-
Γεια σου φίλε Σπύρο.Χρόνια Πολλά με υγεία και ευτυχία και....με πολλά λεφτά!
-
Στη φάση που είμαι δεν θέλω περισσότερα... Υγεία να χουμε!
-
Ναι ρε παικταρά Σπύρο, όπως τα λες.
Lemouz, όταν αποφασίσουμε να βγούμε για καφέ, θα σκάσω έτσι αδερφέ:
[spoiler:sl8cnaya]https://www.instagram.com/p/BhemSfFgBb3/?utm_source=ig_embed[/spoiler:sl8cnaya] -
Καλημέρα..Όσον αφορά την αναβάθμιση εγκεφάλου, είχα την τελευταία έκδοση..Λογικά θα έγινε στο σέρβις των 20.000 (Φλεβάρη).Τώρα έχω 24000.Παντως αν το ξανακάνει θα πεταχτω ξανά αντιπροσωπεία με το βιντεάκι του dolomites τώρα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
-
Αυτή η αναβάθμιση του software αφορά τα ντίζελ; όσοι την κάνατε σας ειδοποίησαν από αντιπροσωπεία ή όταν πήγατε για το σέρβις έγινε; τι αφορά; είδατε κάποια αλλαγή;
72000 αυτό το τρεμοπαιγμα του ρελαντί δεν έχει εμφανιστεί σε καμία συνθήκη ούτε σε θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν. -
Εμένα δεν μου ανάφεραν τίποτα στο σέρβις..Απλά όταν πήγα αντιπροσωπεία για το πρόβλημα αυτό (διαφορετική από εκεί που έγινε το σέρβις) μου είπε ο μηχανικός ότι έχει έρθει οδηγία για αναβάθμιση την οποία όταν κοιτάξαμε το δικό μου δεν χρειαζόταν οπότε λογικά θα είχε γίνει μαζί με το σέρβις... Σήμερα μετά από 2 ολοκληρες μέρες ακινησία το έκανε λιγάκι πιο έντονα..Πιο πολύ άκουσα τη μηχανή να ανεβοκατεβαίνει το ρελαντί παρά ο δείκτης...Το θέμα είναι ότι δεν έβγαλε βλάβη το διαγνωστικό (υποθέτω σε κανέναν με το ίδιο πρόβλημα) οπότε άκρη σε τι οφείλεται δεν βγάλαμε....Και σήμερα εδώ Ρόδο έχει 26 βαθμούς οπότε δεν νομίζω ότι οφείλεται σε θερμοκρασία ...Τώρα θα δούμε..Αν κάποιος επισκεφτεί αντιπροσωπεία για το ίδιο πρόβλημα και βρει απάντηση ας ενημερώσει..
-
Πρόβλημα λίγο φλου και απάντηση σε αντιπροσωπεία στο ελλαντα απλά δεν παίζει....
-
Μια απορία που έχω..Κοντά στις 1600 1700 στροφές νιώθει κανείς που κ που κάτι σαν 'διακοπή'?? Είναι από το turbo που αδειάζει και το κάνει??Αν είχα πρόβλημα σε κάποιο μπεκ δεν άναβε κάποιο λαμπάκι??Ο μηχανικός όταν το ανέφερα και αυτό για μπεκ μου λέει με 23000 μόνο αποκλείεται να είναι κάποιο από τα μπεκ προβληματικό η οτιδήποτε
-
Ο χρήστης Panos_Choulio έγραψε:
Μια απορία που έχω..Κοντά στις 1600 1700 στροφές νιώθει κανείς που κ που κάτι σαν 'διακοπή'?? Είναι από το turbo που αδειάζει και το κάνει??Αν είχα πρόβλημα σε κάποιο μπεκ δεν άναβε κάποιο λαμπάκι??Ο μηχανικός όταν το ανέφερα και αυτό για μπεκ μου λέει με 23000 μόνο αποκλείεται να είναι κάποιο από τα μπεκ προβληματικό η οτιδήποτεΦιλε Πανο μου το κανει και εμενα εκει γυρω στις 1600 με 1800 απο την αρχη,αν θυμαμαι καλα στις 1750 μπαινει η τουρμπινα...Για μπεκ δεν νομιζω, εχω 80.000 χλμ και θυμαμαι απο την αρχη οτι το εκανε αυτο.Φιλος με το FIAT panda 1.3 που ειχε θεμα με μπεκ οταν εβαζε μπροστα εβγαινε ντουμανι και δουλευε σαν τρακτερ του 1950...
Φιλε** japanese1** ανοιξε το viber σου εχω στειλει κατι...
-
Καλησπέρα.
