-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Τότε θα ήταν... μίνι και θα κόστιζε τα διπλάσια. [emoji38]Χαχα σωστο
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Τότε θα ήταν... μίνι και θα κόστιζε τα διπλάσια.Χαχχαχα! Σωστό και αυτό.
Εγώ είπα εξ'αρχης το αμάξι είναι πολύ καλό και στριφτερο,με μόνο ένα μείον την ηχομόνωση.Τα πλαστικά δεν με νοιάζουν .
Ιγνάτιε, νομίζω στην αρχική μου κριτική και εγώ είπα οτι έχει καλό τιμόνι και συμπεριφορά στις στροφές, απλά, όταν δεν οδηγείς μόνος πια συχνά και δεν έχεις τόσες ευκαιρίες να 'στρίβεις', έ, για ενα αυτοκίνητο πόλης η ηχομόνωση-άνεση έπρεπε να ειναι εξίσου καλά. Οντως όμως, τα πάει εξαιρετικά στις στροφές. Η γυναίκα μου δίπλα γέλαγε στο δαχτυλίδι και παρ'ολο που ειναι σχεδον 360 μοίρες, όταν τέλειωσε μου λέει 'πάμε ξανά' . Μάλλον γι'αυτο όταν είπα να το πουλήσουμε σε 3μηνο για Πόλο μου είπε οτι το Πόλο ειναι σα να αγοράζεις φουρνο/κουζινα.. δε της κάνει κλίκ...
Μιά χαρά ρε παιδια δεν ειναι οι φουρνοι και τα ψυγεία...;;; -
Κοίτα ήμουν και είμαι της άποψης ότι το αμάξι πρέπει να σου βάζει ένα χαμόγελο στα χείλη όταν το οδηγάς.Βεβαια αυτό το χαμόγελο για τον καθένα προέρχεται από διαφορετικούς λόγους.Πχ εγώ θέλω το αμάξι μου να έχει νεύρο,να φρενάρει να στρίβει και να είναι αξιόπιστο.Γι'αυτο το λόγο και επειδή γίναμε τρεις πήρα αυτό που πήρα σε οικογενειακό προσανατολισμό βέβαια (θα είχα πάρει άλλο μόνος μου). Οφείλω να ομολογήσω ότι το ευχαριστιεμαι κάθε φορά που το οδηγώ.Τωρα αν μου έδινες ένα αμάξι πιο αργό, λιγότερο στριφτερο και με υποψία χειρότερης αξιοπιστίας ΑΛΛΑ με καλύτερο σαλόνι -πλαστικα ,πιο Μουράτο και με καλύτερη ηχομόνωση (και αυτό που έχω καλή έχει) μόνο μίζερο θα με έκανε πάρα πιο ευτυχισμένο.Ο καθένας έχει προτεραιότητες.Θεωρω ότι το swift είναι το μόνο που ανταγωνίζεται το fiesta στα λεφτά του .Όλα τα άλλα είναι πολύ πίσω.Βεβαια έχει και αυτό το μείον του.
Ενας συνάδελφος ψάχνει αμάξι για το γιό του.Κοιταξε πολλά.Λοποιν σε σχέση τιμή -αμαξι κατέληξε μόνο στο fiesta -swift.Και καταλήξαμε έχουν αρκετά κοινά οδηγοκεντρικα στοιχεία και διαφέρουν στα εξής:
Swift:χειρότερη ηχομόνωση, χειρότερα πλαστικά
Fiesta: χειρότερη κατανάλωση,αξιοπιστία? -
Αλεχαντρο μια χαρα θτο ειπε η θυδηγος! Ε οχι να αφησεις το ομορφοτερο θουιφτ που εχει φτιαχτει για το κρικετ πολο οπωθ το λενε... Χαχαχα!
-
Εχω την αισθηση οτι η ηχομονωση που επιλεχθηκε δεν εχει να κανει με το σασι και το συνολικο βαρος αλλα με το οριακο του κοστος που επιλεχθηκε. Ειναι ομορφο και στυλατο ( ιδιαιτερα με τα led φωριατικα) και στηριζομενοι πανω σε αυτο ειπαν να βγαλουν κανα ευρω εξτρα.
Δηλαδη με εξτρα 10 κιλα ηχομονωση σε σημεια κλειδια οπως θολοι και πισω απο το ταμπλο το αυτοκινητο θα ηταν αθορυβο. Δηλαδη απο τα 860 θα ταν 870 κιλα.
