Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 189
    • 190
    • 17 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    3799
    106830
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos-golf last edited by

      Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
      Τότε θα ήταν... μίνι και θα κόστιζε τα διπλάσια. [emoji38]

      Χαχα σωστο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alejandro last edited by

        Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
        Τότε θα ήταν... μίνι και θα κόστιζε τα διπλάσια.

        Χαχχαχα! Σωστό και αυτό.

        Εγώ είπα εξ'αρχης το αμάξι είναι πολύ καλό και στριφτερο,με μόνο ένα μείον την ηχομόνωση.Τα πλαστικά δεν με νοιάζουν .

        Ιγνάτιε, νομίζω στην αρχική μου κριτική και εγώ είπα οτι έχει καλό τιμόνι και συμπεριφορά στις στροφές, απλά, όταν δεν οδηγείς μόνος πια συχνά και δεν έχεις τόσες ευκαιρίες να 'στρίβεις', έ, για ενα αυτοκίνητο πόλης η ηχομόνωση-άνεση έπρεπε να ειναι εξίσου καλά. Οντως όμως, τα πάει εξαιρετικά στις στροφές. Η γυναίκα μου δίπλα γέλαγε στο δαχτυλίδι και παρ'ολο που ειναι σχεδον 360 μοίρες, όταν τέλειωσε μου λέει 'πάμε ξανά' . Μάλλον γι'αυτο όταν είπα να το πουλήσουμε σε 3μηνο για Πόλο μου είπε οτι το Πόλο ειναι σα να αγοράζεις φουρνο/κουζινα.. δε της κάνει κλίκ...
        Μιά χαρά ρε παιδια δεν ειναι οι φουρνοι και τα ψυγεία...;;;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ignantios last edited by

          Κοίτα ήμουν και είμαι της άποψης ότι το αμάξι πρέπει να σου βάζει ένα χαμόγελο στα χείλη όταν το οδηγάς.Βεβαια αυτό το χαμόγελο για τον καθένα προέρχεται από διαφορετικούς λόγους.Πχ εγώ θέλω το αμάξι μου να έχει νεύρο,να φρενάρει να στρίβει και να είναι αξιόπιστο.Γι'αυτο το λόγο και επειδή γίναμε τρεις πήρα αυτό που πήρα σε οικογενειακό προσανατολισμό βέβαια (θα είχα πάρει άλλο μόνος μου). Οφείλω να ομολογήσω ότι το ευχαριστιεμαι κάθε φορά που το οδηγώ.Τωρα αν μου έδινες ένα αμάξι πιο αργό, λιγότερο στριφτερο και με υποψία χειρότερης αξιοπιστίας ΑΛΛΑ με καλύτερο σαλόνι -πλαστικα ,πιο Μουράτο και με καλύτερη ηχομόνωση (και αυτό που έχω καλή έχει) μόνο μίζερο θα με έκανε πάρα πιο ευτυχισμένο.Ο καθένας έχει προτεραιότητες.Θεωρω ότι το swift είναι το μόνο που ανταγωνίζεται το fiesta στα λεφτά του .Όλα τα άλλα είναι πολύ πίσω.Βεβαια έχει και αυτό το μείον του.
          Ενας συνάδελφος ψάχνει αμάξι για το γιό του.Κοιταξε πολλά.Λοποιν σε σχέση τιμή -αμαξι κατέληξε μόνο στο fiesta -swift.Και καταλήξαμε έχουν αρκετά κοινά οδηγοκεντρικα στοιχεία και διαφέρουν στα εξής:
          Swift:χειρότερη ηχομόνωση, χειρότερα πλαστικά
          Fiesta: χειρότερη κατανάλωση,αξιοπιστία?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spi_duster last edited by

            Αλεχαντρο μια χαρα θτο ειπε η θυδηγος! Ε οχι να αφησεις το ομορφοτερο θουιφτ που εχει φτιαχτει για το κρικετ πολο οπωθ το λενε... Χαχαχα!

