υβριδικό ομως δεν μπορεις να το πας.- Και το υβριδικό μπορείς να το πάς όπου θές.
- Πραγματικά όμως δεν καταλαβαίνω τον λόγο που θέλει κάποιος να πηγαίνει για σερβις κάπου αλλού? Σε όσα αυτοκίνητα είχα (και είχα δοκιμάσει σε όλα!), δεν ήταν φτηνότερο το σερβις εκτός εξουσιοδοτημένου δικτύου και σε πολλές περιπτώσεις και το αποτέλεσμα ήταν προβληματικό.
Η a class είναι στα 22300e με καλο πακέτο εξοπλισμού για Mercedes πάντα ευχάριστο μέσα και δυνατότητα άτοκου διακανονισμού για 12 μήνες .
H A class ήδη άλλαξε μοντέλο (παρουσιάστηκε και επίσημα και στην Ελλάδα η νέα A class) για αυτό και δίνουν σε χαμηλή τιμή όσα παλιά έχουν απομείνει στοκαρισμένα. Δηλαδή θα πάρεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο που ήδη είναι προηγούμενο μοντέλο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
-
Φανη, ως κάτοχος υβριδικού επίτρεψε μου να αναφέρω ότι κατά το ετήσιο σερβις το εξουσιοδοτημένο κάνει συγκεκριμένο τεστ στο υβριδικό σύστημα και χορηγεί βέβαιωση καλής λειτουργίας για την ισχύ της εγγύησης του εν λόγω συστήματος.
Δεν ξέρω αν το τεστ αυτό μπορεί να γίνει από τρίτο συνεργείο, όποτε ναι για τα υβριδικά υπάρχει μάλλον δέσμευση εκτέλεσης των σερβις εκεί. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Φανη, ως κάτοχος υβριδικού επίτρεψε μου να αναφέρω ότι κατά το ετήσιο σερβις το εξουσιοδοτημένο κάνει συγκεκριμένο τεστ στο υβριδικό σύστημα και χορηγεί βέβαιωση καλής λειτουργίας για την ισχύ της εγγύησης του εν λόγω συστήματος.
Δεν ξέρω αν το τεστ αυτό μπορεί να γίνει από τρίτο συνεργείο, όποτε ναι για τα υβριδικά υπάρχει μάλλον δέσμευση εκτέλεσης των σερβις εκεί.Δεν διαφωνώ Στέφανε. Εφόσον η εγγύηση είναι σε ισχύ, σε όλα τα αυτοκίνητα κανονικά η απαίτηση είναι να γίνεται το σερβις σε εξουσιοδοτημένο.
Απλά λέω ότι πρακτικά ένα οποιοδήποτε συνεργείο μπορεί να κάνει το σερβις, αφού σύμφωνα με την Toyota δεν απαιτείται κάτι ξεχωριστό στο σερβις των υβριδικών (αφού το ηλεκτρικό σύστημα δεν υπόκειται σε σερβις).
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Φανη, ως κάτοχος υβριδικού επίτρεψε μου να αναφέρω ότι κατά το ετήσιο σερβις το εξουσιοδοτημένο κάνει συγκεκριμένο τεστ στο υβριδικό σύστημα και χορηγεί βέβαιωση καλής λειτουργίας για την ισχύ της εγγύησης του εν λόγω συστήματος.
Δεν ξέρω αν το τεστ αυτό μπορεί να γίνει από τρίτο συνεργείο, όποτε ναι για τα υβριδικά υπάρχει μάλλον δέσμευση εκτέλεσης των σερβις εκεί.Δεν διαφωνώ Στέφανε. Εφόσον η εγγύηση είναι σε ισχύ, σε όλα τα αυτοκίνητα κανονικά η απαίτηση είναι να γίνεται το σερβις σε εξουσιοδοτημένο.