Μόλις γύρισα από ταξίδι-αστραπή στη Λάρισα (μέσα σε ένα 24ωρο επιστροφή).Όλα ο.κ.,κατανάλωση 6,6lt/100km -1.4 βενζίνη 4χ4,στο sport- με κλιματισμό ανοιχτό σε όλη τη διαδρομή της επιστροφής και στο 70% του πηγαιμού χθες,με 3 άτομα κι ελαφρές αποσκευές (2 σακβουαγιάζ).
Όμως,δυστυχώς εκεί είχα παρκάρει σε κλειστό υπόγειο γκαράζ με στενή ράμπα με στροφή κι όπως βγήκα,έγδαρα ελαφρώς τη γωνία του προφυλακτήρα του συνοδηγού (όχι στο χρώμα ,αλλά στο μαύρο πλαστικό).Όταν έπλυνα το μπροστινό μέρος από τα κολλημένα μυγάκια,βρεγμένο δε φαινόταν καθόλου το γδάρσιμο,αλλά μόλις στέγνωσε εμφανίστηκε πάλι (μήκους και πλάτους 4-5εκ.).Δεν είναι πολύ έντονο,αλλά σκέφτομαι να το περάσω με ένα μαύρο χρώμα της sonax που είναι για εξωτερικά πλαστικά (είναι σε μπουκαλάκι με σφουγγαράκι στην άκρη του,σαν αυτό που γυαλίζουμε τα παπούτσια).
Έχει κανείς εμπειρία από το εν λόγω προϊόν; -
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Καλησπέρα.
Μόλις γύρισα από ταξίδι-αστραπή στη Λάρισα (μέσα σε ένα 24ωρο επιστροφή).Όλα ο.κ.,κατανάλωση 6,6lt/100km -1.4 βενζίνη 4χ4,στο sport- με κλιματισμό ανοιχτό σε όλη τη διαδρομή της επιστροφής και στο 70% του πηγαιμού χθες,με 3 άτομα κι ελαφρές αποσκευές (2 σακβουαγιάζ).
Όμως,δυστυχώς εκεί είχα παρκάρει σε κλειστό υπόγειο γκαράζ με στενή ράμπα με στροφή κι όπως βγήκα,έγδαρα ελαφρώς τη γωνία του προφυλακτήρα του συνοδηγού (όχι στο χρώμα ,αλλά στο μαύρο πλαστικό).Όταν έπλυνα το μπροστινό μέρος από τα κολλημένα μυγάκια,βρεγμένο δε φαινόταν καθόλου το γδάρσιμο,αλλά μόλις στέγνωσε εμφανίστηκε πάλι (μήκους και πλάτους 4-5εκ.).Δεν είναι πολύ έντονο,αλλά σκέφτομαι να το περάσω με ένα μαύρο χρώμα της sonax που είναι για εξωτερικά πλαστικά (είναι σε μπουκαλάκι με σφουγγαράκι στην άκρη του,σαν αυτό που γυαλίζουμε τα παπούτσια).
Έχει κανείς εμπειρία από το εν λόγω προϊόν;Ναι, το είχα δοκιμάσει σε προηγούμενο μου αυτοκίνητο με μαύρους προφυλακτήρες, Clio 2, mod.1, με πολύ καλά αποτελέσματα. Το πρόβλημα ήταν όταν το έπλενα και αναγκαστικά περνούσε το σφουγγάρι από εκεί, τότε όταν στέγνωνε εμφανιζόταν το γδαρσιμο πάλι.
Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο.κ., ευχαριστώ famas
-
Pano-choulio έχεις τσιτώσει με το μοτέρ.
Ξετσιτώσου και ασχολείσου με όλα τα υπόλοιπα, κέρωμα-καθαριότητα κλπ.Άστο το μοτέρ αδερφέ, είναι αλεξίσφαιρο, είναι from space-the final frontier.
Τις προάλλες με 115,000 άλλαξα λάδια και με φακό και μάστορα είδαμε ότι κάτω-πάνω-δεξιά-αριστερά το μοτεράκι ειναι στεγνό σαν κωλαράκι μωρού(20-25-30-32 ετών μετά πάμε για συνταξιοδότηση).
Καλαμάτα-Θεσσαλονίκη, 40 βαθμοί καίει το κορμί, aircondition full στους 21, λέω θα κάψει λάδι. Φτάνω πέφτω κοιμάμαι την άλλη μέρα ελέγχω, full ο δείκτης. Εκεί το ερωτεύτηκα το μοτέρ, θα του πάω 700,000 χλμ, τέλος.
Θεσσαλονίκη-Λευκάδα-Κέρκυρα και πίσω, σταγόνα λάδι.