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Εχω την αισθηση οτι η ηχομονωση που επιλεχθηκε δεν εχει να κανει με το σασι και το συνολικο βαρος αλλα με το οριακο του κοστος που επιλεχθηκε. Ειναι ομορφο και στυλατο ( ιδιαιτερα με τα led φωριατικα) και στηριζομενοι πανω σε αυτο ειπαν να βγαλουν κανα ευρω εξτρα.
              Δηλαδη με εξτρα 10 κιλα ηχομονωση σε σημεια κλειδια οπως θολοι και πισω απο το ταμπλο το αυτοκινητο θα ηταν αθορυβο. Δηλαδη απο τα 860 θα ταν 870 κιλα.
              Το αμαξωμα ως αμαξωμα ειναι πουπουλο

              http://www.auto-decibel-db.com

              Suzuki Swift 1.2 2017
              ρελαντι= 36.2db
              90χιλ=62.8db
              100χιλ=66.9db
              110χιλ=67.4db
              120χιλ=69.6db
              130χιλ=72.3db

              Suzuki Swift 1.2 2011
              45.7
              65.0
              68.6
              68.7
              70.4
              72.1
              Citroen C3 1.2 2017
              43.9
              61.2
              64.4
              65.1
              67.9
              71.0
              Skoda Fabia 1.2 2016
              37.0
              61.1
              64.6
              65.1
              67.4
              70.6

              Volkswagen Polo 1.0 2017
              39.0
              61.1
              64.6
              65.0
              66.4
              69.6
              Seat Ibiza 1.0 2017
              39.2
              62.3
              65.0
              65.5
              66.8
              69.0

              (οφφτοπικ τελικα αν τα δεδομενα ειναι σωστα και τα αποτελεσματα αφορουν ιδιους κινητηρες τα σεατ ιμπιζα και πολο δεν εχουν διαφορα στην ηχομονωση και ειχα λαθος στο αντιστοιχο θρεντ που ανεφερα για διαφορες)

              Για μετρο συγκρισης καθε 3 db απαιτηται διπλασια ισχυς απο την πηγη του ηχου (οπως π.χ στα ηχεια), αλλα για διπλασια ενταση στο αυτι, απαιτουνται 10 db.
              Τα 3 db οντως εχουν μια αλφα αισθητη διαφορα.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chris85 last edited by

                Η εκδοση με τον 1.0 κινητήρα συνδυάζεται σε κάποιο πακέτο με full led φώτα? H GLX? Αύριο μάλλον θα γίνει test drive και προσανατολιζόμαστε σ αυτόν τον κινητήρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ignantios last edited by

                  Ο χρήστης Lap έγραψε:
                  Εχω την αισθηση οτι η ηχομονωση που επιλεχθηκε δεν εχει να κανει με το σασι και το συνολικο βαρος αλλα με το οριακο του κοστος που επιλεχθηκε. Ειναι ομορφο και στυλατο ( ιδιαιτερα με τα led φωριατικα) και στηριζομενοι πανω σε αυτο ειπαν να βγαλουν κανα ευρω εξτρα.
                  Δηλαδη με εξτρα 10 κιλα ηχομονωση σε σημεια κλειδια οπως θολοι και πισω απο το ταμπλο το αυτοκινητο θα ηταν αθορυβο. Δηλαδη απο τα 860 θα ταν 870 κιλα.
                  Το αμαξωμα ως αμαξωμα ειναι πουπουλο

                  http://www.auto-decibel-db.com

                  Suzuki Swift 1.2 2017
                  ρελαντι= 36.2db
                  90χιλ=62.8db
                  100χιλ=66.9db
                  110χιλ=67.4db
                  120χιλ=69.6db
                  130χιλ=72.3db

                  Suzuki Swift 1.2 2011
                  45.7
                  65.0
                  68.6
                  68.7
                  70.4
                  72.1
                  Citroen C3 1.2 2017
                  43.9
                  61.2
                  64.4
                  65.1
                  67.9
                  71.0
                  Skoda Fabia 1.2 2016
                  37.0
                  61.1
                  64.6
                  65.1
                  67.4
                  70.6

                  Volkswagen Polo 1.0 2017
                  39.0
                  61.1
                  64.6
                  65.0
                  66.4
                  69.6
                  Seat Ibiza 1.0 2017
                  39.2
                  62.3
                  65.0
                  65.5
                  66.8
                  69.0

                  (οφφτοπικ τελικα αν τα δεδομενα ειναι σωστα και τα αποτελεσματα αφορουν ιδιους κινητηρες τα σεατ ιμπιζα και πολο δεν εχουν διαφορα στην ηχομονωση και ειχα λαθος στο αντιστοιχο θρεντ που ανεφερα για διαφορες)

                  Για μετρο συγκρισης καθε 3 db απαιτηται διπλασια ισχυς απο την πηγη του ηχου (οπως π.χ στα ηχεια), αλλα για διπλασια ενταση στο αυτι, απαιτουνται 10 db.
                  Τα 3 db οντως εχουν μια αλφα αισθητη διαφορα.