Το αμαξωμα ως αμαξωμα ειναι πουπουλοhttp://www.auto-decibel-db.com
Suzuki Swift 1.2 2017
ρελαντι= 36.2db
90χιλ=62.8db
100χιλ=66.9db
110χιλ=67.4db
120χιλ=69.6db
130χιλ=72.3dbSuzuki Swift 1.2 2011
45.7
65.0
68.6
68.7
70.4
72.1
Citroen C3 1.2 2017
43.9
61.2
64.4
65.1
67.9
71.0
Skoda Fabia 1.2 2016
37.0
61.1
64.6
65.1
67.4
70.6Volkswagen Polo 1.0 2017
39.0
61.1
64.6
65.0
66.4
69.6
Seat Ibiza 1.0 2017
39.2
62.3
65.0
65.5
66.8
69.0(οφφτοπικ τελικα αν τα δεδομενα ειναι σωστα και τα αποτελεσματα αφορουν ιδιους κινητηρες τα σεατ ιμπιζα και πολο δεν εχουν διαφορα στην ηχομονωση και ειχα λαθος στο αντιστοιχο θρεντ που ανεφερα για διαφορες)
Για μετρο συγκρισης καθε 3 db απαιτηται διπλασια ισχυς απο την πηγη του ηχου (οπως π.χ στα ηχεια), αλλα για διπλασια ενταση στο αυτι, απαιτουνται 10 db.
Τα 3 db οντως εχουν μια αλφα αισθητη διαφορα. -
Η εκδοση με τον 1.0 κινητήρα συνδυάζεται σε κάποιο πακέτο με full led φώτα? H GLX? Αύριο μάλλον θα γίνει test drive και προσανατολιζόμαστε σ αυτόν τον κινητήρα.
-
Ο χρήστης Lap έγραψε:
Εχω την αισθηση οτι η ηχομονωση που επιλεχθηκε δεν εχει να κανει με το σασι και το συνολικο βαρος αλλα με το οριακο του κοστος που επιλεχθηκε. Ειναι ομορφο και στυλατο ( ιδιαιτερα με τα led φωριατικα) και στηριζομενοι πανω σε αυτο ειπαν να βγαλουν κανα ευρω εξτρα.
Δηλαδη με εξτρα 10 κιλα ηχομονωση σε σημεια κλειδια οπως θολοι και πισω απο το ταμπλο το αυτοκινητο θα ηταν αθορυβο. Δηλαδη απο τα 860 θα ταν 870 κιλα.
Το αμαξωμα ως αμαξωμα ειναι πουπουλοhttp://www.auto-decibel-db.com
Suzuki Swift 1.2 2017
ρελαντι= 36.2db
90χιλ=62.8db
100χιλ=66.9db
110χιλ=67.4db
120χιλ=69.6db
130χιλ=72.3dbSuzuki Swift 1.2 2011
45.7
65.0
68.6
68.7
70.4
72.1
Citroen C3 1.2 2017
43.9
61.2
64.4
65.1
67.9
71.0
Skoda Fabia 1.2 2016
37.0
61.1
64.6
65.1
67.4
70.6Volkswagen Polo 1.0 2017
39.0
61.1
64.6
65.0
66.4
69.6
Seat Ibiza 1.0 2017
39.2
62.3
65.0
65.5
66.8
69.0(οφφτοπικ τελικα αν τα δεδομενα ειναι σωστα και τα αποτελεσματα αφορουν ιδιους κινητηρες τα σεατ ιμπιζα και πολο δεν εχουν διαφορα στην ηχομονωση και ειχα λαθος στο αντιστοιχο θρεντ που ανεφερα για διαφορες)
Για μετρο συγκρισης καθε 3 db απαιτηται διπλασια ισχυς απο την πηγη του ηχου (οπως π.χ στα ηχεια), αλλα για διπλασια ενταση στο αυτι, απαιτουνται 10 db.
Τα 3 db οντως εχουν μια αλφα αισθητη διαφορα.εξαιρετικός! πάντως αμαρτία είναι να χαντακωνουν τόσο ωραίο αυτοκίνητο για αυτό το λόγο... Βέβαια τα νούμερα δεν δείχνουν τόση χαοτική διαφορά! Υποψιάζομαι και τα λάστιχα μήπως φταίνε σε αυτό και με αλλαγή βελτιώνεται πολύ!