Απλά λέω ότι πρακτικά ένα οποιοδήποτε συνεργείο μπορεί να κάνει το σερβις, αφού σύμφωνα με την Toyota δεν απαιτείται κάτι ξεχωριστό στο σερβις των υβριδικών (αφού το ηλεκτρικό σύστημα δεν υπόκειται σε σερβις).
Απαιτείται το ειδικό τεστ που γίνεται με ειδικό software.
Αρα μηχανικά και αλλού θα κάνεις service αλλά δεν θα πάρεις βεβαίωση για την καλή λειτουργία του υβριδικού με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Απαιτείται το ειδικό τεστ που γίνεται με ειδικό software.
Αρα μηχανικά και αλλού θα κάνεις service αλλά δεν θα πάρεις βεβαίωση για την καλή λειτουργία του υβριδικού με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό.Το ίδιο λέμε! Όπως είπα συμφωνώ 100% μαζί σου.
Δεν θα πάρεις την βεβαίωση (γιατί δεν κάνουν ουσιαστικά κάποια εργασία ώστε να υπάρχει πρόβλημα, απλά έναν έλεγχο κάνουν), άρα δεν θα έχεις την εγγύηση. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στα μη υβριδικά αυτοκίνητα, όσο είναι σε εγγύηση. Παντού κάνεις το service, αλλά χάνεις την εγγύηση.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εφόσον η εγγύηση είναι σε ισχύ, σε όλα τα αυτοκίνητα κανονικά η απαίτηση είναι να γίνεται το σερβις σε εξουσιοδοτημένο.Τεχνικά αυτό είναι λάθος. Υπάρχει και σχετικός νόμος ότι μπορείς να κανείς όπου θέλεις σέρβις αρκεί να τηρεις τις οδηγίες του κατασκευαστή.
-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Εφόσον η εγγύηση είναι σε ισχύ, σε όλα τα αυτοκίνητα κανονικά η απαίτηση είναι να γίνεται το σερβις σε εξουσιοδοτημένο.
Τεχνικά αυτό είναι λάθος. Υπάρχει και σχετικός νόμος ότι μπορείς να κανείς όπου θέλεις σέρβις αρκεί να τηρεις τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Σωστά τα λές. Σαφώς και είναι λάθος....και ισχύει και για τα υβριδικά.
Αλλά όλες οι εταιρείες το έχουν ως δικαιολογία και αρκετές (βλ. Suzuki πχ) το έχουν και στους όρους της εγγύησης. Νομικά ισχύει αυτό που γράφεις, αλλά πρακτικά μπλέκεις σε νομικό κυκεώνα γιατί θα πρέπει να αποδείξεις ότι η συντήρηση έχει γίνει σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή...άντε να το αποδείξεις αυτό, δεν είναι εύκολο.
-
Τυπικά βέβαια δεν χάνεις την εγγύηση αν ακολουθείς το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή και χρησιμοποιείς εγκεκριμένα ανταλλακτικά.
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Τυπικά βέβαια δεν χάνεις την εγγύηση αν ακολουθείς το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή και χρησιμοποιείς εγκεκριμένα ανταλλακτικά.Σωστά...αλλά δεν είναι μόνο το πρόγραμμα συντήρησης και τα ανταλλακτικά αλλά και η εργασία ότι έχει γίνει με τον προβλεπόμενο τρόπο.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Εφόσον η εγγύηση είναι σε ισχύ, σε όλα τα αυτοκίνητα κανονικά η απαίτηση είναι να γίνεται το σερβις σε εξουσιοδοτημένο.
Τεχνικά αυτό είναι λάθος. Υπάρχει και σχετικός νόμος ότι μπορείς να κανείς όπου θέλεις σέρβις αρκεί να τηρεις τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Σωστά τα λές. Σαφώς και είναι λάθος....και ισχύει και για τα υβριδικά.