                  εξαιρετικός! πάντως αμαρτία είναι να χαντακωνουν τόσο ωραίο αυτοκίνητο για αυτό το λόγο... Βέβαια τα νούμερα δεν δείχνουν τόση χαοτική διαφορά! Υποψιάζομαι και τα λάστιχα μήπως φταίνε σε αυτό και με αλλαγή βελτιώνεται πολύ!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panormus772 last edited by

                    Ο χρήστης chris85 έγραψε:
                    Η εκδοση με τον 1.0 κινητήρα συνδυάζεται σε κάποιο πακέτο με full led φώτα? H GLX? Αύριο μάλλον θα γίνει test drive και προσανατολιζόμαστε σ αυτόν τον κινητήρα.

                    Στην 1.0 GLX, γράφει πως είναι LED προβολείς,σε σχέση με την GL+ που είναι αλογόνου.

                    Δες εδώ: http://auto.suzuki.gr/photo/master/2018 ... 929636.pdf (σελ. 10/11)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Τα νουμερα ειναι μια εικονα, μιας και δεν αναφερουν πως εχουν καποιο συγκεκριμενο τροπο μετρησης, ή καποιο προτυπο.
                      Θεωρω πως προερχονται απο καποιο περιοδικο που πιθανολογω και παλι πως μετρα στο ιδιο οδοστρωμα με τα ιδια οργανα. Αν παραβλεψουμε ολα αυτα και τα δεχτουμε τοτε θα μπορεσουμε να συγκρινουμε εστω πλασματικα.

                      Παντως το θεμα της ηχομονωσης που αναφερουν οι ιδιοκτητες του αυτοκινητου εμφανιζεται και στα νουμερα, συνεπως τα κανει κατα καποιο τροπο αποδεκτα.

                      Αξιζει να σημειωθει η λεπτομερεια του ρελαντι καθως ειναι απιστευτα χαμηλα ανεξαρτητως κατηγοριας γεγονος που δειχνει πως αυτος ο ντουαλτζετ ειναι τρομερα ραφιναρισμενος στα χαμηλα. Το εχω αναφερει ξανα και στο μπαλενο θρεντ. Μετα οταν αρχιζουν οι θορυβοι απο την κυληση ανεβαινουν τα νουμερα,

                      Υπαρχουν λαστιχα με μονωση εσωτερικη οπου αναφερουν μεχρι και 9 db μειωση του ηχου, δηλαδη μειωση του ηχου στο μισο.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alejandro last edited by

                        Ο χρήστης chris85 έγραψε:
                        Η εκδοση με τον 1.0 κινητήρα συνδυάζεται σε κάποιο πακέτο με full led φώτα? H GLX? Αύριο μάλλον θα γίνει test drive και προσανατολιζόμαστε σ αυτόν τον κινητήρα.

                        LED έχει μπρος πίσω. Ηταν ένας λόγος βασικός που πήγα στην GLX μιας και αλλάζει εντελώς το αυτοκινητο εμφανησιακά. Πίσω έχουν ενα C σχήμα που μου αρέσει (αν και δε το βλέπω εγω... χεχε).
                        ΩΣΤΟΣΟ, πάλι λιγο τσίριγμα, κατα τη δική μου υποκειμενική άποψη, τα φώτα ειναι αρκετά αδύναμα. Ιδιως πορείας/προβολείς όταν 'παιζω' λιγο σε διασταυρώσεις το βράδυ, η διαφορά μου μοιάζει μικρή. Σε ταξίδι πάλι τους προβολείς τους βρίσκω απλά επρακείς. Οποτε, αν το θέμα σου δεν ειναι μόνο το εμφανησιακό, τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας στη GLX έκδοση.

                        Εχω την αισθηση οτι η ηχομονωση που επιλεχθηκε δεν εχει να κανει με το σασι και το συνολικο βαρος αλλα με το οριακο του κοστος που επιλεχθηκε.

                        Λαπ, ευχαριστούμε για της πληροφορίες. Ιγνάτιε, πρέπει να έχεις δίκιο σχετικά με τα λαστιχα μιας και εχει οικολογικά Μπριτζστουν. Ισως να τα αλλάξω πια μετά το καλοκαίρι (καινουργια ακομα της μάνα του) με πιο ήσυχα.

                        Αλεχαντρο μια χαρα θτο ειπε η θυδηγος! Ε οχι να αφησεις το ομορφοτερο θουιφτ που εχει φτιαχτει για το κρικετ πολο οπωθ το λενε... Χαχαχα!

                        χεχε... για τη συγκεκριμένη πιο σωστά θα πήγαινε κινέζικη προφορά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Ο χρήστης alejandro έγραψε:

                          Αλεχαντρο μια χαρα θτο ειπε η θυδηγος! Ε οχι να αφησεις το ομορφοτερο θουιφτ που εχει φτιαχτει για το κρικετ πολο οπωθ το λενε... Χαχαχα!