-
Ο χρήστης chris85 έγραψε:
Η εκδοση με τον 1.0 κινητήρα συνδυάζεται σε κάποιο πακέτο με full led φώτα? H GLX? Αύριο μάλλον θα γίνει test drive και προσανατολιζόμαστε σ αυτόν τον κινητήρα.Στην 1.0 GLX, γράφει πως είναι LED προβολείς,σε σχέση με την GL+ που είναι αλογόνου.
Δες εδώ: http://auto.suzuki.gr/photo/master/2018 ... 929636.pdf (σελ. 10/11)
-
Τα νουμερα ειναι μια εικονα, μιας και δεν αναφερουν πως εχουν καποιο συγκεκριμενο τροπο μετρησης, ή καποιο προτυπο.
Θεωρω πως προερχονται απο καποιο περιοδικο που πιθανολογω και παλι πως μετρα στο ιδιο οδοστρωμα με τα ιδια οργανα. Αν παραβλεψουμε ολα αυτα και τα δεχτουμε τοτε θα μπορεσουμε να συγκρινουμε εστω πλασματικα.Παντως το θεμα της ηχομονωσης που αναφερουν οι ιδιοκτητες του αυτοκινητου εμφανιζεται και στα νουμερα, συνεπως τα κανει κατα καποιο τροπο αποδεκτα.
Αξιζει να σημειωθει η λεπτομερεια του ρελαντι καθως ειναι απιστευτα χαμηλα ανεξαρτητως κατηγοριας γεγονος που δειχνει πως αυτος ο ντουαλτζετ ειναι τρομερα ραφιναρισμενος στα χαμηλα. Το εχω αναφερει ξανα και στο μπαλενο θρεντ. Μετα οταν αρχιζουν οι θορυβοι απο την κυληση ανεβαινουν τα νουμερα,
Υπαρχουν λαστιχα με μονωση εσωτερικη οπου αναφερουν μεχρι και 9 db μειωση του ηχου, δηλαδη μειωση του ηχου στο μισο.
-
Ο χρήστης chris85 έγραψε:
Η εκδοση με τον 1.0 κινητήρα συνδυάζεται σε κάποιο πακέτο με full led φώτα? H GLX? Αύριο μάλλον θα γίνει test drive και προσανατολιζόμαστε σ αυτόν τον κινητήρα.LED έχει μπρος πίσω. Ηταν ένας λόγος βασικός που πήγα στην GLX μιας και αλλάζει εντελώς το αυτοκινητο εμφανησιακά. Πίσω έχουν ενα C σχήμα που μου αρέσει (αν και δε το βλέπω εγω... χεχε).
ΩΣΤΟΣΟ, πάλι λιγο τσίριγμα, κατα τη δική μου υποκειμενική άποψη, τα φώτα ειναι αρκετά αδύναμα. Ιδιως πορείας/προβολείς όταν 'παιζω' λιγο σε διασταυρώσεις το βράδυ, η διαφορά μου μοιάζει μικρή. Σε ταξίδι πάλι τους προβολείς τους βρίσκω απλά επρακείς. Οποτε, αν το θέμα σου δεν ειναι μόνο το εμφανησιακό, τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας στη GLX έκδοση.Εχω την αισθηση οτι η ηχομονωση που επιλεχθηκε δεν εχει να κανει με το σασι και το συνολικο βαρος αλλα με το οριακο του κοστος που επιλεχθηκε.
Λαπ, ευχαριστούμε για της πληροφορίες. Ιγνάτιε, πρέπει να έχεις δίκιο σχετικά με τα λαστιχα μιας και εχει οικολογικά Μπριτζστουν. Ισως να τα αλλάξω πια μετά το καλοκαίρι (καινουργια ακομα της μάνα του) με πιο ήσυχα.
Αλεχαντρο μια χαρα θτο ειπε η θυδηγος! Ε οχι να αφησεις το ομορφοτερο θουιφτ που εχει φτιαχτει για το κρικετ πολο οπωθ το λενε... Χαχαχα!
χεχε... για τη συγκεκριμένη πιο σωστά θα πήγαινε κινέζικη προφορά
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
Αλεχαντρο μια χαρα θτο ειπε η θυδηγος! Ε οχι να αφησεις το ομορφοτερο θουιφτ που εχει φτιαχτει για το κρικετ πολο οπωθ το λενε... Χαχαχα!
χεχε... για τη συγκεκριμένη πιο σωστά θα πήγαινε κινέζικη προφορά
Τέσπα Κινέζικα δεν γνωρίζω Σε κάθε περίπτωση όμως πραγματικά σε συγχαίρω για την επιλογή σου. Καλύτερα μιας ώρας σουζούκι και σουϊφτ παρά ένα καρέντα κι ας ήταν της πεθεράς μου γκιφτ!
-
Ο χρήστης alejandro έγραψε:
LED έχει μπρος πίσω. Ηταν ένας λόγος βασικός που πήγα στην GLX μιας και αλλάζει εντελώς το αυτοκινητο εμφανησιακά. Πίσω έχουν ενα C σχήμα που μου αρέσει (αν και δε το βλέπω εγω... χεχε).
ΩΣΤΟΣΟ, πάλι λιγο τσίριγμα, κατα τη δική μου υποκειμενική άποψη, τα φώτα ειναι αρκετά αδύναμα. Ιδιως πορείας/προβολείς όταν 'παιζω' λιγο σε διασταυρώσεις το βράδυ, η διαφορά μου μοιάζει μικρή. Σε ταξίδι πάλι τους προβολείς τους βρίσκω απλά επρακείς...Δηλαδη θεωρεις οτι τα LED φωτα δεν ειναι τοσο δυνατα? Εντυπωση μου κανει γιατι θεωρητικα ειναι μια αναβαθμιση στο φωτισμο..
Επισης μεγαλη σκαλα ειναι ο ιδιος προβολεας ετσι? Γιατι ειδα μονο ενα προτζεκτορα εχει (Η4). -
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Λοιπον έχω προσφορά για το 1.2 GL+ μεταλλικό χρώμα στα 13700 με το κλειδί στο χέρι, για αμάξι άμεσα παραδοτέο.
Ρωτώ λοιπόν:
- Πάω σε 1.2 ή στον 1.0 με τα 112 άλογα?
- Η προσφορά κρίνεται ικανοποιητική?
- Αν θέλω διχρωμία υπάρχει aftermarket λύση? (για μαύρη οροφή)
- Κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω?
-
Αν θέλεις γκάζι να προτιμήσεις το 1000αρι. Το 1.2 θα κινείται αξιοπρεπώς βέβαια, αλλά δεν θα έχει τις ρεπρίζ του τούρμπο. Βέβαια από την άλλη θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για τις μελλοντικές επικαθίσεις αν πας στο 1.2 έμμεσου ψεκασμού.
Να δεις αν μπορεί να σου κάνει δώρο κανονική ρεζέρβα το κόστος τις με το επιπλέον κάλυμμα και όλα τα σχετικά είναι κοντά στα 300ε. -
Moυ έκοψε ήδη 300 ευρώ.
Δε με ενδιαφέρει το γκάζι, όσο το να μπορώ να κάνω μια προσπέραση σε μια στιγμή που θα χρειαστεί. Με καλύπτει σε αυτό ο ατμοσφαιρικός κινητήρας?
Η εναλλακτική είναι το yaris.
-
Αν σκοπος δεν ειναι ο σπορ χαρακτηρας θεωρω καλυτερο το yaris.
Ο 1.5 της τουοτα ειναι πολυ καλος, εχει 6 αρι κιβωτιο και εχει καλη θερμικη αποδοση, με χρηση δυο διαφορετικων τροπων λειτουργιας αναλογα τις συνθηκες (οττο και ατκισον)
Εχει αεροσακο και για τα γονατα κατι που ειναι σπανιο και το προσεφερε και το προηγουμενο σουιφτ και φιεστα αλλα το σταματησαν στις νεοτερες γενιες.Δεν προσφερεται ομως με εργοστασιακο κρουιζ κοντρολ και η θεση οδηγησης ειναι καλη χωροταξικα αλλα το τιμονι ειναι καπως σε αβολη θεση, κατι σαν φορτηγακι.
-
Το γιάρις πρέπει να είναι και καλύτερο σε χώρους και επίσης σίγουρα θα έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία σαν μεταχειρισμένο από σουίφτ.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Τέσπα Κινέζικα δεν γνωρίζωΣπύρο, 7 χρόνια τα παλεύω και ακόμα σε φάση λα λα η λόλα...
Επισης μεγαλη σκαλα ειναι ο ιδιος προβολεας ετσι? Γιατι ειδα μονο ενα προτζεκτορα εχει (Η4).