Θεσσαλονίκη-Βελιγράδι μέσω Βουλγαρίας-Σόφια-Νις γιατί δεν περνώ μέσα από Σκόπια(δικοί μου οι λόγοι), πόσα χλμ είναι ρε γαμώτο, έφτασα και λέω απο μέσα μου κούπα θα είναι το λάδι μέσα.Ανοίγω την άλλη μέρα, full πάλι, άναψα τσιγάρο από τη χαρά, αν και το έχω κόψει.Motul-Eneos 0w30 C2 να βάζεις (και 5w30 c2 is OK), όλα τα άλλα mannol,aral, castrol και λοιπές σειρήνες, κλείσε τα αυτιά, δε μπορούν τα κορίτσια, προσπαθούν αλλά δε φτάνουν.Για άλλα μοτέρ μπορεί να είναι κορυφαία, στα δικά μας δε(vitara και cross), έχω πειραματιστεί, δεν ανακοίνωσα τίποτα στο φόρουμ για λόγους τιμής και υπόληψης...
Σας φιλώ σταυρωτά,
Ηρακλής.
-
Ο χρήστης panormus772 έγραψε:
Καλησπέρα.
Μόλις γύρισα από ταξίδι-αστραπή στη Λάρισα (μέσα σε ένα 24ωρο επιστροφή).Όλα ο.κ.,κατανάλωση 6,6lt/100km -1.4 βενζίνη 4χ4,στο sport- με κλιματισμό ανοιχτό σε όλη τη διαδρομή της επιστροφής και στο 70% του πηγαιμού χθες,με 3 άτομα κι ελαφρές αποσκευές (2 σακβουαγιάζ).
Όμως,δυστυχώς εκεί είχα παρκάρει σε κλειστό υπόγειο γκαράζ με στενή ράμπα με στροφή κι όπως βγήκα,έγδαρα ελαφρώς τη γωνία του προφυλακτήρα του συνοδηγού (όχι στο χρώμα ,αλλά στο μαύρο πλαστικό).Όταν έπλυνα το μπροστινό μέρος από τα κολλημένα μυγάκια,βρεγμένο δε φαινόταν καθόλου το γδάρσιμο,αλλά μόλις στέγνωσε εμφανίστηκε πάλι (μήκους και πλάτους 4-5εκ.).Δεν είναι πολύ έντονο,αλλά σκέφτομαι να το περάσω με ένα μαύρο χρώμα της sonax που είναι για εξωτερικά πλαστικά (είναι σε μπουκαλάκι με σφουγγαράκι στην άκρη του,σαν αυτό που γυαλίζουμε τα παπούτσια).
Έχει κανείς εμπειρία από το εν λόγω προϊόν;Απλώς έναν που έχω ρωτήσει κάποτε μου είπε οτι θα πρέπει να περαστεί όλο το πλαστικό μερός γιατί τοπικά μόνο θα φαίνεται διαφορετικό - έχει και μια λογική...
Εγω λέω άστο... γοητείαΓια τα τρεμοπαίγματα που λέτε δεν ξέρω τίποτα (163.000 km 1.6 ddis allgrip)...
-
Με πήρατε χαμπάρι...αχχαχαχχαχαχ..Ε πρώτη φορά πετρέλαιο μέχρι να το μάθω έχω τις απορίες μου...Πάντως η αλήθεια είναι ότι είναι ψείρας..Το προηγούμενο seat cordoba 2004 μοντέλο το παρεδωσα στον πατέρα μου (ακόμα λειτουργεί) με 440.000 χλμ σε 13 χρόνια..Εκτός από έναν αισθητήρα λ και το λαδακι που καιει πλέον φυσιολογικά είναι όλα οκ... Ευχαριστώ και για τις απαντήσεις στις απορίες μου σαν ψαρακας..
-
Πέρασε το με μαύρο ματ plasti-dip..
-
Ιμάντα χρονισμού άλλαξε κανένας;
Τώρα βλέπω το βιβλιαράκι ότι λέει στα 80,000χλμ !!!! αλλά δεν μου είπαν κάτι από την αντιπροσωπεία.
Θυμίζω κινητήρας DDiS16AA.
Και νομίζω στοιχίζει ε;;; -
6χρονια ή 140.000χλμ ειναι.Ναι εχει αλλαξει καποιος εδω αλλα δεν μας ειπε ακριβες κόστος γιατι εκανε και άλλες εργασίες....
-
Ο χρήστης lemouz75 έγραψε:
6χρονια ή 140.000χλμ ειναι.Ναι εχει αλλαξει καποιος εδω αλλα δεν μας ειπε ακριβες κόστος γιατι εκανε και άλλες εργασίες....Μόλις 'έκαψα' την επιλογή για service σε κάποιον που άκουγα καλά λόγια...
Επέμενε το πολύ στα 100.000χλμ να αλλάξω. -
Μολις ειδα βιβλίο 96μηνες δηλ.5 χρ. και οχι 6 ή 140.000 χλμ.Αρα τον 1/2019 εχω αλλαγη.Για πες με πμ σε ποιος επεμενε???
SUZUKI SX4 SCROSS