                          χεχε... για τη συγκεκριμένη πιο σωστά θα πήγαινε κινέζικη προφορά

                          Τέσπα Κινέζικα δεν γνωρίζω Σε κάθε περίπτωση όμως πραγματικά σε συγχαίρω για την επιλογή σου. Καλύτερα μιας ώρας σουζούκι και σουϊφτ παρά ένα καρέντα κι ας ήταν της πεθεράς μου γκιφτ!

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            petran17 last edited by

                            Ο χρήστης alejandro έγραψε:

                            LED έχει μπρος πίσω. Ηταν ένας λόγος βασικός που πήγα στην GLX μιας και αλλάζει εντελώς το αυτοκινητο εμφανησιακά. Πίσω έχουν ενα C σχήμα που μου αρέσει (αν και δε το βλέπω εγω... χεχε).
                            ΩΣΤΟΣΟ, πάλι λιγο τσίριγμα, κατα τη δική μου υποκειμενική άποψη, τα φώτα ειναι αρκετά αδύναμα. Ιδιως πορείας/προβολείς όταν 'παιζω' λιγο σε διασταυρώσεις το βράδυ, η διαφορά μου μοιάζει μικρή. Σε ταξίδι πάλι τους προβολείς τους βρίσκω απλά επρακείς...

                            Δηλαδη θεωρεις οτι τα LED φωτα δεν ειναι τοσο δυνατα? Εντυπωση μου κανει γιατι θεωρητικα ειναι μια αναβαθμιση στο φωτισμο..
                            Επισης μεγαλη σκαλα ειναι ο ιδιος προβολεας ετσι? Γιατι ειδα μονο ενα προτζεκτορα εχει (Η4).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chris85 last edited by

                              Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

                              Λοιπον έχω προσφορά για το 1.2 GL+ μεταλλικό χρώμα στα 13700 με το κλειδί στο χέρι, για αμάξι άμεσα παραδοτέο.

                              Ρωτώ λοιπόν:

                              1. Πάω σε 1.2 ή στον 1.0 με τα 112 άλογα?
                              2. Η προσφορά κρίνεται ικανοποιητική?
                              3. Αν θέλω διχρωμία υπάρχει aftermarket λύση? (για μαύρη οροφή)
                              4. Κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω?
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                poliviosfp last edited by

                                Αν θέλεις γκάζι να προτιμήσεις το 1000αρι. Το 1.2 θα κινείται αξιοπρεπώς βέβαια, αλλά δεν θα έχει τις ρεπρίζ του τούρμπο. Βέβαια από την άλλη θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για τις μελλοντικές επικαθίσεις αν πας στο 1.2 έμμεσου ψεκασμού.
                                Να δεις αν μπορεί να σου κάνει δώρο κανονική ρεζέρβα το κόστος τις με το επιπλέον κάλυμμα και όλα τα σχετικά είναι κοντά στα 300ε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  chris85 last edited by

                                  Moυ έκοψε ήδη 300 ευρώ.

                                  Δε με ενδιαφέρει το γκάζι, όσο το να μπορώ να κάνω μια προσπέραση σε μια στιγμή που θα χρειαστεί. Με καλύπτει σε αυτό ο ατμοσφαιρικός κινητήρας?

                                  Η εναλλακτική είναι το yaris.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Αν σκοπος δεν ειναι ο σπορ χαρακτηρας θεωρω καλυτερο το yaris.
                                    Ο 1.5 της τουοτα ειναι πολυ καλος, εχει 6 αρι κιβωτιο και εχει καλη θερμικη αποδοση, με χρηση δυο διαφορετικων τροπων λειτουργιας αναλογα τις συνθηκες (οττο και ατκισον)
                                    Εχει αεροσακο και για τα γονατα κατι που ειναι σπανιο και το προσεφερε και το προηγουμενο σουιφτ και φιεστα αλλα το σταματησαν στις νεοτερες γενιες.

                                    Δεν προσφερεται ομως με εργοστασιακο κρουιζ κοντρολ και η θεση οδηγησης ειναι καλη χωροταξικα αλλα το τιμονι ειναι καπως σε αβολη θεση, κατι σαν φορτηγακι.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      poliviosfp last edited by

                                      Το γιάρις πρέπει να είναι και καλύτερο σε χώρους και επίσης σίγουρα θα έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία σαν μεταχειρισμένο από σουίφτ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        alejandro last edited by

                                        Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
                                        Τέσπα Κινέζικα δεν γνωρίζω

                                        Σπύρο, 7 χρόνια τα παλεύω και ακόμα σε φάση λα λα η λόλα...