Αλλά όλες οι εταιρείες το έχουν ως δικαιολογία και αρκετές (βλ. Suzuki πχ) το έχουν και στους όρους της εγγύησης. Νομικά ισχύει αυτό που γράφεις, αλλά πρακτικά μπλέκεις σε νομικό κυκεώνα γιατί θα πρέπει να αποδείξεις ότι η συντήρηση έχει γίνει σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή...άντε να το αποδείξεις αυτό, δεν είναι εύκολο.
Συμφωνώ μαζί σου γιαυτο και πρακτικά για αυτοκίνητο σε εγγύηση δεν θα συνιστούσα σέρβις εκτός εξουσιοδοτημένου συνεργείου. Από εκεί και πέρα αποδείξεις γαι λάδια ξύδια να έχεις όρεξη να κρατάς σε αρχείο και συγγενή δικηγόρο να έχεις και δεν μπορείς να μην δικαιωθείς.
-
Εγώ έκανα τλκ παραγγελία, παράδοση τον Ιούλιο!
Με tech pack -
Καλοτάξιδο
Με εχει εντυπωσιάσει πραγματικά ο συνδιασμός αυτόματου και υβριδικού κινητήρα.
Μακράν πολύ ανώτερος συνδιασμός από οτιδηπότε κυκλοφορεί για μέσα στην πόλη ενώ είναι ξεκούραστο και στον ανοικτό δρόμο.
-
Αυτό πιστεύω και εγω και γι αυτό κατέληξα στο συγκεκριμένο και ας χασω λιγο απο χώρους.
Δεν σου κρύβω πως 2η επιλογή ειχα το HRV αλλα μία η ελλειψη τεστ ντραιβ και ο αναξιοπιστος αντιπροσωπος εδω δεν μου άφησαν επιλογή. -
Hrv το ποιο έρημο εσωτερικό που υπάρχει και εδώ στη Ελλάδα είναι πανάκριβο και οι πουλάει 5-10 το μηνα
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ο χρήστης katsim έγραψε:
Αυτό πιστεύω και εγω και γι αυτό κατέληξα στο συγκεκριμένο και ας χασω λιγο απο χώρους.
Δεν σου κρύβω πως 2η επιλογή ειχα το HRV αλλα μία η ελλειψη τεστ ντραιβ και ο αναξιοπιστος αντιπροσωπος εδω δεν μου άφησαν επιλογή.Καλοτάξιδο να ειναι , αλλα νομιζω οτι δεν απέχουν λιγο σε χώρους τα 2 αυτοκίνητα. Το hrv εχει πολυ μεγαλύτερο πορτ παγκαζ (450λ) το μπόνους των μαγικών καθισμάτων ενω ειναι πολυ πιο φωτεινό για τους πισω επιβάτες. Φυσικα αυτα που λες για τον αντιπροςωπο ειναι το μεγάλο μείον όλων των χοντα.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Αυτό πιστεύω και εγω και γι αυτό κατέληξα στο συγκεκριμένο και ας χασω λιγο απο χώρους.
Δεν σου κρύβω πως 2η επιλογή ειχα το HRV αλλα μία η ελλειψη τεστ ντραιβ και ο αναξιοπιστος αντιπροσωπος εδω δεν μου άφησαν επιλογή.Καλοτάξιδο να ειναι , αλλα νομιζω οτι δεν απέχουν λιγο σε χώρους τα 2 αυτοκίνητα. Το hrv εχει πολυ μεγαλύτερο πορτ παγκαζ (450λ) το μπόνους των μαγικών καθισμάτων ενω ειναι πολυ πιο φωτεινό για τους πισω επιβάτες. Φυσικα αυτα που λες για τον αντιπροςωπο ειναι το μεγάλο μείον όλων των χοντα.
βρε παιδια το Hrv είναι πανάκριβο και παίρνει βραβείο ασκημιας εσωτερικής σχεδίασης
Sent from my iPhone using Tapatalk
Toyota C-HR 2016