Ναι Πετραν, έχει 1 προτζεκτορα μέσα. Τι να πω, ειναι απλά υποκειμενική προσωπική γνώμη. Φυσικά κάποιος μπορει να παραθέσει νούμερα και να πει οτι ειναι πολύ καλύτερα. Ισως να έχει να κάνει και με το πιο ψυχρό χρώμα που γενικά εμένα με ενοχλέι και τα βλέπω όλα λιγο πιο 'φλατ' σε σχέση με λαμπες που έχουν πιο θερμό χρώμα. Παντα υποκειμενικά μιλάω.
- Αν θέλω διχρωμία υπάρχει aftermarket λύση? (για μαύρη οροφή)
- Κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω?
Χρήστο, μια χαρά ειναι ο 1.2. Δε βάζει φωτια στο δρόμο αλλά ειναι αρκετά ευχάριστος κινητήρας. Για το (3) ναι, και εμενα μου ειπαν οτι αν θελω μπορουν να με παραπεμψουν σε συνεργάτη τους να μου βάλει φιλμ. ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ήταν γύρω στα 200ε. Δε το έκανα, δεν άξιζε. Εβαλα μεμβράνες ανιηλιακές μιας και άλλο ενα κακο του Σουιφτ ειναι οτι τα τζαμια έχουν 0 φιλτραρισμα της ακτινοβολίας. Δεν έχω ξανααισθανθει τόσο κάψιμο στο χέρι σε 'κανουνργιο' αυτοκίνητο. Το παρέλαβα Ιουλιο με καύσωνα και στη βδομάδα το πήγα για μεμβράνες γιατι δεν άντεχα μέσα.
Για το (4) εσυ προφανώς κοιτας εκδόσεις GL+ σωστά; Προσωπικά θα κοίταζα αν μπορουν να βαλουν πίσω προσκέφαλα ρυθμιζόμενα μιας και τα εξωγκόματα που εχουν ειναι απλα επικίνδυνα. Το ξαναλέω, απαράδεκτη γυφτιά και απορώ πως παίρνουν έγκριση κυκλοφορίας.Δεν προσφερεται ομως με εργοστασιακο κρουιζ κοντρολ και η θεση οδηγησης ειναι καλη χωροταξικα αλλα το τιμονι ειναι καπως σε αβολη θεση, κατι σαν φορτηγακι.
Οταν πήγα σε έκθεση να το δω, όπως μπηα βγήκα μιας και η θέση οδήγησης ειναι η πιο περίεργη που έχω βρεθέι ποτέ. Πολύ χαμηλά το τιμόνι όπως και γενικά το ταμπλό. Μιας και δεν ειμαι πρώτο μπόι, το ανεβάζω αρκετά το κάθισμα και ίσως και αυτό να έχει σχέση. Αλλά το βρήκα πολύ άβολο/περίεργο το πως έχουν τα πράγματα μέσα στο Γιαρις. Επίσης, θεωρώ οτι ήταν που ήταν αλλά το ξεφτύλισαν σχεδιαστικά, Ομως το υβριδικό ειναι ΤΟ εργαλείο μέσα στη πόλη.
-
Ειχα βαλει αντιστοιχα και στο μπαλενο θρεντ, να βαλω και εδω μιας και τα βρηκα
Στο πρασινο η παλαια πλατφορμα με τις καθετες ενισχυσεις οι οποιες προσθετουν βαρος

Στο πορτοκαλι η νεα πλατφορμα χωρις καθετες ενισχυσεις που σε συνδιασμο και με το χαλυβα υπερυψηλης αντοχης προσφερουν χαμηλοτερο βαρος

Οπου κανει γωνια το βελακι ηθελε εξτρα ενισχυση σε χαλυβα ο οποιος προσθετε βαρος


Η νεα πλατφορμα συμφωνα με την αυτοματη μεταφραση δινει 30% αυξηση της καθετης ακαμψιας.

https://car.watch.impress.co.jp/img/car ... 1.jpg.html
-
ΛΑΠ μαζί με τον Στορμ πρέπει να κάνετε ομάδα. Ο ένας για τα μέσα και ο άλλος για τα έξω. Χαίρομαι που υπάρχετε σε αυτό το φόρουμ και ας μη συμφωνούμε πάντα και σε όλα. Πολύ καλή ενημέρωση!
Suzuki Swift A2L (2017)