                                        Επισης μεγαλη σκαλα ειναι ο ιδιος προβολεας ετσι? Γιατι ειδα μονο ενα προτζεκτορα εχει (Η4).

                                        Ναι Πετραν, έχει 1 προτζεκτορα μέσα. Τι να πω, ειναι απλά υποκειμενική προσωπική γνώμη. Φυσικά κάποιος μπορει να παραθέσει νούμερα και να πει οτι ειναι πολύ καλύτερα. Ισως να έχει να κάνει και με το πιο ψυχρό χρώμα που γενικά εμένα με ενοχλέι και τα βλέπω όλα λιγο πιο 'φλατ' σε σχέση με λαμπες που έχουν πιο θερμό χρώμα. Παντα υποκειμενικά μιλάω.

                                        1. Αν θέλω διχρωμία υπάρχει aftermarket λύση? (για μαύρη οροφή)
                                        2. Κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω?

                                        Χρήστο, μια χαρά ειναι ο 1.2. Δε βάζει φωτια στο δρόμο αλλά ειναι αρκετά ευχάριστος κινητήρας. Για το (3) ναι, και εμενα μου ειπαν οτι αν θελω μπορουν να με παραπεμψουν σε συνεργάτη τους να μου βάλει φιλμ. ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ήταν γύρω στα 200ε. Δε το έκανα, δεν άξιζε. Εβαλα μεμβράνες ανιηλιακές μιας και άλλο ενα κακο του Σουιφτ ειναι οτι τα τζαμια έχουν 0 φιλτραρισμα της ακτινοβολίας. Δεν έχω ξανααισθανθει τόσο κάψιμο στο χέρι σε 'κανουνργιο' αυτοκίνητο. Το παρέλαβα Ιουλιο με καύσωνα και στη βδομάδα το πήγα για μεμβράνες γιατι δεν άντεχα μέσα.
                                        Για το (4) εσυ προφανώς κοιτας εκδόσεις GL+ σωστά; Προσωπικά θα κοίταζα αν μπορουν να βαλουν πίσω προσκέφαλα ρυθμιζόμενα μιας και τα εξωγκόματα που εχουν ειναι απλα επικίνδυνα. Το ξαναλέω, απαράδεκτη γυφτιά και απορώ πως παίρνουν έγκριση κυκλοφορίας.

                                        Δεν προσφερεται ομως με εργοστασιακο κρουιζ κοντρολ και η θεση οδηγησης ειναι καλη χωροταξικα αλλα το τιμονι ειναι καπως σε αβολη θεση, κατι σαν φορτηγακι.

                                        Οταν πήγα σε έκθεση να το δω, όπως μπηα βγήκα μιας και η θέση οδήγησης ειναι η πιο περίεργη που έχω βρεθέι ποτέ. Πολύ χαμηλά το τιμόνι όπως και γενικά το ταμπλό. Μιας και δεν ειμαι πρώτο μπόι, το ανεβάζω αρκετά το κάθισμα και ίσως και αυτό να έχει σχέση. Αλλά το βρήκα πολύ άβολο/περίεργο το πως έχουν τα πράγματα μέσα στο Γιαρις. Επίσης, θεωρώ οτι ήταν που ήταν αλλά το ξεφτύλισαν σχεδιαστικά, Ομως το υβριδικό ειναι ΤΟ εργαλείο μέσα στη πόλη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Ειχα βαλει αντιστοιχα και στο μπαλενο θρεντ, να βαλω και εδω μιας και τα βρηκα
                                          Στο πρασινο η παλαια πλατφορμα με τις καθετες ενισχυσεις οι οποιες προσθετουν βαρος

                                          Στο πορτοκαλι η νεα πλατφορμα χωρις καθετες ενισχυσεις που σε συνδιασμο και με το χαλυβα υπερυψηλης αντοχης προσφερουν χαμηλοτερο βαρος

                                          Οπου κανει γωνια το βελακι ηθελε εξτρα ενισχυση σε χαλυβα ο οποιος προσθετε βαρος


                                          Η νεα πλατφορμα συμφωνα με την αυτοματη μεταφραση δινει 30% αυξηση της καθετης ακαμψιας.

                                          https://car.watch.impress.co.jp/img/car ... 1.jpg.html

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spi_duster last edited by

                                            ΛΑΠ μαζί με τον Στορμ πρέπει να κάνετε ομάδα. Ο ένας για τα μέσα και ο άλλος για τα έξω. Χαίρομαι που υπάρχετε σε αυτό το φόρουμ και ας μη συμφωνούμε πάντα και σε όλα. Πολύ καλή ενημέρωση!

                                            ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 17 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr